Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 16:31:47

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 5 Mai 2024, 16:31:47

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:25]

    [Aujourd'hui à 14:26]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    par geoli
    [Lundi, 29 Avril 2024, 20:29:39]

    [Lundi, 29 Avril 2024, 00:26:02]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]

    [Mercredi, 24 Avril 2024, 19:34:42]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 23:33:41]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 18:49:06]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:17:30]

    [Lundi, 22 Avril 2024, 14:16:39]

    [Jeudi, 18 Avril 2024, 00:29:29]

    [Mercredi, 17 Avril 2024, 13:52:00]

    [Mardi, 16 Avril 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304438
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 208
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 203
    Total: 204
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [Toutes]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Setup για Vibe 90SG  (Lu 5895 fois)
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « le: Lundi, 3 Mars 2014, 04:06:32 »

    Καλησπερα σε ολους, θα χρειαζομουν μια βοηθεια σχετκα με ενα θεματακι που εχω. Επειδη την προηγουμενη βδομαδα ειχα ατυχημα με τον κινιτηρα του ελικοπτερου μου ευτυχως το ελικοπτερο δεν επαθε κατι απλα τρυπησε το εμβολο και μαλλον παιζουν οι θερμοκρασιες..φοραει τον MAX-91HZ W/61B CARBURATOR. Θέλω να ρωτησω σχετικα με το τι ρυθμηση να κανω;;;
    Δεν κάνω αγριο 3δ αλλα θελω να ειναι νευρο σε θεμα κινητηρα να εχει αμεση ανταποκριση..Μηπως πρεπει αν βαλω πιο δυνατο κινητηρα;

    Ευχαριστω , Γιωργος Στιβακτακης
    Journalisée
    kgiova
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « Répondre #1 le: Lundi, 3 Mars 2014, 10:46:24 »

    καλημερα
    σκεψου σοβαρα τη χρησαη carbsmart ... Wink
    και δυναμη και τον κινητηρα ατοφιο
    Journalisée
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318


    HI ALL


    « Répondre #2 le: Lundi, 3 Mars 2014, 11:16:05 »

    βαλε πιο δυνατο!
    παντοτε να τον δουλευεις λιγο προς το μπουκομενο παρα προς το στεγνο μερια! Thumbs up
    Journalisée

    live simply, so other people can simply live!
    pagani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 336


    Kostas Laliotis


    « Répondre #3 le: Lundi, 3 Mars 2014, 11:36:38 »

    1ον καποια λαθος ρυθμιση εκανες και κολλησε το μοτερ,
    2ον ειναι πολυ δυνατο μοτερ εαν ρυθμιστει σωστα με χρηση θερμομετρου και στροφομετρου και καποιας εμπειριας
    3ον και κυριοτερον χρηση governor ειναι απαραιτητη για πιο σταθερες στροφες , οικονομια, αξιοπιστια μοτερ, και πιο καλα πτητικα χαρακτηριστικα.

    αν δεν το ρυθμισεις το μοτερ οτι και να βαλεις, θα σπαει. 
    Journalisée
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #4 le: Lundi, 3 Mars 2014, 13:38:25 »

    Σας ευχαριστώ όλους απλά να κάνω κάποιες ερωτησούλες..ακόμη.
    Φίλε kgiova τι είναι το carbsmart;
    Φίλε gvertical όταν άνοιγα λίγο την βαλβίδα κύριας παροχής καυσίμου το ένιωθα μπουκομένο.. Huh
    Φίλε pagani το ελικόπτερο φοράεο governor..

