Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Sport - fun και γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: spirosta στις Σάββατο, 26 Αύγ 2006, 17:39:54



Τίτλος: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Σάββατο, 26 Αύγ 2006, 17:39:54
Ενα πολυ καλο μοντελο της Thunder tiger.
Εχω αρκετες αποριες στην συναρμολογηση ομως!
Το πεταει κανεις απο εδω μεσα;


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: v_tolias στις Σάββατο, 26 Αύγ 2006, 23:45:53
Kαι να μην το εχουμε,ρωτα και πιστευω πως θα μπορουμε να σε βοηθησουμε..Θα βοηθουσαν fotos στις αποριες σου!!Τελος διαβασε το manual!


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Κυριακή, 27 Αύγ 2006, 13:01:39
1ο και κυριο δινει ενα 300αρι τεποζιτο το οποιο εξηγει πως να περασω τα σωληνακια, αλλα λεει απλος να το βαλω οσο μπροστα γινεται στην ατρακτο και να το στερεοσο. Το πρωβλημα μου ειναι οτι γενικα το τεποζιτο κολυμπαει μεσα στο μπροστηνο μεροσ της ατρακτου. Να γεμισω το κενο με Foam; Υπαρχει αλλη λυση;

2ο Σε όλα τα πηδάλια έλεγχου έχει στις άκρες του πλαστικά προστατευτικά καλύμματα. Αυτά όμως όταν κινούνται τα πηδάλια αφήνουν ένα κενό. (Δες εικονα και βέλος.) Αξίζει αυτά τα κενά να τα γεμίσω με κάποιο foam η όχι. Αν πρέπει να γεμιστούν με τι προτείνετε;



Ευχαριστω προκαταβολικα


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: dim sofos στις Κυριακή, 27 Αύγ 2006, 23:20:43
Γειά σου spirosta.
Eκτιμώ πως καλό θα ήταν να το κλείσεις με monocote. ;)


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Δευτέρα, 28 Αύγ 2006, 00:06:27
Τι θέμα μετακινήθηκε στα Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά

Βλέποντας το στο Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω μου έκανε εντύπωση. Πιστεύω οτι δεν είναι το πρώτο σου μοντέλο. Το συγκεκριμένο είναι καλό για εκπαίδευση στα χαμηλοπτέρυγα sport ακροβατικά.



Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: v_tolias στις Δευτέρα, 28 Αύγ 2006, 17:38:17
Σχεδον σε ολα τα αεροπλανα πρεπει να βαλεις λιγο σφουγγαρακι γυρω απο το τεποζιτο..Αλλωστε αυτο βοηθαει στο να μην εχει πολλους κραδασμους αρα και πολλες "μπουρμπουλιθρες" το καυσιμο,αρα πιο καλη ροη στον κινητηρα!!Ακομα το τεποζιτο ειναι προστατευμενο και δεν τρυπαει ευκολα αν κατι τυχει...
Καλο ειναι να βαλεις λιγο monocote για πιο σταθερη ροη του αερα απο αυτο το σημειο!!Οχι οτι αν δεν βαλεις θα πεσει το μοντελλο απο αυτο το λογο αλλα λεμε οτι θα ειναι καλυτερο....


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Δευτέρα, 28 Αύγ 2006, 18:32:53
Ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας. Εγω σκεφτομουν να γεμισω το κενο με πολυουραιθανη  (τον αφρο που χρεισιμοποιουν στις οικοδομες.) δεν ξερω τι βαρος θα δωσει ομως.  Οντως ειναι το δευτερο μοντελο μου.


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: coolvag στις Δευτέρα, 28 Αύγ 2006, 21:01:03
Ισως για μεγαλυτερη ευκολία να κλεισεις το κενο με διαφανη ταινια συσκευασιας


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Nikolas K στις Δευτέρα, 28 Αύγ 2006, 23:51:45
Ευχαριστω ολους για την βοηθεια σας. Εγω σκεφτομουν να γεμισω το κενο με πολυουραιθανη  (τον αφρο που χρεισιμοποιουν στις οικοδομες.) δεν ξερω τι βαρος θα δωσει ομως.  Οντως ειναι το δευτερο μοντελο μου.

