Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: savasp2 στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:22:32



Τίτλος: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:22:32
Καλησπερα μια συντομη παρουσιαση του 30cc gas μοντελου που στηνω σε συνεχεια του θεματος που ρωταγα περι στησιματος.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:23:23
...........


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: Yankos στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:02:08
Με γεια το μοντέλο  :thumbs up:

Μπορείς να δώσεις λίγες πληροφορίες για το setup;


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:16:06
Ο κινητήρας ειναι Rcg 30 με pits style muffler , σερβο 10 κιλά μεταλλικά γρανάζια ψηφιακά, το bec ειναι μέχρι 10Α με μαγνητικό διακόπτη,  μπαταρίες 2 μια για την ηλεκτρονική με kill switch και μια για τα σερβο .
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__24752__Turnigy_dlux_10A_Linear_Voltage_Regulator_5_2_7_4V_output_.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=24578

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17063



Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: Yankos στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:28:04
Ωραία  :thumbs up:

Έλικα;


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: KATANAS στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:38:37
καλησπερα φιλε μου,
καλοπεταχτο να ειναι!
Προσωπικη μου αποψη,ισως να σκεφτοσουν να εβαζες ακροντιζα μεταλλικα και horn ενυσχημενα?
 :worry:
Να εχεις στο νου σου οτι τα 30cc εχουν πολλους κραδασμους!


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 22:59:03
18x6 carbon


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 23:00:18
Σκέφτομαι να βάλω χορν ενισχυμένα με ball link


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: Yankos στις Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 23:20:15
Με 18Χ8 θα έχεις 8200σαλ περίπου.

Με την 18Χ6 θα πιάσεις πάρα πολλές στροφές, κοντά στις 9000σαλ.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:46:27
σ ευχαριστω για τις πληροφοριες, οσον αφορα το στρωσιμο?


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:54:39
εχω φτιαξει 4 λιτρα μιγμα με αναλογια 30/1 για το στρωσιμο, σε τι στροφες να εχω τον κινητηρα και για ποσο χρονο.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: vilisdev στις Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 22:40:22
Υποθέτοντας ότι το τανκ σου είναι περίπου 400ml θα κάψεις το πρώτο τάνκ στο έδαφος σε χαμηλές στροφές, θα φροντίσεις να μην ξεπεράσεις τις 3000στρ. και αυτή η διαδικασία θα σου πάρει περίπου 40-50 λεπτά. Το δεύτερο και τα επόμενα τάνκ στόν αέρα σε χαλαρή, ευθεία πτήση αποφεύγοντας τα στατικά αεροβατικά και φροντίζοντας να μην δίνεις γιά πολλά δευτερόλεπτα full throttle. Καλές πτήσεις.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Παρασκευή, 15 Νοέ 2013, 20:34:18
απο το σημερινο στρωσιμο ενα βιντεο που τραβηξα

http://www.youtube.com/watch?v=G8c-L_ZFIyc

G8c-L_ZFIyc


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: Friday στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 19:07:45
Προδότηηηηηη!!!!!


Αααα και που σαι, άλλαξε το avatar σου... Δεν σου ταιριάζει πια !!!!


χαχαχαχαχα Καλο πέταχτο :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: jnkmilos στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 20:05:53
Καλοπεταχτο παρα πολυ ομορφο και μου αρεσει το στυσιμο του

επειδη δεν μπορεσα να δω απο την φωτο ελπιζω να εχεις βαλει φερυτη στο καλωδιο

της ηλεκτρωνικης αλλα και στα καλωδια των σερβο για τον φοβο παρεμβολων απο τον στατικο

ηλεκτρισμο .Επισης καλο ειναι τα καλωδια της ηλεκτρονικης να μην εφαπτονται με τα καλωδια των σερβο
Καλες πτησεις


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 20:58:39
Ευχαριστω πολυ, σημερα παρατηρησα αυτο........

http://www.youtube.com/watch?v=oiPWRzTcXVI

ειναι φυσιολογικο?


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:01:26
επισης παρατηρησα οτι μια αιτια για τους κραδασμους ηταν η ελικα και η αλλη ηταν αυτη......


http://www.youtube.com/watch?v=3a9afWqHHYA


το σπινερ ειναι λιγο αλλου......


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:02:37
Φεριτη θα βαλω στο καλωδιο που παει απο την ηλεκτρονικη στο δεκτη?


