Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.542 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Mercredi, 22 Mai 2024, 21:04:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Mercredi, 22 Mai 2024, 21:04:34

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304542
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 170
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 4
    Invités: 136
    Total: 140
    Choix de thème

    Pages: 1 2 [3] 4 5 6     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho  (Lu 25494 fois)
    bleriot
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 316



    « Répondre #30 le: Samedi, 20 Sept. 2008, 13:33:12 »

    Η ταση που εδωσα ηταν περιπου 10V ετσι ωστε να μην καιει πολυ το DEPRON αλλα να κνειται ευκολα

    10V με πόσα αμπέρ? σε τί μήκος σύρματος? ή αλλιώς πόσα βάττ ανα μέτρο σύρματος για τη σωστή θερμοκρασία?

    Σύντομα θα κυκλοφορήσει και 4kάναλο χαμηλοπτέρυγο αεροπλανάκι από την Kyosho
    Journalisée
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.043


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #31 le: Samedi, 20 Sept. 2008, 13:34:33 »

    Γιασας παιδια βλεπω ωραιες κατασκευες και ωραιες πατεντες οι οποιες παρα πολυ με ενθουσιαζουν για αυτο θα ηθελα να κανω μια ερωτηση στον Γιωργο τον Κανδυλακη ο οποιος μπορει και να με θυμαται απο τοτε που ειχαμαι βρεθη στην Θεσσαλονικη.
    Γιωργη μηπως εχεις ζυγιση τα ηλεκτρονικα του Μινιουμ και εχεις δει το βαρος τους σκετα γιατι με ενδιαφαιρει αυτη η λεπτομερεια δεκτη σερβο μπαταρια και μοτερ και δευτερον μηπως εχεις μετρηση το ρευμα που τραβαη το μοτερ στα φουλ γκαζια μονο του.
    Ευχαριστω εαν θες και ξερης μου απαντας.
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #32 le: Samedi, 20 Sept. 2008, 15:07:13 »

    Ηλία καλημέρα,

    βεβαίως και σε θυμάμαι,

    Ναι, ξέρω, και φύσκά θέλω, οπότε σου δίνω την απάντησή μου...

    Τα βάρη των εξαρτημάτων του minium είναι

    πλακέτα δέκτη-σέρβο         3,2 γρ
    μπαταρία                          2,6 γρ
    μοτέρ                              2,5 γρ
    έλικα + κώνος (από Cessna) 0,8 gr

    Όσο αφορά το ρεύμα, τραβάει περίπου 0,4 Α. από δοκιμές που έγιναν στο εξωτερικό, το όριό του είναι περίπου 1 Α. Συνεπώς είναι κατάλληλο και για δικινητήριο. Υπάρχει κανένας εθελοντής ? Για έμπνευση, δείτε την Dakota που ανέφερα παραπάνω...

    Louis,

    πράγματι το τετρακάναλο αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά η ημερομηνία λανσαρίσματος συνεχώς μετατίθεται.. Για την ώρα το περιμένουν στις Η.Π.Α. κατά τον Νοέμβριο...

    gkan

    Υ.Γ. σε λίγο και οι φωτογραφίες από τη βάση για το φτερό. Μου πήρε λίγη ώρα μέχρι να τη βρω στο $^&$%&^& τακτοποιημένο εργαστήριό μου...
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #33 le: Samedi, 20 Sept. 2008, 16:58:04 »

    Βασίλη, εδώ είναι και η βάση για τη διαμόρφωση του φτερού...

    Γρήγορη (=πρόχειρη) κατασκευή από μπάλσα, λίγο μεγαλύτερη από το τελικό φτερό.

    Για το χείλος εκφυγής δημιούργησα ειδική εσοχή, ενό το χείλος εκφυγής σταθεροποιήθηκε με καρφίτσες (χωρίς πλαστικό κεφάλι, μη λιώσουν στο φούρνο).

