Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.506 Beiträge in 12.387 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:10:39

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Freitag, 17 Mai 2024, 10:10:39

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 01:44]

    [Gestern um 11:35]

    von snoopy
    [Montag, 13 Mai 2024, 08:35:43]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]

    [Mittwoch, 24 Apr 2024, 19:34:42]

    [Montag, 22 Apr 2024, 23:33:41]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304506
    Themen insgesamt: 12387
    Heute online: 44
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 3
    Gäste: 22
    Gesamt: 25
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 85 86 87 [88] 89 90 91 ... 119     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: T REX 600 NITRO  (Gelesen 287771 mal)
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #1305 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 01:02:49 »

    έλα ορε παλικάρι μου εδώ είμαι έμαθα ότι πετάς invert είναι αλήθεια?
    Ρε τι Invert, τακουνάκι και ανάποδο ψαλίδι. Αυτά για μένα είναι εικονική πραγματικότητα (ψευδαίσθηση δηλαδή).
    Άσε ρε παίζετε με τον πόνο μου. Πάντως ο Δημήτρης έχει δίκιο, αν δεν έτρωγα κάργα ώρες με τον εξομοιωτή ακόμα στο πάνω-κάτω θα ήμουνα.
    Και κάτι ακόμη που διαπίστωσα. Δυό-τρεις μέρες να απέχεις, είναι δύσκολο να προσαρμοστείς. Πόσο μάλλον μετά από τρεις μήνες.
    Βασίλη, είχα νέα από τον Παναγιώτη...Κανονίσαμε καμιά πτήση. Είδομεν... Thumbs up
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1306 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 01:05:13 »

    Εγω παντος οταν τα εβαλα παρατηρησα οτι εγινε ποιο απολυτο στο "πιτσαρισμα".

    Χωρίς να πειράξεις το setup;

    περα απο ενα επανελεγχο στις μοιρες τιποτα αλλο με τις παλιες ρυθμισεις.

    Λοιπόν φίλε FUNJET, τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα είπες. Χαμόγελο Σήμερα έκαψα 3 ντεποζιτάκια.
    Εκτός απο αυτό που περιέγραψες, που είναι ή μόνη ουσιαστική διαφορά που παρατήρησα χωρίς να αλλάξω τις ρυθμίσεις του ελικοπτέρου, παρατήρησα και ακόμα δύο πραγματάκια.

    Πρώτη φορά ειδα τα blades, στην αιώρηση να είναι (λεπίδα).  Cheesy

    Ενα άλλο που είδα, και είναι όλα τα λεφτά, είναι ο θόρυβος απο τα blades, που τώρα πλέον ακούγονται, στίς απότομες αλλαγές.

    Αυτο ειδικά είναι όλα τα λεφτά. Thumbs up  Φίλε cu19x, θυμάσαι τι σου έλεγα τίς προάλλες, για το θόρυβο που κάνουν τα δικά σου τα blades, και φτιάχνομαι.... Wink Τελικά δεν είναι θέμα blades, αλλά θέμα στροφείου.

    Τώρα που μπήκαν τα μέταλλα, (διαβάζουν) τά πάντα. Χαμόγελο
    Κάθε κόψιμο του αέρα, ηχεί στα αυτιά σάν ηδονή....
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1307 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 01:11:23 »

    Οπ οπ... κατι για ηδονη ακουσα... Αληθεια ειναι .... μπραβο μπραβο...
    Να σου πω δλδ πρωτεινιε το Α-αρμ εσυ? αξιζει?

    Γιαννη πρεπει να βαλεις κεφαλη απο Kasama εκει να δεις....!
    Gespeichert
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Antwort #1308 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 01:20:51 »

    Αστα φίλε MaSt0RaS, γιατί σήμερα έκανα μια χονδρή  Αυτοεξηγούμενο, και μόλις τώρα τελείωσα πάλι το σετάρισμα. buck2
    Χάσαμε το main hub. Απίστευτο...... Cheesy
    Δέν μπορώ άλλο.....τα έφτυσα. Πάω για μπάνιο, και ξάπλα.  Αυριο πάλι με νεότερα.
    Gespeichert

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1309 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 01:23:48 »

    Αστα φίλε MaSt0RaS, γιατί σήμερα έκανα μια χονδρή  Αυτοεξηγούμενο, και μόλις τώρα τελείωσα πάλι το σετάρισμα. buck2
    Χάσαμε το main hub. Απίστευτο...... Cheesy
    Δέν μπορώ άλλο.....τα έφτυσα. Πάω για μπάνιο, και ξάπλα.  Αυριο πάλι με νεότερα.

