Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:27

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 17:20:27

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304514
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 116
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 32
    Totale: 34
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: TIGER SPORT 40  (Letto 14025 volte)
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 85


    « Risposta #15 il: Giovedì, 21 Set 2006, 21:59:18 »

    Απορειων συνεχεια...
    Λογο του cowl ο κινητηρας πρεπει να ερθει τοσο μπροστα στην βαση του. Ειναι λαθος να ερθει τοσο μπροστα?
    Ειναι επικινδυνο να σπασει?(Η βαση στηριξης ειναι πλαστικη)


    * P1010038.jpg (24.12 KB, 500x375 - visto 349 volte.)
    Loggato
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 85


    « Risposta #16 il: Giovedì, 21 Set 2006, 22:05:31 »

    Δευτερη ερωτηση. Για τις ντιζες του γκαζιου και το στριψιμο της ροδας ο κατασκευαστης προτινει την συνδεσμολογια της φοτογραφιας, Για τα πηδαλια rudder και elevator προτινει να κανω στην ντιζα ενα ''Ζ''. Θα ειναι λαθος να βαλω και εκει συνδεσμους σαν την φοτογραφια? Ειναι περισσοτερο αντοχης να γινει ''Ζ''? Θελω την γνωμη σας.
    Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας.


    * P1010040.jpg (30.51 KB, 500x375 - visto 318 volte.)
    Loggato
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Risposta #17 il: Giovedì, 21 Set 2006, 22:53:28 »

    Πρώτα απο όλα για την μηχανή θα σου πω απο αυτά που ξέρω πάντα οτι το μόνο πρόβλημα που θα εχεις εινε οτι στο ζύγισμα ισως χρειαστεί λίγο βάρος στν ουρά οσο για της ντιζες εγω ειμε υπερ του Ζ  αυτά τα βαρελάκια που εχεις στην φώτο εινε λιγο επικίνδυνα για εμένα
    Loggato

    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Risposta #18 il: Giovedì, 21 Set 2006, 23:18:22 »

    χαίρεται κύριοι.

    Αφού το cowl του αεροπλάνου τερματίσει στο σωστό σημείο,εκεί δηλαδή που δείχνει το manual ή κάποια φωτό έστω,δέν θα έχεις πρόβλημα.Ίσως  χρειαστεί να μεταφέρεις την μπαταρία σου λίγο πίσω.

    Το Ζ είναι η πιο σίγουρη λύση για αυτά τα μοντέλα, σωστά το ανέφερε και ο skopos.

    Υπάρχει και ειδικό εργαλείο.


    * z_1.jpg (55.36 KB, 576x432 - visto 319 volte.)

    * Z2.jpg (31.35 KB, 512x384 - visto 303 volte.)
    Loggato
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #19 il: Venerdì, 22 Set 2006, 14:10:20 »

    SPIROSTA!


    Tiger Trainer 40

    1. Το cowl μπορείς να το φέρεις πιο πίσω και για αυτό είναι σε δυο κομμάτια ώστε να το τριμαρεις/σημαδέψεις μισό μισό και μετά να το κολλήσεις.Το τέρμα του καθορίζεται από τα μαγουλα που ακουμπάνε μπροστά και όχι από τις βίδες που βάζεις στο πλάι. Άρα σπρώξε το όσο περισσότερο σε παίρνει. Με τον κινητήρα 14-18 χιλιοστά από το μπροστά μέρος την βάσεις θα έχεις 4 χιλιοστά clearence στο δαχτυλίδι του

    2. Συνεπώς κανονικά η μηχανή σου έπρεπε να είναι περιπου 18 χιλιοστά από την άκρη της βάσεως.

    3. Όπως έχεις την βάση τώρα και με τον RMX τον κινητηρα (από ότι είδα στην photo) θα χρειαστείς βάρος σε ένα μοντέλο που είναι ήδη βαρύ. Παρα ταύτα μιας και έχεις (έχεις??) κάνει τις τρύπες στην βάση μην την ξανατρυπησεις γιατί μετά ΝΑΙ θα σπάσει.

