Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.435 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 12:15:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 12:15:31

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από 3DJunk
    [Σήμερα στις 08:40]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:38]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304435
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 149
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 140
    Συνολικά: 140
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 34     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Αναγνώστηκε 123070 φορές)
    Dimitris Kriti
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.837


    Βενζίνη, τσόκ, δυο σχοινιές και φύγαμε!!!


    « Απάντηση #165 στις: Κυριακή, 6 Σεπ 2009, 19:11:50 »

    Δεν εχω εμπειρια στα συγκεκριμενα μοτερ αλλα σε αλυσοπριονα που το καρμπιρατερ τους ειναι ιδιο και εχουν τα ιδια κουσουρια στις ρυθμισεις ακολουθω την εξης τακτικη για την εκκινηση: Κλεινω τον αερα και του τραβαω κανα δυο σχινιες μεχρι να σκασει. Μολις σκασει ανοιγω τον αερα, του δινω λιγο γκαζι και ξανα σχινιες, και αν και παλι δεν περνει του χωνω μερικες απανωτες με πολυ γκαζι και περνει.
    Μια απορια: την περιπτωση εκκινησης με την βοηθεια αιθερα, γιατι δεν την ανεφερε κανεις;
    Καταγράφηκε

    Καποιοι λενε "οτι δεν εχει πτερυγα δεν πεταει".
    Λαθος, πεταει αλλα ειναι λιγααακι ποιο δυσκολο...
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #166 στις: Κυριακή, 6 Σεπ 2009, 20:34:57 »

    Δεν εχω εμπειρια στα συγκεκριμενα μοτερ αλλα σε αλυσοπριονα που το καρμπιρατερ τους ειναι ιδιο και εχουν τα ιδια κουσουρια στις ρυθμισεις ακολουθω την εξης τακτικη για την εκκινηση: Κλεινω τον αερα και του τραβαω κανα δυο σχινιες μεχρι να σκασει. Μολις σκασει ανοιγω τον αερα, του δινω λιγο γκαζι και ξανα σχινιες, και αν και παλι δεν περνει του χωνω μερικες απανωτες με πολυ γκαζι και περνει.
    Μια απορια: την περιπτωση εκκινησης με την βοηθεια αιθερα, γιατι δεν την ανεφερε κανεις;

    αν του χωσεις με πολυ γκαζι τοτε δεν θα μπουκοωσει απο πολυ καυσιμο

    σημερα ξεκινησα το λυσιμο και ηδη βρηκα ενα κομμενο σωληνακι μεσα στο τεποζιτο (αυτο του αερα) τα υπολοιπα εινα οκ

    Παντως οι βελονες ειναι η Low στο 1.1/4 και η  High στο 1.1/3

    Σε πρωτη φαση θα κλεισω λιγο την LOW να δω αν θα παρει και βλεπω
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #167 στις: Κυριακή, 6 Σεπ 2009, 20:46:53 »

    Καλησπέρα κι από μένα

    Δεν ξέρω αν το έχεις αναφέρει σε κάποιο από τα προηγούμενα μηνύματα, αλλά τα διάβασα και δεν το βρήκα.  Προσπάθεια να βάλεις μπροστά με το χέρι με την διαδικασία που έχει περιγραφεί από τον Αντρέα έχεις κάνει?  Και αν ναι, με κλειστό το τσοκ βλέπεις να ανεβαίνει καύσιμο?  Σκάει ποτέ?  Δεν σκάει ούτε με κλειστό τσοκ?

    Αυτό που ξέρω είναι ότι όταν βάζεις μπροστά με μίζα δεν πρέπει να κλείνεις το τσοκ γιατί τραβάει υπερβολικά γρήγορα καύσιμο.  Επίσης και το μαυρισμένο μπουζί σημαίνει πολύ πλούσιο μίγμα.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    modeller2
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 875



    « Απάντηση #168 στις: Κυριακή, 6 Σεπ 2009, 21:08:21 »