    ε πες τι εκανες? main hub δλδ το κεντρικο το Main rotor hub?
    δεν παιζει...! δεν το εσφιξεσ?
    Gespeichert
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #1310 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 15:47:13 »

    Παιδιά, σήμερα που πέταξα πάλι λίγο, άκουγα τον ήχο του κινητήρα πιό "οξύ". 'Εχω αλλάξει το fan από πλαστικό σε μεταλλικό. Λέτε είναι φυσιολογικός αυτός ο ήχος. Θέλω να πώ, όσοι έχετε αλλάξει το fan παρατηρήσατε και αλλαγή στον ήχο, ή έχω πρόβλημα και θα τρέχω για άλλα πάλι; Huh
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Antwort #1311 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 17:32:02 »

    Μανο, για τσεκαρε μηπως βρισκει η φανα στο καλυμα. Αν βρισκει λασκαρε τις βιδες που κρατανε το καλυμα και μετακινησε το να ερθει στη σωστη θεση.
    Gespeichert

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #1312 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 18:27:46 »

    Φίλε Δημήτρη, το κάλυμα είναι στην σωστή θέση. Όταν το άλλαξα το έβαλα πολύ προσεκτικά για αυτό το λόγο, και έλεγξα μήπως βρίσκει η φάνα στο κάλυμα. Εξάλου δεν έχει πολύ τζόγο στις βίδες για να το μετακινήσω παρά ελάχιστα χιλιοστά και αν... Το ερώτημά μου είναι ο ήχος αλλάζει;  Huh
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    misterHATORI
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 497


    WWW
    « Antwort #1313 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 18:35:48 »

    ne βρε μανόλη γίνετε κάποιος πιο μεταλλικός για την ακρίβεια. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Gespeichert

    "FLY OR DIE!"
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1314 am: Mittwoch, 27 Mai 2009, 21:05:46 »

    Αυτο ειδικά είναι όλα τα λεφτά. Thumbs up  Φίλε cu19x, θυμάσαι τι σου έλεγα τίς προάλλες, για το θόρυβο που κάνουν τα δικά σου τα blades, και φτιάχνομαι.... Wink Τελικά δεν είναι θέμα blades, αλλά θέμα στροφείου.
    Φίλε vtr sorry που στο λέω αλλά δεν είναι θέμα στροφείου. Θέμα πιλότου είναι Ανεση
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 640



    « Antwort #1315 am: Donnerstag, 28 Mai 2009, 00:26:44 »

    ne βρε μανόλη γίνετε κάποιος πιο μεταλλικός για την ακρίβεια. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Γειά σου ρε Βασίλη, σε ευχαριστώ άλλη μια φορά. Αν και ο φίλος ο Δημήτρης με έβαλε λίγο σε σκέψη και θα το ξανακοιτάξω για σιγουριά. Και μερικές πληροφορίες για τον εξομοιωτή (ίσως βοηθήσει νέους φίλους όπως και εμένα, αν και το ανακάλυψα κάπως αργά.): 1) Πάντα χρησιμοποιούμε την Τ/Κ με την οποία πετάμε και όχι αυτήν που συνοδεύει τον εξομοιωτή (π.χ InterLink στο RealFlight). 2) Είμαστε σε όρθια θέση ακόμα και στον εξομοιωτή (γιατί έτσι προσομοιώνεται η πραγματική κατάσταση όταν πετάμε ) και όχι ξάπλα πάνω στην πολυθρόνα με την Τ/Κ πάνω στα αρ...δια μας (συγνώμη!) κρατώντας και καμιά μπύρα για χαλάρωμα όπως συνήθιζα εγώ. uglystupid2
    Gespeichert

