Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 22:14:20

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 22:14:20

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304439
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 175
    Totale: 177
    Selezione di tema

    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Setup για Vibe 90SG  (Letto 5897 volte)
    kgiova
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Posts: 119


    « Risposta #15 il: Lunedì, 3 Mar 2014, 20:16:53 »

    http://www.modelhelicopters.co.uk/csm-carbsmart.html
    εξαιρετικα αξιοπιστο ....
    ρυθμίζει το μιγμα συνεχως και αποφεύγεις τις υπερθερμανσεις ....κρατώντας το μίγμα τέλειο...
    γιά καυσιμο χρησιμοποιώ τα τελευταια χρόνια coolpower  kai ky
    το δεύτερο εχει πιο πολύ λ'αδι με εφφε την πιο πολύ κάπνα αλλα καθαρίζει και καλύτερα τον κινητήρα  απο κατάλοιπα
    το φέρνει ο ΝΕΜ
    Loggato
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 495



    « Risposta #16 il: Lunedì, 3 Mar 2014, 21:52:50 »

    κοιτα ,κανενα gajet δεν θα σωσει τον κινητηρα εαν δεν τον σεταρεις σωστα. παντα θα εχεις προβληματα. η γνωμη μου ειναι να βρεις καποιον να εχει γνωση και ορεξη και πιστευω οτι στην αθηνα ειναι παρα πολλοι ,να σου σεταρει τον κινητηρα με βαση πως θελεις να πετας. εαν γινει αυτο τοτε αναλογως τον καιρο το μονο που θα κανεις ειναι μικρορυθμισεις .  Χαμόγελο Χαμόγελοτωρα εαν θελεις μια μικρη βοηθεια θα σου ελεγα να ξεκινησεις με μιση στροφη ανοιγμα την μικρη βελονα ,και 2,5 στροφες την μεγαλη. μετα στο ρελαντι στραγγαλισε με ενα πενσακι το καυσιμο και μετρα ποσα δευτερολεπτα κανει να σβησει ο κινητηρας .εαν κανει πανω απο 7 δευτερα τοτε θα κλεινεις λιγο την μικρη την βελονα . ο μαγικος αριθμος ειναι 6 με 7 δευτερα για μια αξιοπιστη καυση.αυτα για τις μεσαιες στροφες μεχρι το 50% του γκαζιου.προσοχη στην εξατμιση ,οσο πιο πολυ καπνο τοσο καλυτερα .για τις στροφες απο το 50% και πανω πρεπει το ε/π να το δοκιμασεις στον αερα.αφου φτιαξεις τις στροφες μεχρι την μεση να δουλευει καλα το ε/π χωρις να ουρλιαζει ,μετα στο hover με μερικες αποτομες γκαζιες προς το 100% θα καταλαβεις εαν το μιγμα ειναι πλουσιο η φτωχο. πλουσιο = μπουκωμα= κλεισιμο μεγαλης βελονας. φτωχο = αμεση αποκριση = υπερθερμανση =ελειψη καπνου =ζημια = ανοιγμα μεγαλης βελονας . οι ρυθμισεις στις βελονες γινονται με κλικ και οχι με υπερβολες . το μυστικο ειναι παντα μετα απο καθε δοκιμη να μετρας την θερμοκρασια του κινητηρα ,στο backplate με το δακτυλοσου εαν δεν εχεις θερμομετρο. και επισης σε οποια φαση και να εισαι το ε/π να βγαζει καπνο. καπνος =χαμηλη θερμοκρασια .απουσια καπνου = υπερθερμανση.
    « Ultima modifica: Lunedì, 3 Mar 2014, 22:14:34 da kostas72 » Loggato
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 44


    ..


    « Risposta #17 il: Lunedì, 3 Mar 2014, 22:47:11 »

    Πολύ χρήσιμα όλα αυτά φίλε kostas72 θα το δω αύριο. Βασικά θα πάω να το ρυθμίσω μαζί με τον Κουτσό οπότε πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να φέρουμε το ελικόπτερο εκει που θέλω..!!!
    Σε ευχαριστώ για όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που μου έδωσες και το ενδιαφέρον σου!!