    Γενικά την βελόνα κύριας παροχής καυσίμου την είχα λίγο πιο κάτω από 2 στροφές μάλλον για αυτό έγινε ότι έγινε, τώρα η πάνω βελόνα ξερω ότι είναι για το hover αλλά δεν έχω καταλάβει και πολύ τι κάνει..μήπως θέλει πείραγμα κανένα άλλο βιδάκι;

    Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
    Φιλικά, Γιώργος
    Journalisée
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #5 le: Lundi, 3 Mars 2014, 13:40:36 »

    Απλά φίλε gvertical το πιο δυνατό είναι το 105 μοτέρ..απλά είναι αρκετά ακριβό.. worry
    Journalisée
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #6 le: Lundi, 3 Mars 2014, 13:41:45 »

    Φίλε pagani κια εγώ πιστεύω ότι είναι δυνατό απλά δεν ξέρω..έχω ψιλοαπελπιστεί.. worry
    Journalisée
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 495



    « Répondre #7 le: Lundi, 3 Mars 2014, 17:14:19 »

    θεωρω οτι η μηχανη αυτη ειναι πολυ αξιοπιστη.τωρα μαλλον απο λαθος ρυθμιση υπρθερμανθηκε και εγινε το κακο.εαν αξιζει να την επισκευασεις εχει καλως.εαν αποφασισεις να αγορασεις καινουρια, πουδεν τοσυνιστω,τοτε ys 91 st η sr .πολυ καλες μηχανες και τις ρυθμιζεις μια φορα και τελος. Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318


    HI ALL


    « Répondre #8 le: Lundi, 3 Mars 2014, 17:38:33 »

    θεωρω οτι η μηχανη αυτη ειναι πολυ αξιοπιστη.τωρα μαλλον απο λαθος ρυθμιση υπρθερμανθηκε και εγινε το κακο.εαν αξιζει να την επισκευασεις εχει καλως.εαν αποφασισεις να αγορασεις καινουρια, πουδεν τοσυνιστω,τοτε ys 91 st η sr .πολυ καλες μηχανες και τις ρυθμιζεις μια φορα και τελος. Thumbs up Thumbs up

    συγνωμη κωστα αλλα η ys ειναι πολυ δυσκολες στη ρυθμηση τους!
    Journalisée

    live simply, so other people can simply live!
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #9 le: Lundi, 3 Mars 2014, 17:42:38 »

    Φίλε kostas72 την μηχανη την επισκευασα μονο εμβολο ηθελε απλα αν εχεις να μου προτεινεις καποια ρυθμιση..

    Ευχαριστω, Γιωργος


    * 1896886_1471087383107773_1480169271_n.jpg (39.95 Ko, 960x540 - vu 251 fois.)

    * 1620628_1471467463069765_502848340_n.jpg (58.38 Ko, 960x540 - vu 241 fois.)
    Journalisée
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #10 le: Lundi, 3 Mars 2014, 17:44:59 »

    Το ελικοπτερο θα το πεταγα σημερα δοκιμαστικα αλλα εβρεχε..ομως δεν ξερω τι ρυθμισεις να του κανω..;;;;; worry
    Journalisée
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318


    HI ALL


    « Répondre #11 le: Lundi, 3 Mars 2014, 17:47:19 »

    το carbsmart νομιζω δεν χρειαζεται.
    να στη ρυθμηση καποιος που ξερει.
    α και που ΄σαι το μανουαλ το ειδες? α και που ΄σαι τι καυσιμο δουλευεις?
    εδω ολοι δουλευουμε το optifuel optimix 20% με καλα αποτελεσματα. Thumbs up
    Journalisée

    live simply, so other people can simply live!
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #12 le: Lundi, 3 Mars 2014, 17:51:29 »

    Φιλε gvertical το καυσιμο που χρησιμοποιω ειναι αυτο http://www.osengines.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=240&products_id=2461 ειναι καλο καυσιμο δεν νομιζω να εχει θεματα λογο καυσιμου..
    Το carbsmart που ανεφερετε τι ειναι;;
    Στο manual δεν βλεπω να λεει ρυθμιση κινητηρα.. Undecided
    Journalisée
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318


    HI ALL


    « Répondre #13 le: Lundi, 3 Mars 2014, 18:09:39 »

