ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 38
|
|
« am: Montag, 24 Mai 2010, 14:43:37 » |
|
καλησπερα σε ολους ειμαι κατοχος ενος yak54 της laegye[νεμ] 50cc και προβληματιζομαι με το κεντρο βαρους . γνωριζει καποιος το μοντελο και εχει βρει το κέντρο βάρους ? δυστοιχος οι οδηγίες είναι ασαφής και τα στοιχεία ελλειπή. Το συνολικό μου βάρος χωρίς καύσιμα είναι 9kgr πολλύ ποιο πάνω από τα αναγραφώμενα του κατασκευαστή.Παρακαλώ πολύ αν εχετε κάτι υπ΄όψιν σας να μου το μεταφέρετε θα με βοηθησει πολύ.
|
|
|
Gespeichert
|
ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
|
|
Χρήστος Καΐτσας
|
|
« Antwort #1 am: Montag, 24 Mai 2010, 15:42:28 » |
|
Γεια σ φιλε Γιωργο.Το εχω δει απο κοντα τ συγκεκριμενο το αεροπλανο και ειναι τελειο.Τωρα για το ζυγισμα δν ξερω του φιλου μ εχει ζυγισει καλα τωρα πως και τι δν ξερω.Αλλα 9κιλα χωρις καυσιμο ειναι βαρυ.Του φιλου μ αν θυμαμαι καλα ειναι 7-7.5 κιλα.Πιστευω πως θα σ απαντησει ο ιδιος για παραπανω λεπτομερειες!!Χρηστος!!
|
|
|
Gespeichert
|
Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !!
|
|
|
mead5666
Aeromodeller Full Member
Offline
Beiträge: 156
ΜΙΚΕΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΤΡΑ
|
|
« Antwort #2 am: Montag, 24 Mai 2010, 18:34:51 » |
|
Φίλε γιατί σου βγήκε τόσο βαρύ; Εγώ φτιαχνω το extra 330 ths league κ λέει ότι πρέπει να είναι 148 mm από το χείλος προσβολής του φτερου προς τα πίσω...άρα κάπου εκεί που περνάει η σωλήνα.. Στην περίπτωση σου όμως δε θεωρώ ότι θα πρέπει να σε νοιάζει τόσο το κεντρο βάρους όσο το πόσο βαρύ σου βγήκε το αεροπλάνο..
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
Christos Z
Aeromodeller
Offline
Beiträge: 3
|
|
« Antwort #3 am: Montag, 24 Mai 2010, 21:05:32 » |
|
φιλε το συγκεκριμενο yak το ειχα, εβγαινε στα 7.5 κιλα.Το setap da 50 4 hitek 5925 1 5955 rader 2 stadar(gaz-stok) 3 lion bat.για3d το κεντρο του σωληνα
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 38
|
|
« Antwort #4 am: Montag, 24 Mai 2010, 21:47:58 » |
|
βγηκε βαρυ προσπαθοντας να ζυγισω στα 500mm εμπροσ προσ τα πισω ειμουνα πισοβαρος με αποτελεσμα να βαλω τουλαχιστον 600 γραμ εμπρος ισως και η χρηση του pawer box να επιβαρυνε την κατασταση .νομιζω ομως οτι αυτο δεν αλαζει δραματικα την κατασταση.το set up 5serbo 5625 hitec 1 3305 2lipo 7.4 1 4.8 v ignasion
|
|
|
Gespeichert
|
ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
|
|
Christos Z
Aeromodeller
Offline
Beiträge: 3
|
|
« Antwort #5 am: Montag, 24 Mai 2010, 22:15:04 » |
|
φιλε Γιωργο εγω το ειχα ελαφρινει αρκετα μπροστα.Αν θελεις παρεμε τηλ. 6972211881 να σου εξηγησω ....
|
|
|
Gespeichert
|
|
|
|
TOLIS
|
|
« Antwort #6 am: Dienstag, 25 Mai 2010, 00:45:41 » |
|
καλησπερα , ή μαλλον καλημερα.. κατ αρχην να πω πως η χρηση powerbox σε 50cc ειναι τουλαχιστον υπερβολη... κατοπιν να πω οτι 1,5 με 1,7 κιλα βαρυτερο απο το προτεινομενο, δεν θα ειναι και το καλυτερο πτητικα... η συμβουλη μου.....ελαφρυνε το μοντελο σου αρκετα , ξεκινωντας απο το powerbox, για να πεταξεις αξιοπρεπως, αλλα και να προσγειωθεις σωος...
|
|
|
Gespeichert
|
cogito ergo sum....
