Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.426 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 17:40:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 17:40:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:23]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304426
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 104
    Συνολικά: 106
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Όπου υπάρχει καπνός...  (Αναγνώστηκε 25481 φορές)
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #45 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 10:35:07 »

     Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ και ηθελα ηλεκτρικο καπνο κλαψ κλαψ .

    Αν και με βλεπω να κανω πειραματα δεν 8α το βαλω κατω αν και μεχρι 50-100 W θα ημουν ευτιχισμενος .

    Βλεπω ενδιαφερη και αλον δεν προλαβα να  διαβασω βαζω το link ομως

    http://www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=2855
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #46 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 10:41:05 »

    Παναγιωτη

    Ελπιζω να ειναι σωστοι οι υπολογισμοι.
    Εκεινο που δεν ξερω σιγουρα ειναι ο βαθμος αποδοσης του OS120 .

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #47 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 10:42:50 »

    http://www.brchobbies.co.uk/?page=shop&category=35

    Εγω αυτα χρησιμοποιω και ουτε λιπο ουτε τιποτα...
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #48 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 10:43:52 »

    Καλημέρα Παναγιώτη

    Μην κάνεις άχρηστα πειράματα.  Πάρε κάτι σαν κι αυτό και θα είσαι έτοιμος:

    http://www.hobby-lobby.com/atricks.htm

    Δεν υπάρχει άλλη λύση για ηλεκτρικά

    Σεραφείμ

    (pani μαζί γράφαμε  Χαμόγελο.  Έχεις φέρει τέτοια; Πες μας λίγες περισσότερες πληροφορίες)
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #49 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 10:55:30 »

    τα εχω δει και τα ΗL αλλα ειναι πολυ ακριβα ρε παιδι μου. Ο αγγλος τα εχει τσαμπα. Σεραφειμ, τι ακριβως πληροφοριες? Τα στερεωνεις, αναβεις και φευγεις... Θελουν μια αποσταση απο ατρακτο φτερα κτλ μη πιασουμε και καμια φωτια αλλα εχουν αρκετο γελιο. Εχω παραγγειλει ξανα γιατι μου τελειωσανε... Ειχα φερει τα περτικαλι αλλα τωρα παρηγγειλα απο ολα... Γυρω στο ενα λεπτο και κατι καινε...Επειδη ειναι και λιγο κωνικα φτιαχνεις μια βασουλα ευκολα. Thumbs up
     devil
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #50 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 11:01:46 »

    Thanks  Thumbs up

    Ναι, είναι πολύ ακριβά τα άλλα, αλλά κρατάνε και αρκετά περισσότερο.  Και τα δικά σου πάντως μια χαρά είναι.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #51 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 12:28:21 »

    Γαμοτω το καλοκαιρι τελιωνει και αυτο το boms away http://www.hobby-lobby.com/images/hlad002.jpg

    Μεχρι να μάθω να πετάω τοσο καλα ωστε να σημαδεύω αυτον που ζεσταίνετε ΠΑΝΤΑ θα εχει τελιωση και δεν θα ζεστενετε Sad
    Καταγράφηκε

    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Απάντηση #52 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 12:41:49 »

    Παναγιωτη καλημερα εσυ παλι αν δεν σημαδευης σωστα μην βαζεις μπομπες βαλαι καραμελες για τα παιδακια και σαν δοκιμη για σημαδι ειναι καλες

    με χιουμορ Ηλιας
    Καταγράφηκε

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #53 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 13:26:32 »

    Παναγιωτη

    Ελπιζω να ειναι σωστοι οι υπολογισμοι.
    Εκεινο που δεν ξερω σιγουρα ειναι ο βαθμος αποδοσης του OS120 .



    γενικά νομίζω ο βαθμός απόδοσης των κινητήρων glow είναι ψιλοτραγικός, γύρω στο 15%!
     (=ενέργεια που υπάρχει στο καύσιμο / ενέργεια δυναμομετρημένη στον άξονα)
    την απόδοση των 3,1 ίππων ο OS κινητήρας θα την πετυχαίνει σε πολύ συγκεκριμένες στροφές με συγκεκριμένη έλικα.
     
