Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Posts in 12.388 Topics da 6.239 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 03:08:13

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Sabato, 18 Mag 2024, 03:08:13

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6239
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304512
    Topics Totali: 12388
    Online Oggi: 88
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 0
    Visitatori: 74
    Totale: 74
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 114 115 116 [117] 118 119     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: T REX 600 NITRO  (Letto 287880 volte)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Risposta #1740 il: Lunedì, 12 Ott 2009, 00:18:08 »

    Ψαχνω την λιγη παραπανω δυναμη του μοτερ για ενα και μονο λογο: επιδη στο σταδιο που βρισκομαι δοκιμαζω καινουρια πραγματα, θελω αμεσοτητα για να μπορω να διορθωσω στη στραβη. Και ενα αλλο θεμα που με ενοχλει ειναι οτι το ελικοπτερο ειναι "ψοφιο" στις αρνητικες. Αν γινει η στραβη και ειμαι ινβερτ και με ταχυτητα δεν ακουει αμεσα για να φυγω πανω. Θα το ψαξω λιγο και με τις στροφες.
    Loggato

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1741 il: Lunedì, 12 Ott 2009, 00:20:36 »

    Ψαχνω την λιγη παραπανω δυναμη του μοτερ για ενα και μονο λογο: επιδη στο σταδιο που βρισκομαι δοκιμαζω καινουρια πραγματα, θελω αμεσοτητα για να μπορω να διορθωσω στη στραβη. Και ενα αλλο θεμα που με ενοχλει ειναι οτι το ελικοπτερο ειναι "ψοφιο" στις αρνητικες. Αν γινει η στραβη και ειμαι ινβερτ και με ταχυτητα δεν ακουει αμεσα για να φυγω πανω. Θα το ψαξω λιγο και με τις στροφες.
    εκει θελει 3-4 πραγματα 2150 στροφεσ αναγκαστικα.. ελαφρια blades... Vblades...
    Και επισης τα σκληρα dampeners..!
    Loggato
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #1742 il: Sabato, 2 Gen 2010, 18:09:28 »

    Για να κλείσει καλά το 2009 αποφάσισα να κάνω μια τελευταία πτήση με το τυρί μου. Αν και όλα πήγαν καλά το τέλος μου επιφύλασσε μια έκπληξη.
    Για την ιστορία, τις τελευταίες πτήσεις το μοτέρ ενώ πριν την απογείωση κρατούσε σωστά ρελαντί και είχε άψογη συμπεριφορά στον αέρα, μετά από 10" αφού προσγειωνόταν έσβηνε. Αυτή τη φορά, το μοτέρ έσβησε κατά το τελευταίο hover πριν την προσγείωση Ντροπή (ααα και το μοτέρ ήταν κρύο σαν παγωτό  Tongue) . Ακολουθεί βίντεο που στο τέλος φαίνεται αυτό που περιγράφω.

    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 285



    « Risposta #1743 il: Sabato, 2 Gen 2010, 19:38:33 »

    Γιωργο καλησπερα και καλη χρονια!
    Εχεις σημειωσει μεγαλη προοδο σε μικρο χρονικο διαστημα(6-7 μηνες απο τοτε που πεταξαμε μαζι παρεα στην ανοιξη.Εις ανωτερα(θα ανεβεις πολυ εσυ,να μου το θυμηθεις)
    Ο καμεραμαν βεβαια ηταν χαλια!!!Το μισο βιντεο εδειχνε τον ουρανο!!!
    Loggato

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #1744 il: Sabato, 2 Gen 2010, 20:23:31 »

    Γιωργο καλησπερα και καλη χρονια!
    Εχεις σημειωσει μεγαλη προοδο σε μικρο χρονικο διαστημα(6-7 μηνες απο τοτε που πεταξαμε μαζι παρεα στην ανοιξη.Εις ανωτερα(θα ανεβεις πολυ εσυ,να μου το θυμηθεις)
    Ο καμεραμαν βεβαια ηταν χαλια!!!Το μισο βιντεο εδειχνε τον ουρανο!!!
    Thanks Νίκο για τα καλά σου λόγια και καλή χρονιά. Η αλήθεια είναι πως προσπαθώ σιγά-σιγά να βγάλω κάποια πράγματα, να πετάω και όχι να χαροπαλεύω (όπως λέει και ο vtr Tongue) και είμαι αρκετά ευχαριστημένος απ' το αποτέλεσμα μέχρι στιγμής. Όσο για τον κάμεραμαν ήταν η πρώτη φορά που έβλεπε τ/κ ε/π οπότε είχε μάλλον στο νού του να το κοιτάει παρά να το τραβάει  Σφραγισμένα χείλη  laugh  laugh  laugh. Πάντως πολύ θα χαιρόμουν να κάναμε πάλι ένα ομαδικό reunion, έχει περάσει καιρός Χαμόγελο.
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    Ταρτης
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 285



    « Risposta #1745 il: Sabato, 2 Gen 2010, 21:31:28 »

    Θα το κανονισουμε,ειδικα τωρα που εκανα μια αναβαθμηση στον Hyper.
    Οταν δω αποτελεσματα,θα πω αν ειναι να το κανει κανεις ή να μην!!!
    Loggato

    Ολοι για εναν και ενας για ολους!
    manosm1
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 640



    « Risposta #1746 il: Sabato, 2 Gen 2010, 22:48:02 »

    Φίλοι και φίλε cu19x χρόνια πολλά, καλή χρονιά. Και εγώ έχω σημειώσει καλή πρόοδο, επιτέλους ξέφυγα από το hover και κάνω οκτάρια και κύκλους χωρίς να αγχώνομαι ιδιαίτερα. Σας πληροφορώ λοιπόν ότι για ανεξήγητους λόγους (μέγεθος; κόστος; κ.λ.π.)  το Trex-450 ήταν ο μεγάλος μου δάσκαλος! Thumbs up
    Loggato

    «Οι σοφοί άνθρωποι μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
    Οι ανόητοι άνθρωποι μιλούν επειδή πρέπει να πουν κάτι» .

