v_tolias
|
|
« στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2007, 20:37:59 » |
|
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
topg
|
|
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2007, 22:01:52 » |
|
Φυσικα το EDGE 540 με 40 cc !! Γιωργος Καλαδαμης
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2007, 22:04:28 » |
|
Mε 40cc??? Θα βγει γυρω στα 6 κιλα??Δεν ειναι πολλα για 40cc?
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
Γιάννης Παξιμαδάκης
|
|
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2007, 22:08:10 » |
|
νομίζω οτι ( σε glow βεβαια ) θα του πηγαινε μια χαρά η OS 120ax με την βενζινη βεβαια εχεις το πλεονέκτημα της οικονομικής χρήσης. μειονεκτήματα το μεγαλύτερο βάρος ,που ειναι εχθρος του 3D και η μεγαλύτερη τιμή κτήσης.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
georgedr
|
|
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2007, 22:09:18 » |
|
Καλησπερα Βασιλη. Ανεπιφυλακτα θα σου προτεινα το EDGE επειδη είναι μεγαλυτερο και θα σου εξηγησω γιατι το λεω αυτό. Όπως λεει και στα χαρακτηριστικα του μια Gas 40cc πχ. ZDZ θα του πηγαινε τελεια. Τωρα γιατι προτεινω το μεγαλυτερο?…. Κατά την γνωμη μου παντα… πιστευω πως από αυτο το μεγεθος κινητηρα και κατω (δηλ κατω απο 40-50cc) η σχεση βαρους προς αποδοση είναι …κακη. Μοντελα από τα 2μ και κατω είναι προτιμοτερο να φορουν glow κινητηρες οι οποιοι είναι ελαφρυτεροι και εχουν καλυτερη αποδοση. Μιλαω φυσικα υπο την προυποθεση ότι σε ενδιαφερει πτηση Freestyle , 3D. Αν θελεις πτηση στυλ pattern η απλα μερικα roll, loops κλπ δεν υπαρχει τοτε προβλημα. Η αποφαση δικη σου. Καλες πτησεις *** Απαντω στο δευτερο μυνημα σου. Πετουσα ενα Laser το οποιο ηταν γυρω στα 8 κιλα και ο DA50-R το εκανε καροτσι... Ο ZDZ που σου προτεινω ειναι πολυ δυνατος κινητηρας. Στο εγγυουμαι...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
GeorgeDr JR PROPO...Feel the difference !!!
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 14 Οκτ 2007, 22:28:40 » |
|
Eγω φοβαμαι μηπως ειναι μεγαλος ο 40αρης και οχι μικρος.... Δηλαδη ο 35αρης πχ ο ROTO 35Vi δινει -μεγιστο 4,4 PS και επιπλεον στατικη ωση 7,5 κιλα με 20/10 ελικα στις 6300 στροφες και βαρος 1480γρ(οσο ο ΖDZ 40 cc) Δηλαδη το extra το κραταει σε hover με μισο γκαζι(αλλα ειναι πιο μικρο) και το edge το κραταει και εχει 1,5 κιλο περρισεια δυναμη... Ασε που με συντονισμενη εξατμιση φτανει στατικη ωση τα 9,5 κιλα.... Σιγουρα ο ZDZ ειναι πιο αποδοτικος αλλα σου ειπα τι φοβαμαι.... Γενικα κανουμε συζητηση και προσπαθω να βρω την καλυτερη λυση μεσα απο τον διαλογο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
faidon
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 19
|
|
« Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 00:31:27 » |
|
Για το extra πιστευω η 3W 28i θα ειναι over power.
|
|
|
Καταγράφηκε
|
ΚΑΡΓΑ AEΛARA ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΚΑΛΠΑΖΕΙ
|
|
|
georgedr
|
|
« Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 01:35:59 » |
|
Για τον ROTO αν εννοεις τον RM 35Vi απ’ότι εχω διαβασει Α. αποδιδει 4.0 ps, και Β. Το βαρος του είναι 1.620 Κιλα. Και τριτον και σπουδαιοτερο για μενα είναι ότι δεν εχω προσωπικη αποψη καθως δεν εχω δει ποτε κανενα από κοντα και σε λειτουργια οποτε δεν μπορω να φερω αποψη. Το πλεονεκτημα του είναι στην τιμη που είναι κατά 100 ευρω περιπου φθηνοτερος. Αν τελικα καταληξεις στο Extra τοτε είναι υπερ αρκετος αν όμως παρεις το EDGE προσωπικη μου αποψη, θα του πεσει λιγος . Αυτά προς το παρον Καλο βραδυ
|
|
|
Καταγράφηκε
|
GeorgeDr JR PROPO...Feel the difference !!!
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 08:42:49 » |
|
Eγω φοβαμαι μηπως ειναι μεγαλος ο 40αρης και οχι μικρος.... Δηλαδη ο 35αρης πχ ο ROTO 35Vi δινει -μεγιστο 4,4 PS και επιπλεον στατικη ωση 7,5 κιλα με 20/10 ελικα στις 6300 στροφες και βαρος 1480γρ(οσο ο ΖDZ 40 cc) Δηλαδη το extra το κραταει σε hover με μισο γκαζι(αλλα ειναι πιο μικρο) και το edge το κραταει και εχει 1,5 κιλο περρισεια δυναμη... Ασε που με συντονισμενη εξατμιση φτανει στατικη ωση τα 9,5 κιλα.... Σιγουρα ο ZDZ ειναι πιο αποδοτικος αλλα σου ειπα τι φοβαμαι.... Γενικα κανουμε συζητηση και προσπαθω να βρω την καλυτερη λυση μεσα απο τον διαλογο Η καλυτερη λυση ειναι να βαλεις μια OS 160 με 5% νιτρομεθανιο και θα εισαι οκ. Δεν αξιζει να βαλεις σε μικρο μοντελο βενζινη. Οσοι βαλανε και ηθελαν επιδοσεις απο τον κινητηρα με μικρο βαρος μοντελου επεστρεψαν σε glow. Το glow επισις ειναι πιο γραμμικο στο γκαζι μη το ξεχναμε...
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 10:47:08 » |
|
Για τον ROTO αν εννοεις τον RM 35Vi απ’ότι εχω διαβασει Α. αποδιδει 4.0 ps, και Β. Το βαρος του είναι 1.620 Κιλα. Και τριτον και σπουδαιοτερο για μενα είναι ότι δεν εχω προσωπικη αποψη καθως δεν εχω δει ποτε κανενα από κοντα και σε λειτουργια οποτε δεν μπορω να φερω αποψη. Το πλεονεκτημα του είναι στην τιμη που είναι κατά 100 ευρω περιπου φθηνοτερος. Αν τελικα καταληξεις στο Extra τοτε είναι υπερ αρκετος αν όμως παρεις το EDGE προσωπικη μου αποψη, θα του πεσει λιγος . Αυτά προς το παρον Καλο βραδυ Eσυ λες τον 35V και οχι τον 35 Vi....
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 18:03:49 » |
|
Το ΕΧΤΡΑ 260 περιμενω σε λιγες μερες οπωτε βρησκομαι και εγω στο ιδιο διλημα....gas or glow.....αλωστε εχει ανοιχτει και τοπικ για την peak 26cc gas στους κινητηρες γιατι με αυτο το μοτερ πεταει σε video που εχω βρει. Κατα τα λεγομενα πολλων στο rcuniverse to extra ειναι πολυ ελαφρυ και βγαινει με λιγη προσπαθεια 4000γρ .οι κινητηρες made in china που πρετεινουν πακετο με το μοντελο που ειναι CERMARK ,ειναι 26SPE KAI PEAK 26(1200γρ ολα) ειναι παραπλησιοι σε ισχη βαρος και αποδοση και βγαζουν στατικη ωση 5.5κιλα.ολα αυτα βεβαια ειναι στα χαρτια παντως για το εχτρα πιστευω οτι μια 160fx το"σκιζει" αλλα τρωει απο την αλλη μια 26 MVVS ισως ειναι η καλυτερη λυση για gas. τωρα η κινεζικες ειναι και οι φθηνοτερη κατα πολυ επιλογη αλλα ειναι ρισκο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 18:08:40 » |
|
να και η "κινεζικη"
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #13 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 18:10:13 » |
|
Ευχαριστω Αντρεα για τις πληροφοριες και ενημερωσε με/μας για την συνεχεια της κατασκευης(εντυπωσεις απο το μοντελλο,σερβο,δεκτη,αλλα ηλεκτρονικα,κ.τ.λ.)! Αν μπορεις δωσε μου ενα λινκ για το βιντεο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #14 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 18:42:28 » |
|
δεν ξερω πως να σου δωσω λινκ αλλα www.peakmodel.com εκει που εχει το extra 260 exei video
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #15 στις: Δευτέρα, 15 Οκτ 2007, 19:50:59 » |
|
Μαλλον θα καταληξω στο extra 330L(το εχει και ο Lindiger) και την 35αρα,και ετσι θα ειναι λιγο overpower(οπως μου αρεσει) μονο και μονο γιατι η ουρα ειναι airfoiled Αλλα οχι ακομα!! Ισως σε λιγες εβδομαδες να ξεκινησω να μαζευω
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
andreas
|
|
« Απάντηση #16 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2007, 00:40:15 » |
|
φοβαμε οτι το 330L με 35 MVVSθα ειναι τουβλο
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Fly hard ...land soft!
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #17 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2007, 11:42:34 » |
|
Στο peak model το δινουν πακετο με 40cc... Η διαφορα στο βαρος(26 με 35 cc) ειναι 400 γραμμαρια!!! Τα οποια στο μελλον μπορουν να αφαιρεθουν με καποιες αλλαγες(carbon landing gears και tube) Aλλωστε η 26 MVVS ειναι 1080γρ χωρις εξατμιση και η ROTO 35Vi ειναι 1480 γρ κομπλε Η ΜVVS η 35αρα ειναι 1456 γραμμαρια χωρις ηλεκτρονικη..Γενικα τις MVVS τις βλεπω πιο βαριες(αν και πιο φτηνες)..
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
abrous
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 18
|
|
« Απάντηση #18 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2007, 15:07:07 » |
|
Θα πω και εγω μια αποψη στην παρεα. Προσωπικα το Extra260 δεν το συζητω καθολου για βενζινη λογω μεγεθους. Εχω κανει αυτο το πειραμα τρια χρονια πριν με το EF YAK54 που ειναι διπλα μου στο avatar. Το EF ειναι 68'' αρα συγκρισιμο με το 260 που συζηταμε και παναλαφρο ως γνωστον. Η MVVS 25cc κυριολεκτικα το σκοτωσε παρ'ολο που το τελικο βαρος δεν ξεπερνουσε τα 4.5kg. Η δυναμη ηταν ατελειωτη αλλα σε 3D ηταν πραγματικα αηδια. Την διαφορα την καταλαβα οταν εβαλα την YS 1.10 και πηγα στα 3.9kg. Για το Edge προσοχη γιατι το planform ειναι τετοιο που δινει μικρη πτερυγικη επιφανεια σε σχεση με αλλα αεροπλανα του ιδιου μεγεθους. Δινει καπου τα σχετικα νουμερα για να κανεις τον υπολογισμο? Επισης φοβαμαι οτι το βαρος που δινει αφορα glow setup. Μην ξεχνας οτι το πιο σημαντικο σε ενα 3D setup ειναι το χαμηλο πτερυγικο φορτο οχι η δυναμη.Οτιδηποτε πανω απο το 1.5 : 1 ειναι υπερ αρκετο. Σε αυτο το μεγεθος το φορτο θα πρεπει να ειναι οχι πανω απο 25 - 26oz/sqft. Γενικα μεσα απο την συντομη πορεια μου τα τελευταια χρονια στα gas 3D αεροπλανα ειδα οτι ΤΙΠΟΤΑ κατω απο τα 2.2m και το 50cc δεν ειναι καταλληλο για gas αν μιλαμε για 3D πτηση γιατι απλα ειναι πολυ βαρυ. Κατα τη γνωμη μου μην κανεις αυτο το πειραμα που εχουν κανει μεχρι τωρα πολλοι (και εγω) χωρις επιτυχια. Επενδυσε λιγα χρηματα παραπανω και πηγαινε σε ενα καθαροαιμο gas αεροπλανο στα 50 cc οπως το QQ YAK54 και δεν θα το μετανοιωσεις.
Φιλικα, Αγγελος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #19 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2007, 15:29:20 » |
|
Εχει επιφανεια 915 sqin δηλαδη 6,35 sqft... Με βαρος 4500γρ θα εχει φορτο 24,8 οz/sqft Εγω βαζω και λιγο παραπανω οποτε στα 4800γρ θα εχει φορτο 26,8oz/sqft.... Πιστευω ειναι καλα και αν γινει οικονομια βαρους(ελαφρυες μπαταριες,carbon οπου χρειαστει κ.τ.λ.) θα βγει γυρω στα 4,5 κιλα Ψαχνω...Ψαχνω... Δες και οτ βιντεο του 260 με 26cc(η peak 26 που φοραει ειναι μονο 200 γραμμαρια βαρυτερη απο αυτη που λεω να χρησιμοποιησω) http://www.peakmodel.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_16&products_id=366
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
abrous
Aeromodeller
Αποσυνδεδεμένος
Μηνύματα: 18
|
|
« Απάντηση #20 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2007, 16:20:29 » |
|
Επισης προσοχη στα βαρη που υπολογιζεις. Οι περισσοτεροι κατασκευαστες κανουν διαφορες κομπινες στο ζυγισμα και το συνολικο βαρος ειναι παντα μεγαλυτερο. Στις Gas μηχανες οι περισσοτεροι για παραδειγμα δεν ζυγιζουν το μπουζι. Η περιοχη των 25-26 oz/sqft αφορα το 2m Edge. Για την κατηγορια του Extra θα πρεπει να ειναι 24 - 25oz/sqft λογω των χαμηλοτερων αριθμων Reynolds. Την Roto που αναφερεις πιο κατω δεν θα την συνιστουσα. Απο πλευρας performance ειναι καταληλη για πιο scale καταστασεις και οχι για 3D. Η MVVS 26 ειναι πολυ καλυτερη αλλα ειναι ευαισθητη στην επιλογη της εξατμισης και πολυ πιο απαιτητικη στην ποιοτητα του λαδιου (θελει class JASO FC και πανω) λογω της επενδυσης γραφιτη στο πιστονι.
