Θα πω και εγω μια αποψη στην παρεα.
Προσωπικα το Extra260 δεν το συζητω καθολου για βενζινη λογω μεγεθους. Εχω κανει αυτο το πειραμα τρια χρονια πριν με το EF YAK54 που ειναι διπλα μου στο avatar. Το EF ειναι 68'' αρα συγκρισιμο με το 260 που συζηταμε και παναλαφρο ως γνωστον. Η MVVS 25cc κυριολεκτικα το σκοτωσε παρ'ολο που το τελικο βαρος δεν ξεπερνουσε τα 4.5kg. Η δυναμη ηταν ατελειωτη αλλα σε 3D ηταν πραγματικα αηδια. Την διαφορα την καταλαβα οταν εβαλα την YS 1.10 και πηγα στα 3.9kg.
Για το Edge προσοχη γιατι το planform ειναι τετοιο που δινει μικρη πτερυγικη επιφανεια σε σχεση με αλλα αεροπλανα του ιδιου μεγεθους. Δινει καπου τα σχετικα νουμερα για να κανεις τον υπολογισμο? Επισης φοβαμαι οτι το βαρος που δινει αφορα glow setup. Μην ξεχνας οτι το πιο σημαντικο σε ενα 3D setup ειναι το χαμηλο πτερυγικο φορτο οχι η δυναμη.Οτιδηποτε πανω απο το 1.5 : 1 ειναι υπερ αρκετο. Σε αυτο το μεγεθος το φορτο θα πρεπει να ειναι οχι πανω απο 25 - 26oz/sqft.
Γενικα μεσα απο την συντομη πορεια μου τα τελευταια χρονια στα gas 3D αεροπλανα ειδα οτι ΤΙΠΟΤΑ κατω απο τα 2.2m και το 50cc δεν ειναι καταλληλο για gas αν μιλαμε για 3D πτηση γιατι απλα ειναι πολυ βαρυ. Κατα τη γνωμη μου μην κανεις αυτο το πειραμα που εχουν κανει μεχρι τωρα πολλοι (και εγω) χωρις επιτυχια.
Επενδυσε λιγα χρηματα παραπανω και πηγαινε σε ενα καθαροαιμο gas αεροπλανο στα 50 cc οπως το QQ YAK54 και δεν θα το μετανοιωσεις.
Φιλικα,
Αγγελος
Πεστα Χρυσοστομε!!
Καλυτερα να μετατρεψουμε τις μοναδες πτερυγικου φορτου σε γρ/τετρ παλαμη για περεταιρω αναφορες. Ακουσα καποιες συζητησεις για πτερυγικο φορτο για 3D στο μοντελοδρομιο προσφατα, αλλα δε συμμετειχα στη συζητηση ειμουν απλος ακροατης.
Επειδη μου αρεσει να γραφω περισσοτερο παρα να μιλαω, ενδεικτικα παραθετω τα παρακατω:
- Depronaki πχ Ikarus Shocky=> 7-10 γρ/τετ.παλαμη
- Ηλεκτρικο 15 class πχ Jumping Jack =>30-40 γρ/τετ.παλαμη
- 3D 90 class πχ Showitime=> 65-70 γρ/τετ.παλαμη
- 3D 50cc class πχ QQ YAK=> 75-85 γρ/τετ.παλαμη
- Pattern F3A 2x2=> 70-75 γρ/τετ.παλαμη
Χαιρετισμους,
Νικος