Βασίλη ευχαριστούμε! Θυμηθήκαμε και ότι χρωστάμε και την πτητική περιγραφή...
Το αεροπλάνο είναι πολύ καλοπέταχτο, με "ελαφριά" αίσθηση παρ' όλη τη μικρή χορδή του φτερού. Έχει καλό tracking στο έδαφος (τρίκυκλο γαρ), σηκώνεται σχετικά εύκολα και διατηρεί καλή scale ταχύτητα πλεύσης με 8άρι pitch προπέλας (φοράμε 19x8, τέλειο μέγεθος για τον GF-40).
Η έκπληξη έρχεται μόλις αρχίσουν τα roll και τα knife, όπου βρίσκουμε ΜΗΔΕΝ coupling με το rudder. Το roll rate είναι καλό (τα deflections φτάνουν και περισσεύουν) και το elevator ευαίσθητο παρ'όλο που είναι αρκετά μικρό. Σχεδόν καθόλου down στο inverted. Φανταστικό sportάκι!
Η προσγείωση είναι λίγο πιο απαιτητική. Το σκαρί είναι αρκετά "καθαρό" και χάνει ταχύτητα αργά. Τουλάχιστον το κατέβασμα των flaps δεν δημιουργεί φουσκώματα ούτε πολύ pitch change όσο η ταχύτητα είναι ψηλά. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή στο flare για να μην ξεκινήσει τα καγκουρώ: η τεχνική απαιτεί μακρά και ρηχή τελική για να πέσει η ταχύτητα και flare τη σωστή στιγμή (ταχύτητα/ύψος) για να ακουμπήσει μαλακά. Πρόωρο flare εγκυμονεί δημιουργεί φούσκωμα ή/και κίνδυνο tip stall (λεπτό φτερό, μικρή χορδή, ailerons έξω-έξω).
Γενικά μας αρέσει πολύ. Απόδειξη; Κάναμε κάτι που δεν κάνουμε ποτέ: παραγγείλαμε και ένα spare!