Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:21:34

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:21:34

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 31
    Gesamt: 34
    Themavorwähler

    Seiten: [1]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: F3A Olympus PNP, 1400mm και βελτιωσεις  (Gelesen 2331 mal)
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 66


    « am: Dienstag, 29 Sep 2020, 16:23:02 »

    Πρόσφατα απόκτησα το συγκεκριμένο αεροπλάνο και έχω αρχίσει τις προπονήσεις για τις πρώτες κατηγορίες GRA και GRB . Από πρώτης όψης και ποιότητα πτήσης είναι ικανοποιητικό για τα χρήματα που κάνει. θα ήθελα να βελτιώσω την ταχύτητα καθόδου του. θα ήθελα να του κόβω ταχύτητα. η πρώτη μου σκέψη είναι να φαρδύνω το rudder στο τελείωμα του. κάθε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη!   
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #1 am: Dienstag, 29 Sep 2020, 16:52:48 »

    Υπάρχει ένας τρόπος να μειώσεις την ταχύτήτα καθόδου, με τις στροφές της έλικας.
    Κόβεις το γκάζι μερικά κλικ μόνο, το πόσο θα το βρεις σε μερικές προσπάθειες, και εφ' όσον η έλικα ελαττώσει τις στροφές της θα ενεργεί κόντρα στην απόκτηση ταχύτητας.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 66


    « Antwort #2 am: Dienstag, 29 Sep 2020, 17:26:27 »

    Ευχαριστώ για την συμβουλή το έχω στο μυαλό μου σαν λύση και το έχω ψιλοβρεί.. θα ήθελα όμως  μια πιο μόνιμη λύση που σε συνδυασμό με την μείωση στροφών να έχω ένα πολύ καλό αποτέλεσμα!
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #3 am: Dienstag, 29 Sep 2020, 18:28:22 »

    Δεν υπάρχει κάποια λύση σύγχρονη.

    Παλαιότερα, και εννοώ πολύ παλαιότερα, έβγαζαν brakes, διπλά flaps επάνω κάτω, ή είχαν διπλό rudder, που άνοιγε δεξιά αριστερά.
    Διαλέγεις και παίρνεις.

    Βέβαια το αεροπλάνο σου είναι πολύ μικρό, δεν ξέρω αν έχει μόνιμο σύστημα τροχών κάτω ή ανασυρόμενο.
     
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 66


    « Antwort #4 am: Dienstag, 29 Sep 2020, 20:10:08 »

    Εχει μονιμο συστημα τροχων ναι..
    Gespeichert
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 66


    « Antwort #5 am: Dienstag, 29 Sep 2020, 20:12:34 »

    κατι τετοιο σκεφτομουν να εκανα στο ραντερ


    * Leitwerk_2.jpg (67.51 KB, 360x757 - angeschaut 413 Mal.)
    Gespeichert
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 204



    « Antwort #6 am: Dienstag, 29 Sep 2020, 21:53:52 »

    Βεβαιωσου οτι το brake function ειναι ενεργοποιημενο στο ESC σου.
    Αν δεν ειναι αρκετο μπορεις να αλλαξεις ελικα σε μεγαλύτερης διαμετρου ή ακομα και να δοκιμασεις 3 blade ελικα.

    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #7 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 11:45:09 »

    Η λύση που δείχνεις στην φωτογραφία είναι μόνιμη. Δηλαδή τι όποια προσφορά την έχεις σε όλη την διάρκεια της πτήσης. Αυτό θέλεις.

    Στις κατηγορίες GR A και GR B, δεν νομίζω να είναι απαραίτητο. Παλαιότερα υπήρχαν έλικες που είχες την δυνατότητα να ενεργοποιήσεις ανάποδο βήμα όποτε ήθελες.

    Τώρα που οι περισσότεροι στα ακροβατικά (επίπεδο FAI αγώνων) χρησιμοποιούν ηλεκτρικά μοτέρ έχουν αντί μία δύο counter-rotating ελικες. Το καλύτερο που έχω δεί είναι μια ηλεκτρονική συσκευή της Jeti που στην κάθοδο σταματά την περιστροφή της έλικας που προωθεί το μοντέλο και αφήνει σε λειτουργία μόνο αυτή που λειτουργεί με ανάποδο βήμα αρα φρενάρει το μοντέλο. Αλλά είναι ψιλά γράμματα για τις ελληνικές κατηγορίες.
    Gespeichert
    red_baron
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 204



    « Antwort #8 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 12:33:59 »

    Η λύση που δείχνεις στην φωτογραφία είναι μόνιμη. Δηλαδή τι όποια προσφορά την έχεις σε όλη την διάρκεια της πτήσης. Αυτό θέλεις.

    Στις κατηγορίες GR A και GR B, δεν νομίζω να είναι απαραίτητο. Παλαιότερα υπήρχαν έλικες που είχες την δυνατότητα να ενεργοποιήσεις ανάποδο βήμα όποτε ήθελες.

    Τώρα που οι περισσότεροι στα ακροβατικά (επίπεδο FAI αγώνων) χρησιμοποιούν ηλεκτρικά μοτέρ έχουν αντί μία δύο counter-rotating ελικες. Το καλύτερο που έχω δεί είναι μια ηλεκτρονική συσκευή της Jeti που στην κάθοδο σταματά την περιστροφή της έλικας που προωθεί το μοντέλο και αφήνει σε λειτουργία μόνο αυτή που λειτουργεί με ανάποδο βήμα αρα φρενάρει το μοντέλο. Αλλά είναι ψιλά γράμματα για τις ελληνικές κατηγορίες.