    This is a One Gallon Bottle of Sidewinder Race Blend
    (30% Nitro / 12% Oil) Model Engine Fuel by Morgan Fuels.
    νομιζω οτι το καυσιμο σου δεν κανει !!! εχει μονο 12% λαδι! τα μοτερ αυτα θελουν τουλαχιστον 18% λαδι! δες αυτο που πεταμε εμεις http://www.coolmodels.gr/optifuel-optimix-super-p-1814.html
    καπου πρεπει να τα γραφει αυτα στο μανουαλ, δες το και στο ιντερνετ. στον ος τον 50αρη τα γραφει παντος ολα.
    ας γραψουν και αλλα παιδια παρακαλω!!!
    Journalisée

    live simply, so other people can simply live!
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #14 le: Lundi, 3 Mars 2014, 18:32:29 »

    Αααα..αυτο δεν το ηξερα..θα το κοιταξω παντως ευχαριστω!!
    Journalisée
    kgiova
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 119


    « Répondre #15 le: Lundi, 3 Mars 2014, 20:16:53 »

    http://www.modelhelicopters.co.uk/csm-carbsmart.html
    εξαιρετικα αξιοπιστο ....
    ρυθμίζει το μιγμα συνεχως και αποφεύγεις τις υπερθερμανσεις ....κρατώντας το μίγμα τέλειο...
    γιά καυσιμο χρησιμοποιώ τα τελευταια χρόνια coolpower  kai ky
    το δεύτερο εχει πιο πολύ λ'αδι με εφφε την πιο πολύ κάπνα αλλα καθαρίζει και καλύτερα τον κινητήρα  απο κατάλοιπα
    το φέρνει ο ΝΕΜ
    Journalisée
    kostas72
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 495



    « Répondre #16 le: Lundi, 3 Mars 2014, 21:52:50 »

    κοιτα ,κανενα gajet δεν θα σωσει τον κινητηρα εαν δεν τον σεταρεις σωστα. παντα θα εχεις προβληματα. η γνωμη μου ειναι να βρεις καποιον να εχει γνωση και ορεξη και πιστευω οτι στην αθηνα ειναι παρα πολλοι ,να σου σεταρει τον κινητηρα με βαση πως θελεις να πετας. εαν γινει αυτο τοτε αναλογως τον καιρο το μονο που θα κανεις ειναι μικρορυθμισεις .  Χαμόγελο Χαμόγελοτωρα εαν θελεις μια μικρη βοηθεια θα σου ελεγα να ξεκινησεις με μιση στροφη ανοιγμα την μικρη βελονα ,και 2,5 στροφες την μεγαλη. μετα στο ρελαντι στραγγαλισε με ενα πενσακι το καυσιμο και μετρα ποσα δευτερολεπτα κανει να σβησει ο κινητηρας .εαν κανει πανω απο 7 δευτερα τοτε θα κλεινεις λιγο την μικρη την βελονα . ο μαγικος αριθμος ειναι 6 με 7 δευτερα για μια αξιοπιστη καυση.αυτα για τις μεσαιες στροφες μεχρι το 50% του γκαζιου.προσοχη στην εξατμιση ,οσο πιο πολυ καπνο τοσο καλυτερα .για τις στροφες απο το 50% και πανω πρεπει το ε/π να το δοκιμασεις στον αερα.αφου φτιαξεις τις στροφες μεχρι την μεση να δουλευει καλα το ε/π χωρις να ουρλιαζει ,μετα στο hover με μερικες αποτομες γκαζιες προς το 100% θα καταλαβεις εαν το μιγμα ειναι πλουσιο η φτωχο. πλουσιο = μπουκωμα= κλεισιμο μεγαλης βελονας. φτωχο = αμεση αποκριση = υπερθερμανση =ελειψη καπνου =ζημια = ανοιγμα μεγαλης βελονας . οι ρυθμισεις στις βελονες γινονται με κλικ και οχι με υπερβολες . το μυστικο ειναι παντα μετα απο καθε δοκιμη να μετρας την θερμοκρασια του κινητηρα ,στο backplate με το δακτυλοσου εαν δεν εχεις θερμομετρο. και επισης σε οποια φαση και να εισαι το ε/π να βγαζει καπνο. καπνος =χαμηλη θερμοκρασια .απουσια καπνου = υπερθερμανση.
    « Dernière édition: Lundi, 3 Mars 2014, 22:14:34 par kostas72 » Journalisée
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #17 le: Lundi, 3 Mars 2014, 22:47:11 »

    Πολύ χρήσιμα όλα αυτά φίλε kostas72 θα το δω αύριο. Βασικά θα πάω να το ρυθμίσω μαζί με τον Κουτσό οπότε πιστεύω ότι θα καταφέρουμε να φέρουμε το ελικόπτερο εκει που θέλω..!!!
    Σε ευχαριστώ για όλες τις χρήσιμες πληροφορίες που μου έδωσες και το ενδιαφέρον σου!!