    Φιλικά, Γιώργος
    Loggato
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 44


    ..


    « Risposta #18 il: Lunedì, 3 Mar 2014, 22:52:01 »

    Αν το ελικόπτερο σβήσει σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα π.χ στα 3s λέω εγώ δεν ξέρω αν γίνεται απλά γενικά είμαι περισσότερο του χειριστικού παρά των ρυθμίσεων..
    Loggato
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 318


    HI ALL


    « Risposta #19 il: Martedì, 4 Mar 2014, 09:17:36 »

    αυτα που σου γραφει ο κωστας τα λεει αναλυτικα εδω http://www.jupiter-venlo.nl/Algemeen/Tips/Heli-engine%20Tuning%20EN%20v3.1.pdf
    στο μανουαλ το γραφει αυτο που σου ειπα για το λαδι στα καυσιμα, θελει πανω απο 20% (The general course of adjustment procedure is
    shown in the ADJUSTING CHART and is correct
    for a fuel containing 20% lubricant and 15-30%
    nitromethane.) http://manuals.hobbico.com/osm/91hz-manual.pdf
    Loggato

    live simply, so other people can simply live!
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 44


    ..


    « Risposta #20 il: Martedì, 4 Mar 2014, 13:01:23 »

    Ευχαριστώ πολύ φίλε gvertical!
    Loggato
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 44


    ..


    « Risposta #21 il: Martedì, 4 Mar 2014, 15:09:15 »

    Παιδιά σήμερα πήγα για μία δοκιμαστική πτήση και βρήκα τι φταίει..Το ελικόπτερο το είχα ρυθμίσει με βήμα -12 0 +12 και από ότι φαίνεται θέλει να πάει γύρο στις -11 0 +11 ή -10,5 0 +10,5.
    Αφού του έκανα ένα γεμάτο ντεπόζιτο να στρώσει λίγο το ελατήριο ,ε το που του έβαλα μισό και πήγα να δοκιμάσω τον κινητήρα από 50% - 100% εκτός από το ότι ζοριζότανε τρελά που γύρναγε τρελά το tail σχεδόν 90 μοίρες..
    Οπότε θα το ρυθμίσω και θα σας πω τι γίνετε..!!!Οποιαδήποτε γνώμη είναι αποδεκτή!!!

    Φιλικά, Γιώργος
    Loggato
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 44


    ..


    « Risposta #22 il: Martedì, 4 Mar 2014, 16:54:08 »

    Καλησπέρα παιδιά χρειάζομαι βοήθεια μετράω με το πιτσομετρο τις μοίρες στο τέρμα πάνω και τις ρύθμισα στις 11 γιατί τελικά ήταν 13+ απλά τέρμα κάτω μου βγάζει 6-7 μοίρες πως τις κάνω 11 και αυτές;

    Φιλικά, Γιώργος
    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #23 il: Mercoledì, 5 Mar 2014, 01:11:36 »

