vtr
|
|
« Répondre #1605 le: Jeudi, 16 Juil. 2009, 23:41:09 » |
|
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους φίλους VTR και CU19X που ξόδεψαν το απόγευμά τους για να με βοηθήσουν! Τα προβλήματα από ότι φαίνεται λύθηκαν. Απογεύματα θα βρεθούν πολλά... Το ζητούμενο είναι να εξαλείψουμε παντελώς το (πρόβλημα) φίλε manosm1. Πάντως απο ότι είδες......δεν είναι στο χέρι του.
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
cu19x
|
|
« Répondre #1606 le: Vendredi, 17 Juil. 2009, 07:35:49 » |
|
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους φίλους VTR και CU19X που ξόδεψαν το απόγευμά τους για να με βοηθήσουν! Τα προβλήματα από ότι φαίνεται λύθηκαν. Εσύ να 'σε καλά φίλε Μάνο, να έχεις υπομονή και τα υπόλοιπα έρχονται
|
|
|
Journalisée
|
Trex 600NSP HDX 450 V3 Walkera 36 Kyosho EP Caliber M24
|
|
|
vtr
|
|
« Répondre #1607 le: Vendredi, 17 Juil. 2009, 21:47:27 » |
|
αφου με τυριά αρχολείσαι!!!!!!!!!!!!!!!!
....gouskone, θέλεις μια φετούλα απο το κεφαλοτύρι μου........... Λέγε πόσο θές.......50 - 100 γραμμάρια....
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
Γκούσκος Διονύσιος
|
|
« Répondre #1608 le: Samedi, 18 Juil. 2009, 04:22:30 » |
|
εχω δισανεξία στην λακτόζη......
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
PaNt
|
|
« Répondre #1609 le: Samedi, 18 Juil. 2009, 04:47:39 » |
|
Λοιπον καλησπερα ξανα και απο εμενα..μετα απο 2 μηνες αποχης λογο εξεταστικης και καποιον υποχρεωσεων ειπα να ξαναρχισω τις πτησεις...τα πραγματα δεν πηγαν οπως τα περιμενα.... Αρχικα ειχα πολλες στροφες παρολο που η βελονα ηταν ανοιχτη και εψαχνα να βρω τι ειναι αυτο που φταιει..οταν ανοιγα την βελονα περισσοτερο μ μπουκονε και δεν ειχε δυναμη...Ισως εφτεγε το καυσιμο 15% οπου το ειχα αφησει 3 μηνες μεσα στο πορτπαγκαζ και μεσα στη ζεστη...το μπουκαλι ειχε παραμορφωθει... Το κακο ειναι οτι δεν αγορασα αλλο καυσιμο για να δω αν εφτεγε το καυσιμο και χρησιμοποιησα cool power25 % αλλα αεροπλανικο που ειχα απο τον πατερα μ..Αεροπλανικο και κλιστη βελονα ειχαν αυτο το αποτελεσμα... καλος ρε αντε κρατατο για μπρελοκ.... τα καταφερες παλι... χιλιες φορες σου ειπα ανοιξε την οχι κλεισε!!
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
antonis007
Aeromodeller Jr. member
Hors ligne
Messages: 37
|
|
« Répondre #1610 le: Samedi, 18 Juil. 2009, 16:08:11 » |
|
καλος ρε αντε κρατατο για μπρελοκ.... τα καταφερες παλι... χιλιες φορες σου ειπα ανοιξε την οχι κλεισε!! [/quote]
Eλα σημερα πηρα τα ανταλλακτικα και καυσιμο...εφυγε παλι το 100αρι... θα το ετοιμασω σε λιγο και αυριο πεταω ασπροπυργο.. τελικα δεν χαλαει το καυσιμο λογο ζεστης π λεγαμε...οι πολλες μοιρες με φτωχο μειγμα εφτεγαν...
|
|
|
Journalisée
|
honney bee cp2 T-rex 600 nitro pro
|
|
|
misterHATORI
|
|
« Répondre #1611 le: Lundi, 20 Juil. 2009, 08:59:35 » |
|
|
|
|
Journalisée
|
"FLY OR DIE!"
|
|
|
THEO_LEGEND
|
|
« Répondre #1612 le: Lundi, 20 Juil. 2009, 12:46:28 » |
|
Aλλαζω λιγο θεμα συζητησης....και ρωτω κατι γενικο Με αυτο το ελικοπτερο ποσο κρατα στο περιπου η πτηση μεχρι να τελειωσει το δοχειο καυσιμου;;;
με ενα 5κιλο δοχειο ποσα γεμισματα βγαινουν;
προσπαθω να σκεφτω τα εξοδα πτησης σε σχεση με ενα ηλεκτρικο γι αυτο ρωταω.
|
|
|
Journalisée
|
what the fuck...γιατί δεν πετάει :p
|
|
|
akritas
|
|
« Répondre #1613 le: Lundi, 20 Juil. 2009, 13:35:18 » |
|
για 50ρι ελικοπτερο 8 με 10 ρεζερβουάρ ανά γαλόνι* , ανάλογα την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ....