Εάν το κλείσεις με αφρό πολυουρεθάνης, α) θα κάνεις χάλια το μοντέλο από τη διαστολή και δύσκολα κόβεται μετά ο περισσευούμενος αφρός στους στενούς χώρους που βρίσκεται το τεπόζιτο.
β) η διαστοή μπορεί να γεμίσει και το χώρο που έχεις τα σέρβο και άντε να τη σταματήσεις μετά...θα σου έχει κάνει χάλια το χώρο εκείνο.
γ) δε θα μπορείς να ξαναβγάλεις ποτέ το τεπόζιτο από το αεροπλάνο γιατί θα κολλήσει με τον αφρό πάνω στο σκάφος.
Και τελευταίο και σημαντικότερο:
δ) η πολυουρεθάνη δε μονώνει κραδασμούς. Μονώνει ήχους, περιβάλλον κλπ αλλά όχι από κραδασμούς.
Προτίμησε ένα σφουγγαράκι τυλιγμένο γύρω από το τεπόζιτο.
Όσο για το ακροπτερύγιο, όντως για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση πρέπει να το καλύψεις με μονοκότ. Όχι ότι έτσι είναι λάθος, αλλά με μονοκότ θα έχει και καλύτερη εμφάνιση επιπλέον με την αεροδυναμική απόδοση.


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Τρίτη, 29 Αύγ 2006, 18:51:40
Νικολα με την πολυουραιθανη θα γεμιζα τα κενα στα ακροπτερυγια οχι στο τεποζιτο. Δεν ειχα τετοιες  βλεψεις για το τεποζιτο.  :) Ευχαριστω παντος


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Nikolas K στις Τρίτη, 29 Αύγ 2006, 19:48:51
Νικολα με την πολυουραιθανη θα γεμιζα τα κενα στα ακροπτερυγια οχι στο τεποζιτο. Δεν ειχα τετοιες  βλεψεις για το τεποζιτο.  :) Ευχαριστω παντος

Ουπς, συγνώμη! Είχα την εντύπωση ότι το εννοούσες για το τεπόζιτο.


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: dim sofos στις Τρίτη, 29 Αύγ 2006, 20:44:51
Καλησπέρα.

Για το tank καλό θα ήταν να το σφηνώσεις με σφουγγαράκι, σε λωρίδες.



Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Τρίτη, 29 Αύγ 2006, 21:18:25
Dim σοφέ χαιρετίσματα στα όμορφα Χανιά. Από κει κατάγομαι. Όταν εννοείς σε λωρίδες? Στο παλιό μοντέλο μου το είχα τυλίξει όλο μαζί με ένα κομμάτι λεπτό σφουγγαράκι αλλα εδώ το κενό είναι μεγαλούτσικο.(μάλλον με πιο χοντρό σφουγγάρι θα στρώσει το πράγμα)
ευχαριστώ


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: dim sofos στις Τρίτη, 29 Αύγ 2006, 21:34:52
Με το καλό να σε δούμε στα Χανιά.

Λωρίδες απο σφουγγάρι τύλιγμα,πάνω κάτω.Θα σιγουρευτείς όταν στο τέλος γεμίσεις το tank με καύσιμο.Έπειτα
κούνα την άτρακτο για να δείς αν θέλει περιισσότερο,σφύξιμο ή όχι. Και βέβαια σιγουρέψου για την συνδεσμολογία
του tank,διαρροές και τρύπια σωληνάκια.



ΥΓ. αυτά να γίνουν χωρίς το φτερό,επάνω.


