Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:29:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 19 Mai 2024, 02:29:15

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304516
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 45
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 25
    Gesamt: 26
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ Κ.Β ΜΕ ΜΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ  (Gelesen 1678 mal)
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « am: Donnerstag, 10 Nov 2022, 21:12:01 »


                          Μια χρήσιμη κατασκευή, απο το RCSD  για το Κ.Β με δυο ζυγαριες και θα δουμε kai πως γίνεται πιο απλά  και με μία.!

                                       https://medium.com/rc-soaring-digest/cg-scale-on-the-cheap-25f50c3d16e8
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « Antwort #1 am: Freitag, 11 Nov 2022, 06:51:14 »

             Και τώρα το Κ.Β με μια ζυγαριά και δυο τριγωνικές μπάλσες:

                                                 Βαζουμε τη μια τρίγωνη μπάλσα Κάτω ακριβώς απο το Χ.Προσβολής.
                       Βαζουμε την άλλη πάνω στη ζυγαριά, οσο πισω απο το φτερο θέλουμε και μετράμε προσεκτικά  την απόσταση τους.
                          
                         Και τέλος πολλαπλασιάζω την ένδειξη της ζυγαριάς επι την απόσταση που μέτρησα και διαιρω το γινόμενο με το συνολικό βάρος .

                Με αυτο το τροπο θα βρουμε που ειναι το κεντρο βάρους τωρα (με τη μπαταρια σε αυτη τη θέση). Τo ιδανικό Κ.Β το έχουμε βρει απο πριν, με το καταπληκτικο και ελευθερο : sailplane calulator
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Dimko
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 139



    « Antwort #2 am: Dienstag, 22 Nov 2022, 10:08:31 »

    Κάτι με εικόνες γίνεται για να πάρουμε μια ιδέα?
    Gespeichert
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « Antwort #3 am: Dienstag, 22 Nov 2022, 11:41:47 »



        Αναμείνατε για λίγο.
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « Antwort #4 am: Dienstag, 22 Nov 2022, 16:45:34 »

    -


    * ζυγαρια.gif (3.76 KB, 1115x559 - angeschaut 283 Mal.)
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « Antwort #5 am: Mittwoch, 23 Nov 2022, 09:39:22 »

            
              

               Μετα απ τηλέφωνα φίλων, νομίζω πως χρειάζεται Ένα παράδειγμα:

              Βάζουμε τη μύτη από το πίσω τριγωνάκι, στα 50 εκατοστά (500χιλ.) , απόσταση από την αρχή του φτερού.
     Η ζυγαριά κάτω απ αυτό το τρίγωνο, δείχνει  267,8γρ.
    Αν το συνολικό βάρος είναι 1300γρ. Τότε το Κ.Β =500 επι 267.8 δια 1300 =103χιλ.

    Το Κ.Βαρους λοιπόν τώρα βρίσκεται στο 103, κάτι λογικό και συνηθισμένο.


                     Αν όμως εμει θέλουμε να πάει στα 105χιλ. Ποσα γραμμάρια θα πρεπει να κολλήσω στο πισω μερος της ατράκτου, στα 50 εκατοστα από την αρχη του φτερου;
                    Για να παει στο 105 , η ζυγαριά θα πρέπει να δείξει 273 γρ.

    105 επι 1300 δια 500 =273

                            Θα πρέπει δλδ να προσθέσουμε 5γρ. ή πιο απλα, να παω προς τα πισω τη μπαταριά, μεχρι να δω το 273 στη ζυγαριά.
            
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #6 am: Mittwoch, 23 Nov 2022, 11:24:59 »

             
             

               Μετα απ τηλέφωνα φίλων, νομίζω πως χρειάζεται Ένα παράδειγμα:

              Βάζουμε τη μύτη από το πίσω τριγωνάκι, στα 50 εκατοστά (500χιλ.) , απόσταση από την αρχή του φτερού.
     Η ζυγαριά κάτω απ αυτό το τρίγωνο, δείχνει  267,8γρ.
    Αν το συνολικό βάρος είναι 1300γρ. Τότε το Κ.Β =500 επι 267.8 δια 1300 =103χιλ.

    Το Κ.Βαρους λοιπόν τώρα βρίσκεται στο 103, κάτι λογικό και συνηθισμένο.


                     Αν όμως εμει θέλουμε να πάει στα 105χιλ. Ποσα γραμμάρια θα πρεπει να κολλήσω στο πισω μερος της ατράκτου, στα 50 εκατοστα από την αρχη του φτερου;
                    Για να παει στο 105 , η ζυγαριά θα πρέπει να δείξει 273 γρ.

    105 επι 1300 δια 500 =273

                            Θα πρέπει δλδ να προσθέσουμε 5γρ. ή πιο απλα, να παω προς τα πισω τη μπαταριά, μεχρι να δω το 273 στη ζυγαριά.
           