|
|
|
v_tolias
|
|
« Antwort #7 am: Dienstag, 25 Mai 2010, 09:18:50 » |
|
Πετάω αυτό το α/π 1+ χρόνο! 1)Ζύγισε στη σωλήνα του φτερού και θα πετάξει μια χαρά. Από εκέι και πέρα πάιξε με το κ/β αφού δεις συμπεριφορά στον αέρα(δεν ζυγίζουμε στο έδαφος αλλά στον αέρα) 2) Ελάφρυνε το μοντέλλο σου πολύ! Γιατί έχεις βάλει 600 γραμμάρια? Φέρε τα παντα μπροστά ώστε να μην χρειάζεσαι extra βαρος. Βγάλε το pοwerbox! Πετάω με 5 σερβο 5645,1 standard και μία lipo 2500 και κάνω 5 πτησεις άνετα Δεν ξέρω τι βάρος ακριβώς έχει το δικό μου αλλά είναι γύρω στα 7,5 κιλά
|
|
|
Gespeichert
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 38
|
|
« Antwort #8 am: Dienstag, 25 Mai 2010, 21:23:54 » |
|
σας ακουσα ολους τα πεταξα ολα μα ολα 2μπαταριες, ρεζερβουαρ,power box,ακομα και τη σωληνα πισω ηταν 90γρ (που εφαρμοζουν τα δυο οριζοντια σταθερα)αντικατασταθηκε με carbon 10γρ ,τα μολυβια 550 γρ μποστα .ολα αυτα τα ζυγισα στα 1080 γρ .απο τα 9κλ εφτασα στα 8κλ και εχω να προσθεσω 1μπαταρια και ενα regulator.πως βγενουν τα δικασας στα 7 με 7.5 κλ?
|
|
|
Gespeichert
|
ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
|
|
v_tolias
|
|
« Antwort #9 am: Mittwoch, 26 Mai 2010, 09:22:09 » |
|
Τι κινητήρα έχεις? Τι εξάτμιση? Μισο κιλό δεν έιναι δύσκολο να το βρείς... Αν και το δικο μου δεν το εχω ζυγίσει ποτέ(πιστευω ότι στα 7,5 κιλα+- μισό)
|
|
|
Gespeichert
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 38
|
|
« Antwort #10 am: Mittwoch, 26 Mai 2010, 21:47:51 » |
|
crrcpro 50cc. Νομίζω ότι το μεγάλο φορτίο σε σχέση με αντίστοιχα μοντέλα, προκύπτει από το ότι το box που δένει ο κινητήρας είναι συρταρωτό στο κουφάρι της ατράκτου και φτάνει μέχρι την σωλήνα των φτερών.Θα μπορούσε να αφαιρεθεί τουλάχιστον το μισό σε πρώτη φάση χωρίς νομίζω να αλλοιωθεί η δομή της ατράκτου.
|
|
|
Gespeichert
|
ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
|
|
v_tolias
|
|
« Antwort #11 am: Donnerstag, 27 Mai 2010, 09:33:54 » |
|
Το box μην το πειράξεις... Αμέσως-αμέσως έχεις 300+ γραμμάρια από τον κινητήρα καθώς οι DL-DA 50άρες είναι αρκετα πιο ελαφρυές!! Τα 200 που περισσέυουν μαζευονται ευκολα!! Βαρύ δεν είναι από το box(αν και είναι extra βάρος) αλλά και από όλη τη δομή του α/π!!Είναι ένα αρκετά "scale" 3D.. π.χ. Αν θυμάμαι καλά το αντίστοιχο QQ έχει πιο λεπτή άτρακτο(πιο ελαφρυά).. Αν έχεις κατέβει στα 8 κιλά νομίζω ότι μπορείς να πετάξεις, και βλέπεις!!
|
|
|
Gespeichert
|
Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 38
|
|
« Antwort #12 am: Donnerstag, 27 Mai 2010, 22:29:55 » |
|
το box μαζι με τις βιδες εχει βαρος 500γρ .εχει περιθοριο βελτιωσης και πολα αλλα σημεια .τη σωληνα πισω την αλαξα με carbon 12.5 χιλ και την ενισχησα με μπαλσα και εποξ. ρητινη εσωτερικα εχει βαρος μολις 18γρ .ερχεται συνεχεια
|
|
|
Gespeichert
|
ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 38
|
|
« Antwort #13 am: Samstag, 5 Jun 2010, 22:29:40 » |
|
αλαξα τον κινητηρα με τον dle55 δεν κερδισα παρα ελαχιστα στο βαρος ομως το box που σχεδιαστηκε για τον gf50crrcpro θα πρεπει να παει πιο πισω αφου ειναι πιο μεγαλος θα πρεπει λοιπον να το μετατρεπσω και πια να το κολησω μονιμα στην ατρακτο .απο προχειρο υπολογισμο εχω βαρος λιγο πιο κατω απο 8κιλ
|
|
|
Gespeichert
|
ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #14 am: Samstag, 31 Jul 2010, 22:40:45 » |
|
τελικα τι εγινε με το μοντελο?