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Τετάρτη, 30 Αύγ 2006, 07:43:07
Απ' ότι κατάλαβα εγώ, ο χώρος που προορίζεται για την δεξαμενή είναι πολύ μεγαλύτερος
από αυτή.
Φυσικά η δεξαμενή θα τυλιχτεί με σφουγγάρι.
Ομως πρώτα πρέπει να αποφασίσεις το ύψος που συμφέρει να σταθεί η δεξαμενή στην άτρακτο, και μετά το σφουγγάρι θα το βάλεις είτε συμμετρικά  (αν συμφέρει να είναι στη μέση του διαμερίσματος), είτε ασύμμετρα (για να πάει στο επάνω ή στο κάτω μέρος).

jkon



Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Πέμπτη, 21 Σεπ 2006, 21:59:18
Απορειων συνεχεια...
Λογο του cowl ο κινητηρας πρεπει να ερθει τοσο μπροστα στην βαση του. Ειναι λαθος να ερθει τοσο μπροστα?
Ειναι επικινδυνο να σπασει?(Η βαση στηριξης ειναι πλαστικη)


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Πέμπτη, 21 Σεπ 2006, 22:05:31
Δευτερη ερωτηση. Για τις ντιζες του γκαζιου και το στριψιμο της ροδας ο κατασκευαστης προτινει την συνδεσμολογια της φοτογραφιας, Για τα πηδαλια rudder και elevator προτινει να κανω στην ντιζα ενα ''Ζ''. Θα ειναι λαθος να βαλω και εκει συνδεσμους σαν την φοτογραφια? Ειναι περισσοτερο αντοχης να γινει ''Ζ''? Θελω την γνωμη σας.
Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας.


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: skopos-Komotini στις Πέμπτη, 21 Σεπ 2006, 22:53:28
Πρώτα απο όλα για την μηχανή θα σου πω απο αυτά που ξέρω πάντα οτι το μόνο πρόβλημα που θα εχεις εινε οτι στο ζύγισμα ισως χρειαστεί λίγο βάρος στν ουρά οσο για της ντιζες εγω ειμε υπερ του Ζ  αυτά τα βαρελάκια που εχεις στην φώτο εινε λιγο επικίνδυνα για εμένα


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: dim sofos στις Πέμπτη, 21 Σεπ 2006, 23:18:22
χαίρεται κύριοι.

Αφού το cowl του αεροπλάνου τερματίσει στο σωστό σημείο,εκεί δηλαδή που δείχνει το manual ή κάποια φωτό έστω,δέν θα έχεις πρόβλημα.Ίσως  χρειαστεί να μεταφέρεις την μπαταρία σου λίγο πίσω.

Το Ζ είναι η πιο σίγουρη λύση για αυτά τα μοντέλα, σωστά το ανέφερε και ο skopos.

Υπάρχει και ειδικό εργαλείο.


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 14:10:20
SPIROSTA!


Tiger Trainer 40

1. Το cowl μπορείς να το φέρεις πιο πίσω και για αυτό είναι σε δυο κομμάτια ώστε να το τριμαρεις/σημαδέψεις μισό μισό και μετά να το κολλήσεις.Το τέρμα του καθορίζεται από τα μαγουλα που ακουμπάνε μπροστά και όχι από τις βίδες που βάζεις στο πλάι. Άρα σπρώξε το όσο περισσότερο σε παίρνει. Με τον κινητήρα 14-18 χιλιοστά από το μπροστά μέρος την βάσεις θα έχεις 4 χιλιοστά clearence στο δαχτυλίδι του

2. Συνεπώς κανονικά η μηχανή σου έπρεπε να είναι περιπου 18 χιλιοστά από την άκρη της βάσεως.

3. Όπως έχεις την βάση τώρα και με τον RMX τον κινητηρα (από ότι είδα στην photo) θα χρειαστείς βάρος σε ένα μοντέλο που είναι ήδη βαρύ. Παρα ταύτα μιας και έχεις (έχεις??) κάνει τις τρύπες στην βάση μην την ξανατρυπησεις γιατί μετά ΝΑΙ θα σπάσει.