    ο υπολογισμός της ενέργειας που διαφέυγει με μορφή θερμότητας από την εξάτμιση πολύ έξυπνος και νομίζω θεωρητικά σωστός!
    Επίσης θεωρητικά την ίδια ενέργεια θα χρειαστεί ο mrkaza (σε ηλεκτρική μορφή με αντιστάσεις) για να κάψει λάδι και να βγάλει καπνό
    πάντως λέιπουν πολλά στοιχεία της "εξίσωσης" και χρειάζονται πολλές υποθέσεις.

    ο mrkaza ψάχνει τον καπνό αλλά μας έβαλε τη φωτιά
    Καταγράφηκε
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #54 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 13:46:05 »

    μια διαφορά που σκέφτομαι π.χ. είναι οτι στα συστήματα καπνού για glow κινητήρες δεν χρησιμοποιείται όλη η εξαγώμενη θερμότητα του κινητήρα για να ζεστάνει το λάδι, τα καυσαέρια περνάνε γρήγορα από την εξάτμιση και ένα ποσοστό θερμότητας χάνεται στον αέρα. Άρα και το σύστημα αυτό έχει τις απώλειες του.
     
    Καταγράφηκε
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #55 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 13:58:40 »

    Αλεξίπτωτο με τζι αι τζο ή RAMBO κανει ??  laugh laugh laugh

    Αν ειναι να παω μεχρι τα Jumbo  devil

    @ Beriot αν το φτιάξεις πρώτος (εκανα 1 μηνα + για ενα e-starter ) δωσε feedback

    Καπνος χωρις φωτια δεν γινετε χι χι χι Cheesy
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 14:09:36 από mrkaza » Καταγράφηκε

    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #56 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 14:44:44 »

    δε θέλω να το φτιάξω, είπαμε ηλεκτρικά αποδοτικά καθαρά και αθόρυβα, όχι να προσθέτουμε καπνούς απο πάνω Χαμόγελο
    Απλώς μας έβαλες στην πρίζα και θέλω να δώ αν γίνεται
    Πιο εύκολο θα ήταν, αντί να προσπαθούμε να λύσουμε εξίσωση με 500 άγνωστους χ
    να μας πείς αν γνωρίζεις - ή κάποιος άλλος- πόσο λάδι καίει ανα ώρα λειτουργίας το σύστημα καπνού
    αν υποθέσουμε οτι η εξάτμιση το θερμαίνει στους π.χ. 300 βαθμούς τοτε βρίσκουμε και τα υπόλοιπα

    1 KWh μου φαίνεται υπερβολικά πολύ, ένας θερμοσίφωνας που καταλώνει τόσο ρεύμα ανεβάζει 40 βαθμούς τη θερμοκρασία (από 20 σε 60) σε 80 λίτρα νερό.
    Άρα σε π.χ. 0,5 λίτρο λάδι για να ανεβάσουμε τη θερμοκρασία 280 βαθμούς πόσο? ξέχασα τη μέθοδο Ντροπή
     Η εμπειρική μέθοδος με το μάτι της κουζίνας νομίζω επίσης θα βγάλει πολύ ρεαλιστικά αποτελέσματα.
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #57 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 15:22:52 »

    Δεν μπορώ να σου πω πόσα καίει την ώρα, αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι καίει περισσότερο απ' όση βενζίνη καίει ένας κινητήρας gas.  Μια πολύ χονδρική εκτίμηση δική μου θα ήταν 5-10 λίτρα την ώρα, ανάλογα πάντα και με τα κυβικά του κινητήρα.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 316



    « Απάντηση #58 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 15:35:34 »

