Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 21:24:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 21:24:10

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 13:59]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304542
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 124
    Συνολικά: 126
    Στυλ εμφάνισης

    Μην ανοίγετε εδώ θέματα που δεν έχουν καμμία σχέση με αερομοντελισμό. Το πιθανότερο είναι οτι θα διαγραφούν γιατί είναι εκτός αντικειμένου του Aeromodelling GR.

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ρεκόρ - Πώς κατοχυρώνονται Πανελλήνια και Παγκόσμια  (Αναγνώστηκε 18848 φορές)
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #45 στις: Πέμπτη, 16 Μάρ 2006, 22:25:06 »

    Αποστόλη μην ευχαριστείς τίποτα, όποια βοήθεια μπορώ να προσφέρω σε ανθρώπους που θέλουν να κατακτήσουν κατι (πρωταθλητισμός) , και  το κάνουν "μόνοι τους" παρά τις απώλειες που εχουν οικονομικές και υλικές, και προχωρούν, αυτο είναι πνεύμα!!

    Αντε και στο μέλον να φτιάξουμε UAV !!! (δασοφύλακα - στρατιωτικό), αυτές είναι οι πολυ καλές κατασκευες και να είναι Ελληνικές!!


    βαγγέλης  coolvag
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #46 στις: Παρασκευή, 17 Μάρ 2006, 17:50:58 »

    Βαγγέλη μου ,
    μέσα στο μυαλό μου είσαι ?  Πρίν δύο χρόνια είχα στείλει μιά επιστολή σε ένα Ραδιοδωνικό Σταθμό για UAV . Μίλησα και με κάποιον της Αστυνομίας Τρικάλων αλλά ... Δέν το κυνήγησα πολύ οφείλω να ομολογήσω ...

    Άνοιξε ένα θέμα για UAV . Να ξεκινήσουμε τη συζήτηση ... Με ντοκουμέντα και Φωτό Εξοπλισμού ... Η Κατασκευή του Σκάφους είναι δική μου υπόθεση όταν καταλήξουμε σε σχήμα και λεπτομέρειες .

    Σπόνσορες ΠΟΥ θα βρούμε για τα Ακριβά Ηλεκτρονικά ...  Undecided   
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #47 στις: Σάββατο, 18 Μάρ 2006, 07:27:52 »

    Καλημέρα,

    Ισως το UAV να είναι σαυτό το thread εκτός θέματος, αλλά μιά και το αναφέρετε, να σας πώ ότι κατά το παρελθόν έχουν γίνει τουλάχιστον 4 προσπάθειες από μοντελιστές για το συγκεκριμένο θέμα χωρίς ουσιαστική επιτυχία γιατί από πίσω έχουν να αντιμετωπίσουν εταιρείες κολοσούς του είδους με ειδικά τμήματα ερευνών.

    Πάντως να ξέρετε ότι στην Ελλάδα υπάρχει ειδική μονάδα στην Πολεμική Αεροπορία με έδρα το Αγρίνιο που ασχολείται με το θέμα και πετάνε κιόλας. Στην μονάδα διοικητής είναι ένας παλιός αερομοντελιστής ο Νίκος Σαμπράκος.

    Υπάρχει επίσης και μία μονάδα κατασκευής UAV για το πεδίο βολής στην Κρήτη, που εδρεύει στα Χανιά και δουλεύουν εκεί και μοντελιστές.

    Το θέμα είναι ενδιαφέρον σαν project αλλά αρκετά ακριβό για να χρηματοδοτηθεί από την τσέπη ενός ατόμου και στο τέλος να έχει και επιτυχία.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2006, 21:30:41 »

    OK , ίσως το παρατραβήξαμε με τον Όρο UAV .
    Ουσιαστικά σημαίνει πως το μοντέλο μας πρέπει να γίνει Ρομπότ , δηλ. να πετά μόνο του , παίρνοντας πληροφορίες απο GPS για να διορθώνει την πορεία του όταν Δέν επεμβαίνει ο χειριστής ...
    Είχα στο μυαλό μου ένα μοντέλο πιό Απλό , που να βοηθά το Κοινό Καλό .
    Είχα βρεί ένα site όπου μία απλή πτέρυγα με κάμερα έβρισκε χαμένα άτομα σε δάση , ερήμους κ.λ.π. ... Είχε και Φωτό απο ψηλά δύο πτωμάτων που ανακαλύψανε . Κόιτα να δείς που δέν μπορώ τώρα να το βρώ ... Απίστευτο πώς δέν το κράτησα ...
    Απλά , σκέφτομαι πως η Αερομοντελιστική Κοινότητα θα μπορούσε σίγουρα να βοηθήσει , όπως π.χ. στην Πρόσφατη περίπτωση του Ρώσου Δραπέτη κοντά στα μέρη μου (Τρίκαλα) , σε Φωτιές , χαμένα άτομα κ.λ.π. ...
    Μάλλον θα ανοίξω Νέο Θέμα να το συζητήσουμε ...
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    dapan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 814