4. Η Βάσεις είναι πολύ δυνατές και δεν έχουν φόβο να σπάσουν από τον κινητήρα που είναι μπροστά παρα μονο από πέσιμο με τα μούτρα (Δοκιμασμένο)

5. Οι ντίζες ΟΧΙ μην βάλεις τα σφυκτηρακια. Πηδάλια όπως Ύψους βάθους που είναι απραίτητα για την ορθή πλοήγηση του αεροπλάνου δεν πρέπει να φέρουν ρίσκο.Το ρίσκο σου εδώ είναι το αλενακι που σφίγγει από επάνω την ντίζα.

6. Κανε Z σε όλες τις μεριές που είναι επάνω στα serb (αφού μετρήσεις πρώτα) και μετά κανόνια τα ακροντιζα σου συν άλλη άκρη.

7.Εάν δεν έχεις Z bender αγόρασε ένα (8-14euro ανάλογα την μάρκα και τον τύπο).Το έχω 9 χρονια περίπου και μακαρι να το είχα και πιο πριν. Αλλιώς πάρε ενός φίλους σου.

8. Εάν δεν θέλεις να το αγοράσεις, πάρε ένα πλατυτσιμπιδο και κανε του μια τρυπάνια στο ένα άκρο 2-2.5χιλιοστά και έτσι φτιάχνεις hand made Z bender..

Συγγνώμη για τα greeklish αλλα είμαι δουλειά και τρέχω...

Manos


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 17:05:46
Σιγουρα το Z ειναι ποιό ασφαλές

Αλλα δεν το εχω χρησιμοποιήσει ποτε απο τότε που ανακάλυψα αυτα τα "βαρελάκια" τα οποία τα χρησιμοποιώ ανελλιπως , χωρίς κανένα προβλημα μέχρι τώρα  8)smiley

Βέβαια το μεγαλύτερο μοντέλο μου είναι 60άρι και χρησιμοποιώ παντα loctite στις μικρές αλλενόβιδες. Ποτέ δεν ξέσφυξαν και ποτε δεν γλυστρισε η ντίζα.


θα μου πείτε ποιο είναι το πλεονέκτημα της χρήσης τους???
Η απόλυτη και πανευκολη ρυθμιση της κίνησης 



Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 18:03:20
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Τα βαρελακια τα ηθελα και εγω για ευκολια ρυθμισεις αλλα οντως ειναι πιο επιφοβα.
Την μηχανη θα προσπαθησω να την φερω πιο πισω αλλα εκανα  :whatever: και εχω κολλισει τα δυο μισα του cowl το οποιο ειναι απο σκληρο πλαστικο. Μια ερωτηση που ξεχασα...
Στο προηγουμενο μοντελο μου ο κατασκευαστεις προτινε να κολλισω την βαση της μηχανης με το firewall με εποξικη.
Σε ευτο το μοντελο δεν λεει τιποτα για κολλα. Και στις δυο περιπτωσεις η βαση πιανει και με βιδες οι οποιες βιδωνουν σε παξιμαδια που χωνονται στο ξυλο (δεν ξερω πως λεγονται επισημα :)). Τι προτινετε?


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 18:18:58
το Σωστό είναι να βιδώσεις τη βάση στο firewall με τις βίδες που προτείνονται . Αν θες μπορείς να περάσεις το firewall με εποξική ( αν είναι πολύ πυκνή αραίωσέ την με οινόπνευμα) . Αυτό το κάνεις για να το προστατέψεις από διαρροές καυσίμου που θα το κάνουν να ξεκολλήσει


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 09:56:54
Καλημερα σε ολους.. Το μοντελο μετα απο τοσο καιρο ειναι ετοιμο για πεταγμα...
Οποτε μια τελευταια ερωτηση...

Στις αποκλεισεις των πτερυγων ο κατασκευαστις δινει..
aileron: 2 X 3/8  in
rudder  2 X 3/4  in
elevator 2 X 3/8 in

δεν σας φαινετε λιγο το elevator? 3/8 της ιντζας ειναι περιπου 1 cm
Δηλαδη προτινει 1 cm κινηση πανω και 1cm κινηση κατω.

Θα ηθελα την γνωμη σας ευχαριστω..