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 718



    « Antwort #1316 am: Donnerstag, 28 Mai 2009, 07:09:45 »

    ne βρε μανόλη γίνετε κάποιος πιο μεταλλικός για την ακρίβεια. Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Γειά σου ρε Βασίλη, σε ευχαριστώ άλλη μια φορά. Αν και ο φίλος ο Δημήτρης με έβαλε λίγο σε σκέψη και θα το ξανακοιτάξω για σιγουριά. Και μερικές πληροφορίες για τον εξομοιωτή (ίσως βοηθήσει νέους φίλους όπως και εμένα, αν και το ανακάλυψα κάπως αργά.): 1) Πάντα χρησιμοποιούμε την Τ/Κ με την οποία πετάμε και όχι αυτήν που συνοδεύει τον εξομοιωτή (π.χ InterLink στο RealFlight). 2) Είμαστε σε όρθια θέση ακόμα και στον εξομοιωτή (γιατί έτσι προσομοιώνεται η πραγματική κατάσταση όταν πετάμε ) και όχι ξάπλα πάνω στην πολυθρόνα με την Τ/Κ πάνω στα αρ...δια μας (συγνώμη!) κρατώντας και καμιά μπύρα για χαλάρωμα όπως συνήθιζα εγώ. uglystupid2

    να σου γίνει συνήθεια εεε!!! 

    και να τρέχεις στο μοντελοδρομιο με μια κάσα μπύρες και με την πολυθρόνα...   Cheesy
    Gespeichert

    AVANT aurora
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1317 am: Freitag, 29 Mai 2009, 11:22:05 »

    Επανέρχομαι στο παλιό & δύστυχο αυτό θέμα.

    Χθες κατά τις 19:00 που πήγα για μια πτησούλα επανήλθαν οι κακοί δράκοι του παρελθόντος. Αφού παίζω πλέον με το gov της align στις 2008 RPM και τα διάφορα θεματάκια της ουράς που είχα έστρωσαν, ξεθάρρεψα λιγουλάκι και άρχισα practice σε roll,loop,flips,tik-toks.
    Στο πρώτο ντεπόζιτο και μόλις είχε δουλέψει για 30-60 sec το ε/π σε κάποιο flip, μόλις το ε/π ήρθε σε inverted κατάσταση το μοτέρ σαν να πήγε να σβήσει, πέστε το και ρελαντί. Διορθώνω την θέση σε hover και το μοτέρ πάλι ζωντάνεψε. Σκέφτηκα ο άνθρωπος, πως ίσως το έκανε επειδή ακόμα το μοτέρ θα είναι κρύο idiot2. Αφού η κατάσταση έστρωσε, μου το ξανακάνει κοντά στο 1/3 του δοχείου από άδειο. Δεν δίνω σημασία και συνεχίζω να παίζω μέχρι να χρειαστώ ανεφοδιασμό. Κατεβάζω, γεμίζω, ανάβω, σηκώνω.

    Στο δεύτερο ντεπόζιτο από τα 2/3 και κάτω με έσκισε. Σχεδόν κάθε φορά που το ε/π γύρναγε ανάποδα, το μοτέρ βύθιζε. Στις κορυφές των loop τα ίδια, στα flip τα ίδια κλπ. Στα tik-tok, που στην ουσία το ε/π δεν γυρνάει τελείως invert, όλα καλά. Έχω παλαβώσει.

    Υπενθυμίζω setup & λεπτομέρειες :

    - 600NSP, align 2in1 regulator, align RCE-G600 governor, 4xDS610, GP750+DS620, align 50hyper, align 50 high performance muffler, TT header tank, 20άρι Cool Power .
    - To ε/π είναι στο 3ο γαλόνι και η βελόνες είναι 1και 5κλίκ και η σχισμή της μικρής παράλληλη με τα skids. Έχω αλλάξει το μαμά εσωτερικό σωληνάκι του tank με καλύτερο αλλά όχι του header tank, το τρίοδο φιλτράκι καυσίμου είναι πεντακάθαρο, η εξάτμιση σφιγμένη. Δεν έχω αλλάξει καθόλου το OS8 glow, είναι αυτό που ήρθε με το μοτέρ. Ρεύματα έχω κανονικά όταν συμβαίνει αυτό γιατί μπορώ να ελέγξω το ε/π και να το επαναφέρω.
    Θυμίζω πως όταν το συναρμολογούσα πήγα να καθαρίσω με ένα λεπτό κατσαβιδάκι την ελάχιστα βουλωμένη τρύπα από το πλαστικό βυζάκι του tank (αυτό που το συνδέεις με την εξάτμιση), το τσάκισα και του προκάλεσα ρωγμή στην βάση του. Το πλάκωσα με εποξική και θεώρησα πως είμαι οκ.