      Καλημέρα
      Αν και φαίνεται οτι ψάχνω να διυλίσω τον κώνωπα,  Cheesy νομίζω πιο σωστό να γίνει η μετακίνηση της μπαταρίας γιατί η πρόσθεση βάρους αλλάζει την σχέση αφού από 1300γρ πάει π.χ. στα 1305γρ!! Αν και η διαφορά είναι δέκατα του χιλιοστού, πιο πολύ το λέω για να μην γίνονται πάλι πράξεις από την αρχή
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 23 Nov 2022, 15:42:14 »



     Εχεις απολυτο δικιο.
    Πες μου αν το δοκίμασες . Διευκολύνει;
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    DEPRON MANIAC
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.062


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Antwort #8 am: Mittwoch, 23 Nov 2022, 15:58:19 »

      Όχι δεν το΄χω δοκιμάσει. Δείχνει όμως σωστή η μέθοδος αφού έχει να κάνει με κατανομή βάρους
    Gespeichert

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #9 am: Mittwoch, 23 Nov 2022, 18:54:45 »

    Σωστός είναι αυτός ο τρόπος κι έτσι ζυγίζονται μερικά ελαφριά full scale αεροσκάφη κιόλας. Βασικές προυποθέσεις όμως γιά ένα σωστό αποτέλεσμα είναι:
    Α) να μένει σταθερό το σημείο αναφοράς σε διαδοχικές μετρήσεις. Στην περίπτωση του σχήματος παραπάνω, σημείο αναφοράς είναι το τριγωνικό πηχάκι κάτω από το χείλος προσβολής. Αυτό δεν θα πρέπει να αλλάζει θέση.
    Β) Εφόσον η απόσταση του ΚΒ θα βγαίνει ως προς αυτό το πηχάκι, θα πρέπει το ΚΒ που συστήνει ο κατασκευαστής (ή που επιθυμεί ο χρήστης) να ανάγεται ως προς αυτό το πηχάκι τελικά.
    Γ) Το μοντέλο θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιό οριζόντιο γίνεται κατά τις μετρήσεις.
    Δ) Γιά ελαφριά μοντέλα, η ευαισθησία της ζυγαριάς θα πρέπει να είναι μεγάλη και η μέτρηση των αποστάσεων θα πρέπει να είναι ακριβής, γιά να έχουν ακρίβεια και τα αποτελέσματα. Αλλιώς, ένα ζυγιστήρι με δύο δοκαράκια ή ένα νήμα που περνάει από το επιθυμητό κέντρο βάρους και αναρτά το μοντέλο, θα δίνουν πάντα καλύτερα αποτελέσματα.
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #10 am: Donnerstag, 24 Nov 2022, 06:04:07 »

    Απ’ ότι συνάγεται το μήκος των 500 χιλιοστών είναι απλή επιλογή. Η μέθοδος αποδίδει και με άλλες αποστάσεις.
    Η απόσταση των 500 χιλ, πολλαπλασιαζόμενη με το βάρος που δείχνει εκεί η ζυγαριά στο παράδειγμα 127,8 γραμμάρια, δίνει γινόμενο 133.900
    Από τη στιγμή που το Κ.Β. δεν αλλάζει, σημαίνει ότι σε οποιοδήποτε απόσταση κι αν βάλουμε την ζυγαριά, το βάρος που θα δείξει, πολλαπλασιαζόμενο με την απόσταση πρέπει να είναι και πάλι 133.900 αφού διαιρούμενο με το συνολικό βάρος 1300 πρέπει να δώσει και πάλι 103.
    Παράδειγμα υπολογισμών στο χαρτί: αν η ζυγαριά τοποθετηθεί σε απόσταση 600 χιλ, τότε αναμένουμε ένδειξη 223,17 γρ, (600 Χ 223,17) =133902 / 1300 = 103
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    eolos30
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 862



    « Antwort #11 am: Donnerstag, 24 Nov 2022, 14:06:46 »



            

             Απ’ ότι συνάγεται το μήκος των 500 χιλιοστών είναι απλή επιλογή. Η μέθοδος αποδίδει και με άλλες αποστάσεις.


             Βέβαια και όσο αυξάνει η απόσταση , τόσο βελτιώνεται και η ακρίβεια.  Κάτι που μόνο με τις "διαιρούμενες" γίνεται. 
     
                       227,8 η ένδειξη, οχι 127,8
    Gespeichert

    The desire for safety stands against every great and noble enterprise. -Tacitus
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #12 am: Donnerstag, 24 Nov 2022, 18:02:10 »

    227,8 η ένδειξη, οχι 127,8

    Απλό τυπογραφικό λάθος.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Moderatoren: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Thema: ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ Κ.Β ΜΕ ΜΙΑ ΖΥΓΑΡΙΑ
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.024 Sekunden mit 25 Zugriffen.