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 13:48:48
Σπιροστα,

Κινήσεις που σου δίνουν πάντα οι κατασκευαστές είναι εκ του ασφαλούς για τα αρχικά στάδια ( στα εκπ/κα). Συνεπώς εάν το αεροπλάνο σου είναι ζυγισμένο σωστά τότε θα είσαι οκ. Συνήθως το Τ Trainer είναι λίγο κολοβαρο συνεπώς εάν  έχεις μεγαλύτερη κίνηση δεν κάνει κακό σε περίπτωση που την χρειαστείς λόγω έκτακτης ανάγκης.

Απλά το καλύτερο είναι να το πετάξεις με κάποιον που ασχολείται και θα σου δώσει ορθές οδηγίες στο πως να το σεταρεις σε θέματα μεγέους κινήσεων.
Μάνος


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: coolvag στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 14:03:57
Καλημέρα σε ολους

Φίλε Spirosta βαλτο να ειναι 1,5 εκατοστο πανω και 1.5  κατω τουλαχιστον το elavator.
και αν δεν εχεις ξαναπετάξει 40αρι,καλο θα ειναι καποιος να σε τριμάρει πρωτα και να δει και το μοντελο το σεταπ του.

Βαγγέλης


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 15:27:45
Εχω ξαναπεταξει 40αρη αλλα ενα εκπαιδευτικουλι..
Αυτο θα ειναι το 2ο μοντελο μου και η πρωτη πτηση του.


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 15:47:45
Και που βρίσκεται τώρα αυτό το εκπαιδευτικούλι??  :angel:

χεχε!

Να προσέχεις. Εάν έχεις εμπιστοσύνη στα χέρια σου τότε και 2 πόοντους να βάλεις η συμπεριφορά του ΤΤ θα είναι μια χαρά. Απλά δεν είναι ανάγκη να πάρεις ρίσκο και για αυτό κράτα τα όλα με μέτρο!...

Μάνος


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 16:34:10
Το εκπαιδευτικουλι στουκαρισε Μανο σε μια κολονα στην ΕΜΕΧ στα Χανια οσο ημουν διακοπες..(απο κει καταγομαι).
Αμα εχεις συνηθησει να πετας στην Αναβυσο.....


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 17:02:40
χαχαχα!! Κάτι είχα καταλάβει!

Συγνώμη που γελάω αλλά σου βάζω 2 φωτό από την ίδια ίσως κωλόνα!

Πως και βρήκες την ΕΜΕΧ ρε συ?


Μάνος


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: harrysvr στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 20:54:34
Μάνο, σε πάω γιατί και το έσπασες αλλά και γελάς, :thumbs up: εγώ όταν πρωτοστούκαρα το trex είχανε λυγίσει τα πόδια μου και είχα χάσει το φως μου... :buck2:


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: andreas στις Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 21:56:33
χαχαχα!! Κάτι είχα καταλάβει!

Συγνώμη που γελάω αλλά σου βάζω 2 φωτό από την ίδια ίσως κωλόνα!

Πως και βρήκες την ΕΜΕΧ ρε συ?


Μάνος
Μανο ποια μηχανη ειχες στη funtaniera?


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 1 Οκτ 2006, 02:39:09
Ανδρέα καλημέρα! Μόλις γύρισα από γάμο εξού και το καθυστερημένο msg..

Οκ, ελληνικά τώρα. Το Funtanaki είχε Magnum 52 με μπλε κεφαλή και συντονισμένο weston pipaki. Προπέλα 12χ4 APC sport => Assylypto combo αλλά ο γαμημ..ος ο στύλος που πετάχτηκε φταίει!  ;D

Manos


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Κυριακή, 1 Οκτ 2006, 02:40:32
Μάνο, σε πάω γιατί και το έσπασες αλλά και γελάς, :thumbs up: εγώ όταν πρωτοστούκαρα το trex είχανε λυγίσει τα πόδια μου και είχα χάσει το φως μου... :buck2:

Και που είσαι ακόμα!!!!  :D


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: andreas στις Κυριακή, 1 Οκτ 2006, 19:29:06
Εβγαλα την 91 απο το funtanaki και εβαλα παλι το magnumaki    :laugh: που  ειχα αρχικα δεν πειραζει που δεν ζυγιζω η που πεταω με down γιατι ειναι καλυτερα τα πραγματα λογο βαρους και πεταει ποιο ελαφρα. Ευτυχως που στο βολο δεν εχει πολλες κολονες εχει ομως κοτρονες, δεν ειναι καλο να σβηνει η μηχανη και η magnum ειναι λιγο  ευαισθητη στις ρυθμισεις,Ομως αν ρυθμιστει ειναι φοβερη μηχανη ακομη και με την μαμα εξατμιση :thumbs up: και ειναι και οικονομικη :thumbs up:


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: andreas στις Κυριακή, 1 Οκτ 2006, 21:08:04
Το cowl to  ξεσκισα λιγο για να χωρεσει η 91 το καιμενο :-\


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: v_tolias στις Κυριακή, 1 Οκτ 2006, 21:18:33
Εβγαλα την 91 απο το funtanaki και εβαλα παλι το magnumaki    :laugh: που  ειχα αρχικα δεν πειραζει που δεν ζυγιζω η που πεταω με down γιατι ειναι καλυτερα τα πραγματα λογο βαρους και πεταει ποιο ελαφρα. Ευτυχως που στο βολο δεν εχει πολλες κολονες εχει ομως κοτρονες, δεν ειναι καλο να σβηνει η μηχανη και η magnum ειναι λιγο  ευαισθητη στις ρυθμισεις,Ομως αν ρυθμιστει ειναι φοβερη μηχανη ακομη και με την μαμα εξατμιση :thumbs up: και ειναι και οικονομικη :thumbs up:
Αν την ρυθμισεις σωστα με σωστο μπουζι δεν σβηνει με τιποτα!!Την εχω απο το Πασχα σε ενα Avistar 40..Ποτε δεν την παω τερμα γκαζια!!
Την πεταω με 10% Tornado,μπουζι Νο3(OS νομιζω),ελικα 11,5x6 αν θυμαμαι καλα και δεν εχει σβησει ποτε...Πραγματι πολυ οικονομικη :thumbs up: :thumbs up:
Στρωσιμο της εκανα οπως λεει το manual ;) ;)


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 01:00:13
Το cowl to  ξεσκισα λιγο για να χωρεσει η 91 το καιμενο :-\

"...ξεσκισα λιγο..."  Το πολύ πως θα ήταν?  ;D

Εάν βρω το δικό μου cowl θα στο στείλω μιας και το 2κομματια φουντανακι είναι παρελθόν...Άντε ετοιμάσου για το 2μετρο που φέρνω από Sebastiano ! :P

Manos


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: andreas στις Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 18:18:48
Ax τι μας κανει ο Sebastiano αν ερθει 2μετρο τοτε ειμαστε και για βενζινα ..40cc θα ειναι αρκετη ε!Παντως το funtana θελει ψαξιμο για να τα δωσει ολα  για την ωρα θελω κιαλο right thrast kai μιξη rudder με elavator  για  knife  ετσι πιτευω οτι δεν θα χρειαζετε να κραταω αριστερo rudder για να παω ευθεια στο harrier.Επισης εχω μια δυσκολια να το βαλω σε flat spin μπαινει αλλα δεν ειναι flat σαν να ειμαι εμπροσθοβαρος η να μην εχω αρκετη κινηση  :-\με μπερδευει ωρες ωρες (παντα σε σχεση με αλλα μοντελα που ειχα η εχω ακομη)πχ fun star παει αυτο, bossanova  stileto απο το RCM το σχεδιο του Martin Bell μηπως θελει καποια ιδιετερη μεταχειρηση για να το βγαλει? στα  video παντος το βγαζει τελεια!


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Serafim στις Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 19:02:55
Θα παρακαλέσω επειδή έχουμε ξεφύγει από το θέμα αν θέλετε να συνεχίσετε την συζήτηση για το Funtana να ανοίξετε ένα καινούριο θέμα, για να μην μπερδεύουμε και αυτούς που διαβάζουν και να μην χαλάμε και το θέμα που άνοιξε ο spirosτa.