    « Απάντηση #49 στις: Παρασκευή, 24 Μάρ 2006, 22:30:23 »

    Η ομάδα του UAV από τι είμαι σε θέση να γνωρίζω βρίσκεται στην Πρέβεζα (Άκτιο) και όχι στο Αγρίνιο Αντώνη.
    Πράγματι ο Νίκος είναι ο Διοικήτης αλλά σημασία έχει ότι είναι ο πρωτεργάτης αυτής της προσπάθειας της οποίας δυστυχώς έχω πολλύ καιρό να μάθω νέα.
    Ευχομαι ο Νίκος ( ο οποίος παρεπιπτοντως με έμαθε να πετάω, μέσα από ένα πρόγραμμα της ΠΑ που δυστυχώς για μένα δεν προχώρησε στην Μονάδα μου αλλά και με βοήθησε και μετέπειτα ) να διαβάζει αυτό το forum και να τον δούμε κάποια στιγμή να μας επισκέπτεται και αυτός.
    Τέτοιοι άνθρωποι χρειάζονται στο χώρο μας.

    dapan
    Καταγράφηκε

    Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
    όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #50 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 10:52:22 »

    Γιούπι , Γιούπι ...  Cheesy

    Χθές κάναμε τα πρώτα μας 16 χιλιόμετρα !!  Στην αρχή και για 5 χιλ. το αυτοκίνητο έδειχνε 40-50 χλμ/ώρα μέσο όρο ταχύτητας γιατί πετούσαμε με τον αέρα 'κόντρα' ...
    Αργότερα άλλαξε η πορεία του δρόμου και ο αέρας και πετώντας και ταξιδεύοντας Υπήνεμα , ο μέσος όρος ανέβηκε στα 70 - 80 χλμ./ώρα .
    Είχα σταθερά κρατημένο το γκάζι ώς επι το πλείστον της Διαδρομής . Σκεφθείτε πως με 3S Li-Poly των 2200 mAh , κατάφερα να πετάξω 24 λεπτά ... 
    Μάλλον είχατε δίκιο για την εκπομπή του πομπού μέσα απ'το αμάξι . Αυτή την φορά έβαλα Χειρότερο δέκτη , αλλά είχα άριστο πομπό με μεγάλη κεραία (MC-24) που προεκτεινόταν αρκετά έξω απο το αυτοκίνητο ...
    Επίσης πέταγα συνήθως πάνω και μπροστά μας ενώ ο ξάδερφός μου οδηγούσε ...     
    Η πτέρυγα ζυγίζει 550 γραμμάρια και οι Ντίζες της είναι Παράδειγμα ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ...  Wink Πρέπει να είναι 1,5 χιλ. το ατσαλόσυρμα και να οδηγείται μέσα απο έστω ένα μικρό κομμάτι σωληνάκι .



    * Pyraulos01.jpg (90.77 KB, 754x452 - εμφανίστηκε 200 φορές.)

    * DoubleStatorPyraulos01.jpg (47.04 KB, 815x505 - εμφανίστηκε 183 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 10:57:37 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #51 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 13:17:24 »

    Ξαναφόρτισα λοιπόν την μπαταρία
    και είδα πως έλειπαν 2100mAh . Δηλαδή  2,1 Ah . Το μοτέρ το δούλεψα για 24 λεπτά , δηλαδή  0,4 της ώρας (24/60) . Κάνοντας τη διαίρεση , βλέπω πως ο Μέσος Όρος κατανάλωσης που είχα εν πτήση , ήταν :

    2,1 Ah  /  0,4 h  =  5,25 Αμπέρ  ! 

    Σκέψεις :

    Άς υποθέσουμε πως θέλω να σκεφτώ τη χρήση 5 πακέτων των 3 στοιχείων των 2000 mAh έκαστο . Συνδέοντας Παράλληλα αυτά τα πακέτα , έχω τελικά ένα Νέο Μεγάλο πακέτο με στοιχεία :  Τάση 11 Volts (3S)  ,  Χωρητικότητα 10.000 mAh . Το Βάρος του υπολογίζεται γύρω στα 5 x 170 = 850 , πές  900 γραμμάρια με τις καλωδιώσεις .