    Παράθεση από: Γιάννης Παξιμαδάκης

    Καλησπέρα

    Δεν ισχύει το ερώτημα , γιατι η θερμότητα που εκλύεται απο την εξάτμιση ειναι ενέργεια που μετριέται σε joule ή cal
    και οχι Watt
     οπότε είναι ευκαιρία να ξεσκονίσω λίγο αυτά που ειχα μαθει παλιότεραι   Grin
    Μονάδες μέτρησης ενέργειας          Σχέσεις μονάδων
    1 Joule (Τζάουλ)                      1 Joule = 0,239 cal
    1 cal (θερμίδα)                        1 cal = 4,183 Joule
    1 KWh (Κιλοβατώρα)                  1KWh = 3.600.000 Joule
    1 Btu                                         1044 Joule
    Τα W ειναι μονάδα εργου  αλλα εμεις ψαχνουμε τη θερμοτητα που εκλευεται απο την εξάτμιση . δηλαδη ενεργεια =w* χρονο

    1 hp = 746 W
    Η OS 120 Ax συμφωνα με το manual του κατασκευαστή "βγάζει" 3,1 Hp δηλαδή (3,1 * 746 )W = 2,3126 KW

    αρα σε μια ωρα λειτουργιας παραγει (2,3126 * 3600000 ) joule =8325360 joule .

    Τωρα σημαντικο ειναι ο βαθμός αποδοσης του κινητήρα , τον οποιον δεν ξερω  Wink ( αν καποιος ξέρει ας βοηθησει )

    Υπόθετουμε οτι εχει 60% αποδοση , αρα η θερμοτητα που εκλύεται σε μια ωρα λειτουργίας  ειναι 8325360 joule * 0,4 =3330144  joule  δηλαδή (3330144 /4,183 ) cal  => 796113 cal

    καλο βραδυ


    κύριε Παξιμαδάκη, νομίζω οτι στον υπολογισμό υπάρχει ένα λογικό λάθος
    όταν λέμε οτι η OS βγάζει 3,1 ίππους  (δυναμομετρημένους στον άξονα) και έχει βαθμό απόδοσης 60% (λέμε τώρα, επιστημονική φαντασία)
    αυτό δε σημαίνει οτι παίρνει περίπου 5,1 ίππους (θεωρητική ισχύ) τρώει τους 2 σε θερμότητα και αποδίδει τους 3,1?

    Στην πράξη με 15% απόδοση καίει "τζάμπα" καύσιμο που θα αντιστοιχούσε σε 23 ίππους αν είχε 100% απόδοση!!!
    (ένα φθηνιάρικο ηλεκτρικό μοτέρ με απόδοση 70% θα ξόδευε μόνο 1,3 ίππους)

    αυτή η διαφορά ιποδύναμης πρέπει να μετατραπεί σε θερμότητα/βάττ αλλά και πάλι υποθέτοντας οτι ένα μέρος της μόνο χρησιμοποιείται για να θερμάνει το λάδι και να βγάλει καπνό. Η υπόλοιπη απάγεται απο τα fins, το σώμα της μηχανής, ή βγαίνει σαν ζεστό καυσαέριο
    Γι'αυτό μάλλον τα συστήματα καπνού αποδίδουν μόνο στις μεγάλες μηχανές που εκλύουν μεγάλες ποσοτητες θερμότητας για να ζεστάνουν αρκετή ποσότητα λαδιού για να λειτουργήσει το εφφε.
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 15:57:20 από bleriot » Καταγράφηκε
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #59 στις: Παρασκευή, 3 Αύγ 2007, 18:37:40 »

    Το ντουραλομινιο που εναι η εξατμηση της μηχανης και η κασα απο οτι ξερω ειναι περιπου για 900 βαθμους ισως και παραπανω για να λιωση τωρα μπορει καποιος να γνωριζη περισσοτερα

    Ηλιαςπαντως 320 βαθμοι παλι πολοι ειναι απο οτι ξερω γυρω στους 90-100 δουλευουν οι κινητηρες
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: Όπου υπάρχει καπνός...
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.