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
Παρασχος
|
|
« Antwort #15 am: Sonntag, 1 Aug 2010, 09:22:22 » |
|
Φίλε ilias Για ρίξε μια ματιά στο άρθρο μας του Μαΐου 2004 ίσως βοηθήσει. http://www.parasxosrc.gr/?p=103Παράσχος
|
|
|
Gespeichert
|
Παράσχος & Βασίλης Δεμίρης
|
|
|
ilias
|
|
« Antwort #16 am: Sonntag, 1 Aug 2010, 09:32:13 » |
|
Παρασχο καλημερα
το αρθρο σου το διαβασα και ειναι παρα πολυ καλο και θα το εχω στο μυαλο μου μιας και φτιαχνο κατασκευες
οσο για το Yak της League απλα ρωταω γενικα τι εγινε και ποιες ηταν οι εντυπωσεις
φιλικα
Ηλιας
|
|
|
Gespeichert
|
Velox 26cc Last down xxxl PrecisionAerobatics Addiction Polaris seaplane Bard glider TopModel CZ Stinger Pilot Q.B. 10L Tarot 450PRO V2 Flybarless ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 38
|
|
« Antwort #17 am: Dienstag, 3 Aug 2010, 22:02:33 » |
|
ζητω συγνωμη για τη διακοπη λογο εργασιας.ομωςτο απ το εχω ετοιμο .για τα νουμερα θα πω οτι το βαρος ειναι 7380κενο καυσιμου περιλαμβανι dl55 ελικα 23-8 6σερβo haitec 5625 4.8v για το ignιsion power box evolution 1 lipo 7.4 για το δεκτη. κατεληξα σε αυτη την επιλογη γιατι αλαξα τον τροπο στερεωσης του box του κινητηρα κερδιζωντας 280γρ απο εκει αλαξα ολες τις βιδες εκτος μηχανης με ergon κρρδισα αλλα 120 γρ τη σωληνα πισω των ουρεων φτερων με carbon κερδισα αλλα 80 γρ αφερεσα οτι θεωρησα περιτο απο ξυλο θα μπορουσα να κερδισω λιγο ακομα [100γρ] αν αλαζα τους τροχους που μου δανισε φιλος .επελεξα το power box αντι για απλο reguletor γιατι η διαφορα βαρους των δυο ειναι μικρη 40γρ αλαξα το ρεζερβουαρ με μικροτερο 470ml αντι 800ml που ειχαι το αεροπλανο η διαφορατους 80 γρ βαρους. για τους φιλους να πω οτι η crrcpro 50cc και η dle55 εχουν το ιδιο τελικο βαρος ενα reguletor με τους διακοπτες του για να λειτουργιση και ενα power box evoluton εχουν μολις 40γρ διαφορα αρα επιλεγω την ασφαλεια του δευτερου σε ολα τα επιπεδα .για να βρω το κβ μετακινησα της μπαταριες εντελος μπροστα γιατι το απ εχει προδιαθεση πισωβαρου. νομιζω οτι και το βαρος τον αλλων yak της laegue που εχουν οι φιλοι δεν ειναι διαφορετικο απο το αρχικο δικομου βαρος αυτο δεν σημαινη οτι το απ δεν πετα καλα ειναι ομως λιγο πιο[βαρυ] απο αλλα γιαυτο μπηκα σε ολη αυτη την διαδικασια και το ψαχνω .το απ θα το το ξανα πεταξω λιγο αργοτερα μετα τις διακοπες .θα σας εχω λεπτομεριες και εντυπωσεις
|
|
|
Gespeichert
|
ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
|
|
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
Aeromodeller Jr. member
Offline
Beiträge: 38
|
|
« Antwort #18 am: Sonntag, 19 Sep 2010, 20:26:19 » |
|
επιστρεφω στο θεμα με την πτηση του βελτιωμενου yak54 ως προς το βαρος και το κβ το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο το απ πετα σαν χαρταετος στις μικρες ταχυτητες και ειναι καλο στις κλειστες μανουβρες . η dle55 με ελικα 23/8 το πετα πολυ ευκολα και εχει ροπη μεγαλη που στο hover δεν φτανει το δεξι aileron .το τελικο μου βαρος ειναι 7380γρ κενο καυσιμου και το κβ στο κεντρο της σωληνας του φτερου .η κατακοριφη ανοδος ειναι καλη και εκτελη με μικρη ταχυτητα harier roll xωρις να σε τρομαζει το τεστ τουμπας και σπιν το περασε αφου αντεξε και δεν σκορπισε.πιστευω οτι αξιζε η προσπαθεια ΄.σας ευχαριστω που με ανεκτικατε
|
|
|
Gespeichert
|
ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
|
|
|
|