Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 15:04:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 15:04:46

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 93
    Συνολικά: 96
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Αποστολή θέματος Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: RC-FANS88, e-shop in China  (Αναγνώστηκε 62230 φορές)
    hobbyist
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 530



    WWW
    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 11:08:52 »

       Αν ξεκινήσεις από το πρωί να παντρεύεις πομπό με δέκτη πότε ανοίγοντας πρώτα τηλεκατεύθυνση και μετά δέκτη και πότε το ανάποδο και περιμένεις κάθε φορά και καμιά τριαντεριά δευτερόλεπτα τότε εκεί κατά το μεσημεράκι θα πετάξεις.  laugh laugh laugh . Οσο για το FHSS καμιά σχέση με το   FASST των μόντουλ της futaba.
       Εντάξει είναι φτηνό αλλά απλά φτηνό.



    Φιλικά Κώστας.

    Δηλαδη Κωστα,

    δεν αξιζει η αγορα ενος τετοιου συστηματος "εναντιον" του αντιστοιχου fasst της Futaba?

    Εχω την καινουρια 10C...και το αντιστοιχο module για την δικη μου ,της Futaba κοστιζει εναν σκασμο λεφτα.
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 12:01:25 »

       Το "εναντίον" μου άρεσε...Καμια σύγκριση. Στη φουτάμπα από τη στιγμή που έχεις παντρέψει πομπό με δέκτη ,ανοίγεις πομπό και μετά δέκτη όπως ήξερες και στα 35ΜΗΖ και τέλος. Ούτε περίεργες διαδικασίες ούτε τίποτα. Ούτε κάθε φορά που αλλάζεις μοντέλο πρέπει να έχεις όλα σου τα μοντέλα παρατεταγμένα για να ξανακάνεις bind σε όλα. Αυτό είναι γελοίο ή μάλλον απλά απαράδεκτο. Οσο για την εκκίνηση, αν κάνει η κορόνα τα συνηθισμένα της κόλπα και χρειαστεί rebind, άντε να λύνεις το αεροπλανο για να φτάσεις στο δέκτη. Κι αν εμφανίζει τέτοιες δυσκολίες στην εκκίνηση, ποιος εγγυάται ότι αν για οποιοδήποτε λόγο ψιλοχάσει το σήμα, θα το ξαναβρεί και δεν θα χάσει τελείως την μπάλα?
       Ακουσε φίλε μου,όταν έχεις κάποιο ή κάποια σοβαρά μοντέλα τις τσιγκουνιές τις κάνεις αλλού και όχι στην τηλεκατεύθυνση ούτε στους κινητήρες ούτε στα σερβό. Είναι προτιμότερο να έχεις λιγότερα και μικρότερα αεροπλάνα ,για να σε παίρνει το πορτοφόλι σου να τα εξοπλίσεις σωστά  παρά να στήνεις δίμετρα και τρίμετρα με "οικονομίες" και "υποκατάστατα" ,που καποια στιγμή θα σου κοστίσουν πολύ ακριβά. Και μην ξεχνάς ότι ,τα αεροπλανα έρχονται και παρέρχονται ενώ η τηλεκατεύθυνση είναι κάτι που θα έχεις για πολλά χρόνια, αν κάνεις σωστή επιλογή και όχι φτηνοπράγματα.
        Από κει και πέρα ότι γουστάρει κάνει κανείς με τα ευρά του. Εγώ όμως είμαι πάντα της νοοτροπίας των καλών πραγμάτων και μέχρι τώρα δεν βγήκα ζημιωμένος.
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    hobbyist
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 530



    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 12:36:50 »

    Bρε Κωστα,
    συνονοματε,

    δεν μου αρεσε αυτη σου η φραση :

    "Είναι προτιμότερο να έχεις λιγότερα και μικρότερα αεροπλάνα ,για να σε παίρνει το πορτοφόλι σου να τα εξοπλίσεις σωστά  παρά να στήνεις δίμετρα και τρίμετρα με "οικονομίες" και "υποκατάστατα" ,που καποια στιγμή θα σου κοστίσουν πολύ ακριβά. "

    Ειμαι φοιτητης στο ΕΜΠ,
    και αν ΔΕΝ κανω οικονομια και ΔΕΝ κραταγα τα λεφτα μου για καιρο,

    τοτε καταλαβαινεις οτι ουτε 10C θα εβλεπα,
    ουτε Giant SuperSportster 81in φτερο,
    ουτε OS 160 FX,

    ουτε ουτε ουτε....

