Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:21:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 11:21:46

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 14
    Total: 15
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Goblin 500 Στοιχεια και Setup  (Lu 9467 fois)
    McThemis62402
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 12



    « Répondre #45 le: Lundi, 17 Mars 2014, 10:04:51 »

    Πτητική συπμεριφορά:

    Εδώ δεν υπάρχει τίποτα το ιδιάτερο να πω...Τυπικό 3D ελικόπτερο.

    Κατέληξα να έχω ένα ελικόπτερο +/-11,8 μοίρες pitch σε όλα τα flight modes και περίπου +/-9 cyclic. Έχω δώσει 20% expo στο cyclic και 10% expo στο tail. (Έχω γυρίσει το beast X σε transmiter mode για να του δώσω το δικό μου expo και travel adjustement και όχι το προ-κατ).

    Πετάω με 2 flight modes ένα στις 2400rpm και ένα στις 2600rpm. (Σημειώνω εδώ ότι το manual λέει ότι στο εύρος 1800 με 2400rpm το ελικπόπτερο εμφανίζει ταλαντώσεις ως προς το elevator, προέρχονται από το dampering system και είναι φυσιολογικές...άρα πετάμε πάνω από 2400rpm). 'Eχω ενεργοποιήσει τον governor του ESC με Soft start (αλλά hard start για ματαίωση αυτοπεριστροφής).

    Το ελικόπτερο ρυθμίστηκε μέσω του beast Χ ώστε να μπορώ να το "τρέχω" λίγο, αλλά να μην βγάζει το κλασικό τρέμουλο, αλλά να έχει και υψηλό sensitivity για ακρίβεια στα 3D...Προσπάθησα με λίγα λόγια να έχω ένα all-around σετάρισμα...και για 3D και γρήγορες πορείες.

    Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα πολύ επιθετικό μηχάνημα...Έχει τίναγμα πάρα πολύ καλό...Έχει σβέλτη περιστροφή σε κάθε άξονα...και σε προκαλεί να του δώσεις πόνο. Μετά από πάνω από 100 πτήσεις (μετρημένες μία προς μία... όχι στο about) Δείχνει ότι τον αντέχει τον πόνο. Το ελικόπτερο μακράν είναι πολύτερο από τα δάχτυλά μου.

    Κάτι που δεν μου άρεσε ήταν τα canopy thumb screws...που έτυχε να ξεβιδωθούν σε μια πτήση. Το ένα μόνο έφυγε...και φυσικά κοπάνησε το blade και πήγα για αγορά νέων blades.

    Επίσης δεν μου άρεσε η υπερβολική τριβή του ρότορα...Έχει πολύ τριβή, και δεν ξέρω αν είναι θέμα ιμάντα, αν είναι θέμα ελατωματικού ρουλεμάν, αν έιναι μόνο το δικό μου έτσι ή αν είναι έτσι όλα τα 500άρια Goblin...πάντως δεν σε κάνει να νιώθεις ασφάλεια για να κάνεις αυτοπεριστροφή...(το trex500 flybar που είχα έκανε εύκολα αυτοπεριστροφή, ακόμη και το blade 450 κανει σχετικά εύκολα auto!!! Με το Goblin 500...θα δυσκολευτείς)

    Τέλος με αγχώνουν τα Carbon Fiber Skids!!! Δεν συμφωνώ καθόλου με την χρήση ΑΚΑΜΠΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ σε σημεία που κατεξοχήν θες ανοχή και ευκαμψία!!! Άν κοπανήσεις βαριά ένα οποιοδήποτε Goblin, θα κοπούν τα skids...και μετά θα γίνει το show...Μπορεί να είναι όμορφο, δεν λέω...αλλά δεν είναι καθόλου ασφαλές!

    ...Μερικά πραγματάκια που ξέχασα πριν...

    Ξέχασα να πώ για τα skids, ότι μου αρέσει το γεγονός ότι ΔΕΝ έχουν λαστιχάκια από κάτω και παρ'όλη την εύθραυστή τους φύση, έχουν ικανοποιητική αντοχή για καθημερινή χρήση και μπορείς άνετα να κάνεις SKI σε τσιμέντο...καταλαβατε τι εννοώ...προσγείωση σαν αεροπλάνο με 10χλμ/ω περίπου...Την κάνει άνετα χωρίς εκπλήξεις και αξιοποιεί την "ουσία"
    της σχεδίασης skids σε ελικόπτερο (Τα trex με το design τους, "μαγκώνανε" και υπήρχε περίπτωση να σε τουμπάρανε...ξέρουν οι έμπειροι τι εννοώ)

    Επίσης ξέχασα να αναφέρω στην πτητική συμπεριφορά, την σημαντική διαφορά που κάνει το καλοσχεδιασμένο body του Goblin, μπορεί από θέμα εργονομίας να πιάνει πάτο, από αποψη αεροδυναμικής όμως παίρνει την εκδίκηση του. Δεν λέω ότι είναι το απόλυτα γρήγορο ελικόπτερο, λέω όμως ότι αυτή του η σχεδίαση κάνει αισθητή την μείωση του Drag που δημιουργούν τα συμβατικά Canopy που είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα. Κάνεις με λίγο pitch τεράστια loop και πραγματικά νιώθεις το μειωμένο drag, χωρίς να χρειάζεται να είσαι ο sting από το Top Gear.

    Επιπλέον, η απόδοση της ουράς είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ...Τόσο εξαιρετική που ξεχνάς όλα τα προβλήματα που αντιμετόπιζες τόσα χρόνια με tail wag, και ότι άλλο ήξερες...Προβλήματα με την ουρά ΚΟΜΜΕΝΑ!!! Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η σχεδίαση του tail rotor του Goblin 500 περιλαμβάνει όχι μόνο thrust bearings, αλλά και dampers και ξεχωριστό tail feathering shaft!!! H ουρά του goblin 500 είναι ένα από τα κρυφά και πιό δυνατά σημεία όλης της σχεδίασης.

    Απίστευτη καινοτομία είναι η σχεδίαση των ball links των Main blades...Επιτέλους, σχεδίαση με link που έχει ένα δεξιόστροφο και ένα αριστερόστροφο σπείρωμα...Όσοι το αγοράσουν ή δουν το manual, θα καταλάβουν τι εννοώ...Επιτέλους ένα ελικόπτερο που για να κάνεις tracking ΔΕΝ χρειάζεται να κουμπώνεις και να ξεκουμπώνεις τα ball links μέχρι να ματώσεις...περιστρέφεις δεξιά αυξάνει το pitch, περστρέφεις το αριστερά και μειώνεις το pitch του Blade ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΕΚΟΥΜΠΩΣΕΙΣ και να να το φθείρεις...(Όχι ότι χρειάστηκε tracking...λέμε τωρα...)

    Τέλος κάτι που επίσης είναι παράξενο σε αυτό το ελικόπτερο είναι ότι το "πάτημα" του στο έδαφος είναι με μικρή κλίση προς τα μπρός... (κάνει 5 μοίρες endo) Όταν απογειώνεσαι θέλει λίγο τσικ πίσω διόρθωση για να μην πάει μπροστά (απλώς το αναφέρω). Επίσης η Μπούμα ΔΕΝ είναι οριζόντια στο hover...πάει λίγο προς τα πάνω...οπότε πρέπει να συνηθίσεις την εικόνα στα 3D...αν "βλέπεις" την ουρά οριζόντια στο hover, τότε δεν είσαι οριζόντια...είσαι με nose up (σε άπνοια)...Λεπτομέρεια, αλλά το αναφέρω γιατί είμαι psycho.


    Φιλοσοφία Sacrificial Parts:

    Η εταιρία έχει επενδύσει στην φιλοσοφία των κομματιών που "σπάνε" και "θυσιάζονται" κατά την πρόσκρουση. Η ιδέα είναι ότι, όταν θα έρθει το crash, κάποια κομμάτια θα σπάσουν άμεσα, αποροφώντας την ενέργεια της πρόσκρουσης διαχωρίζοντας το ελικόπτερο σε "μέρη" και γλιτώνοντας το κόστος των ακριβότερων κομματιών. Η ιδέα δεν είναι κακή, τώρα το αν και σε πόσο ποσοστό εφαρμόζεται δεν ξέρω (Και δεν ενδιαφέρομαι να μάθω). Τα κομμάτια που υποτείθεται ότι θα θυσιαστούν είναι:

    -Main και Tail Blades και Canopy
    -Ιμάντες
    -Γρανάζια
    -Πλαστικές βίδες που συγκρατούν την μπούμα
    -Πλαστικά κομμάτια που κρατούν τα skids
    -Links και Grip arms
    -ΜΑΙΝ FRAMES (Ναι είναι σχεδιασμένα να κόβονται στην μέση, κακώς γκρινιάζουν ορισμένοι ότι ΔΕΝ είναι ανθεκτικά!)

    Τώρα θα μου πείς τι έμεινε???...δίκιο έχεις...όμως σκεφτείτε, ότι όλα αυτά θα γίνουν για να σωθούν τα παρακάτω:

    -Tail boom και Tail unit
    -Το κεντρικό Frame που έχει πάνω του Servo, ο Δέκτης και το FBL unit
    -Μοτέρ και ESC

    Δηλαδή το όλο concept είναι να γλιτώσει η κεντρική βάση πάνω στην οποία κοτμπώνουν τα πάντα...
    Σαν ιδέα ΔΕΝ είναι κακή, αλλά δυστυχώς η βαρύτητα είναι αδιαπραγμάτευτη τις περισσότερες φορές.