*γαλόνι = 3,78 λίτρα
|
|
|
Journalisée
|
AVANT aurora
|
|
|
cu19x
|
|
« Répondre #1614 le: Lundi, 20 Juil. 2009, 13:38:45 » |
|
Aλλαζω λιγο θεμα συζητησης....και ρωτω κατι γενικο Με αυτο το ελικοπτερο ποσο κρατα στο περιπου η πτηση μεχρι να τελειωσει το δοχειο καυσιμου;;;
Εξαρτάται από τον τρόπο που πετάς, από την ρύθμιση του μοτέρ, από το ποιο μοτέρ θα χρησιμοποιείς κλπ. με ενα 5κιλο δοχειο ποσα γεμισματα βγαινουν;
Εξαρτάται από τα παραπάνω. Πάντως θα σου πρότεινα να το ψάξεις αρκετά παρά να κάνεις μόνος σου το "εξοδολόγιο" του κάθε μοντέλου γιατί όλο και κάτι θα σου ξεφύγει. Έτσι και αλλιώς έχει πάρει το μάτι μου σε ξένα forum άπειρα posts για το συγκεκριμένο θέμα. Το "Nitro vs Electric" έχει πολυσυζητηθεί και έχω την εντύπωση πως το αποτέλεσμα των περισσότερων συζητήσεων έβγαζαν ότι σε βάθος χρόνου το κόστος έρχεται περίπου στα ίδια επίπεδα οπότε καταλήγεις να επιλέξεις βάση τι σου αρέσει περισσότερο . Καλή επιτυχία στην επιλογή σου
|
|
|
Journalisée
|
Trex 600NSP HDX 450 V3 Walkera 36 Kyosho EP Caliber M24
|
|
|
kmiglis
|
|
« Répondre #1615 le: Lundi, 20 Juil. 2009, 15:02:24 » |
|
ειναι ολα υπολογισμενα απο την βιομηχανια να ερχεται μια η αλλη. οι λιπο ομως τελευταια εχουν μεγαλη πτωση τιμων οποτε μπορει και να συμφερει σε λιγο καιρο μιλαω για κατηγοριες 50 και πανω...
|
|
|
Journalisée
|
TDRigid 2011
|
|
|
ΚΥΡΝΙΚ
|
|
« Répondre #1616 le: Mardi, 21 Juil. 2009, 09:09:13 » |
|
για 50ρι ελικοπτερο 8 με 10 ρεζερβουάρ ανά γαλόνι* , ανάλογα την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ....
*γαλόνι = 3,78 λίτρα
Ακόμη στο γαλόνι των 3,78 λίτρων βρίσκεσαι ? Εδώ και καιρό το γαλόνι ισούται με 5 λίτρα !!
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
akritas
|
|
« Répondre #1617 le: Mardi, 21 Juil. 2009, 10:04:23 » |
|
για 50ρι ελικοπτερο 8 με 10 ρεζερβουάρ ανά γαλόνι* , ανάλογα την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ....
*γαλόνι = 3,78 λίτρα
Ακόμη στο γαλόνι των 3,78 λίτρων βρίσκεσαι ? Εδώ και καιρό το γαλόνι ισούται με 5 λίτρα !! ναι... έχω ένα υπόλοιπο από ένα coolpower , να το κάψω κι αυτό να μην ξεζουμίσει... και μετά αρχίζω το optifuel
|
|
|
Journalisée
|
AVANT aurora
|
|
|
kmiglis
|
|
« Répondre #1618 le: Mardi, 21 Juil. 2009, 15:10:04 » |
|
30αρι optifuel υπαρχει πουθενα εδω?
|
|
|
Journalisée
|
TDRigid 2011
|
|
|
vtr
|
|
« Répondre #1619 le: Mardi, 21 Juil. 2009, 17:28:29 » |
|
Εγώ πάλι παιδιά, χωρίς να γνωρίζω σε βάθος χρόνου τι συμφέρει καλύτερα στήν περίπτωση (Nitro vs Electric) νομίζω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε το πιο βασικό...... Συνολικό χρόνο πτήσης, ανά εκάστοτε ημέρα πτήσης. Δέν υπάρχει σύγκριση......Το θερμικό είναι μονόδρομος..... Πετάς.....μέχρι να μπογκάρει ο εγκέφαλος, και να μήν δίνει άλλο....
|
|
|
Journalisée
|
|
|
|
|