    Για κατεβάστε ιδέες για το τι μπορεί να φταίει , γιατί εγώ πλέον αντί για ιδέες βλέπω να κατεβάζω γάλα.
    Λοιπόν αγαπητοί μου φίλοι, Trexάκηδες και μη.
    Αρχίζω να αποκλείω μια-μια τις υποθέσεις για το τι μπορεί να φταίει σε αυτό το πρόβλημα.
    Τσέκαρα όλα τα σωληνάκια και δεν φαίνεται να υπάρχει διαρροή (σχίσιμο, τρύπα κλπ). Αντικατέστησα το main tank. Αντικατέστησα τα σωληνάκια των βοσκών του main και του header tank. Το header είναι στην βέλτιστη δυνατή θέση. Σταθεροποίησα πάνω στο frame το σωληνάκι που πάει από το header στο μοτέρ και την τρίοδη (ταλαντευόταν αρκετά).
    Μαντέψτε. Καμία πρόοδος tickedoff. Και είχα και μάρτυρα.
    Στην επόμενη και ίσως σημερινή πτήση θα πάω να κάψω 3 ντεπόζιτα:
    1ο tank) θα αλλάξω το μπουζί
    2ο tank) θα απενεργοποιήσω το header
    3ο tank) θα απενεργοποιήσω το governor
    Ελπίζω πως κάτι από αυτά θα φταίει και έτσι θα φανεί που ήταν το πρόβλημα. Το ελπίζω δηλαδή γιατί μου την είχε δώσει.
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Antwort #1318 am: Freitag, 29 Mai 2009, 12:13:42 »

    να σου πω κατι που ακουσα απο εναν μηπως ο σενσορας το Gov κουνειται και οταν πας αναποδα φευγει αρκετα και αντι να δουλευει ο Gov δουλευουν οι καμπυλες?
    Gespeichert
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Antwort #1319 am: Freitag, 29 Mai 2009, 12:47:02 »

    Αν το σκεφτείς από μηχανικής πλευράς, αν ένας από τους μαγνήτες κουνιόταν τότε ακόμα θα τον έψαχνα στα λιβάδια Wink. Απο την άλλη, για να καταφέρνει να απομακρύνεται ο μαγνήτης από τον σένσορα, θα πρέπει ή να είναι λάσκα ο σένσορας (που δεν είναι, το έχω τσεκάρει) ή να είναι λάσκα η φάνα. Αν ήταν λάσκα η φάνα πιστεύω πως πρώτον θα ακουγόταν και έπειτα θα μπορούσε να πάει μόνο προς τα πάνω που οι μαγνήτες θα είχαν τσακίσει τον σένσορα.
    Αν το σκεφτείς από ηλεκτρονικής πλευράς, οι καμπύλες μου είναι αρκετά ψιλά και ξεκινούν από το 55% μέχρι το 100%. Άρα αν τυχών χάνει το gov to σήμα και απενεργοποιήται, οι καμπύλες αναλαμβάνουν και οι στροφές θα έπρεπε να ανεβαίνουν και όχι να βυθίζει το μοτέρ.

    Κι' όμως λογικά μου φαίνονται όλα αυτά, αλλά........
    Μήπως υπάρχει περίπτωση ,όντως να διακόπτεται η λειτουργία του governor (για οποιονδήποτε μαγικό τρόπο) και η απότομη εντολή αύξησης των στροφών μπουκώνουν το μοτέρ ? ? ? Να μπουκώνει το μοτέρ σε τόσο υψηλές στροφές ? ? ?
    Για να σας δω τώρα.
    Gespeichert



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Seiten: 1 ... 85 86 87 [88] 89 90 91 ... 119     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Thema: T REX 600 NITRO
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.027 Sekunden mit 25 Zugriffen.