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: andreas στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:34:41
Αν εχεις συστημα τκ στα 2.4 δεν ξερω κανενα λογο να βαλεις φεριτες ,εκτος και αν περνας τα καλωδια των σερβο διπλα από την ηλεκτρονικη ,που δεν βλεπω  να το κανεις    8)smiley.Αν εχεις FM τωτε θελει .
ο ηλεκτρονικος διακοπτης κανονικα δεν βγαζει καποια παρεμβολή .....προσωπικα δεν εχω χρησημοποιησει  ποτε.



Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: andreas στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:39:15
επισης παρατηρησα οτι μια αιτια για τους κραδασμους ηταν η ελικα και η αλλη ηταν αυτη......


http://www.youtube.com/watch?v=3a9afWqHHYA


το σπινερ ειναι λιγο αλλου......
Κραδασμούς θα εχεις ετσι κιαλιως φυσικα πρεπει να ζυγισεις ελικα.Ακομη αν δεν βαλεις τα φτερα κανονικα δεν μπορεις να καταλάβεις ποσο κραδασμο εχεις .


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:40:52
Ok ευχαριστώ και εγώ δεν εχω ακούσει για φεριτες μάλλον τα ποιο παλιά σύστηματα βγάζανε πάρεμβολες. Δεν χάνεις και τίποτα απο την άλλη να βάλεις , πρόσθετη ασφάλεια.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: andreas στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:45:22
Ευχαριστω πολυ, σημερα παρατηρησα αυτο........

http://www.youtube.com/watch?v=oiPWRzTcXVI

ειναι φυσιολογικο?
Αυτό είναι αερας παγιδευμενος στο κύκλωμα καυσημου ,το σωληνακι που εχεις ανεβαινει ψηλα πριν κατεβει στο καρμπυρατέρ ετσι καποιο  αερα που τραβαει κατά την εκκίνηση που το σωληνακι είναι αδειο τον "παγιδευει " εκει ...ισως αν κατεβασεις το σωληνακι χαμηλα να μην το κανει.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: andreas στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 21:47:18
Ok ευχαριστώ και εγώ δεν εχω ακούσει για φεριτες μάλλον τα ποιο παλιά σύστηματα βγάζανε πάρεμβολες. Δεν χάνεις και τίποτα απο την άλλη να βάλεις , πρόσθετη ασφάλεια.
σε παλιο μοντελο προ 2,4 εποχης ειχα και μαλιστα περισσοτερους από 1 σε κάθε καλωδιο σερβο γιατι αλιως ειχα μεγαλο θεμα ;D τωρα ποια δεν εχω χρειαστεί καμια φορα.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:00:13
Σ ευχαριστώ Αντρέα, τον κινητήρα πως τον ακούσες? θερμοκρασία είχα γύρω στους 60 βαθμούς.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: andreas στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:20:14
Βασικα όταν στρωνεις καλο είναι να δουλευεις το μοτερ και με στροφες πχ 4000rpm ώστε να ανεβασει λιγο θερμοκρασια καιμετα να το αφηνεις στις 2000 ώστε να κρυωνει λιγο ....δεν είναι σωστο να στρωνεις απλα αφήνοντας το μοτερ με χαμηλες στροφες .
Με 60 βαθμούς σιγουρα δε στρωνεις.Επισης είναι επιπονο για το μοντελο(κραδασμοι στο εδαφος χωρις φτερα) οπωτε το καλυτερο θα ηταν να στρωσεις εν πτηση .
Χαλαρη πτηση με περισσοτερο γκαζι για μικρα διαστήματα . :thumbs up: Αυτό τουλάχιστον στο 1ο 5λιτρο.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: vilisdev στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:45:27
Συμφωνώ με την άποψη του Ανδρέα και θα πω τα ίδια με λίγο διαφορετικά λόγια. Μία-δυό ώρες (δηλαδή ένα-δύο τάνκ) στο έδαφος είναι αρκετό και θα πρέπει να δίνεις μερικές γκαζιές κάθε λίγα λεπτά. Το σκαρί και η μηχανή υποφέρουν περισσότερο στο έδαφος και χωρίς φτερά δεν εκτονώνονται οι κραδασμοί. Καλύτερα τα επόμενα τάνκ να καταναλωθούν στον αέρα. Η καμπύλη που έχει σχηματίσει το σωληνάκι καυσίμου μαζεύει φυσαλίδες αέρα και αν μαζευτεί περισσότερος αέρας εκεί πιθανόν να έχεις κάποιο σβήσιμο της μηχανής. Καλά είναι να ξανασχηματίσεις το σωληνάκι εκεί ωστέ να μην κάνει τόση κοιλιά, αυτό μπορεί να γίνει αν αφαιρέσεις λίγο από το μήκος ώστε να σχηματιστεί μιά ευθεία. Αυτό θα βοηθήσει και τα εύκολα ξεκινήματα της μηχανής αν δεν χρησιμοποιείς μίζα και βάζεις μπρός με το χέρι.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: orck στις Κυριακή, 17 Νοέ 2013, 22:49:05
Γιατι δεν του φορας τα φτερα του οση ωρα εισαι στο εδαφος για το στρωσιμο; Το βιβλιαρακι του κινητηρα σου το λεει για να αποσβενει καλυτερα τους κραδασμους.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: jnkmilos στις Τρίτη, 19 Νοέ 2013, 03:09:31
Οσον αφορα τους φεριτες καλιο γαιδουροδεναι παρα γαιδουρογυρευε