    Μετά το "ψήσιμο" διατηρεί ακριβώς το σχήμα, ενώ αν και λεπτό φτερό, έχει αρκετή αντοχή για το βάρος του μοντέλου (λόγω της καπύλωσης που το νευρώνει). Βέβαια, σε μια μεγάλη απότομη βύθιση έρχεται υπερφόρτωση, και λυγίζει προς τα πάνω (πως το ξέρω ?  idiot2)

    Αυτά για την ώρα...

    gkan


    * wing-form-1.jpg (63.49 Ko, 448x336 - vu 707 fois.)

    * wing-form-2.jpg (61.02 Ko, 448x336 - vu 715 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #34 le: Samedi, 20 Sept. 2008, 16:59:05 »

    και μια τελευταία...


    * wing-form-3.jpg (65.36 Ko, 448x336 - vu 722 fois.)
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #35 le: Jeudi, 25 Sept. 2008, 00:32:25 »

    η τρέχουσα κατάσταση του Sikorsky S-39:

    ολοκληρώθηκαν τα στυλίδια, τοποθετήθηκε (προσωρινά) το μοτέρ, ετοιμάστηκαν τα νήματα για τα πηδάλια.

    επόμενο βήμα το βάψιμο (θα φάει όλο το χειμώνα...) και η τελική συναρμολόγηση...

    συνολικό βάρος μέχρι τώρα = 25 γραμμάρια

    γενικές όψεις


    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.210


    « Répondre #36 le: Jeudi, 25 Sept. 2008, 15:06:51 »

    Φιλε μου εισαι καλυτεχνης συνεχεισε!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Répondre #37 le: Jeudi, 25 Sept. 2008, 17:51:25 »

    Γιώργο, βλέπω washout ή είναι οφθαλμαπάτη;
    Journalisée

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    kostas16
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 32


    « Répondre #38 le: Jeudi, 25 Sept. 2008, 18:34:51 »

    Πραγματικα πολυ ωραια δουλεια Thumbs up Thumbs up
    Journalisée
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.862



    « Répondre #39 le: Jeudi, 25 Sept. 2008, 19:05:51 »

    δεν κατεβαινεις και σε καμια διεθνη εκθεση ζωγραφικης

    οι αλλοι καλυτεροι ειναι με τους φευγατους πινακες??

    το μοντελο σου ειναι ζωγραφια Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    keep going
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #40 le: Jeudi, 25 Sept. 2008, 20:28:02 »

    ευχαριστώ για τις καλές κουβέντες σας... Ο λόγος πάντως που βάζω τις φωτογραφίες δεν είναι (μόνο) να ακούω καλά λόγια...

    Είναι μπας και τσιμπήσει και κανένας άλλος να ασχοληθεί με μικρές κατασκευές. Καλά τα μεγάλα και τα αγοραστά, αλλά η ιδιοκατασκευή έχει άλλη χάρη. Και αν, εφόσον μαζευτούμε πολλοί, οργανώνουμε περισσότερες συναντήσεις και πετάμε συχνότερα... Όλα έχουν την σκοπιμότητά τους  Wink

    Γιάννη, σωστά βλέπεις, έχει washout, που ίσως λόγω της κάμερας φαίνεται περισότερο. Στην πραγματικότητα είναι 1,5 χιλ. ανά φτερό. Ασυνήθιστο για RC ?

    gkan
    « Dernière édition: Vendredi, 26 Sept. 2008, 00:21:10 par Γιώργος Κανδυλάκης » Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 248



    « Répondre #41 le: Jeudi, 25 Sept. 2008, 23:45:26 »

    Γειά σου Γιώργο!
    Η κατασκευή σου όπως πάντα είναι εξαιρετική!!!!!
    Με παρηγορεί προηγούμενο μήνυμά σου σχετικά με το βάψιμο... (χα χα).
    Όπως ίσως θυμάσαι, έχω κι εγώ 2 -και σε λίγο καιρό 3- ανάλογα projects και πρέπει να ομολογήσω ότι όλο το αναβάλω.

