Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά => Εκπαιδευτικά - Trainers => Μήνυμα ξεκίνησε από: Διονυσης Στρατηγος στις Πέμπτη, 11 Απρ 2024, 19:32:26



Τίτλος: Mini Playboy
Αποστολή από: Διονυσης Στρατηγος στις Πέμπτη, 11 Απρ 2024, 19:32:26
Καλησπεριζω το φορουμ..
 και διανυοντας τις μερες της αδειας μου,αποφασισα να ξανακατασκευασω αυτο τον υπεροχο προταθλητη σε κλιμακα ,σε σχεδια του J.Pipek δημοσιευμενα στο Magazine FMT του 1996.Το αρχειο αντληθηκε απο το  Αεροφρεντ δημοσιευμενο απο τον  δικο μας κυριο hlsat.
 Στο πρωτο μοντελο που ειχα κατασκευασει,το οριζοντιο και καθετο σταθερο συνδεοταν με την ατρακτο με καβιλια και λαστιχακι,οπως μου το εδινε το σχεδιο.
 Το διλημμα μου ειναι αν θα το ξανακανω με τον τροπο που δινει το σχεδιο,ή να κοληθουν τα μερη με την ατρακτο.Δεν εχω ιδεα για το λογο για τον οποιο του δινει ενωση με λαστιχακι.Γνωριζει καποιος;


Τίτλος: Απ: Mini Playboy
Αποστολή από: DEPRON MANIAC στις Πέμπτη, 11 Απρ 2024, 23:38:00
Καλησπέρα

Ο λόγος πιστεύω είναι για την ευκολία στην μεταφορά και ίσως για τις άτσαλες προσγειώσεις να έχει τα λιγότερα σπασίματα

Έχω ένα ανεμόπτερο το Sunny το οποίο έχει με λάστιχα μόνο στο οριζόντιο ουραίο. (Ο φίλτατος hlsat βοήθησε να ξανά αποκτήσω τα σχέδια του).

Το ελάττωμα του σε αυτό όμως ήταν ότι το κάθετο ήταν κολλημένο, και σε άτσαλες προσγειώσεις έσπαγε στην βάση, γιατί το οριζόντιο έφευγε από την θέση του και το πίεζε

(Στην φωτό φαίνεται και ένα αποσπώμενο σύστημα με αλεξίπτωτο που είχα φτιάξει για "high start" αλλά δεν το δοκίμασα ποτέ)


Τίτλος: Απ: Mini Playboy
Αποστολή από: Διονυσης Στρατηγος στις Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03
Ευχαριστω για την απαντηση.Καπως ετσι το σκεφτηκα και γω ,αλλα ηθελα να το σιγουρεψω.Ηθελα να κολησω τα ουραια μερη του μηπως και γλυτωσω λιγο βαρος πισω,αλλα αν ειναι να γλυτωσω τις επισκευες,...χαλαλι!Παω με καβιλια-λαστιχο ξανα(ετσι κιαλλοιως πεταει σα μπαλονι το μοντελο ..)
  Επισης πολυ ομορφο το ανεμοπτερακι σου.Το βρηκα με v-tail και λεω να... Και το συστημα μοτερ-αλεξιπτωτιστης :thumbs up: