Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 19:07:04

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 19:07:04

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 181
    Gesamt: 181
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2 3 4 ... 34     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)  (Gelesen 123075 mal)
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 14


    « am: Montag, 30 Jun 2008, 01:15:33 »

    Γεια σας παιδιά, θα ήθελα μερικές πληροφορίες για τους κινητήρες βενζίνης. Αρχικά θέλω να ρωτήσω αν στο ντεπόζιτο υπάρχει καθόλου πίεση και από που ή απλώς υπάρχει το σωληνάκι της βενζίνης και από κάπου να παίρνει αέρα και τελείωσε;;;; UndecidedΚαι αν το αεροπλάνο έρθει κάθετα τι θα γίνει θα λειτουργεί κανονικά. Τέλος να ρωτήσω, για smoke system πρέπει να κάνω τρύπα στην εξάτμιση;;;
    Gespeichert
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.111



    « Antwort #1 am: Montag, 30 Jun 2008, 08:44:50 »

    Καλημέρα

    Όλες οι μηχανές βενζίνης έχουν αντλία ενσωματωμένη, που σημαίνει ότι σε όποια θέση και να είναι το μοντέλο μπορούν να τραβήξουν καύσιμο, ακόμα και με το ντεπόζιτο στο κέντρο βάρους.  Το μόνο που χρειάζεται, όπως γράφεις, είναι να υπάρχει ένα σωληνάκι ελεύθερο για να μπορεί να μπαίνει αέρας στην θέση του καυσίμου που αδειάζει.

    Για smoke system πρέπει με κάποιο τρόπο να ρίξεις το υγρό που θα χρησιμοποιήσεις μέσα στην εξάτμιση.  Αν η εξάτμιση δεν έχει ειδική υποδοχή θα πρέπει να ανοίξεις μια τρύπα και να βάλεις ένα nipple ίδιο με αυτό που έχουν οι εξατμίσεις για να δίνουν πίεση στο ντεπόζιτο στους glow κινητήρες.  Φυσικά υπάρχουν και διάφορες άλλες τεχνικές για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα (π.χ. σωληνάκι μεταλλικό μέσα στην εξάτμιση για να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή το καύσιμο και να ζεσταίνεται καλύτερα) αλλά αυτά θέλουν ψάξιμο.

    Για τον καπνό διάβασε και τα δύο παρακάτω θέματα:

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=1326.0

    https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=344.0

    Σεραφείμ
    Gespeichert

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 14


    « Antwort #2 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 09:08:00 »

    Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς το παρακάτω αεροπλάνο όπως το βλέπετε στη φωτό αν το firewall του αντέχει το κινητήρα που θα του βάλω (45cc ->1750g). Στο κουτί λέει ότι παίρνει μέχρι και 1,80 δίχρονους.


    * G202-1402004.jpg (39.46 KB, 321x240 - angeschaut 2041 Mal.)
    Gespeichert
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #3 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 11:03:00 »

    Φιλε μου ποιο μοντελο? Ποια εταιρια ?Τι διαστασεις ?
    Gespeichert
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Antwort #4 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 11:21:06 »


    Απο οσο καταλαβαινω ειναι το Marathon της Cmpro. Δειτε παρακατω.

    http://www.extrememodels.gr/ShowProduct.asp?ProdID=199
    Gespeichert

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #5 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 11:25:09 »

    Φίλε Epilogisptwsi

    Εγώ θα σου πρότεινα μια 25cc.
    « Letzte Änderung: Dienstag, 15 Jul 2008, 11:49:27 von Nikos-G 1 » Gespeichert
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Antwort #6 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 11:40:59 »

    Λαθος τελικα προκειται για αυτο το μοντελο,ψαχνοντας καλυτερα ειδα οτι εκανα λαθος πριν

    http://www.cmpairplane.com/aerobatic/Giles-202%20140%20Size.html
    Gespeichert

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    Οrestis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 783


    Ορέστης Γιαννούκος


    « Antwort #7 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 11:51:11 »

    Αν και δεν γνωριζω κατα ποσο ειμαστε εκτος θεματος τωρα...

    το θεμα ειναι για παραδειγμα μια Saito 125 τετραχρονη ζυγιζει πριπου 700 γραμμαρια με την εξατμιση.Για μια τετοια περιπου μηχανη ειναι λογικα φτιαγμενο το α/π.
    Και παιρνοντας τωρα ας πουμε την 45cc της Cmpro ζυγιζει 1650,χοντρικα λοιπον 1 κιλο παραπανω απο την Saito.

     Την επιπλεον λοιπον ισχυ θα την σπαταλησεις εν μερει στο βαρος της μηχανης και πιθανως στο βαρος που θα χρειαστεις για αν ερθει στα ισια του το μοντελο.

    Στην περιπτωση που θες οπωσδηποτε βενζινη,αν βαλεις την 25αρα της ιδιας εταιριας ειναι κατα 500 γραμμαρια βαρυτερη απο την Saito που απο οσο καταλαβαινω θα ταιριαζει ομορφα στο συγκεκριμενο α/π.Βεβαια μπορει και με την τετραχρονη επανω να θελει λιγο βαρος μπροστα ας πουμε.Σιγουρα ομως καλυτερα 25κυβικα παρα 45.
    Gespeichert

    Φτιάξ΄το μόνος σου! Wink
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #8 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 13:03:57 »

    Μην βαλεις 45cc θα ειναι πολυ βαρια και δεν θα πετυχεις το επιθυμητο αποτελεσμα.
    Gespeichert
    Epilogisptwsi
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 14


    « Antwort #9 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 15:10:36 »

    Επειδή δεν είναι εύκολο να αγοράσω άλλη μηχανή θα αναγκαστώ να βάλω αυτή. Το μόνο που σκέφτηκα σαν λύση σε περίπτωση που δεν είναι πολύ στιβαρό το firewall είναι να το ενισχύσω με fiberglass και τελειώσε η υπόθεση. Τα πιο σίγουρα αποτελέσματα θα φανούν στο test drive που με το καλό θα έχει γίνει μέσα στο Σαββατοκύριακο. (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)
    Gespeichert
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #10 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 15:16:34 »

    Τοτε δεν επρεπε να παρεις αυτο το αεροπλανο.
    Gespeichert
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #11 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 15:39:32 »

    Φίλε Epilogisptwsi

    Βάλε αυτή τη μηχανή που έχεις και πέτα ελεύθερα Thumbs up Ποοολύ άνεση!
    Gespeichert
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 479



    « Antwort #12 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 16:04:20 »

    (Για όσους ρώτησαν το μοντέλο είναι 1/4 scale και ζυγίζει περίπου τα 7 κιλά. Νομίζω πως μια 45cc δεν θα του πέσει και υπερβολικά βαριά.)

    Αν βγει 7 κιλα, με μονο 62 dm2 φτερο, οπωσδηποτε παρε βιντεοκαμερα μαζι και κρεμασε το βιντεο της παρθενικης εδω.
    Gespeichert

    Ignorance is bliss
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #13 am: Dienstag, 15 Jul 2008, 18:51:39 »

     lalala 45 κυβικα βενζινη σε 1.80 μοντελο δεν ειναι και πολυ καλη κινηση απλα εινα υπερβολη .Αν το πλακωσεις και σε ενισχησεις απλα θα επιδεινωσεις τα χαρακτηρηστικα της πτησης....μην το κανεις βαλε καποια 26αρα η glow
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 540



    « Antwort #14 am: Mittwoch, 16 Jul 2008, 01:10:08 »

    Αν και το θεμα εχει πεσει αρκετα εξω, να αναφερω πως το μοντελο ειναι 1/4 scale giles 202 4,5kg-5,2kg(5,2kg ειναι το δικο μου με 160 glow) της cmpro και ειναι για κινητηρα 108-160 διχρονο glow ή 140 τετραχρονο,ειναι απλα αστοχο να μπει 45 βενζινη,τι προσδοκεις μ'αυτο?σκεψου μονο 62 τετρ.παλαμες να σηκωνουν 7κιλα (κι αυτο εαν βγει 7 με ολες τις ενισχυσεις που θα κανεις)
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2 3 4 ... 34     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: Κινητήρες Βενζίνης (Τεχνικά Θέματα)
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 27 Zugriffen.