Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.517 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:44:45

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 19 Mag 2024, 05:44:45

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304517
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 45
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 17
    Totale: 17
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 9     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Περίεργο πρόβλημα με OS 50 Hyper + CoolPower 20%  (Letto 26503 volte)
    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 413



    « Risposta #15 il: Martedì, 25 Ago 2009, 22:26:16 »

    ΣΕ ΑΚΟΥΩ ΦΙΛΕ HELI DIVISION ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #16 il: Martedì, 25 Ago 2009, 22:34:23 »

    johnraptor, να έκανες ένα κόπο να γράφεις με μικρά. Ευχαριστώ.
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #17 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 00:09:35 »

    Καλησπερα.

    Κανε εναν κοπο και βγαλε το καρμυρατερ και καθαρισε το με καυσημο μπας και εχεις κανενα σκουπιδακι μεσα.Οταν το ξαναβαλεις προσεξε να το πατησεις καλα να κατσει μεσα και κοιτα και το Oring απο κατω εκει που φωλιαζει το καρμυρατερ μηπως τυχαια εχει κοπει.

    Εννοειτε βαλε ενα καινουργιο μπουζι (καλο ειναι οτι λεει ο κατασκευαστης δηλαδη OS-8).

    Φερε την μικρη βελονα σχεδον και ''τεταρτο'' της ωρας (καπου εκει λογικα θα σε κραταει ρελαντι αν ολα ειναι οκ θα το δεις περιπου που δεν γκαγκανιαζει) και την μεγαλη 1 στροφη και 25 λεπτα της ωρας + -.Βγαλε οτιδηποτε εχει να κανει με την διαχειρηση του κινητηρα (κατι carbsmart-governon etc) αν χρησιμοποιεις.

    Εννοειτε ελενξε σωληνακια να ειναι σε αριστη κατασταση και ιδιας διατομης απο και προς τον κινητηρα οπως επεισεις κοιτα και τους ''βοσκους'' στα ντεποζιτα.

    Λογικα αν η μηχανη σου ειναι οκ θα δουλεψει.Αν τωρα σε περιπτωση που τα κανεις ολα τα παραπανω δεν δουλεψει και εχει παλι το ιδιο φαινομενο τοτε επομενο σταδιο ειναι να δοκιμασεις καποια αλλη εξατμιση μπας και ξεκολλησε καποιο διαφραγμα απο την δικια σου και δεν εχει σωστη ροη το καυσαεριο ή αλλιως μετα ανοιγεις κινητηρα (λυνεις) μπας και εχει σπασει το ελατηριο απο μεσα (καπως τραβηγμενο αλλα το εχουμε δει στο παρελθον).

    Τα έχω κάνει όλα τα παραπάνω - να σου θυμήσω οτί μιλάμε για 2 διαφορετικούς κινητήρες.μόνο άλλη εξάτμιση δεν μπόρεσα να δοκιμάσω.το περίεργο είναι οτί με το που ανοίξα το καύσιμο,για την πρώτη φορά έπαιξε..όχι καλά αλλά αυτό δείχνει οτί μηχανικά είναι οκ.άλλωστε αν έπερνε αέρα από κάπου-carb ή εξάτμιση θα έπρεπε να δούλευε στεγνός ο κινητήρας όχι να πετάει λάδια και να σβήνει μόλις βγάζεις μπουζόπιπα,σωστά?
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Risposta #18 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 02:58:05 »

    ΣΕ ΑΚΟΥΩ ΦΙΛΕ HELI DIVISION ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΑΠΟΡΙΑ ΣΟΥ

    απορώ τελικά προς το τι έφταιγε γιατί εγώ για τον ίδιο λόγο έσπασα ένα yak 54 1.80
    ένα σβήσιμο το σώνω δεύτερο σβήσιμο το σώνω τρίτο σβήσιμο άχρηστο!!! καύσιμο cp20%
    Loggato

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    johnraptor
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 413



    « Risposta #19 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 11:13:54 »

    μήπως πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε για νοθευμένο καυσιμο.  Τώρα εαν είναι νοθευμένο και που γίνεται η νοθεία ενασ θεός ξέρει.
    Loggato
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « Risposta #20 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 12:13:29 »