    Ειναι διαφορετικα τα πραγματα οταν εχεις παρει πτυχιο,εχεις πιασει μια δουλεια που να ανταποκρινεται στις προσδοκιες σου και να σου προσφερει καθε μηνα καποιο χρηματικο ποσο που μπορεις να διαχειριστεις αναλογα,

    παρα οταν εισαι φοιτητης και κρατας το χαρτζιλικι σου για μηνες ωστε να παρεις κατι που να σε ικανοποιει.

    Οπως καταλαβες,
    απο τα "καλουδια" που εχω,δεν τσιγγουνευτικα ποτε λεφτα,
    θα μπορουσα πολυ ευκολα,
    αντι να δωσω 300ευρω για τον 160FX,
    να παω να παρω εναν ASP ή Magnum.... laugh

    Αλλά δεν το εκανα...


    Οσο για το module/Rx της Corona,

    περισσοτερο πληροφοριακα ρωτησα αφου εκει που πεταω δεν εχει υπαρξει ποτε προβλημα με συχνοτητες,
    ουτε με αλλα μελη του club,
    ουτε γενικα καποια παρεμβολη!

    Δεν με απασχολει δηλαδη τοσο πολυ το θεμα των 2.4G που αποτελει αιτια του "πανικου" που εχει πιασει πολλους φιλους μοντελιστες!

    Με εκτιμηση,

    Κωνσταντινος

    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 12:59:10 »

    Αγαπητέ Κωνσταντίνε το θέμα των παρεμβολών μπορεί να σου προκήψει από το πουθενά. Εγώ πριν από μερικές μέρες έχασα αεροπλάνο στο αεροδρόμιο της Σπάρτης πάνω στην προσγείωση από το πουθενά. Μπορεί να ήταν κάτι άλλο αλλά μπορεί να ήταν και αυτό.... Δεν υπάκουσε την τελευταία στιγμή και το είχα πάνω από 10 χρόνια με το ίδιο setup. Πόσοι μοντελιστές είμαστε εδώ; Ενεργοί 4-5 και στο αεροδρόμιο εκείνη την ώρα 2 άτομα. Άρα επειδή δεν ξέρεις τι μπορεί να σου τύχει και απο πού και επειδή το θέμα ασφάλειας συχνοτήτων είναι πρωτεύον πρέπει να το εξετάσεις καλύτερα και να το εξαντλήσεις θα έλεγα στο μέτρο που μπορείς.
    Ο bladekiller νομίζω ότι θέτει το θέμα στη σωστή του βάση με την οποία συμφωνώ και εγώ, και γράφω τις απόψεις μου σε άλλο παρόμοιο θέμα που συζητείται παράλληλα ( https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11908.msg110886;topicseen#new )
    Οποσδήποτε όμως η επιλογή είναι καθαρά δική σου....
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 13:07:20 »

       Μάλλον δεν κατάλαβες τι θέλω να σου πω. Οταν λέω "οικονομίες" δεν το εννοώ με την έννοια που νομίζεις και γιαυτό υπάρχουν και τα εισαγωγικά. Το λέω με την έννοια της χρήσης φτηνών και αμφιβόλου καταλληλότητας πραγμάτων.
       Οσο για τα περί πανικού εγώ δεν ξέρω ούτε με ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι. Επέλεξα ένα συγκεκριμένο σύστημα για συγκεκριμένους λόγους και όχι από καταναλωτικό πιθηκισμό.
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    Spartan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 423


    Τα όρια της γνώσης είναι τα όρια του κόσμου


    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 6 Νοέ 2009, 18:34:24 »

    Για να δώσω ώθηση στο φίλο Mirage θα αναφέρω ότι εγώ το βήμα προς τα 2.4 το έκανα. Σήμερα αγόρασα το TM-8 της Futaba ( http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=140&products_id=1703 ) μαζί με τον R617FS ( http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&products_id=1407 ο Διαμαντής τον έβαλε σε πολύ καλή τιμή) και νομίζω ότι μπορώ να έχω το κεφάλι μου ήσυχο από δω και πέρα....
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε

    Αυτοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν - George Santayana (Life of Reason, 1905)
    rcfans88.com
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 14 Ιαν 2010, 05:24:24 »

    DLE 222 4 Cylinder Gas Engine

    Features
    -New DLE 222 4 Cylinder Gas Engine

    Product Details
    -Perfomance:21.5hp/7500rpm
    -Idle Speed:1000rpm/min
    -Propeller:32*10 /32*12 /34*10
    -Sparking Plug:NGK CM6
    -Exhaust Amount:222.5cm3
    -Diamete x Stroke :45mm x 35mm
    -Ratio of  Compression:7.6 x 1
    -Ratio of  Lubricating :30 x 1
    -Net Weight:4950g
    -Gross Weight;5610g
    Item Packing
    -DLE Gasoline-engine 222 For Model Airplane x 1

    http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=1756



    * DLE222_-2.jpg (16.12 KB, 500x333 - εμφανίστηκε 803 φορές.)

    * DLE222_-3.jpg (35.84 KB, 500x719 - εμφανίστηκε 833 φορές.)

    * DLE222-4.jpg (31.5 KB, 500x333 - εμφανίστηκε 832 φορές.)

    * DLE222-5.jpg (26.94 KB, 500x333 - εμφανίστηκε 800 φορές.)
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    rc-fans88
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 26 Μάρ 2010, 05:22:31 »

    New Fitec 9257 Digital Servo 25g For T-REX
    450/ 500 Helicopter

    http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=1787
    Features
    - Fitec has newly introduced digital servo specifically for small and medium sized electric helicopter. This servo has a very high speed and precise controling performance.It can be applied to 450-600 level electric helicopter. At the voltage of 4.8V,it can reach 0.09s/60 ° high response rate and up to 2 kg of torque, its performance is similar with the FUTABA 9257
    Product Details
    -Weight:25g
    -Size:36*15.2*29mm                   
    -Speed :4.8V: 0.08sec/60°
    -Speed :6V: 0.07sec/60°   
    -Stall Torque :4.8V: 2.0 kg/cm
    -Stall Torque :6V: 2.2 kg/cm
    -Operating Voltage:4.8-6Volts
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    rcfans88.com
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 05:06:47 »

    New DLE30 Gasoline Engine (Rear Carb)
    Features
    -3.7HP/8500rpm
    -Idle Speed: 1600rpm/min.
    -8.5KG Pulling Force/ 100 meters Altitude
    -7.5KG Pulling Force/1800 meters Altitude
    -The specification of the aircraft propeller:  18X8  18X10 19X8  20X8
    -The type of the sparking plug: NGK CM6
    Product Details
    Parameter:
    -Exhaust Amount: 30.5cm3
    -Diameterx stroke:36mmX30mm
    -Ratio of compression: 7.6:1
    -Ratio of lubricating capacity: 30:1
    -Weight: Main engine-910g. Exhaust Pipe-60g
    -Ignition equipment-120g
    Item Packing
    - New DLE30 Gasoline Engine (Rear Carb) X 1 Set



    * DLE30-2.jpg (67.22 KB, 500x750 - εμφανίστηκε 442 φορές.)

    * DLE30-3.jpg (25.28 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 446 φορές.)

    * DLE30-4.jpg (27.07 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 448 φορές.)

    * DLE30-5.jpg (25.17 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 432 φορές.)
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    rcfans88.com
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 05:09:17 »

    KDS Flymentor 3D
    http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=1715

    Features
    Control all movement,including attitude stabilization, speed control, position locking.
    CCD sensor tocapture picture of ground, comparing pictures to avoid drifting.

    Switch workingmode (horizontal mode and position mode) through AUX channel.

    Integrating headlocking gyro and swashplate mixer.

    Controlsensitivity and mode of internal gyro through GEAR channel.

    Support swashplate3S 120º, 3S 140º, 4S 90º, 4S 90º+45º

    Keep balance ininverted flight.

    Configure bycomputer through USB.

    If you are using FM/PPM remote control device, whenhelicopter is out of control, the Flymentor 3D will set aileron, elevator,rudder to neutral, and keep pitch in the final signal position, and switch topositioning mode automatically, the sensitivity is 70%.