    Ανοίγω λοιπόν και Σπάω το μεγάλο αυτό πακέτο πάνω σε ένα τραπέζι . Σπάζοντάς το , έχω μπροστά μου 15 στοιχεία των 2000 mAh  (5x3) .
    Τώρα πιάνω και συνθέτω ξανά τα στοιχεία , αυτή τη φορά σε πακέτα των 2 στοιχείων (2S) . Μπορώ να φτιάξω 7 τέτοια πακέτα και να μου περισσέψει και ένα στοιχείο ! Τα 7 αυτά πακέτα των 2S , τα ενώνω πάλι Παράλληλα και έχω ένα Νέο Μεγάλο πακέτο με χαρακτηριτικά :  Tάση 7,4 Volts  ,  Χωρητικότητα 14.000 mAh  . 
    Έχω καταφέρει λοιπόν με το ίδιο και ελαφρώς μικρότερο βάρος του πακέτου , να αυξήσω την Χωρητικότητά μου περίπου 1,5 φορά !!
    Αρκεί βέβαια τώρα να χρησιμοποιήσω Συνδυασμό μοτέρ και έλικα που να αποδόσουν την πτήση που θέλω με 6 ή 7 Volts !

    Σε Παραλληλίες του 1 στοιχείου (1S) δέν μπορώ να πάω , γιατί Δέν θα δουλεύουν τα Servos και ο Δέκτης μου (3,7 Volts) .

    Σκέφτομαι και Γράφω ανοιχτά φίλοι μου , για να με βοηθήστε όπως μπορείτε και εσείς με Προτάσεις . Είναι σημαντική η Σωστή Σχεδίαση πρίν κόψω το παραμικρό ξυλάκι ή δώσω το παραμικρό φράγκο ...  Grin

    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 13:20:17 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #52 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 13:37:52 »

    Υπολογίζω την Επιφάνεια της πτέρυγας που πέταξα ,
    περίπου στα 1800 τετρ. εκατοστά . Δηλαδή 18 Τετρ. Παλάμες . Το Βάρος της είναι 550 γραμμάρια .
    Άρα ο Πτερυγικός Φόρτος της είναι :
    550/18  =   30,5  γραμ./Τετρ.Παλάμη  .  Εντός των Ορίων της FAI .

    Για να συντηρήσει την πτήση του αυτό το μοντέλο με το χθεσινό στύλ , χρειαζόταν πές  6 Αμπέρ Χ 10 Volts (υπό φορτίο)  =  60 Watts  !

    Το Καλό όμως είναι πως επειδή είναι μικρό και σχετικά Βαρύ , είχε πολύ καλό 'τρύπημα' (penetration) , γι' αυτό και κάλυψε τα 16 χιλιόμετρα σχετικά γρήγορα ...  Wink

    Σκεφθείτε πως σε κάποια φάση έπρεπε το αμάξι να τρέξει με 100+ χλμ./ώρα , γιατί είχα ένα Λόφο εμπόδιο μπροστά και έπρεπε να γκαζώσω για να τον περάσω απο πάνω και να αποφύγω της Τύρβες του αέρα τις οποίες αισθάνθηκα και μιά χαρά μάλιστα σας πληροφορώ ...  Σφραγισμένα χείλη

     
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #53 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 13:59:21 »

    Σκέφτηκες μήπως η χρήση περισσότερων μοτερ με μικρότερες έλικες αποδώσει καλύτερα; Λέω μήπως....Όπως επίσης και η εφαρμογή ημισυμμετρικής αντί συμμετρικής αεροτομής; Και αν έβαζες και κανένα φωτοστοιχείο για φόρτιση από τον ήλιο με χρήση εφεδρικής μπαταρίας; Τα λεφτά βρε μην τα λογαριαζεις όταν θέλεις να κάνεις ρεκόρ.
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #54 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 17:26:14 »

