Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 Beiträge in 12.383 Themen von 6.241 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Dudleynes
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 3 Mai 2024, 04:06:08

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 3 Mai 2024, 04:06:08

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6241
    Neuester: Dudleynes
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304425
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 109
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 87
    Gesamt: 87
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κατασκευή ηλεκτρικού pylon racer από σχέδιο  (Gelesen 30455 mal)
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Antwort #45 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 12:35:30 »

    Δεν ξέρω αν υπάρχουν και γραπτές οδηγίες.


    Υπάρχουν: http://pldaniels.com/flying/models/slipso400/slipso400-manual.pdf

    ... και ΝΑΙ (Δημήτρη) χρειάζεται ενίσχυση με ανθρακονήματα στη κάτω πλευρά του φτερού.
    Gespeichert

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    nikostantan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 45



    « Antwort #46 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 16:08:15 »

    Eυχαριστω Νικο. Το piper προχωραει;

    Προχωραει, προχωραει ! Thumbs up
    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #47 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 18:28:04 »

    ... και ΝΑΙ (Δημήτρη) χρειάζεται ενίσχυση με ανθρακονήματα στη κάτω πλευρά του φτερού.

    To ξερω οτι χρειαζεται ενισχυση με carbon το φτερο, αλλοστε το αναφερω σε προηγουμενο μηνυμα.
    Οσο για την διακεκομενη γραμμη στο σχεδιο απο μια ερευνα που εκανα εχθες βραδυ σε φωτογραφιες του μοντελου που υπαρχουν στο νετ, μαλλον ο Αντωνης Παππαδοπουλος εχει δικιο. Η γραμμη οριοθετει την περιοχη στο κατω μερος του φτερου οπου πρεπει να μπει η ενισχυση.
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #48 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 18:31:58 »

    To μονο carbon που διαθετω ειναι ενα καλαμακι carbon απο χαρταετο το αποιο λεω να σχισω στη μεση και να φυτεψω τα δυο κοματια στο φτερο με epoxy.

    Τι λετε, θα κανει δουλεια το καλαμακι; Καμια αλλη ιδεα;
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #49 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 18:36:58 »

    Καλησπερα!

    http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=41_71_91&products_id=1875
    Κατι σε αυτο το στυλ δεν θα βοηθουσε. Το εχω χρησιμοποιησει για καβιλιες με παχος 8mm και δεν σπαει με τιποτα. Ισω ομως ειναι λιγο βαρυ για την συγκεκριμενη κατασκευη. Ποοολύ άνεση
    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #50 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 18:46:35 »

    Ναι, θα του πεσει λιγουλακι βαρυ μαλλον...
    Αυτον το σωληνα 5mm απο carbon εχω. Αν τον σχισω στη μεση και κολλησω δυο κοματια κατα μηκος της πτεριγας σε αποσταση 2-3cm μεταξυ τους, τι λετε, δεν θα κανει δουλεια;


    * Aeeuia182.jpg (22.96 KB, 480x640 - angeschaut 478 Mal.)
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #51 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 18:59:47 »

    Εγω πιστευω οτι θα χασει πολλη απο την αντοχη του και θα ειναι αρκετα πιο ευλιγιστο σε σχεση με το να μπει μονοκοματο. Εγω ψηφιζω να το ''φυτεψεις'' μεσα στο φτερο και απο πανω να του βαλεις νευρα απο λεπτους τετραγωνους δοκους μπαλσας οπως σχεδιασα στο σχημα. Οχι τοσους οσους στο σχημα αλλα σε αυτο το στυλ.

    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #52 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 19:16:41 »

    Το σκεφτηκα και 'γω να το βαλω οπως ειναι αλλα εχει διαμετρο 5mm  και η μπαλσα του φτερου 6mm και θα κατεβει και λιγο οταν διαμιρφωθει η αεροτομη οποτε θα μου κοψει το φτερο στα δυο. Εκτος και αν θαψω μονο το μισο...
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Angelo
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #53 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 19:34:09 »

    Εμενα καλο μου ακουγεται σαν ιδεα...
    Gespeichert
    MichalisN
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 47


    « Antwort #54 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 19:47:14 »