    Τις μέρες με αρκετο αέρα, το μονιμο break απο το rudder δυσκολευει την πτηση και θα αυξήσει την κατανάλωση σου. Δοκίμασε και τις δυο λυσεις και δες ποια σε βολευει περισσοτερο.

    Πολύ παρόμοιο break με το contra έχει και η single prop (ιδανικα 22x12 ή 22x13) σε συνδυασμόμε με το ESC με governor. Εξάλλου γιαυτο οι περισσοτεροι top pilots εχουν αλλαξει σε "απλα" σεταπ πχ Plettenberg ή Hacker Q80 με D3 ESC (απο τον Hacker ή τον Adam Dębowski).    
    Gespeichert
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 98


    WWW
    « Antwort #9 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 15:32:28 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin

    Gespeichert
    Rc Anastasioo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 66


    « Antwort #10 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 16:52:58 »

    Αποφασισα να φτιαξω το rudder με τροπο να μην ειναι και τοσο μονιμο σε περίπτωση που δν κανει δουλεια να το αφαιρεσω.. .  Θα γινει το τεστ σε συνδυασμό με τις στροφες του μοτερ και ελπιζω να εχει αποτελεσμα..  Αν και παλι δν μείνω ευχαριστημένος η χρηση μικρότερης μπαταριας και μεγαλύτερης προπελας είναι μονοδρομος!!


    * rps20200930_164407.jpg (43.81 KB, 450x800 - angeschaut 341 Mal.)

    * rps20200930_164336.jpg (32.51 KB, 450x800 - angeschaut 361 Mal.)

    * rps20200930_164419.jpg (30.22 KB, 450x800 - angeschaut 346 Mal.)
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #11 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 18:52:05 »

    Μπορείς να υπολογίσεις την φόρτιση της πτέρυγας;
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Antwort #12 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 19:26:44 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin




    Η επιτάχυνση της βαρύτητας  είναι 9.81 m/s²   
    Δυο μπουκάλια ίδια , το ένα άδειο και το άλλο γεμάτο χαλίκια , αν τα αφήσεις την ίδια στιγμή θα φτάσουν ταυτόχρονα στο έδαφος   idiot2

    ..
    Gespeichert

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    Μιχάλης Λουκάκης
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 98


    WWW
    « Antwort #13 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 19:42:16 »

    Η δύναμη που προκαλεί την επιτάχυνση στην κάθοδο είναι η βαρύτητα..... δηλ. αν μειώσεις το βάρος του αεροπλάνου τότε θα έχεις και λιγότερη επιτάχυνση. Το μοντέλο σου είναι φοαμενιο rtf και ισως να μην μπορείς να ελαφρύνεις την κατασκευή. Όμως αν μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη μικρότερη δυνατον μπαταρία που σου βγάζει το πρόγραμμα μια φορά, θα μειώσεις το βάρος της μπαταρίας....Αυτο βέβαια γινεται αν τώρα χρησιμοποιείς μπαταρία που είτε διαρκεί περισσότερο είτε σου δίνει ωση που δεν χρειάζεσαι...λέω εγώ τώρα.... Στριφογύρισμα ματιών
    Καλό βέβαια ειναι να ανησυχείς περισσότερο να κρατάς το κάθετο επιπεδο  τις γραμμές και το box αντι να πετάς σαν δελφίνι..... έχεις βέβαια μια ιδιαίτερη σχέση με τη θάλασσα... Grin




    Η επιτάχυνση της βαρύτητας  είναι 9.81 m/s²   
    Δυο μπουκάλια ίδια , το ένα άδειο και το άλλο γεμάτο χαλίκια , αν τα αφήσεις την ίδια στιγμή θα φτάσουν ταυτόχρονα στο έδαφος   idiot2

    ..
    Πολύ σωστή διόρθωση στο ηλίθιο λαθος μου.  Ευχαριστώ!
    Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #14 am: Mittwoch, 30 Sep 2020, 20:02:55 »

    Μία μάζα σε ελεύθερη πτώση, ελκόμενη από την βαρύτητα, επιταχύνει έως ότου φθάσει στην οριακή ταχύτητα. Αυτή εξαρτάται από την οπισθέλκουσα η οποία είναι ανάλογη με το τετράγωνο της ταχύτητας. Τότε βρίσκεται σε ισορροπία η έλξη της γης και η οπισθέλκουσα από τον αέρα.

    Ενας αλεξιπτωτιστής σε ελεύθερη πτώση, επιταχύνει έως την οριακή ταχύτητα που έντεχνα μπορεί να ελέγχει, με ανοιχτά ή κλειστά χέρια και λυγισμένα ή όχι πόδια. Όταν ανοίξει το αλεξίπτωτο, απλά μεταβάλλεται η οριακή ταχύτητα. Η έλξη παραμένει.

    Εμείς στα μοντέλα μας θέλουμε να πιάσουμε μικρότερη οριακή ταχύτητα. Η επιτάχυνση υφίσταται μέχρι την επίτευξή της. Μετά δεν υπάρχει επιτάχυνση.

    Αρα πράγματι ένα ελαφρύτερο αεροπλάνο έλκεται με μικρότερη δύναμη, και μπορεί να πετύχει μικρότερη οριακή ταχύτητα κατακόρυφης καθόδου. Για ακόμα μικρότερη ταχύτητα πρέπει να αυξήσουμε την οπισθέλκουσα, με διάφορες προσθήκες επιφανειών, που ή θα είναι μόνιμες ή θα ενεργοποιούνται κατά περίπτωση.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Seiten: [1]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatoren: 3DJunk, stavros)  |  Thema: F3A Olympus PNP, 1400mm και βελτιωσεις
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.031 Sekunden mit 26 Zugriffen.