    Καλησπέρα βρέ θηρίο ...  Χαμόγελο
    Έχεις δίκιο για τα χρήματα βέβαια . Απλά πρέπει να πλησιάσω όσο γίνεται πιό κοντά στις Τελικές αποφάσεις για να πάρω το δυνατόν λιγότερο αχρείαστο εξοπλισμό ...  Wink
    Και για τον μικρό έλικα έχεις δίκιο ... Γκρρρ ... γιατί εσείς τα ξέρετε πρίν απο μένα ?? Γκρρρρ ... Μίλησα με ένα φίλο που γνωρίζει πολλά χθές και μου είπε το εξής ...
     " Μήν πάς μακριά . Δέν χρειάζεται να ξαναανακαλύψουμε τον Τροχό . Το τελειότερο Αεροδυναμικά σχήμα είναι εκείνο του Global Flyer που σχεδίασε ο Burt Rutan και έκανε το γύρο της γής με ένα ανεφοδιασμό . "
    ... και το έψαξα λίγο ...
    Αυτό που λέει ο sfyris είναι σωστό . Με μικρό έλικα (όπως τουρμπίνα π.χ.) , η αεροδυναμική απώλεια είναι μικρή όταν αυτός δουλεύει και δέν ενοχλεί πολύ (δέν φρενάρει) το μονοπάτι κατολίσθησης του μοντέλου (Glide Path) , όταν αυτό χρειαστεί να τρέξει λίγο παραπάνω . Τώρα για τις παραπάνω απο μία μηχανές , νομίζω θα ήταν υπερβολή χωρίς να είμαι σίγουρος .
    Άρα μάλλον ξεχνάω πάλι τα 2S Li-Po ... Δάκρυ

    Για τα Ηλιακά δέν το συζητάμε γιατί αμέσως 'πέφτεις' σε άλλη κατά FAI κατηγορία . Εκείνη που λέει "Combined Energy Sources" .
     
    Μου γεννήθηκε επίσης άλλη απορία . Άν χρειάζονται 60 Watts για να πλεύσουν τα 550 γραμμάρια , πόσα θα χρειαστούν για να πλέει σωστά ένα μεγαλύτερο - βαρύτερο μοντέλο (περίπου στα 5 κιλά) ??

     

     
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 17:28:30 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    gregman
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 247



    « Απάντηση #55 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 17:52:25 »

    [quote
    Αυτό που λέει ο sfyris είναι σωστό . Με μικρό έλικα (όπως τουρμπίνα π.χ.) , η αεροδυναμική απώλεια είναι μικρή όταν αυτός δουλεύει και δέν ενοχλεί πολύ (δέν φρενάρει) το μονοπάτι κατολίσθησης του μοντέλου (Glide Path) , όταν αυτό χρειαστεί να τρέξει λίγο παραπάνω .
    Παράθεση

    Αποστολε εχεις μπλεξει ανομοια πραγματα αεροδυναμικα ,οταν δουλευει ενα συστημα προωθησης δεν φρεναρει τιποτα εκτος και ειναι εξω απο το φακελο πτησης οποτε ειναι απλα λαθος επιλογη.
    η ολισθηση δεν εχει εφαρμογη σε οριζοντια πτηση.
    οσο δε αφορα τις ηλεκτρικες τουρμπινες  η αποδοση τους ειναι  υπερβολικα φτωχη  για να τις λαβεις υπ οψη για το θεμα σου.

    τελικα  ομως δεν εχω ακομα καταλαβει ποιος ειναι ο στοχος σου αποσταση? διαρκεια? ταχυτητα? κατασταλαξε καπου και υπαρχουν πολλες λυσεις απ οπου μπορεις να ξεκινησεις και να το πας πιο περα. πεσ το και εδο ειμαι
    Καταγράφηκε

    Γρηγόρης Μανουσακάκης
    kosmasleiletzoglou
    Επισκέπτη
    « Απάντηση #56 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 18:28:27 »