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 2 Οκτ 2006, 19:08:26
Swstooooooooooos!   :-\


Ayto to hobby mas parasurei gamwto! No more Funtana edw...

Manos


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: andreas στις Τρίτη, 3 Οκτ 2006, 00:06:45
ok εχετε δικιο με πηρε το ποταμι :-[


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Κυριακή, 8 Οκτ 2006, 19:00:33
Πεταξε το αεροπλανακι... Ολα καλα. Οντως ενα δευτερο μοντελο. Πιο γρηγορο αλλα ευτυχως αρκετα σταθερο.
Παρατηρησα οτι μαθεμενος απο το εκπαιδευτικο μου χρειαζομαι μικροτερη κλιση στα ailerons και μεγαλητερη κλιση στο elevator (απο την αρχη μου φαινοταν μικρη).
 Απορεια: κατα το τριμαρισμα διαπιστοσα οτι ηθελα αρκετο τριμ στα ailerons. Μιλαω για μια κλιση του πηδαλιου στα 2-3 χιλιοστα. Ειναι οντως αρκετη αποκλιση η ειναι ιδεα μου?
Προσπαθωντας να βρω απο που ειναι παρατηρησα οτι το οριζοντιο σταθερο (stab) δεν ειναι ακριβως παραλληλο με το φτερο. Μπορει αυτο να κανει την ζημια? Πως θα μπορουσα να το διορθωσω? Το stab ειναι κολλημενο και το φτερο πιανει μπροστα με μια καμβιλια στην μεση του φτερου και απο την πισω πλευρα με μια βιδα. (θα μπορουσα να τριψω την μια πλέυρα της ατρακτου οστε να καθετε το φτερο πιο πλαγιαστα?
Αλλη ερωτηση ασχετη με αυτο το μοντελο.
Με τι κολλα θα μπορουσα να κανω ''τσιμεντοενεσεις''? Δηλαδη σε ραγισμενο ξυλο πως θα μπορουσα να το επισκευασω?
(συγκεκρινενο με νοιαζει για ενα ακροπτερυγο που εχει ραγισει και ειναι μισο ποντο βαθυ.)


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: v_tolias στις Κυριακή, 8 Οκτ 2006, 20:27:07
ρητινη :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Κυριακή, 8 Οκτ 2006, 20:52:42
Αν τα κομμάτια που θα κολλήσεις είναι αποκλειστικά ξύλινα, ρίξε στην άκρη της ρωγμής λεπτόρευστη κυανοακρυλική, και αυτή θα πάει παντού.

Αν έχει διογκωμένη πολυστερίνη, συμφέρει να σπάσεις τελείως το ακροπτερύγιο, και να το ξανακολλήσεις με εποξική.

jkon (θείος Γιάννης)


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Κυριακή, 8 Οκτ 2006, 22:56:27
Οχι ξυλινα ειναι ολα. Με το φτερο που δεν ειναι ακριβως παραλληλο με το stab. μπορει να διμιουργησει προβλημα? αξιζει να κανω κατι?
ευχαριστω


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Τετάρτη, 11 Οκτ 2006, 17:50:52
Μα γιατι κανεις κανεις δεν μου απανταει αν θα εχω προβλημα με αυτην την μικρη ασυμετρια? :'(


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Τετάρτη, 11 Οκτ 2006, 18:13:55
spirostaaaaaaaa


Το αεροπλανάκι σου όσο στραβο και να είναι, λόγω αεροτομής και λόγω φυσιολογίας θα πετάει μια χαρά. Απλά κοίτα να το τριμαρεις όπως είναι και μετά δες ποσο εκτος είναι το roll. Άλλαξε την κεφαλή του servo/ ντίζες ώστε να έχει πάλι όλο το ευρος της κίνησης από τον πομπό και δεν χρειάζεται να κανεις άλλες αλλαγες. Τώρα εάν είσαι ψείρας και θες να είναι όλα μηδέν τότε φάε λίγο την άτρακτο με ένα 400ri γυαλόχαρτο στην μεριά που  θελει κατέβασμα.