εγω 2.4 εχω και ειχα ενα μεγαλο φεριτη που αγκαλιαζε ολα τα καλωδια πριν τον δεκτη

και ενα πιο μικρο που αγκαλιαζε το καλωδιακι της ηλεκτρονικης.

μετα το στρωσιμο και λιγο πειραγμα της βιδας που ειναι για τις χαμηλες θα δεις θα φτιαξει το δουλεμα του

την Ελικα θα πρεπει να την μπαλανσαρεις οπωσδηποτε και το σπινερ ειδαλως θα σου κοψει τις βασεις

απο τους κραδασμους

Ενας βενζινα κινητηρας να ξερεις θεωρειται στρωμενος μετα απο 15 ωρες 


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Παρασκευή, 22 Νοέ 2013, 15:53:40
Καλησπερα, σημερα ηταν μια καταπληκτικη μερα για παρθενικη του Marathon, ολα πηγαν καλα χωρις να με προβληματισει ουτε μηχανη αλλα ουτε και το μοντελο πτητικα. Δεν το πιεσα καθολου εκανα κυριως βολτες διοτι ειμαι στο στρωσιμο. Προσγειωση ολα τα λεφτα ερχεται πολυ απαλα και προβλεψιμα.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 15:28:02
Μεχρι στιγμης μου εχει αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις πτητικα, ο κινητηρας στρωνει ακομα σημερα εκαψα ακομα 2 τεποζιτα στο Ελληνικο χωρις καποιο προβλημα, το μονο που ειδα οτι εχω υψηλο ρελαντι και οταν το χαμηλωνω απο το τριμ και δινω φουλ γκαζι και επειτα ρελαντι αν δεν το προλαβω σβηνει οποτε παιζω ποιο πανω, μου ειπαν να κλεισω λιγο την μικρη ισχυει?


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 15:29:47
.......


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: konanagno στις Παρασκευή, 13 Δεκ 2013, 21:26:23
όσο κλείνει η μικρή τόσο ανεβαίνει το ρελαντί γιατί "σφυρίζεται¨το μοτέρ...όσο ανοίγει η μικρή τόσο πέφτει το ρελαντί γιατί "μπουκώνει" το μοτέρ...


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 10:05:12
Ειναι σωστό να ρύθμιση το ρελαντί που δεν ειναι τελείως στρωμένη η να περιμένω να στρώσει και μετα; Ευχαριστώ.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: Yankos στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 11:22:21
Kαλημέρα

Έτσι κι αλλιώς αυτό που προτείνει ο φίλος παραπάνω είναι να ανοίξεις τη χαμηλή αν κατάλαβα.
Πόσο καύσιμο έχεις κάψει ως τώρα στο σύνολο;


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: vilisdev στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 11:34:23
Καλημέρα σας.
Οσο στρώνει ο κινητήρας ανοίγει το εύρος των στροφών και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
Θα έχεις κάψει μερικά λίτρα οπότε ρύθμισε το από τώρα και μετά από μερικά ακόμα το ξαναρυθμίζεις.
Συνιστάται πρώτα να ρυθμίζεις την high εκεί που θα πάρεις τις περισσότερες στροφές και μετά ρυθμίζεις την low εκεί που λειτουργεί καλύτερα, που έχει δηλαδή πιό απροβλημάτιστη λειτουργία (καλύτερα αρπάγματα χωρίς να σβήνει, χωρίς να ακούγεται σαν τετράχρονο κλπ)