    Μικροτερη έλικα εννοώ όχι τουρμπίνα. Και περισσότερα μοτερ για να έχεις λιγότερες θερμικές απώλειες και για πιο ήπια κατανομή ισχύος οπότε και λιγότερη καταπόνηση της μπαταρίας οπότε και περισσότερη διάρκεια. Τα μοτερ όμως πρέπει να είναι προσεγμένα και καλής ποιότητας (να έχουν π.χ. περισσότερο τύλιγμα με λεπτότερο σύρμα). Η πτέρυγα δεν πρέπει να τρέχει του σκωτομού απλά οι κινητήρες πρέπει να της δίνουν ίσα ίσα μια ώση ώστε να την κρατάνε αεροδυναμικά εν πτήση. Έτσι εξασφαλίζεις ακόμα λιγώτερη απώλεια ισχύος σε θερμότητα. Επίσης πάνω στην επιφάνεια της πτέρυγας καλό θα ήταν να εφαρμόσεις κάποιο μηχανισμό για ομαλοποίηση του τυρβώδους στρώματος ώστε να μη σου δημιουργεί οπισθέλκουσα περισσότερη από αυτή που δημιουργεί η επιφάνεια του μοντέλου. Και οι κινητήρες με τους έλικες επίσης καλό θα ήταν να μπουν στο πίσω μέρος ώστε να μην επηρρεάζεται το οριακό στρώμα του αέρα στην αεροτομή της πτέρυγας από το στροβιλισμό των κινητήρων. Αυτά μερικά από τα μυστικά για να καλύψεις όσο το δυνατό μεγαλύτερη ΑΠΟΣΤΑΣΗ.
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #57 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 18:57:23 »

    Γειά σας παιδιά .
    Στόχος μου είναι η ΑΠΟΣΤΑΣΗ .  Εντάξει , δέν σπούδασα αεροδυναμική , αλλά φαντάζομαι πως ο μεγάλος δίσκος θα με 'φρενάρει' κάπως ...
    Απώλειες απο Θερμότητα ? Χμμμ ... με το χαμηλό αυτό ρεύμα , παρ' όλο που δούλευε συνέχεια το μοτέρ , κατέβηκε τελείως Κρύο .
    Δέν ξέρω για πτέρυγα άν κάνει τη δουλειά αυτή . Πετάς συνεχώς με κάποια γωνία . Ακόμη και το Reflex οπισθέκουσα δημιουργεί .
    Το global flyer , βλέπω πως μοιάζει με Open Class Ανεμόπτερο (μακρύ-λεπτό φτερό) με συμβατικές ουρές για σταθεροποίηση και έλεγχο της γωνίας του φτερού . Κοιτάω αυτό το αεροπλάνο γιατί σίγουρα θα έχουν δημιουργήσει ότι πιό αποδοτικό υπάρχει ...   
    Για τις τύρβες έχετε δίκιο . Απ' ότι βλέπω και στο GB , πίσω απο τη μηχανή δέν υπάρχει τίποτα ... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.387



    « Απάντηση #58 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 19:29:02 »

    Αποστόλη καλησπέρα,

    Για διευκρίνηση όταν λές ότι έκανες 16 χλμ. τι εννοείς? 16 χλμ στο κοντέρ του αυτοκινήτου ή 16 χλμ σε ευθεία γραμμή πάνω σε χάρτη.

    Σε ρωτώ γιατί το δεύτερο είναι που σε ενδιαφέρει για τις προσπάθειες σου. Μπορεί πχ ο δρόμος να είναι γεμάτος στροφές και το κοντέρ να γράφει χλμ αλλά στην ουσία το ρεκόρ θα μετρήσει μόνο με τον χάρτη. Από σημείο σε σημείο με ευθείες γραμμές.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #59 στις: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 19:42:58 »

    Καλησπέρα Αντώνη .
    Πολύ σωστή ερώτηση ...  Thumbs up
    Το αυτοκίνητο έγραψε 16 χλμ. Έκανα απλά την 1η πετυχημένη διαδρομή αφού είχα χάσει την πτέρυγα την προηγούμενη φορά ... Ήθελα να ζήσω λίγο αυτή την αίσθηση και μιάς και πέταγε ομαλά αποφάσισα να συνεχίσω ...
    Βέβαια έγινε η προσπάθεια σε Ίσιο σχεδόν Δρόμο για 11 χλμ. και θα μπορούσε να γίνει ολοκληρωμένη εκεί μιάς και αυτός ο Περιφερειακός (Μουζακίου - Καρδίτσας) είναι σχεδόν 30 χλμ. Τα πρώτα 5 τα έκανα με εκκίνηση απο τα Τρίκαλα και σταμάτησα σε ένα χωριό για να μήν προκαλέσω ατύχημα .
    Την επόμενη φορά θα προσπαθήσω να καλύψω ολόκληρο τον περιφερειακό και μετά θα δούμε στον χάρτη πόση είναι η απόσταση των δύο σημείων εκκίνησης και προσγείωσης .
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 10 Ιούν 2006, 19:44:59 από DeltaMan » Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR  |  Aeromodelling GR - γενικές συζητήσεις (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Ρεκόρ - Πώς κατοχυρώνονται Πανελλήνια και Παγκόσμια
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.