Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.425 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 04:54:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 04:54:56

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 02:51]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 13:05]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304425
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 109
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 79
    Συνολικά: 79
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ελληνικο SPAD XIII σε 1/20 κλίμακα  (Αναγνώστηκε 11612 φορές)
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:02:15 »

    Εδώ και καιρό ασχολούμαι, ανάμεσα σε  άλλα, με την κατασκευή ενός μοντέλου κλίμακας του SPAD XIII, μαχητικού του Α' Παγκοσμίου. Το αεροπλάνο αυτό υπηρέτησε στην Ελληνική Αεροπορία (στην Αεροπορία Στρατού για την ακρίβεια) μετά τον πόλεμο και κατά την Μικρασιατική εκστρατεία.

    Το μοντέλο είναι σε κλίμακα 1/20 και προορίζεται για μικρό τετρακάναλο, βασικά για πτήσεις indoor ή για καλη άπνοια έξω.

    Έχοντας ήδη προχωρήσει αρκετά στην κατασκευή, αλλά με πολύ δρόμο μπροστά μου ακόμα, είπα να βάλω μερικές φωτογραφίες...


    * Greek SPAD XIII.jpg (123.78 KB, 1024x681 - εμφανίστηκε 889 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:08:37 »

    Ξεκινάμε με τα φτερά...

    Οι αεροτομές σχεδιάστηκαν σε CAD και κόπηκαν σε μηχάνημα laser (ενός γνωστού). Εξαιρετική ποιότητα και ακρίβεια...

    Στοιβάχτηκαν μαζί και γυαλοχαρταρίστηκαν ελαφριά, για να γίνουν όλες ίδιες


    * DSC06422.JPG (127.78 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 695 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:09:16 »

    κατασκευή του κάτω φτερού...


    * DSC06413.JPG (124.32 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 787 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:09:47 »

    φαίνεται η ποιότητα κοπής


    * DSC06414.JPG (111.51 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 705 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:24:32 »

    ο τελειωμένος σκελετός του κάτω αριστερού φτερού


    * DSC06428.JPG (112.91 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 706 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:27:32 »

    με την επικάλυψη του μπροστινού μέρους (όπως ήταν το πραγματικό...)


    * DSC06432.JPG (94.58 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 719 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:27:58 »

    και η κάτω όψη


    * DSC06433.JPG (105.03 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 744 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:28:36 »

    το πάνω φτερό, σε δύο κομμάτια αρχικά


    * DSC06434.JPG (115.01 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 729 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:29:13 »

    διαδικασία ένωσης στο κέντρο


    * DSC06439.JPG (117.38 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 685 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:29:57 »

    στερέωση με καρφίτσες και ταίριασμα των ξύλων μεταξύ τους


    * DSC06443.JPG (126.67 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 735 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:30:36 »

    κόλληση και τοπική ενίσχυση των δοκών με μικρά κομμάτια ανθρακονήματος


    * DSC06446.JPG (110.46 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 757 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:31:11 »

    τελειωμένο (σχεδόν...) πάνω φτερό


    * DSC06449.JPG (122.56 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 704 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:31:43 »

    όλα τα φτερά στην πίστα... εεε, στον πάγκο


    * DSC06513.JPG (100.59 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 809 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:32:35 »

    ο ελβετικός σουγιάς δίνει ένα μέτρο σύγκρισης για το μικρό μέγεθος...


    * DSC06514.JPG (105.48 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 676 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:33:44 »

    Επεξεργασία των αεροτομών, ώστε να προκύψουν τα πηδάλια κλίσης (ailerons)


    * DSC06517.JPG (87.27 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 672 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:35:29 »

    ξεκίνημα της ατράκτου, με κατασκευή δύο βασικών πλευρών. Ενίσχυση με λεπτό νήμα για διαγώνιο δέσιμο (fuselage diagonal rigging)


    * DSC06718.JPG (83.57 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 657 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #16 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:36:19 »

    άλλη μία...


    * DSC06720.JPG (77.69 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 666 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #17 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:37:16 »

    μετά τη σχεδίαση, κόλλημα στο ξύλο του σχεδίου των κορμοτομών, για να κοπούν στη συνέχεια


    * DSC06866.JPG (91.76 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 616 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:38:01 »

    αρκετά λεπτομερής δουλειά, σε πολύ μικρό μέγεθος. Για γερά νεύρα και υπομονή...


    * DSC06867.JPG (86.37 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 582 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #19 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:38:57 »

    δοκιμαστική συναρμολόγηση για να ανέβει το ηθικό...