Μετά θα τα έχει παράλληλα (Φτερό με stab) απλά θα χρειαστεί να ξανάτριμαρεις το αεροπλανο από την αρχή μιας και θα αλλάξει και το elevator..

Manos


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Τετάρτη, 11 Οκτ 2006, 18:33:35
ευχαριστω Μανο. Η ασυμετρια ειναι τοση ωστε να χρειαζετε 2-3 χιλιοστα κλιση στα ailerons. H συνολικη κλιση ειναι 10 πανω και αλλα 10 προσ τα κατω. Επειδη ειναι το δευτερο μοντελο μου δεν ξερω αν αυτα τα 2-3 ειναι πολλα ωστε να μου διμιουργισουν προβλημα. Το αεροπλανω πεταει μια χαρα αλλα με τσατισε πολυ που εδωσα τον καλητερο μου εαυτο στην κατασκευη και ηθελε τοσο τριμαρισμα. >:(  Μαλλον ειναι θεμα εγωισμου κσι μονο...


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: Γιάννης Κωνσταντακάτος στις Πέμπτη, 12 Οκτ 2006, 09:03:40
Μα γιατι κανεις κανεις δεν μου απανταει αν θα εχω προβλημα με αυτην την μικρη ασυμετρια?

Προτείνω να μελετήσεις καλά, και να προσπαθήσεις να ακολουθήσεις τις οδηγίες για το τριμάρισμα ενός ακροβατικού μοντέλου στο κεφάλαιο
http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-092b.htm,
και επίσης να διαβάσεις το θέμα με την ασύμμετρη κίνηση των πηδάλιων κλίσης (θα βρεις το link μέσα στο "τριμάρισμα".

jkon (θείος Γιάννης)


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Δευτέρα, 13 Νοέ 2006, 22:24:14
Παιδια βοηθεια. Εκανα χθες την δευτερη του πτηση και παρατηρηση οτι δεν υπακουει καλα στο elevetor. Στην πρωτη πτηση
νομιζα οτι φταινε οι διαδρομη του πηδαλιου αλλα την αυξησα και δεν ειδα διαφορα. Εχετε καμια ιδεα?


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: dapan στις Δευτέρα, 13 Νοέ 2006, 23:39:30
Καλησπέρα
 Καταρχήν, έλεγξε τα κενά (τζόγοι)  της ντίζας του elevator και προσπάθησε να είναι το δυνατόν ποιο λίγα. Αυτό μπορείς να το τσεκάρεις έχοντας ανοιχτό τον πομπό και το δέκτη πιέζοντας ελαφρά το πηδάλιο. Θα δείς αν και που έχει τζόγο, και έτσι μετά θα φροντίσεις να τον εξαλείψεις. Επίσης αν έχεις χρησιμοποιήσει ντίζες Sullivan (εύκαμπτες) θα πρέπει αυτές να είναι κολλημένες και στερεωμένες σε πολλά σημεία.
Ελπίζω να βοήθησα.

dapan


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: kerpinis στις Δευτέρα, 13 Νοέ 2006, 23:47:12
Επίσης τσέκαρε και τα λάστιχα του φτερού σου! Έχει συμβεί να είναι λίγα και πολύ ελαστικά και το φτερό να αλλάζει συνεχώς θέση στις στροφές κ τις απότομες εναλλαγες ύψους.

Σε περιπτωση που δεν λυσεις το πρόβλημα σου με ότι σου είπαν οι λοιποι τότε add elastic bands!

Manos


Τίτλος: Απ: TIGER SPORT 40
Αποστολή από: spirosta στις Τρίτη, 14 Νοέ 2006, 18:56:52
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Τζογους ομως δεν εχω και το φτερω δεν πιανετε με λαστιχα αλλα με βιδες.
Μπορει να φταιει το ζυγισμα? Ειχα προβληματακια στο ζυγιασμα γιατι τη μια εγερνε μπροστα και την αλλη πισω...