    Καλησπερα κατ΄αρχην
    Τον συγκεκριμενο κινητηρα τον ειχε ενας φιλος και ειχε το ιδιο
    προβλημα ψαχνωντας βρηκα τις μεμβρανες του καρμπιρατερ
    ξεραμενες που σημενει καινουργιες οποσδηποτε αλλα και παλι
    τιποτα δεν επερνε εμπρος με τα πολλα ανακαληψα οτι ο κινητηρας
    μπουκωνε ευκολα και εαν ενας τετοιος κινητηρας μπουκωσει δεν
    περνει μπροστα με τιποτα.
    Η ληση, κλινεις την μικρη βελονα λιγοτερο απο μια στροφη και σιγα
    σιγα την ανοιγεις ενω προσπαθεις να βαλεις τον κινητηρα εμπρος με
    το χερι και με το τσοκ κλειστο, θα παρει εμπρος οταν βρεις την σωστη
    θεση της βελονας
    Το οτι ειχεις μαυρο μπουζι σημενει οντως πλουσιο μιγμα και κακη
    καυση οσο αφορα τις μεμβρανες του καρμπιρατερ πρεπει να τις δει
    καποιος που επησκευαζει αλυσοπριονα για να σου πει εαν οντως εινε
    καλες η οχι.
    Μπουζι εχεις δοκιμασει αλλο τα κινεζικα ειναι εντελως τις πλακας
    βαλε κατι καλο
    Καταγράφηκε

    Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

    SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #169 στις: Κυριακή, 6 Σεπ 2009, 21:38:02 »

    serafim
    για να βαλω μπροστα με το χερι το ξεχναω γιατι θα φτυσω αιμα. Ασε που απο την ατυχια μου με αυτο το μοντελο-κινητηρα 2 φορες που το εκανα με το χερι ξεβιδωθηκε ο αξονας-ελικα απο μεσα


    Modeller2

    θα δοκιμασω με την Low βελονα και βλεπουμε . Το μπουζι ειναι NGK καινουργιο
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #170 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 20:12:04 »

    Αφου λυσαμε το μοντελο και αλλαξαμε σωληνακι του αερα (κομμενο μεσα στο τεποζιτο) εκανα τα εξης

    1.εβαλα καινουργια βενζινη με 3% λαδι
    2.ανοιξα την Low στο 1 1/3 απο 1 1/4 που την ειχα

    αρχισα να γυριζω την ελικα με το χερι για να δω αν φερει καυσιμο στο σωληνακι και δεν εφερνε στο καρμπυρατερ
    σαν να μην τρομπαριζε . Εδω ειναι η πρωτη απορια μου

    αποφασιζω να γυρισω την ελικα με την μιζα (δεν θυμαμαι αν ειχα βαλει τσοκ) και σκαει στις 3 στροφες που εφερε η ελικα Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    ανοιγω το γκαζι λιγο και με αλλη μια μιζια ολα καλα. Εδω ειναι η δευτερη απορια μου

    Τι ηταν το τοσο διαφορετικο με τις αλλες φορες που δεν επερνε με τιποτα

    Βεβαια κραταω τις επιφυλαξεις μου γιατι θα το ξαναδοκιμασω πολλες φορες με κρυο κινητηρα πριν βαλω το Cowl (φοβερη ταλαιπωρια Sad)
    και ελπιζω να μην το ματιασω και εχω παλι τα ιδια
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Απάντηση #171 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 20:21:45 »

    Βάλε καμιά χάντρα για το μάτι, βοηθάει...  Grin Grin

    Έχει το hobbycity των 4 γραμμαρίων για να μην προσθέσεις βάρος στο μοντέλο  Grin Grin  Crazy2 Crazy2
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #172 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 20:34:24 »


    ανοιξα την Low στο 1 1/3 απο 1 1/4 που την ειχα

    αρχισα να γυριζω την ελικα με το χερι για να δω αν φερει καυσιμο στο σωληνακι και δεν εφερνε στο καρμπυρατερ
    σαν να μην τρομπαριζε .