    Φιλικά, Γιώργος
    Journalisée
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #18 le: Lundi, 3 Mars 2014, 22:52:01 »

    Αν το ελικόπτερο σβήσει σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα π.χ στα 3s λέω εγώ δεν ξέρω αν γίνεται απλά γενικά είμαι περισσότερο του χειριστικού παρά των ρυθμίσεων..
    Journalisée
    gvertical
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 318


    HI ALL


    « Répondre #19 le: Mardi, 4 Mars 2014, 09:17:36 »

    αυτα που σου γραφει ο κωστας τα λεει αναλυτικα εδω http://www.jupiter-venlo.nl/Algemeen/Tips/Heli-engine%20Tuning%20EN%20v3.1.pdf
    στο μανουαλ το γραφει αυτο που σου ειπα για το λαδι στα καυσιμα, θελει πανω απο 20% (The general course of adjustment procedure is
    shown in the ADJUSTING CHART and is correct
    for a fuel containing 20% lubricant and 15-30%
    nitromethane.) http://manuals.hobbico.com/osm/91hz-manual.pdf
    Journalisée

    live simply, so other people can simply live!
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #20 le: Mardi, 4 Mars 2014, 13:01:23 »

    Ευχαριστώ πολύ φίλε gvertical!
    Journalisée
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #21 le: Mardi, 4 Mars 2014, 15:09:15 »

    Παιδιά σήμερα πήγα για μία δοκιμαστική πτήση και βρήκα τι φταίει..Το ελικόπτερο το είχα ρυθμίσει με βήμα -12 0 +12 και από ότι φαίνεται θέλει να πάει γύρο στις -11 0 +11 ή -10,5 0 +10,5.
    Αφού του έκανα ένα γεμάτο ντεπόζιτο να στρώσει λίγο το ελατήριο ,ε το που του έβαλα μισό και πήγα να δοκιμάσω τον κινητήρα από 50% - 100% εκτός από το ότι ζοριζότανε τρελά που γύρναγε τρελά το tail σχεδόν 90 μοίρες..
    Οπότε θα το ρυθμίσω και θα σας πω τι γίνετε..!!!Οποιαδήποτε γνώμη είναι αποδεκτή!!!

    Φιλικά, Γιώργος
    Journalisée
    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #22 le: Mardi, 4 Mars 2014, 16:54:08 »

    Καλησπέρα παιδιά χρειάζομαι βοήθεια μετράω με το πιτσομετρο τις μοίρες στο τέρμα πάνω και τις ρύθμισα στις 11 γιατί τελικά ήταν 13+ απλά τέρμα κάτω μου βγάζει 6-7 μοίρες πως τις κάνω 11 και αυτές;

    Φιλικά, Γιώργος
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #23 le: Mercredi, 5 Mars 2014, 01:11:36 »