    Έχω να προτείνω την εξής ιδέα αντί για καβίλια μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια μύτη από καλάμι είναι πολύ αλευριές και πολλή ανθεκτικές μπορείς να της βρεις στα ειδή αλιείας έχουν διάφορα είδη υλικών μεταξύ αυτόν και τα ανθρακονίματα

    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #55 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 20:00:02 »

    Mα το καλαμακι που εχω ειναι το ιδιο πραγμα...
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #56 am: Mittwoch, 8 Apr 2009, 23:38:13 »

    Αποψε ξεκινησα την διαμορφωση της αεροτομης. Αφου οριοθετησα την airfoil peak line με χαρτοταινια, αρχησα να κατεβαζω συμετρικα με 120αρι γυαλοχαρτο...


    * Aeeuia184.jpg (36.73 KB, 640x480 - angeschaut 450 Mal.)
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #57 am: Donnerstag, 9 Apr 2009, 00:08:37 »

    Φινηρισμα με σφουγκαρακι-σμυριδοπανο και ετοιμο το χειλος προσφυγης.
    Με τετοιες καμπυλες δικαιολογιμενα η αεροτομη ειναι γενους θυλικου... laugh


    * Aeeuia187.jpg (41.79 KB, 480x640 - angeschaut 432 Mal.)

    * Aeeuia186.jpg (29.75 KB, 480x640 - angeschaut 424 Mal.)
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #58 am: Donnerstag, 9 Apr 2009, 07:38:10 »

    Καλημέρα,

    Το να βάλεις ένα σωλήνα CF σε μία ανάλογη κατασκευή, δεν πρόκειται να σου προσφέρει πολλά πράγματα. Και ο λόγος είναι ένας. Ο σωλήνας συμμετέχει στην πτέρυγα μόνο με την κόλλα, ή και με τα πηχάκια, αν ακολουθήσεις την πρόταση του Angelo.

    Στην πρώτη πίεση που θα δεχτεί η πτέρυγα, ο σωλήνας θα παραμείνει άκαμπτος και η πιθανότητα να πετάξει την κόλλα ή και τα πηχάκια μαζί είναι πολύ μεγάλη.

    Αν δείς από άλλα κατασκευαστικά θέματα στο forum, και κυρίως την κατασκευή ανεμοπτέρου από τον evan, θα παρατηρήσεις ότι η χρήση του σωλήνα CF γίνεται εφόσον αποτελεί μέρος του όλου σκελετού της πτέρυγας (D-tube). Με αυτό τον τρόπο η ακαμψία που προσφέρει το CF μεταφέρεται μέσω των αεροτομών σε όλη την πτέρυγα. Ο σωλήνας CF είναι μέρος της δοκού.

    Ο λόγος που προτείνει ο σχεδιαστής την χρήση υφάσματος CF και μάλιστα πριν την επικάλυψη είναι καλύτερος γιατί το ύφασμα μαζί με την ρητίνη και στην συνέχεια με την επικάλυψη γίνονται ένα σώμα, που δύσκολα στην πτήση θα αποχωριστούν μεταξύ τους, όπως θα γίνει με απλή τοποθέτηση με κόλλα του σωλήνα.

    Για να έχει νόημα ο σωλήνας θα πρέπει πάλι να τοποθετήσεις ύφασμα πάνω από τον σωλήνα. Σε αυτή όμως την περίπτωση θα προσθέσεις αρκετό βάρος στην κατασκευή, άρα θα αυξήσεις την πτερυγική επιφόρτιση. Φαύλος κύκλος δηλαδή.

    Καλύτερα ακολούθησε τις οδηγίες του σχεδιαστή, θα έλεγα.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #59 am: Donnerstag, 9 Apr 2009, 11:11:16 »

    Aντωνη εχεις απολυτο δικιο. Το θεμα ειναι οτι μου ειναι αδυνατον να βρω εδω carbon. To μονο που βρηκα ειναι υαλο-υφασμα αλλα ειναι αρκετα βαρυ μιας και ειναι αυτο που χρησημοποιουν για επισκευες στις βαρκες. Αν βαλω μια λωριδα απο αυτο πλατους π.χ. 1cm θα κανω δουλεια;
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 10     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Pylon racing - F3D - Q500  |  Thema: Κατασκευή ηλεκτρικού pylon racer από σχέδιο
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.039 Sekunden mit 30 Zugriffen.