Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:49:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 17:49:16

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 15:33]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304514
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε.  (Lu 12364 fois)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Répondre #15 le: Vendredi, 21 Mai 2010, 10:56:05 »

    Nαί....  ο τύπος απο ότι κατάλαβα, μάλλον είχε ξεχάσει τον πνίχτη κλειστό.  Ολοι πρέπει να προσέχουμε με αυτά τα θέματα.
    Journalisée

    Sponsored by: nemhobby.com 

    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 718



    « Répondre #16 le: Vendredi, 21 Mai 2010, 14:01:26 »

    δεν ξερω τι ξεχασε ο τυπος , αλλα οταν βλεπεις ανθρωπο να βαζει ετσι θερμικο ελ/ρο μπροστα ... καλυτερα μακρια κι αγαπημενοι.......
    Journalisée

    AVANT aurora
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 718



    « Répondre #17 le: Vendredi, 21 Mai 2010, 14:17:16 »

    βεβαια και πολυ καλοι πιλοτοι κανουν το ιδιο...

    http://rc.runryder.com/helicopter/rrTV-Photo/funflies/LasVegas2010/LV2010-02-04.mp4


    Journalisée

    AVANT aurora
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.285


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #18 le: Vendredi, 21 Mai 2010, 15:02:14 »

    βεβαια και πολυ καλοι πιλοτοι κανουν το ιδιο...

    http://rc.runryder.com/helicopter/rrTV-Photo/funflies/LasVegas2010/LV2010-02-04.mp4




    Και εκτός που κάνουν την ίδια  Αυτοεξηγούμενο χαίρονται και γελάνε με την ζημιά του άλλου.    Θυμός
    Τι να πω ρε παιδιά για κάτι τέτοιες συμπεριφορές, φαίνεται πως το ρετιρέ τους το έχουν ακατοίκητο.  uglystupid2
    Journalisée
    BasPap
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 337



    « Répondre #19 le: Vendredi, 21 Mai 2010, 17:15:49 »

    Όταν πήρα το πρώτο μου θερμικό ε/π, σε μια από τις πρώτες προσπάθειες να το μάθω έπαθα (και έμαθα) τα εξής:
    α. Έδωσα την Τ/Κ σε έναν φίλο μου, άσχετο με το άθλημα, για να την κρατάει όσο προσπαθώ να βάλω μπροστά.
    β. Όσο μίζαρα, κρατούσα τα Blades όπως στην πιο πάνω φωτό.
    γ. Η μηχανή παίρνει μπροστά, αλλά ο φίλος μου από περιέργεια είχε πατήσει το κουμπί του idle up, και όπως καταλαβαίνετε....γκάζωσε αμέσως, πλην όμως
    κατάφερα, κρατώντας τα blades, να μην αρχίσουν να στρέφουν. Τη μηχανή την έσβησα πνίγοντας το σωληνάκι καυσίμου, αφού δεν είχα πρόσβαση
    στην τ/κ που κρατούσε ο φίλος μου. 
    δ. Μετά από όλα αυτά μύριζε καμμένο λάστιχο, από το clutch liner.

    Συμπέρασμα:
    α. Τα παραπάνω προκλήθηκαν από λάθος δικό μου, και όχι του φίλου μου.
    β. Το κράτημα των blades αποδίδει.
    γ. Η τ/κ πιστεύω ότι πρέπει να είναι δίπλα μας.
    Journalisée

    T-Rex 600N converted to electric.
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Modérateur: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Fil de discussion: Εκίνηση θερμικού ελικοπτέρου. Τι πρέπει να προσέχουμε....για να έχουμε.
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 24 requêtes.