    4. Η Βάσεις είναι πολύ δυνατές και δεν έχουν φόβο να σπάσουν από τον κινητήρα που είναι μπροστά παρα μονο από πέσιμο με τα μούτρα (Δοκιμασμένο)

    5. Οι ντίζες ΟΧΙ μην βάλεις τα σφυκτηρακια. Πηδάλια όπως Ύψους βάθους που είναι απραίτητα για την ορθή πλοήγηση του αεροπλάνου δεν πρέπει να φέρουν ρίσκο.Το ρίσκο σου εδώ είναι το αλενακι που σφίγγει από επάνω την ντίζα.

    6. Κανε Z σε όλες τις μεριές που είναι επάνω στα serb (αφού μετρήσεις πρώτα) και μετά κανόνια τα ακροντιζα σου συν άλλη άκρη.

    7.Εάν δεν έχεις Z bender αγόρασε ένα (8-14euro ανάλογα την μάρκα και τον τύπο).Το έχω 9 χρονια περίπου και μακαρι να το είχα και πιο πριν. Αλλιώς πάρε ενός φίλους σου.

    8. Εάν δεν θέλεις να το αγοράσεις, πάρε ένα πλατυτσιμπιδο και κανε του μια τρυπάνια στο ένα άκρο 2-2.5χιλιοστά και έτσι φτιάχνεις hand made Z bender..

    Συγγνώμη για τα greeklish αλλα είμαι δουλειά και τρέχω...

    Manos
    « Ultima modifica: Sabato, 8 Giu 2013, 00:43:38 da Yankos » Loggato
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #20 il: Venerdì, 22 Set 2006, 17:05:46 »

    Σιγουρα το Z ειναι ποιό ασφαλές

    Αλλα δεν το εχω χρησιμοποιήσει ποτε απο τότε που ανακάλυψα αυτα τα "βαρελάκια" τα οποία τα χρησιμοποιώ ανελλιπως , χωρίς κανένα προβλημα μέχρι τώρα  Ποοολύ άνεση

    Βέβαια το μεγαλύτερο μοντέλο μου είναι 60άρι και χρησιμοποιώ παντα loctite στις μικρές αλλενόβιδες. Ποτέ δεν ξέσφυξαν και ποτε δεν γλυστρισε η ντίζα.


    θα μου πείτε ποιο είναι το πλεονέκτημα της χρήσης τους???
    Η απόλυτη και πανευκολη ρυθμιση της κίνησης 

    Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 85


    « Risposta #21 il: Venerdì, 22 Set 2006, 18:03:20 »

    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Τα βαρελακια τα ηθελα και εγω για ευκολια ρυθμισεις αλλα οντως ειναι πιο επιφοβα.
    Την μηχανη θα προσπαθησω να την φερω πιο πισω αλλα εκανα  Αυτοεξηγούμενο και εχω κολλισει τα δυο μισα του cowl το οποιο ειναι απο σκληρο πλαστικο. Μια ερωτηση που ξεχασα...
    Στο προηγουμενο μοντελο μου ο κατασκευαστεις προτινε να κολλισω την βαση της μηχανης με το firewall με εποξικη.
    Σε ευτο το μοντελο δεν λεει τιποτα για κολλα. Και στις δυο περιπτωσεις η βαση πιανει και με βιδες οι οποιες βιδωνουν σε παξιμαδια που χωνονται στο ξυλο (δεν ξερω πως λεγονται επισημα Χαμόγελο). Τι προτινετε?
    Loggato
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.095



    WWW
    « Risposta #22 il: Venerdì, 22 Set 2006, 18:18:58 »

    το Σωστό είναι να βιδώσεις τη βάση στο firewall με τις βίδες που προτείνονται . Αν θες μπορείς να περάσεις το firewall με εποξική ( αν είναι πολύ πυκνή αραίωσέ την με οινόπνευμα) . Αυτό το κάνεις για να το προστατέψεις από διαρροές καυσίμου που θα το κάνουν να ξεκολλήσει
    « Ultima modifica: Venerdì, 22 Set 2006, 18:21:47 da Γιάννης Παξιμαδάκης » Loggato

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 85


    « Risposta #23 il: Sabato, 30 Set 2006, 09:56:54 »

    Καλημερα σε ολους.. Το μοντελο μετα απο τοσο καιρο ειναι ετοιμο για πεταγμα...
    Οποτε μια τελευταια ερωτηση...

    Στις αποκλεισεις των πτερυγων ο κατασκευαστις δινει..
    aileron: 2 X 3/8  in
    rudder  2 X 3/4  in
    elevator 2 X 3/8 in

    δεν σας φαινετε λιγο το elevator? 3/8 της ιντζας ειναι περιπου 1 cm
    Δηλαδη προτινει 1 cm κινηση πανω και 1cm κινηση κατω.

    Θα ηθελα την γνωμη σας ευχαριστω..
    Loggato
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #24 il: Sabato, 30 Set 2006, 13:48:48 »

    Σπιροστα,

    Κινήσεις που σου δίνουν πάντα οι κατασκευαστές είναι εκ του ασφαλούς για τα αρχικά στάδια ( στα εκπ/κα). Συνεπώς εάν το αεροπλάνο σου είναι ζυγισμένο σωστά τότε θα είσαι οκ. Συνήθως το Τ Trainer είναι λίγο κολοβαρο συνεπώς εάν  έχεις μεγαλύτερη κίνηση δεν κάνει κακό σε περίπτωση που την χρειαστείς λόγω έκτακτης ανάγκης.

    Απλά το καλύτερο είναι να το πετάξεις με κάποιον που ασχολείται και θα σου δώσει ορθές οδηγίες στο πως να το σεταρεις σε θέματα μεγέους κινήσεων.
    Μάνος
    Loggato
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Risposta #25 il: Sabato, 30 Set 2006, 14:03:57 »

    Καλημέρα σε ολους

    Φίλε Spirosta βαλτο να ειναι 1,5 εκατοστο πανω και 1.5  κατω τουλαχιστον το elavator.
    και αν δεν εχεις ξαναπετάξει 40αρι,καλο θα ειναι καποιος να σε τριμάρει πρωτα και να δει και το μοντελο το σεταπ του.

    Βαγγέλης
    Loggato
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 85


    « Risposta #26 il: Sabato, 30 Set 2006, 15:27:45 »

    Εχω ξαναπεταξει 40αρη αλλα ενα εκπαιδευτικουλι..
    Αυτο θα ειναι το 2ο μοντελο μου και η πρωτη πτηση του.
    Loggato
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #27 il: Sabato, 30 Set 2006, 15:47:45 »

    Και που βρίσκεται τώρα αυτό το εκπαιδευτικούλι??  angel

    χεχε!

    Να προσέχεις. Εάν έχεις εμπιστοσύνη στα χέρια σου τότε και 2 πόοντους να βάλεις η συμπεριφορά του ΤΤ θα είναι μια χαρά. Απλά δεν είναι ανάγκη να πάρεις ρίσκο και για αυτό κράτα τα όλα με μέτρο!...

    Μάνος
    Loggato
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 85


    « Risposta #28 il: Sabato, 30 Set 2006, 16:34:10 »

    Το εκπαιδευτικουλι στουκαρισε Μανο σε μια κολονα στην ΕΜΕΧ στα Χανια οσο ημουν διακοπες..(απο κει καταγομαι).
    Αμα εχεις συνηθησει να πετας στην Αναβυσο.....
    Loggato
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 619



    WWW
    « Risposta #29 il: Sabato, 30 Set 2006, 17:02:40 »

    χαχαχα!! Κάτι είχα καταλάβει!

    Συγνώμη που γελάω αλλά σου βάζω 2 φωτό από την ίδια ίσως κωλόνα!

    Πως και βρήκες την ΕΜΕΧ ρε συ?


    Μάνος


    * DSC02331.jpg (49.42 KB, 640x480 - visto 260 volte.)

    * DSC02332.jpg (47.11 KB, 640x480 - visto 263 volte.)
    Loggato
    Pagine: 1 [2] 3 4     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Moderatore: Serafim)  |  Topic: TIGER SPORT 40
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.021 secondi con 25 queries.