    Product Details
     

    Item Packing
    - KDS Flymentor 3D x 1 set


    * KDS.jpg (46.09 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 443 φορές.)
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    rcfans88.com
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 05:11:02 »

    RCGF20RI 20cc Petrol or Gas Engine for RC Airplane( Rear Induction)
    http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=1791
    Features
    -RCGF20RI 20cc Petrol or Gas Engine for RC Airplane( Rear Induction)
    Product Details
    Parameter:
    -Type : 2 cycle piston valve type gasoline engine for airplane only
    -Displacement (cc) : 20cc
    -Bore x Stroke (mm): 30mm*28mm
    -Carburetor: Walbro pump (made in Japan) & diaphragm butterfly valve type (made in China)
    -Ignition : DC-CDI (computer controlled auto advance, electronic ignition system)
    -Power supply: 4.8 - 6V
    -Maximum output: 2.2hp/ 1.64KW
    -Speed range: 1500 to 9800RPM
    -Gasoline version: pre-mixed fuel, 25-40 gasoline :1 (90 octane gasoline)
    -Weight (with ignition & muffler): 1080g
    -Weight (without ignition & muffler): 830g
    -Propeller: 15x 6 9500RPM/ 16x 6 9000rpm (standard two leafs prop)
    Item Packing
    Includes:
    -1 x engine
    -1 x Walbro carburetor
    -1 x muffler
    -1 x CDI
    -1 x glow plug
    -4 x standoffs


    * EG-RCGF20RI.jpg (33.65 KB, 400x424 - εμφανίστηκε 434 φορές.)
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    rcfans88.com
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 05:15:06 »

    CRRC GF26i V2 gas engine
    http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=1781
    Features
    -2 pcs. aluminum crankcase, 2  ball bearings supported crankshaft, 2 needle bearings conecting rod, walbro butterfly type carburetor.
    version Auto-advance CDI ignition
    Product Details
    -Type:2 cycle piston valves type gasoline engine for airplane.
    -Displacement(cc):26cc
    -Bore x Stroke(mm):34mm*28.6mm
    -Dry Weight:900g/1.98lbs. (net weight without ignition)
    -Carburetor:Diaphragm butterfly valve type
    -Maximum Output:2.42 hps/9000rpm
    -Speed range:1800-9500rpm
    -Ignition:version CRRC Auto-advaance DC-CDI
    -Iis-Ignition:4.8V DC
    -Gasoline/oil mixture:Pre-mixed Fuel, 40:1(25:1 for break in)
    -Lubrication oil:2 cycle engine oil
    -Propeller:16 X 8, 17 X 6, 17 X 8
    -Cooling System:Air Cooled
    Item Packing
    -One Gf26i V2 Gasoline Airplane Engine. 
    -Auto-advance CDI Electronic iginition,
    -Spark plug,
    -Plug wrench, prop
    -Flange with washer, 
    -Prop bolt,
    -Glow type engine mount
    -REQUIRES: 2-cycle oil


    * GF26i_V2-1.jpg (27.75 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 434 φορές.)

    * GF26i_V2-2.jpg (25.65 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 442 φορές.)

    * GF26i_V2-3.jpg (36.73 KB, 500x376 - εμφανίστηκε 429 φορές.)

    * GF26i_V2-4.jpg (23.83 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 436 φορές.)
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    rcfans88.com
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Τετάρτη, 19 Μάι 2010, 05:17:11 »

    Super Regulator 12V POWER PANEL Mark II W/IGNITOR CHARGER AT-PX2670
    http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=1928

    Features
    1.Super regulator design - the stable voltage(1.5v) output can automatically supply the current according to glow plug size to achieve lowest heat dissipation.
    2.4 sets of power supplies for:
    -12V engine starter
    -12V electric fuel pump
    -1.5V glow plug
    -1.2v glow start charger - with a LED indicator.
    -Switch selectable fuel direction also included a push-on/off power switch.
    -Include a larger meter that allow you to monitor the current of glow plug easy.
    -Has reverse polarity protection.
    Product Details
    -Super Regulator 12V POWER PANEL Mark II W/IGNITOR CHARGER AT-PX2670
    Item Packing
    -Super Regulator 12V POWER PANEL Mark II W/IGNITOR CHARGER AT-PX2670


    * AT-086.jpg (45.15 KB, 500x500 - εμφανίστηκε 420 φορές.)
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    rcfans88.com
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38



    WWW
    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 2 Ιούλ 2010, 07:02:37 »

    KDS FLymentor 3D Program Card

    http://www.rc-fans88.com/details.asp?prodid=2043

    Features
    KDS flymentor PPC is a device used for adjusting parameters of KDS flymentor. It is easy to use.