    Είμαι σίγουρος ότι όταν συναντηθούμε σε κάποια εκδήλωση, θα μου δώσεις το ανάλογο... σπρώξιμο για να προχωρήσω (αν δεν έχω αξιωθεί από μόνος μου) !!
    Σε λίγες ημέρες θα ανεβάσω και φωτο από το project που έχω πιάσειι.
    Καλό βράδυ και καλή συνέχεια!

    Σωτήρης
    Journalisée
    hlsat
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.043


    ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ


    « Répondre #42 le: Vendredi, 26 Sept. 2008, 14:05:45 »

    Γιωργο gkan σε ευχαριστω για τις πληροφοριες που μου εδωσες σχετικα με τα βαρη απο τον εξοπλισμο βεβαια και εγω θα πω οτι κανεις πολυ ωραιες κατασκευες και με πολυ μερακι
    και πραγματικα τις ζηλευω παροτι κατασκευαζω και εγω αρκετα πραγματα .
    Παλη ομως θελω λιγο τα φωτα σου και τις πληροφοριες για δυο υλικα που χρεισιμοποιης στις κατασκευες σου .
    πρωτον θελω μια διευθυνση για το που μπορω να προμηθευτο το υλικο επικαλυψης των φτερων του Sikorsky S-39 αν ειναι δυνατον στην Ελλαδα και δευτερον το υλικο που το κολλας και βερνικονης την μπαλσα (αυτο ειναι ενος συστατικου η δυο).
    Ευχαριστω και παλι Ηλιας Ξανθη
    Journalisée

    Χαρας το μαστορα που εχει μεγαλα κεφια
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 2.248



    « Répondre #43 le: Vendredi, 26 Sept. 2008, 17:37:27 »

    Ηλία (Hlsat),

    χαρτί επικάλυψης (japanese tissue) δεν μπορείς να βρεις πλέον στην Ελλάδα. Τουλάχιστον όχι το σωστό κατάλληλο υλικό... Μόνο υποκατάστατα, αλλά δεν τα συνιστώ...

    Αν κοιτάξεις στα εισαγωγικά άρθρα για free flight στην κεντρική σελίδα, θα βρεις αρκετές πηγές εκεί.
    https://www.aeromodelling.gr/FF/FFintro2.html#FFref

    Όσο για το βερνίκι, είναι νίτρου, ενός συστατικού, της εταιρείας Clou, το παίρνουμε από την Χημικοδομική Β. Ελλάδος (στη Θεσσαλονίκη). Για βερνίκωμα χρειάζεσαι και διαλυτικό νίτρου...

    Δες και:
    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=4959.msg47868#msg47868

    φιλικά

    gkan
    Journalisée

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 896



    « Répondre #44 le: Dimanche, 28 Sept. 2008, 21:49:23 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Για τον φιλο bleriot δεν μετρησα ηλεκτρικα μεγεθη απλως δοκιμασα με μια 12βολτη 7Αh σε περιπου 40 εκ. συνολικο μηκος χρωμονικελινης απο σεσουαρ μαλλιων.

    Γιωργο ευχαριστω για τις πληροφοριες.
    Το υδροπλανακι DRAKE τελειωσε χτες και πεταξε αρκετα καλα στον κηπο για λιγο λογω βροχης.
    Βαρος 18,3 γρμ.
    Ειναι παρομοιο στην πτηση με το τσεσνακι της Κyosho οταν πεταει με φουλ throttle, οταν ομως χαμηλωσεις τοτε γινεται νωχελικο σαν παπια και νιωθεις ολες τις κινησεις λιγες.Νομιζω ομως οτι ειναι αναμενομενο με το extra drag των πλωτηρψν και του πυλωνα.
    Η απογειωση εγινε απο το χερι και οχι απο νερο παρολο που σχεδον εβρεχε.

    Βασιλης Παπαδοπουλος
    Παραθετω φωτο


    * tn_100_0856.jpg (58.6 Ko, 500x375 - vu 497 fois.)

    * tn_100_0857.jpg (56.96 Ko, 500x375 - vu 494 fois.)
    Journalisée

    ......electrics are here to stay......
    Pages: 1 2 [3] 4 5 6     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Modérateur: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Fil de discussion: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.057 secondes avec 28 requêtes.