    αποφασιζω να γυρισω την ελικα με την μιζα (δεν θυμαμαι αν ειχα βαλει τσοκ) και σκαει στις 3 στροφες που εφερε η ελικα


    Αμαδεν θυμάσαι αν είχες βάλει chock, πως μπορούμε να σε βοηθήσουμε;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #173 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 20:35:47 »

    Οταν πηρε οπως λες με η χωρις τσοκ εσβησε αμεσως η το οχι?
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #174 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 21:55:49 »

    θειε και Ανδρεα

    εχετε δικιο να το λετε οτι δεν μπορειτε να βοηθησετε

    Παντως εσβησε μετα απο λιγο απλα δεν θυμαμαι οταν ανοιξα το γκαζι αν εκλεισε μονο του το τσοκ (γινεται αυτοματα)


    Γιαυτο ειπα οτι κραταω επιφυλαξεις να ξαναβαλω αλλη μερα τον κινητηρα ξανα εμπρος για να δω τι εγινε και ας ελπισω οτι θα παρει εμπρος με τον ιδιο τροπο

    Yankos δωσε συγκεκριμενη σελιδα με τις χαντρες των 4 γραμμ. idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2

    Υ.Γ. τουλαχιστο αν μπορειτε πειτε μου γιατι οταν γυριζω την ελικα με το χερι δεν ερχεται καυσιμο απο το σωληνακι.
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #175 στις: Τρίτη, 8 Σεπ 2009, 22:07:19 »

    Καλησπέρα

    Χωρίς να κλείσεις το τσοκ, το να ανεβάσει καύσιμο με κλειστό γκάζι είναι μια πολύ αργή διαδικασία που δεν ξέρω καν (γιατί δεν το έχω δοκιμάσει) αν θα φέρει ποτέ, ανάλογα και με την θέση του ντεπόζιτου.  Αν λοιπόν έχεις αμφιβολία για το αν είχες το τσοκ κλειστό τότε μάλλον πρέπει να το ξαναδοκιμάσεις για να είσαι σίγουρος.

    Αν τώρα και με κλειστό τσοκ δεν ανεβάζει τότε μάλλον το πρόβλημα είναι στην μεμβράνη και στο πως λειτουργεί στεγνή.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #176 στις: Τετάρτη, 9 Σεπ 2009, 08:26:16 »

    Με κλειστό το chock, για να ανεβάσει καύσιμο, πρέπει να χτυπάς γρήγορα την έλικα, όχι να την γυρίζεις μαλακά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #177 στις: Κυριακή, 13 Σεπ 2009, 21:42:22 »

    εγινε και η δευτερη δοκιμη σημερα και τα πραγματα εχουν ως εξης

    καυσιμο υπηρχε μεσα στο σωληνακι
    κλειστο τσοκ
    μιζα και μετα απο 2 περιστροφες σκασιμο του κινητηρα
    ανοιγμα τσοκ και λιγο γκαζι και ολα ΟΚ

    προφανως η μικρη βελονα ηθελε λιγο ανοιγμα ή το καυσιμο ηταν παλιο

    στο ανοιγμα του γκαζιου λιγο μπουκωνε αλλα ανοιξα και εκει λιγο την μεγαλη βελονα

    μενει να δω στην πτηση τι γινεται και ο θεος βοηθος

    Παντως ο κατασκευαστης δινει High 1 1/2 LOw 1 1/3 και εκει ειμαι ακριβως
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #178 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 17:33:09 »

    επειδη ενα σερβο μου κανει κατι νουμερα θελω να βαλω στο ενα elevator ενα σερβο με κλασσικα πλαστικα γραναζια για 2 πτησεις

    τι πιθανοτητες εχει να αντεξει??

    απο δυναμη δεν θα υπαρχει προβλημα

    δεν ξερω απο κραδασμους

    εχει δουλεψει κανεις κλασσικα σερβο σε μοντελο με βενζινη??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #179 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 17:55:41 »

    επειδη ενα σερβο μου κανει κατι νουμερα θελω να βαλω στο ενα elevator ενα σερβο με κλασσικα πλαστικα γραναζια για 2 πτησεις

    τι πιθανοτητες εχει να αντεξει??

    απο δυναμη δεν θα υπαρχει προβλημα

    δεν ξερω απο κραδασμους

    εχει δουλεψει κανεις κλασσικα σερβο σε μοντελο με βενζινη??

    Σοβαρολογείς ? Υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να απαντήσει τεκμηριωμένα αν θα αντέξει;
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 ... 9 10 11 [12] 13 14 15 ... 34     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.