Αγγελος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
3DJunk
|
|
« Απάντηση #21 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2007, 17:20:43 » |
|
Θα πω και εγω μια αποψη στην παρεα. Προσωπικα το Extra260 δεν το συζητω καθολου για βενζινη λογω μεγεθους. Εχω κανει αυτο το πειραμα τρια χρονια πριν με το EF YAK54 που ειναι διπλα μου στο avatar. Το EF ειναι 68'' αρα συγκρισιμο με το 260 που συζηταμε και παναλαφρο ως γνωστον. Η MVVS 25cc κυριολεκτικα το σκοτωσε παρ'ολο που το τελικο βαρος δεν ξεπερνουσε τα 4.5kg. Η δυναμη ηταν ατελειωτη αλλα σε 3D ηταν πραγματικα αηδια. Την διαφορα την καταλαβα οταν εβαλα την YS 1.10 και πηγα στα 3.9kg. Για το Edge προσοχη γιατι το planform ειναι τετοιο που δινει μικρη πτερυγικη επιφανεια σε σχεση με αλλα αεροπλανα του ιδιου μεγεθους. Δινει καπου τα σχετικα νουμερα για να κανεις τον υπολογισμο? Επισης φοβαμαι οτι το βαρος που δινει αφορα glow setup. Μην ξεχνας οτι το πιο σημαντικο σε ενα 3D setup ειναι το χαμηλο πτερυγικο φορτο οχι η δυναμη.Οτιδηποτε πανω απο το 1.5 : 1 ειναι υπερ αρκετο. Σε αυτο το μεγεθος το φορτο θα πρεπει να ειναι οχι πανω απο 25 - 26oz/sqft. Γενικα μεσα απο την συντομη πορεια μου τα τελευταια χρονια στα gas 3D αεροπλανα ειδα οτι ΤΙΠΟΤΑ κατω απο τα 2.2m και το 50cc δεν ειναι καταλληλο για gas αν μιλαμε για 3D πτηση γιατι απλα ειναι πολυ βαρυ. Κατα τη γνωμη μου μην κανεις αυτο το πειραμα που εχουν κανει μεχρι τωρα πολλοι (και εγω) χωρις επιτυχια. Επενδυσε λιγα χρηματα παραπανω και πηγαινε σε ενα καθαροαιμο gas αεροπλανο στα 50 cc οπως το QQ YAK54 και δεν θα το μετανοιωσεις.
Φιλικα, Αγγελος
Πεστα Χρυσοστομε!! Καλυτερα να μετατρεψουμε τις μοναδες πτερυγικου φορτου σε γρ/τετρ παλαμη για περεταιρω αναφορες. Ακουσα καποιες συζητησεις για πτερυγικο φορτο για 3D στο μοντελοδρομιο προσφατα, αλλα δε συμμετειχα στη συζητηση ειμουν απλος ακροατης. Επειδη μου αρεσει να γραφω περισσοτερο παρα να μιλαω, ενδεικτικα παραθετω τα παρακατω: - Depronaki πχ Ikarus Shocky=> 7-10 γρ/τετ.παλαμη - Ηλεκτρικο 15 class πχ Jumping Jack =>30-40 γρ/τετ.παλαμη - 3D 90 class πχ Showitime=> 65-70 γρ/τετ.παλαμη - 3D 50cc class πχ QQ YAK=> 75-85 γρ/τετ.παλαμη - Pattern F3A 2x2=> 70-75 γρ/τετ.παλαμη Χαιρετισμους, Νικος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
|
|
|
v_tolias
|
|
« Απάντηση #22 στις: Τρίτη, 16 Οκτ 2007, 17:47:41 » |
|
Με προχειρους υπολογισμους,που πρεπει να τους εκανα σωτα,(και παντα με το αναμενομενο βαρος) ,το υπολογιζω γυρω στα 81γρ/τετ.παλαμη!! Εχω θεσει και ερωτηματα στα μαγαζια να μου πουν: -βαρος αεροπλανου μονο(χωρις τιποτα) -βαρος μηχανης(σκετη) -βαρος εξατμισεων -βαρος ηλεκτρονικης κ.τ.λ Ετσι θα ειμαι πιο σιγουρος
|
|
|
Καταγράφηκε
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
|