    Το ειχες +13 και το εκοψες ηλεκτρονικα στο +11 αλλα κατω εχεις -7.Εχεις λαθος μηχανικο σεταπ.Το ελικοπτερο σου μηχανικα πρεπει να βγαζει 21 μοιρες συνολο....δηλαδη -7 και +13 μας κανει 20...(λιγες φαινοντε εγω λεω αν το δεις με ακριβεια τουλαχιστον 21 στο συνολο).Ακου....μηδενιζεις καμπυλες στο pitch curve της τηλεκατευθυνσης (δηλαδη γραμμικη 0-50-100) και βαζεις στικ στο κεντρο.Βαλε το πιτσομετρο και ρυθμισε απο τα ντιζακια που κανεις το traking (εφοσον ολα τα αλλα ντιζακια τα εχεις συμφωνα με το manual) να εχεις 0 μοιρες και στα δυο blade.Δωσε τοτε φουλ στικ πανω και μετα φουλ στικ κατω και δες ποσες μοιρες δειχνει και πανω και κατω....(πχ +11 πανω και -10πχ κατω).Παραδειγμα λεω δεν ξερω τι θα δειξει....αν ειναι ετσι τοτε -10 κατω και + 11 πανω σου βγαζει μηχανικα 21 μοιρες στο συνολο...αυτο βγαζει το ελικοπτερο σου.Μετα λοιπον αν επανω οι 11 μοιρες πχ σου ειναι λιγες και θες παραπανω τοτε ρυθμιζεις απο τα ντιζακια του tracking και το δινεις οσο θες.Τι γινετε ομως......ετσι μετατοπιζεις την καμπυλη προς τα επανω.Δηλαδη περνεις +1 μοιρα απο κατω και την δινεις πανω δηλαδη +12 επανω και κατω απο -10 θα παει -9....το επιασες?αυτα με το swash mix στην τηλεκατευθυνση σου στα 50% σε ail-elev-pit (εισαι ccpm το sg).Υπαρχει και αλλη λυση αν παλι τα ντιζακια σου ειναι σωστα ρυθμισμενα βαση manual να ανοιξεις τα ορια του swash mix η swash travel (αναλογα τι τηλεκατευθυνση χρησιμοποιεις ...πως το λεει) και να δωσεις μεγαλυτερα ποσοστα πχ αν ειναι τωρα -50 η +50 να τα κανεις + η -60 αναλογα με το τι ειναι....ετσι αυξανεις την κινηση...ολα αυτα παντα χωρις καμπυλη στο pitch curve.Προσεξε μολις το κανεις να μην γυρνανε πολυ τα χρονακια των σερβο και βρισκουν πουθενα.Οταν τελειωσεις και το κανεις οσο θες μετα φτιαχνεις και την καμπυλη σου.Ελπιζω να βοηθησα.
    Journalisée

    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #24 le: Mercredi, 5 Mars 2014, 09:24:31 »

    Ευχαριστώ πού φίλε Νίκος απλά εχτές είχα ολόκληρη φασαρία έχει συμβεί το απίστευτο.Πήγα στον Κουτσό που το ξέρω χρόνια να με βοηθήσει και μας έπεσαν τα αφτιά και των δύο. Το πήραμε από την αρχή το heli για να το ρυθμίσουμε γιατί με κάποιο τρόπο όλες οι ρυθμίσεις είχαν γίνει άλλα ντάλον. Το καλύτερο όμως ήταν ότι πήγαινες και πείραζες το sum-trim του pitch και αυτό πείραζε το elevator..και αν εκεί πήγαινες και έκανες reverse το elevator η μίξη καθότανε κανονικά..Ενώ όταν τα κανάλια ήταν όπως πρέπει δηλαδή ακόμα και από τα sub-trim όταν κούναγες το pitch σου κούναγε το pitch και όταν κούναγες το elevator κανονικά πάλι το elevator..απλά μετά ότι και να έκανες reverse δεν έβρισκε την μίξη..δεν ξέρω θα το ρποσπαθήσουμε και σήμερα και θα δούμε.. Huh Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον

    Φιλικά, Γιώργος
    Journalisée
    ΝΙΚΟΣ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 552



    « Répondre #25 le: Mercredi, 5 Mars 2014, 09:42:08 »

    Συγνωμη...τι τηλεκατευθυνση χρησιμοποιεις?
    Journalisée

    Stivaktakis
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 44


    ..


    « Répondre #26 le: Mercredi, 5 Mars 2014, 12:04:31 »

    Την 14Mz αλλά όλα οκ το ελικόπτερο ρυθμιστηκε όλα οκ!!
    Journalisée
    Pages: 1 2 [Toutes]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Setup για Vibe 90SG
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.041 secondes avec 27 requêtes.