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: ChrisCalmato 40 Trainer στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:23:24
Καλημέρα σας.
Οσο στρώνει ο κινητήρας ανοίγει το εύρος των στροφών και προς τα κάτω και προς τα πάνω.
Θα έχεις κάψει μερικά λίτρα οπότε ρύθμισε το από τώρα και μετά από μερικά ακόμα το ξαναρυθμίζεις.
Συνιστάται πρώτα να ρυθμίζεις την high εκεί που θα πάρεις τις περισσότερες στροφές και μετά ρυθμίζεις την low εκεί που λειτουργεί καλύτερα, που έχει δηλαδή πιό απροβλημάτιστη λειτουργία (καλύτερα αρπάγματα χωρίς να σβήνει, χωρίς να ακούγεται σαν τετράχρονο κλπ)
+1000 Συμφωνω κ γω με τον Yanko και το Βιργιλη!!!!


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:27:23
Καλημερα σας μου προτειναν να κλεισω λιγο τη χαμηλη για να εχω ποιο καλο ρελαντι εκει που να μην μου τροχοδρομει μονο του το αεροπλανο, την HI δεν την εχω πειραξει γιατι νοιωθω οτι ψηλα ειμαι καλα.
Εχω καψει 4 τεποζιτα μεχρι στιγμης.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 12:28:58
Απο φουλ γκαζι σε ρελαντι μου σβηνει καποιες φορες οταν το τριμ μου ειναι εκει που να μην μου προχωραει μονο του το μοντελο οποτε αναγκαστικα το εχω ποιο ψηλα. Βεβαια τωρα που το θυμηθηκα δεν εχω δει και τις στροφες στο ρελαντι και αν πεφτουν πολυ για εκει που το θελω. Δηλαδη κατω απο 1900.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: vilisdev στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 13:03:56
Δοκίμασε και τα δύο και θα είναι εμφανής η διαφορά. Ανοιξε (ξεβίδωσε) κατά 1/4 της στροφής την Low και δες την μετάβαση του throttle και μετά κλείσε (βίδωσε) 1/4 της στροφής από την αρχική θέση και ξαναδοκίμασε το throttle. Οσο θα στρώνει ο κινητήρας θα αποκτήσει και χαμηλότερο ρελαντί (γύρω στις 1500στρ) και θα χρειαστεί να ξαναλλάξεις την ρύθμιση του τριμ.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: Yankos στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 18:24:52
Καλημερα σας μου προτειναν να κλεισω λιγο τη χαμηλη για να εχω ποιο καλο ρελαντι εκει που να μην μου τροχοδρομει μονο του το αεροπλανο, την HI δεν την εχω πειραξει γιατι νοιωθω οτι ψηλα ειμαι καλα.
Εχω καψει 4 τεποζιτα μεχρι στιγμης.

Συνήθως μετά τα 2 λίτρα ρυθμίζω.
Μετά ίσως χρειαστεί να αλλάξω ελάχιστα πράγματα, ίσως και καθόλου.
Τι αναλογία λαδιού έχεις;

Δοκίμασε και τα δύο και θα είναι εμφανής η διαφορά. Ανοιξε (ξεβίδωσε) κατά 1/4 της στροφής την Low και δες την μετάβαση του throttle και μετά κλείσε (βίδωσε) 1/4 της στροφής από την αρχική θέση και ξαναδοκίμασε το throttle. Οσο θα στρώνει ο κινητήρας θα αποκτήσει και χαμηλότερο ρελαντί (γύρω στις 1500στρ) και θα χρειαστεί να ξαναλλάξεις την ρύθμιση του τριμ.

Βιργίλη 1/4 της στροφής είναι πολύ.
Καλύτερα με υπομονή να κάνει μικρότερες κινήσεις.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 19:26:55
Η μιξη μου ειναι 30:1 με ορυκτελαιο και 18:8 ελικα.


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 19:27:49
Πιστευω οτι ειμαι κοντα στα 2 λιτρα θα την κλεισω λιγο και θα δω με υπομονη στο πεδιο


Τίτλος: Απ: Marathon 24 Cmpro
Αποστολή από: savasp2 στις Κυριακή, 15 Δεκ 2013, 18:57:00
Σημερα εκλεισα ελαχιστα την μικρη και ειδα διαφορα μπορεσα και κρατησα τις στροφες περι τις 1700 χωρις να σβηνει. Η συνεχεια στο πεδιο.