Wind ,
είναι σαφές ότι ο άνεμος είναι η αιτία ;-)
Σωστά γράφεις για την τεχνική του crab (εγώ την έμαθα σαν αυτή του κάβουρα) και όντως είναι μία από τις δύο. Παραμένει η πιο δύσκολη όμως, γιατί πρέπει να μην σου σηκώσει ο αέρας το φτερό το οποίο το κρατάς οριζόντιο, πρέπει να έχεις τα σωστά στοιχεία κινητήρα (για να μένεις κέντρο διαδρόμου) και όντως χρειάζεσαι και χειρουργική ακρίβεια στο αντίθετο πόδι για να το στρέψεις σωστά μόλις πατήσει.
Δες προσεκτικά τώρα στο 2:51 -> δεν έχει σωστό φτερό το πήρε ο άερας ωστόσο το έσωσε
ο "μάγος" στο 3:00 -> idle στον κινητήρα, το αεροσκάφος εκτρέπεται όλο και πιο πολύ προς τον άνεμο με αποτέλεσμα όταν πάει να διορθώσει του σηκώνει φτερό, στωλλάρει και τα γνωστά
T-6 στο 3:46 -> τα φτερά πάνε πέρα δώθε, το διορθώνει σωστά με κινητήρα και ακόμα και όταν πατάει το αριστερό φτερό είναι πιο ψηλά, το σώζει με πόδι και με 15 μέτρα πλάτος διαδρόμου
F4 στο 4:00 -> ο καλύτερος ως τώρα ως προς τη διαμήκη σχέση του αεροσκάφους με το διάδρομο απλά ψηλός, γρήγορος (για αυτό και σωστός στο 1ο) και εν τέλει εκτός 15 μέτρων το touch...
F4 στο 4:19 -> στοιχεία κινητήρα πάνω από 40% να πω, φτερό αλλού για αλλού, μούρη αεροσκάφους κατά πάνω μας και ταυτόχρονα κοιτάει πάτο...ωστόσο 3 sec μετά εκπληκτική διόρθωση και touch με άψογη εκτέλεση του crab έστω και στα 3 τελευταία sec
ο τελευταίος μάλλον ο καλύτερος όλων
Από εκεί και πέρα θα συμφωνήσω με τον Αργύρη. Χρησιμοποιείς χέρι στον άνεμο και πόδι αντίθετα, και ακόμα και με ελάχιστο κινητήρα, αρκεί να κατεβαίνει το αεροσκάφος στο σωστό ίχνος καθόδου, κάνεις την άλλη τεχνική και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο χωρίς διορθώσεις της τελευταίας στιγμής και το σημαντικότερο προσγειώνεσαι και σε 3 μέτρα πλάτος διάδρομο !! Μόνο σου μέλημα να πατήσει πρώτα η ρόδα στον άνεμο ενώ το ενδεχόμενο να στολλάρεις από ακροπτερύγιο που το πήρε ο άερας και το ανέβασε στα ουράνια απλά δεν υπάρχει ... !
Τώρα που το ξανά είδα πραγματικά δεν φταίει ο άνεμος
*Αργύρη εκπληκτικό το video !!!*