Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.530 Messages dans 12.389 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 09:59:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Lundi, 20 Mai 2024, 09:59:56

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304530
    Total des fils de discussion: 12389
    En ligne aujourd'hui: 28
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 2
    Invités: 17
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: 1 [2]  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Tα Φωτα σας...  (Lu 7061 fois)
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #15 le: Lundi, 15 Oct. 2007, 19:50:59 »

    Μαλλον θα καταληξω στο extra 330L(το εχει και ο Lindiger) και την 35αρα,και ετσι θα ειναι λιγο overpower(οπως μου αρεσει) μονο και μονο γιατι η ουρα ειναι airfoiled Thumbs up
    Αλλα οχι ακομα!!
    Ισως σε λιγες εβδομαδες να ξεκινησω να μαζευω Wink
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #16 le: Mardi, 16 Oct. 2007, 00:40:15 »

    φοβαμε οτι το 330L με 35 MVVSθα ειναι τουβλο Σφραγισμένα χείλη
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #17 le: Mardi, 16 Oct. 2007, 11:42:34 »

    Στο peak model το δινουν πακετο με 40cc...
    Η διαφορα στο βαρος(26 με 35 cc) ειναι 400 γραμμαρια!!!
    Τα οποια στο μελλον μπορουν να αφαιρεθουν με καποιες αλλαγες(carbon landing gears και tube) Thumbs up
    Aλλωστε η 26 MVVS ειναι 1080γρ χωρις εξατμιση και η ROTO 35Vi ειναι 1480 γρ κομπλε Thumbs up
    Η ΜVVS η 35αρα ειναι 1456 γραμμαρια χωρις ηλεκτρονικη..Γενικα τις MVVS τις βλεπω πιο βαριες(αν και πιο φτηνες)..
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    abrous
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #18 le: Mardi, 16 Oct. 2007, 15:07:07 »

    Θα πω και εγω μια αποψη στην παρεα.
    Προσωπικα το Extra260 δεν το συζητω καθολου για βενζινη λογω μεγεθους. Εχω κανει αυτο το πειραμα τρια χρονια πριν με το EF YAK54 που ειναι διπλα μου στο avatar. Το EF ειναι 68'' αρα συγκρισιμο με το 260 που συζηταμε και  παναλαφρο  ως γνωστον. Η MVVS 25cc κυριολεκτικα το σκοτωσε παρ'ολο που το τελικο βαρος δεν ξεπερνουσε τα 4.5kg. Η δυναμη ηταν ατελειωτη αλλα σε 3D ηταν πραγματικα αηδια. Την διαφορα την καταλαβα οταν εβαλα την YS 1.10 και πηγα στα 3.9kg.
    Για το Edge προσοχη γιατι το planform ειναι τετοιο που δινει μικρη πτερυγικη επιφανεια σε σχεση με αλλα αεροπλανα του ιδιου μεγεθους. Δινει καπου τα σχετικα νουμερα για να κανεις τον υπολογισμο? Επισης φοβαμαι οτι το βαρος που δινει αφορα glow setup. Μην ξεχνας οτι το πιο σημαντικο σε ενα 3D setup ειναι το χαμηλο πτερυγικο φορτο οχι η δυναμη.Οτιδηποτε πανω απο το 1.5 : 1 ειναι υπερ αρκετο.  Σε αυτο το μεγεθος το φορτο θα πρεπει να ειναι οχι πανω απο 25 - 26oz/sqft.
    Γενικα μεσα απο την συντομη πορεια μου τα τελευταια χρονια στα gas 3D αεροπλανα ειδα οτι ΤΙΠΟΤΑ κατω απο τα 2.2m και το 50cc δεν ειναι καταλληλο για gas αν μιλαμε για 3D πτηση γιατι απλα ειναι πολυ βαρυ. Κατα τη γνωμη μου μην κανεις αυτο το πειραμα που εχουν κανει μεχρι τωρα πολλοι (και εγω) χωρις επιτυχια.
    Επενδυσε λιγα χρηματα παραπανω και πηγαινε σε ενα καθαροαιμο gas αεροπλανο στα 50 cc οπως το QQ YAK54 και δεν θα το μετανοιωσεις.

    Φιλικα,
    Αγγελος
    Journalisée
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #19 le: Mardi, 16 Oct. 2007, 15:29:20 »

    Εχει επιφανεια 915 sqin δηλαδη 6,35 sqft...
    Με βαρος 4500γρ θα εχει φορτο 24,8 οz/sqft
    Εγω βαζω και λιγο παραπανω οποτε στα 4800γρ θα εχει φορτο 26,8oz/sqft....
    Πιστευω ειναι καλα και αν γινει οικονομια βαρους(ελαφρυες μπαταριες,carbon οπου χρειαστει κ.τ.λ.) θα βγει γυρω στα 4,5 κιλα Thumbs up
    Ψαχνω...Ψαχνω...
    Δες και οτ βιντεο του 260 με 26cc(η peak 26 που φοραει ειναι μονο 200 γραμμαρια βαρυτερη απο αυτη που λεω να χρησιμοποιησω) http://www.peakmodel.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_16&products_id=366
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    abrous
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 18



    « Répondre #20 le: Mardi, 16 Oct. 2007, 16:20:29 »