    Product Details
    Connecting Device
    Switch on the KDS flymentor (make sure the main motor is disconnected), then plug the connection cable into the USB slot of the KDS flymentor. The flymentor PPC will switch on and you can see the screen shown as below.
    After few seconds, the flymentor PPC will finished handshake with KDS flymentor, you can see the main menu on the screen like picture2.

    The device type of KDS flymentor is shown in title bar, it is "KDS Flymentor 3D" in the upper picture.

    Main Menu
    There are nine items in main menu , each item contains a set of settings for flymentor. You can move the cursor to the item you want by press UP and DOWN, press OK you can enter the item and modify the settings. See table 1 for details of them.

    You can also press the LOAD/SAVE button here, then the load/save menu will be shown.

    Modify Parameters
    When you press OK in the main menu, you will enter the settings section for some items, for example, the sixth item, 'Tail Gyro' settings, like the following picture.

    In this stage, you can select the parameter by press UP and DOWN, when the cursor is pointed to the value you want to modify, press OK, then the value will be shown as black background like picture 5. If you want to return back to main menu, press ESC.

    Then you can modify the value by press UP or DOWN, after modification, press OK, the new value will be saved, or you can press ESC to cancel this modification and the value will be restore.

    When you press OK, there will be a star character for few seconds, that means the parameter is being saved.

    Load/Save
    Press LOAD/SAVE button when in main menu

    The load function will copy settings from flymentor PPC to KDS flymentor, the save function will copy settings from KDS flymentor to flymentor PPC opposite.

    After selecting load or save, you should choose the memory bank of PPC. There are eight banks in PPC, choose one by moving cursor with UP and DOWN button, then press OK to confirm your select. The star character means the blank is already saved something, otherwise it is empty. Of course you can not load a empty bank.

    The SAVE function will overwrite the memory bank you selected without any other operation, but the LOAD function has a confirmation before copy. Use UP, DOWN and OK, ESC button to finish your operation.

    Reset to Factory
    Choose 'Reset To Factory' in main menu, you will see following screen, if confirmed, the KDS flymentor will be restored to factory settings.

    Item Packing
    -KDS Flymentor Program Card  X 1
    -Connection Cable X 1

    -Instruction CD X 1


    * GO-KDS-PC.jpg (19.35 KB, 500x300 - εμφανίστηκε 745 φορές.)

    * GO-KDS-PC-1.jpg (30.67 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 736 φορές.)
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    rcfans88
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 13


    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 4 Νοέ 2010, 10:49:15 »

    New DLE170 Gasoline-engine 170CC For Model Airplane
    Features
    -DLE New Engine DLE170 170CC

    Product Details
    17.5HP/9000rpm
    Idle Speed: 1100 rpm/min
    Static Thrust 35Kg / 100 meters Altitude
    Static Thrust 31.5Kg / 1800 meters Altitude
    The specification of the aircraft propeller: 30 X 12; 32 X 10
    the type of the sparking plug:NGK CM6
    Exhaust Amount: 170cm3
    diameter × stroke: 52mm×40mm
    Ratio of compression: 9.5:1
    Ratio of lubricating capacity: 30:1
    Weight: Main engine - 3550g Exhaust pipe - 200g X 2
    Ignition equipment - 160g
    Item Packing
    -DLE New Engine DLE170 170CC X 1



    * DLE170.jpg (42.48 KB, 500x385 - εμφανίστηκε 659 φορές.)
    Αναφορά στον συντονιστή   Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Αποστολή θέματος Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR Café International (Συντονιστής: Γιώργος Κανδυλάκης)  |  Θέμα: RC-FANS88, e-shop in China
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.