    ...
    « Ultima modifica: Giovedì, 5 Nov 2009, 16:06:51 da giles 202 » Loggato
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Risposta #21 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 13:26:00 »

    Mιας και κάτι τέτοιο είναι αρκετά "βαρύ" ας αφίσουμε και ένα περιθώριο ως προς το ποιος είναι ο υπεύθυνος,όπως είπε και ο johnraptor...
    Loggato

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #22 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 13:29:32 »

    Παιδιά, πρίν αρχίσετε να σκορπάτε ονόματα, και όποιον πάρει η μπάλα, καλό είναι να είστε σίγουροι.
    Δεν βγαίνουν έτσι τα όποια πορίσματα. 
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Risposta #23 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 13:38:18 »

    Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω καλά τον συγκεκριμένο επαγγελματία, σας λέω καθαρά, ότι δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση, όχι να κάνει, αλλά ούτε να έχει σκεφθεί να κάνειο τέτοια "ηλίθια" ενέργεια.

    Ας σταματήσουν παρακαλώ οι ανυπόστατες κατηγορίες.





    Loggato

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « Risposta #24 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 14:16:24 »

    ....
    « Ultima modifica: Giovedì, 5 Nov 2009, 16:08:11 da giles 202 » Loggato
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.075



    « Risposta #25 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 15:30:01 »

        Μη θεωρηθεί ότι έχω κάποιο συμφέρον στο κάτω κάτω ούτε καν τον ξέρω τον άνθρωπο αλλά μη βγάζουμε συμπεράσματα έτσι βιαστικά.
        Ας υποθέσουμε ότι έχει έλθει από το εξωτερικό μια παρτίδα με προβληματικό καύσιμο. Από που θα προμηθευτούν οι αερομοντελιστές καύσιμα? Από τα μαγαζιά στα οποία πωλείται το συγκεκριμένο καύσιμο. Και είναι αυτονόητο ότι τώρα με το ίντερνετ οι περισσότερες φιάλες θα πουληθούν από το μαγαζί που δίνει καυσιμο στις καλύτερες τιμές. Συνεπώς αν το καύσιμο είναι προβληματικό είναι λογικό βάσει του νόμου των πιθανοτήτων να εμφανιστούν τα περισσότερα προβλήματα σε πελάτες του συγκεκριμένου μαγαζιού. Αυτό όμως δεν σημαίνει απαρραίτητα ότι το συγκεκριμένο μαγαζί νοθεύει τα καύσιμα. Μη βιαζόμαστε λοιπόν να "πυροβολήσουμε".
    Loggato
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #26 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 18:28:25 »

    Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω καλά τον συγκεκριμένο επαγγελματία, σας λέω καθαρά, ότι δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση, όχι να κάνει, αλλά ούτε να έχει σκεφθεί να κάνειο τέτοια "ηλίθια" ενέργεια.

    Ας σταματήσουν παρακαλώ οι ανυπόστατες κατηγορίες.

    Συμφωνω απόλυτα +++
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    dhiotis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 889



    « Risposta #27 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 18:29:42 »

    Τειλικά έγινε το τέστ με τα 2 ελικόπτερα ?
    Loggato

    Μιά φορά και ένα καιρό, υπήρχαν Nitros, flybars & κρύσταλλοι συχνότητας.
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.200



    « Risposta #28 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 20:02:27 »

    .......
    « Ultima modifica: Giovedì, 5 Nov 2009, 16:08:22 da giles 202 » Loggato
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #29 il: Mercoledì, 26 Ago 2009, 20:31:41 »

    Θα συμφωνησω και 'γω οτι δεν πρεπει να κατηγορουμε κανεναν χωρις χειροπιαστες αποδιξεις.
    Αν διαβασετε σε αυτο το θεμα https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=6194.0 θα δειτε οτι ειχα αντιμετοπισει παρομοιο προβλημα παλιοτερα και μετα απο πολλες δοκιμες δεν καταφερα να βγαλω ακρη και μια ωραια πρωια ως εκ θαυματος ο κινητηρας επανηλθε στα καλα καθουμενα.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Pagine: 1 [2] 3 4 5 ... 9     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Περίεργο πρόβλημα με OS 50 Hyper + CoolPower 20%
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.028 secondi con 24 queries.