    Συντήρηση:

    Για το θέμα της συντήρησης ελάχιστα αναφέρονται ΚΑΙ σε αυτήν την εταιρία...Στο manual αναφέρονται κάτι στοιχεία, αλλά δεν βοηθάνε και πολύ...Εγώ με την χρήση που του κάνω προτείνω αλλαγή Thrust Bearings, Dampers και ρουλεμάν Tail Shaft κάθε 100 πτήσεις (τα 2 πρώτα επιβεβαιωμένα θέλουν αλλαγή πρίν τις 150 πτήσεις), Αλλαγή Main/Tail Belt και One-way bearings κάθε 200 πτήσεις, και ίσως κάπου εκεί μέσα να προγραμματίσεις και αλλάγή ρουλεμάν γενικώς...Δεν έιναι κακή ιδέα δε να έχεις απόθεμα λάστιχο και o-rings για το canopy.

    Γενική εντύπωση:

    Σε γενικές γραμμές, η εντύπωση που μου έδωσε αυτό το μηχάνημα είναι παραπάνω από θετική. Η εταιρία κάνει αυτό που υπόσχεται...Δημιούργησε ένα ελικόπτερο που καταρρίπτει αρκετές από τις συμβατικές κατασκευαστικές νοοτροπίες που είχαμε συνηθίσει στον χώρο των rc ελικοπτερων τόσα χρόνια. Ακόμη και σε ένα setup που δεν είναι και από τα πιο δυνατά που προτείνει ο κατασκευαστής, κουβαλώντας και την μεγαλύτερη δυνατή μπαταρία, πάλι έχεις ένα ελικόπτερο που θέλει πολύ ικανότητα για να υπερβείς τις δυνατότητές του. Η αλήθεια είναι ότι από την πρώτη φορά που το πέταξα, το Trex 600 έχει πιάσει αράχνες...

    Γιατί να το προτιμήσεις:

    - Οπτικά είναι πανέμορφο.
    - Έχει ιδανικό μέγεθος. (ούτε μικρό-ούτε μεγάλο)
    - Είναι ικανότατο ελικόπτερο για την τιμή του.
    - Εφαρμόζει καινούργιες τεχνολογίες σε πολλά σημεία.
    - Έχει εξαιρετική απόδοση στην ουρά.
    - Υπάρχει support από Ελληνικό κατάστημα.
    - Φοράει μονό pack 6S (δεν χρειάζεσαι 2 μπαταρίες για 1 πτήση)


    Γιατί να το αποφύγεις:

    - Αν είσαι τελείως αρχάριος.
    - Αν θές μόνο χαλαρή πτήση (Δεν μπορείς να το χαρείς κάτω από τις 2400rpm λόγω oscilations του dampering system)
    - Αν σου αρέσουν τα autorotation.
    - Αν φοβάσαι το διάβασμα!!!

    Journalisée
    McThemis62402
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 12



    « Répondre #46 le: Lundi, 17 Mars 2014, 10:05:40 »

    ...και επειδή...τόση ώρα γράφω...γράφω...και το ελικόπτερο μου δεν έχει φανεί πουθενά...ορίστε:

    Video 1 με τα stock Canopy

    http://www.youtube.com/watch?v=VTy28KsXHbk

    video 2 με τα καινούρια Canopy από την Canomod

    http://www.youtube.com/watch?v=h7cRZmxZe4o


    Συγνώμη που δεν φαίνετα καλά...Πολλά ευχαριστώ στον Saki και τον Vageli για το θάρος και την γεναιότητά τους να με κινηματογραφίσουν...

    ΥΓ: Μπορεί να μην κάνω τέλεια πτήση, αλλά σε μερικές στιγμές φαίνονται ξεκάθαρα οι ικανότητες του Goblin 500...
    Journalisée
    McThemis62402
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 12



    « Répondre #47 le: Lundi, 17 Mars 2014, 10:09:02 »

    H original πηγή των πληροφοριών είναι εδώ...

    http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?t=10213

    Ελπίζω το κατεβατό-σεντόνι να βοηθήσει και να λύσει απορίες...
    Εύχομαι σύντομα, να προστεθούν κι άλλες πληροφορίες και στοιχεία κι από άλλους....Ιδιάιτερα στο θέμα της συντήρησης και κρυφών Tricks του Goblin 500...
    Journalisée
    billistitan
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 53


    MINI TITAN V.2


    « Répondre #48 le: Mardi, 18 Mars 2014, 00:32:08 »

    φιλε ολα αυτα που ειπες για το goblin 500 ειναι ολα σωστα και μπραβο σου ειμαι κατοχος και εγω και με το esc το talon 90 και μενα αυτο μου εκανε  Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    Pages: 1 2 3 [4]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Goblin 500 Στοιχεια και Setup
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.019 secondes avec 24 requêtes.