    Επισης προσοχη στα βαρη που υπολογιζεις. Οι περισσοτεροι κατασκευαστες κανουν διαφορες κομπινες στο ζυγισμα και το συνολικο βαρος ειναι παντα μεγαλυτερο.
    Στις Gas μηχανες οι περισσοτεροι για παραδειγμα δεν ζυγιζουν το μπουζι. Η περιοχη των 25-26 oz/sqft αφορα το 2m Edge. Για την κατηγορια του Extra θα πρεπει να ειναι 24 - 25oz/sqft λογω των χαμηλοτερων αριθμων Reynolds. Την Roto που αναφερεις πιο κατω δεν θα την συνιστουσα. Απο πλευρας performance ειναι καταληλη για πιο scale καταστασεις και οχι για 3D. Η MVVS 26 ειναι πολυ καλυτερη αλλα ειναι ευαισθητη στην επιλογη της εξατμισης και πολυ πιο απαιτητικη στην ποιοτητα του λαδιου (θελει class JASO FC και πανω) λογω της επενδυσης γραφιτη στο πιστονι.

    Αγγελος
    Journalisée
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.192



    « Répondre #21 le: Mardi, 16 Oct. 2007, 17:20:43 »

    Θα πω και εγω μια αποψη στην παρεα.
    Προσωπικα το Extra260 δεν το συζητω καθολου για βενζινη λογω μεγεθους. Εχω κανει αυτο το πειραμα τρια χρονια πριν με το EF YAK54 που ειναι διπλα μου στο avatar. Το EF ειναι 68'' αρα συγκρισιμο με το 260 που συζηταμε και  παναλαφρο  ως γνωστον. Η MVVS 25cc κυριολεκτικα το σκοτωσε παρ'ολο που το τελικο βαρος δεν ξεπερνουσε τα 4.5kg. Η δυναμη ηταν ατελειωτη αλλα σε 3D ηταν πραγματικα αηδια. Την διαφορα την καταλαβα οταν εβαλα την YS 1.10 και πηγα στα 3.9kg.
    Για το Edge προσοχη γιατι το planform ειναι τετοιο που δινει μικρη πτερυγικη επιφανεια σε σχεση με αλλα αεροπλανα του ιδιου μεγεθους. Δινει καπου τα σχετικα νουμερα για να κανεις τον υπολογισμο? Επισης φοβαμαι οτι το βαρος που δινει αφορα glow setup. Μην ξεχνας οτι το πιο σημαντικο σε ενα 3D setup ειναι το χαμηλο πτερυγικο φορτο οχι η δυναμη.Οτιδηποτε πανω απο το 1.5 : 1 ειναι υπερ αρκετο.  Σε αυτο το μεγεθος το φορτο θα πρεπει να ειναι οχι πανω απο 25 - 26oz/sqft.
    Γενικα μεσα απο την συντομη πορεια μου τα τελευταια χρονια στα gas 3D αεροπλανα ειδα οτι ΤΙΠΟΤΑ κατω απο τα 2.2m και το 50cc δεν ειναι καταλληλο για gas αν μιλαμε για 3D πτηση γιατι απλα ειναι πολυ βαρυ. Κατα τη γνωμη μου μην κανεις αυτο το πειραμα που εχουν κανει μεχρι τωρα πολλοι (και εγω) χωρις επιτυχια.
    Επενδυσε λιγα χρηματα παραπανω και πηγαινε σε ενα καθαροαιμο gas αεροπλανο στα 50 cc οπως το QQ YAK54 και δεν θα το μετανοιωσεις.

    Φιλικα,
    Αγγελος

    Πεστα Χρυσοστομε!! Grin Thumbs up

    Καλυτερα να μετατρεψουμε τις μοναδες πτερυγικου φορτου σε γρ/τετρ παλαμη για περεταιρω αναφορες. Ακουσα καποιες συζητησεις για πτερυγικο φορτο για 3D στο μοντελοδρομιο προσφατα, αλλα δε συμμετειχα στη συζητηση ειμουν απλος ακροατης.

    Επειδη μου αρεσει να γραφω περισσοτερο παρα να μιλαω, ενδεικτικα παραθετω τα παρακατω:

    - Depronaki  πχ Ikarus Shocky=> 7-10 γρ/τετ.παλαμη

    - Ηλεκτρικο 15 class πχ Jumping Jack =>30-40 γρ/τετ.παλαμη

    - 3D 90 class πχ Showitime=> 65-70 γρ/τετ.παλαμη

    - 3D 50cc class πχ QQ YAK=> 75-85 γρ/τετ.παλαμη

    - Pattern F3A 2x2=> 70-75 γρ/τετ.παλαμη

    Χαιρετισμους,

    Νικος
    Journalisée
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.358



    « Répondre #22 le: Mardi, 16 Oct. 2007, 17:47:41 »

    Με προχειρους υπολογισμους,που πρεπει να τους εκανα σωτα,(και παντα με το αναμενομενο βαρος) ,το υπολογιζω γυρω στα 81γρ/τετ.παλαμη!!
    Εχω θεσει και ερωτηματα στα μαγαζια να μου πουν:
    -βαρος αεροπλανου μονο(χωρις τιποτα)
    -βαρος μηχανης(σκετη)
    -βαρος εξατμισεων
    -βαρος ηλεκτρονικης
    κ.τ.λ
    Ετσι θα ειμαι πιο σιγουρος Thumbs up
    Journalisée

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Pages: 1 [2]  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Tα Φωτα σας...
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.024 secondes avec 25 requêtes.