Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:52:10

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 02:52:10

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 45
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 13
    Total: 13
    Choix de thème

    Pages: [1]     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: F3A και Gas κινητήρες  (Lu 4535 fois)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « le: Mercredi, 21 Sept. 2011, 09:09:17 »

    Υπάρχουν περιορισμοί στη χρήση gas κινητήρων σε αγώνες f3a;
    Σκέφτομαι το συνδυασμό ενός 2Χ2 μοντέλου με 30cc gas κυρίως για οικονομία στα καύσιμα,
    αλλά και επειδή τα καινούρια μοτέρ έχουν πολύ καλή σχέση βάρους-δύναμης.

    Ποια είναι η άποψή σας; Ποια τα υπέρ και τα κατά;

    Journalisée

    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.861



    « Répondre #1 le: Mercredi, 21 Sept. 2011, 09:42:34 »

    τι εννοεις  μοντέλο 2Χ2??
    Journalisée

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #2 le: Mercredi, 21 Sept. 2011, 10:39:41 »

    Καλημέρα

    Το βασικό πρόβλημα για την χρήση gas κινητήρα σε δίμετρο pattern μοντέλο είναι ότι είναι πολύ δύσκολο να βγεις κάτω από το όριο των 5 κιλών στο βάρος που υπάρχει στους αγώνες και να έχεις και αρκετή δύναμη για να πετάς όπως πρέπει.

    Από κει και πέρα υπάρχει και το όριο θορύβου που είναι δύσκολο να πιαστεί με τον gas, οι κραδασμοί που είναι πολύ κακοί για την ακρίβεια που θες στα πηδάλια, όπως επίσης και το ότι σχεδόν όλοι οι gas έχουν την έξοδο της εξάτμισης στο πλάι, ενώ για ένα καλό pattern η έξοδος πρέπει να είναι πίσω.

    Υπάρχει μια μηχανή (τουλάχιστον αυτή μόνο ξέρω εγώ) που είναι ειδικά για δίμετρο pattern, και είναι 40cc.  Η 30cc δεν θα είναι αρκετή, αν και είμαι λίγο ανενημέρωτος για το τι μπορεί να έχει βγει τον τελευταίο χρόνο:

    http://www.troybuiltmodels.com/items/ZDZ40F3A.html

    Σεραφείμ

    (2Χ2 εννοεί 2 μέτρα άνοιγμα φτερού και 2 μέτρα άτρακτος, μια και τα pattern είναι περίπου 'τετράγωνα')
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 214


    « Répondre #3 le: Mercredi, 21 Sept. 2011, 10:59:30 »

    Η μόνη δέσμευση που υπάρχει στα PATTERN μοντέλα είναι να μην υπερβαίνουν τα δυο μέτρα μήκος και τα δυο μετρα ανοιγμα φτερών και να ζυγίζουν κάτω από πέντε κιλά (χωρίς καύσιμο τα glow,gas) (με μπαταρίες τα electric) απο εκέι και πέρα υπάρχει και το όριο του θορύβου όπως σωστά έγραψε ο Σεραφείμ. Εγώ θα έλεγα ότι το μεγαλυτερο μειονέκτημα έιναι η έλειψη απόκρισης των gas κινητήρων στις μεσαίες στροφές όπου γίνεται και όλο το παιχνίδι στο pattern.

     Φιλικά Χάρης     
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #4 le: Mercredi, 21 Sept. 2011, 16:55:48 »

    Δλδ το όριο του θορύβου μετριέται από τους κριτές πριν τον αγώνα;
    (συγγνώμη αλλά δεν έχω πάει καν σε αγώνα ως τώρα, λέω να έρθω στα Μουδανιά αν τα καταφέρω)
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    Ο αθλητής λογικά πρέπει να έχει ήδη μετρήσει τη στάθμη θορύβου πριν πάει στον αγώνα έτσι δεν είναι;

    Πάντως αν κατάλαβα καλά, ο ZDZ40 F3A πρέπει να ζυγίζει 1200γρ χωρίς εξάτμιση, δεν είναι και λίγα.
    Journalisée

    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 7.064


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Répondre #5 le: Mercredi, 21 Sept. 2011, 17:13:48 »

    ...
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    ...

    Από τον αγωνιστικό κανονισμό F3A της FAI:


    * noise level.JPG (42.93 Ko, 572x196 - vu 463 fois.)
    Journalisée

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    kostas M.
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 191



    « Répondre #6 le: Samedi, 1 Oct. 2011, 12:54:10 »

    Δλδ το όριο του θορύβου μετριέται από τους κριτές πριν τον αγώνα;
    (συγγνώμη αλλά δεν έχω πάει καν σε αγώνα ως τώρα, λέω να έρθω στα Μουδανιά αν τα καταφέρω)
    Η μέτρηση γίνεται με ντεσιμπελόμετρο φαντάζομαι. Σε ποια απόσταση όμως από τον κινητήρα;
    Γιατί όσο πιο μακρυά τόσο πιο χαμηλή θα είναι η στάθμη θορύβου.
    Επίσης, μετριέται η στάθμη θορύβου σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα ή μόνο με τέρμα γκάζι;
    Ο αθλητής λογικά πρέπει να έχει ήδη μετρήσει τη στάθμη θορύβου πριν πάει στον αγώνα έτσι δεν είναι;

    Πάντως αν κατάλαβα καλά, ο ZDZ40 F3A πρέπει να ζυγίζει 1200γρ χωρίς εξάτμιση, δεν είναι και λίγα.

    Ο κατασκευαστής ZDZ αναφέρει βάρος 1100γρ μαζί με την ηλεκτρονική ανάφλεξη. Έχω το ZDZ-40RE που είναι κατά 250γρ βαρύτερο από τον F3A. Επίσης η έκδοση F3A έχει μειωμένους κραδασμούς. Δεν ξέρω τι παίζει με τις επιδόσεις στις μεσαίες στροφές, πάντως υπάρχει η δυνατότητα χρήσης πίπας, που από τη άλλη αυξάνει το βάρος.

    P.S. Όσον αφορά τους κανονισμούς, προσωπικά πετάω pattern με αεροπλάνο που δεν πληρεί όλους τους κανονισμούς ... παρόλα αυτά το απολαμβάνω!  Thumbs up

    Journalisée

    Κώστας Μιχαηλίδης
    http://www.redstar.gr/Foto_red/Mod.html
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #7 le: Samedi, 1 Oct. 2011, 13:44:39 »

    Σωστός, αυτή είναι η ουσία, πρώτα απ' όλα να χαίρεσαι αυτό που κάνεις  Thumbs up

     
    Journalisée

    Pages: [1]     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Modérateurs: 3DJunk, stavros)  |  Fil de discussion: F3A και Gas κινητήρες
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.021 secondes avec 25 requêtes.