    Το ειχες +13 και το εκοψες ηλεκτρονικα στο +11 αλλα κατω εχεις -7.Εχεις λαθος μηχανικο σεταπ.Το ελικοπτερο σου μηχανικα πρεπει να βγαζει 21 μοιρες συνολο....δηλαδη -7 και +13 μας κανει 20...(λιγες φαινοντε εγω λεω αν το δεις με ακριβεια τουλαχιστον 21 στο συνολο).Ακου....μηδενιζεις καμπυλες στο pitch curve της τηλεκατευθυνσης (δηλαδη γραμμικη 0-50-100) και βαζεις στικ στο κεντρο.Βαλε το πιτσομετρο και ρυθμισε απο τα ντιζακια που κανεις το traking (εφοσον ολα τα αλλα ντιζακια τα εχεις συμφωνα με το manual) να εχεις 0 μοιρες και στα δυο blade.Δωσε τοτε φουλ στικ πανω και μετα φουλ στικ κατω και δες ποσες μοιρες δειχνει και πανω και κατω....(πχ +11 πανω και -10πχ κατω).Παραδειγμα λεω δεν ξερω τι θα δειξει....αν ειναι ετσι τοτε -10 κατω και + 11 πανω σου βγαζει μηχανικα 21 μοιρες στο συνολο...αυτο βγαζει το ελικοπτερο σου.Μετα λοιπον αν επανω οι 11 μοιρες πχ σου ειναι λιγες και θες παραπανω τοτε ρυθμιζεις απο τα ντιζακια του tracking και το δινεις οσο θες.Τι γινετε ομως......ετσι μετατοπιζεις την καμπυλη προς τα επανω.Δηλαδη περνεις +1 μοιρα απο κατω και την δινεις πανω δηλαδη +12 επανω και κατω απο -10 θα παει -9....το επιασες?αυτα με το swash mix στην τηλεκατευθυνση σου στα 50% σε ail-elev-pit (εισαι ccpm το sg).Υπαρχει και αλλη λυση αν παλι τα ντιζακια σου ειναι σωστα ρυθμισμενα βαση manual να ανοιξεις τα ορια του swash mix η swash travel (αναλογα τι τηλεκατευθυνση χρησιμοποιεις ...πως το λεει) και να δωσεις μεγαλυτερα ποσοστα πχ αν ειναι τωρα -50 η +50 να τα κανεις + η -60 αναλογα με το τι ειναι....ετσι αυξανεις την κινηση...ολα αυτα παντα χωρις καμπυλη στο pitch curve.Προσεξε μολις το κανεις να μην γυρνανε πολυ τα χρονακια των σερβο και βρισκουν πουθενα.Οταν τελειωσεις και το κανεις οσο θες μετα φτιαχνεις και την καμπυλη σου.Ελπιζω να βοηθησα.
    Loggato

    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 44


    ..


    « Risposta #24 il: Mercoledì, 5 Mar 2014, 09:24:31 »

    Ευχαριστώ πού φίλε Νίκος απλά εχτές είχα ολόκληρη φασαρία έχει συμβεί το απίστευτο.Πήγα στον Κουτσό που το ξέρω χρόνια να με βοηθήσει και μας έπεσαν τα αφτιά και των δύο. Το πήραμε από την αρχή το heli για να το ρυθμίσουμε γιατί με κάποιο τρόπο όλες οι ρυθμίσεις είχαν γίνει άλλα ντάλον. Το καλύτερο όμως ήταν ότι πήγαινες και πείραζες το sum-trim του pitch και αυτό πείραζε το elevator..και αν εκεί πήγαινες και έκανες reverse το elevator η μίξη καθότανε κανονικά..Ενώ όταν τα κανάλια ήταν όπως πρέπει δηλαδή ακόμα και από τα sub-trim όταν κούναγες το pitch σου κούναγε το pitch και όταν κούναγες το elevator κανονικά πάλι το elevator..απλά μετά ότι και να έκανες reverse δεν έβρισκε την μίξη..δεν ξέρω θα το ρποσπαθήσουμε και σήμερα και θα δούμε.. Huh Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

    Φιλικά, Γιώργος
    Loggato
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 552



    « Risposta #25 il: Mercoledì, 5 Mar 2014, 09:42:08 »

    Συγνωμη...τι τηλεκατευθυνση χρησιμοποιεις?
    Loggato

    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Posts: 44


    ..


    « Risposta #26 il: Mercoledì, 5 Mar 2014, 12:04:31 »

    Την 14Mz αλλά όλα οκ το ελικόπτερο ρυθμιστηκε όλα οκ!!
    Loggato
    Pagine: 1 [2]  Tutte     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderatore: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: Setup για Vibe 90SG
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.035 secondi con 28 queries.