    Πλάτωνας
    cu19x
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 464


    Μωραΐτης Γιώργος


    « Risposta #1747 il: Domenica, 3 Gen 2010, 13:22:19 »

     Thumbs up
    Loggato



    Trex 600NSP
    HDX 450 V3
    Walkera 36
    Kyosho EP Caliber M24
    aris_600
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 28


    « Risposta #1748 il: Lunedì, 11 Gen 2010, 21:50:17 »

    Καλησπερα , προσφατα αγορασα ενα μτχ τ-ρεχ 600  απο αμερικη εκανα τις ρυθμισεις συμφωνα με το βιντεο κ εχω καποιες αποριες.Οι αρνητικες μοιρες βγαινουν 14 κ οι θετικες 10 αυτο το φτιαχνουμε απ το epa ? Οταν το ρυθμισουμε και ειναι σωστο πως φτιαχνουμε τις μοιρες για νορμαλ πτηση αφου στη γραμικη καμπυλη βγαινει -12 0 12 ? Oταν κουναω τα σερβο(9252) με το χερι ακουγονται σαν να γραντζουνουν ειναι λογικο αυτο ? Ευχαριστω
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1749 il: Lunedì, 11 Gen 2010, 22:05:21 »

    Καλησπερα , προσφατα αγορασα ενα μτχ τ-ρεχ 600  απο αμερικη εκανα τις ρυθμισεις συμφωνα με το βιντεο κ εχω καποιες αποριες

    Για ποιό βίντεο μιλάς φίλε aris_600......   Εχεις τρομερή απόκλιση στις μοίρες, ώστε να κινηθείς μέσω τ/κ.
    Πρέπει τουλάχιστον μηχανικά, να είσαι το ανώτερο μία μοίρα απόκλιση, για να "παίξεις" ψηφιακά..
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    aris_600
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 28


    « Risposta #1750 il: Lunedì, 11 Gen 2010, 22:13:28 »

    Για το βιντεο του Pant λεω δε βρισκω τι εχω κανει λαθος..Στο μενου της τ/κ στο Swash afr εχω ail -50% , ele -50% ,pit 50% να το αλλαξω ?
    Loggato
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Risposta #1751 il: Lunedì, 11 Gen 2010, 22:31:59 »

    Ο.κ   Να ρωτήσω κάτι.   
    Αυτές τις 4 μοίρες διαφορά που έχεις, τίς έχεις μετρήσει με τα σέρβο να είναι στην μέση του stick στην τ/κ...  Δηλαδή έχεις στο κέντρο 0, και έχεις κάτω 14 και πάνω 10...

    Υποθέτω............ λέω υποθέτω, ότι όταν έκανες τις ρυθμίσεις στις ντίζες, τα σέρβο ήταν στο κάτω σημείο...
    Loggato

    Sponsored by: nemhobby.com 

    aris_600
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 28


    « Risposta #1752 il: Lunedì, 11 Gen 2010, 22:49:39 »

    Καλα κανεις και υποθετεις γιατι δεν ξερω... Ντροπή Τι να κανω τωρα ? στο κεντρο εχω 0  με το sub trim sto -23
    Loggato
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Risposta #1753 il: Lunedì, 11 Gen 2010, 22:56:33 »

    λοιπον διαβασε τον γραπτο οδηγο καλα και επισης ξαναδες τα video σιγα σιγα και ξανακανε τα παντα απο την αρχη... ολα ομως....!
    Αν ηταν αυτο που λεει ο Vtr η διαφορα θα ηταν μεγαλυτερη,...!
    Loggato
    tasosextra330s
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 316


    krill katana 33%


    WWW
    « Risposta #1754 il: Martedì, 12 Gen 2010, 18:56:50 »

    παιδιά πρόσφατα αγόρασα και εγώ ένα τρέχ 600 esp όμως και έχω κάποιες απορίες.. οποιος το έχει θα παρακαλούσα να μου στείλει ένα pm να τον ρωτήσω μερικά πράγματα που θέλω ευχαριστώ πολύ
    Loggato

    krill katana 33%, krill yak 55 28% extreme flight extra 300s 78" extreme flight mxs 83",graupner heim airwolf, sebart katana s 50  ,piper cub 1/3scale, extra 330s team phoenix 0.90size, seawind 0.90size, caliber 90 ver06 .pt17 sterman 2,10m...cap 232 50cc
    Pagine: 1 ... 114 115 116 [117] 118 119     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: T REX 600 NITRO
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.022 secondi con 25 queries.