    * DSC06868.JPG (91.86 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 625 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #20 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:39:37 »

    μισοτελειωμένο πίσω μέρος ατράκτου


    * DSC06874.JPG (94.56 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 632 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:40:30 »

    ολοκληρωμένο πίσω μέρος ατράκτου


    * DSC06887.JPG (83.54 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 688 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #22 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 12:41:33 »

    και μία ακόμα...

    Και φτάσαμε σην τρέχουσα κατάσταση.

    Επόμενες φωτογραφίες με αργότερο ρυθμό, όταν θα υπάρχει κάτι ενδιαφέρον...

    gkan


    * DSC06893.JPG (85.54 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 627 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    N/JOI
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 182



    « Απάντηση #23 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 13:54:14 »

    Eξερετικη δουλεια!!!!!!
    Οπως παντα ........Γιωργο εισαι εισαι αυτο που λεμε.............ΤΕΛΕΙΟΣ!!!
    (Τελικα φοβερη ανακαλυψη το λειζερ!! )
    Καταγράφηκε

    N/JOI WORKS
    leyThom
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 56



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 16:36:32 »

    Πολύ καλή δουλειά!!! ΜΠΡΑΒΟ!!! Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    EASY STAR -> PARKMASTER -> MINI HYPE
    S-Themelidis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #25 στις: Κυριακή, 20 Μάι 2012, 23:15:49 »

    Παρακολουθώ το project αυτό και σε άλλο forum (www.smallflyingarts.com) και μόνο θετικά σχόλια το συνοδεύουν!  Thumbs up

    Το θέμα από μόνο του είναι πολύ ενδιαφέρον. Και όταν υλοποιείται με μαεστρία, τότε "απογειιώνεται".
    Η κοπή των αεροτομών με laser πράγματι βοηθάει, όμως δεν αρκεί από μόνη της για να φτάσει το αποτέλεσμα σε υψηλά επίπεδα. Χρειάζεται και εμμονή στη λεπτομέρεια και ο Γιώργος -αν μη τι άλλο- χαρακτηρίζεται από αυτό.

    Αναμένουμε όλοι την συνέχεια...  Cheesy

    Καλό βράδυ!
    Σωτήρης

    (Και μια ερώτηση: Γιώργο γιατί δεν έκοψες και τις κορμοτομές με laser; Πολύ μανούρα ρε παιδί μου...)
    Καταγράφηκε
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 21 Μάι 2012, 12:23:09 »

    Σωτήρη, δεν υπήρχε λόγος. Με το χέρι πετυχαίνω καλύτερη ακρίβεια   uglystupid2
    laugh laugh laugh

    Η πραγματικότητα είναι βέβαια ότι μόνο για 7 κομμάτια δεν είχα όρεξη και θράσσος να πάω να τα κόψω στο laser. Έτσι αναγκάστηκα και παιδεύτηκα με την παραδοσιακή μέθοδο  tickedoff.

    Από την άλλη βέβαια, δεν μπορεί όλα να γίνονται από μηχανές, ας κάνουμε και κάτι εμείς... Wink

    Γιώργος
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:30:18 »

    Το SPAD είναι εδώ και καιρό σταματημένο. Άλλα project απόκτησαν προτεραιότητα και τρέχει η δική τους κατασκευή...

    Υπάρχουν όμως κάποια βήματα που έγιναν και δεν έχουν αναφερθεί, οπότε θα ακολουθήσουν φωτογραφίες για να φτάσουμε στην τρέχουσα κατάσταση...

    Ξεκινάμε με τα σκέλη του συστήματος προσγείωσης, φτιαγμένα από δύο κομμάτια μπάλσα, ενωμένα με καβίλιες από carbon


    * DSC06896.JPG (79.43 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 391 φορές.)

    * DSC06898.JPG (82.56 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 468 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #28 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:32:59 »

    μετά το τρύπημα ακολούθησε η συναρμολόγηση. Το τελικό περίγραμμα δεν κόπηκε ακόμα, θα κοπεί μετά την κόλληση


    * DSC06899.JPG (78.45 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 456 φορές.)

    * DSC06900.JPG (64.69 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 398 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #29 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:34:03 »

    κόλληση και αφαίρεση του χαρτιού του σχεδίου, αφού πρώτα τρίφτηκε το σωστό περίγραμμα


    * DSC06901.JPG (104.13 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 390 φορές.)

    * DSC06902.JPG (71.46 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 417 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #30 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:34:51 »

    ...


    * DSC06903.JPG (72.17 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 601 φορές.)

    * DSC06904.JPG (63.87 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 602 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #31 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:35:37 »

    τελική διαμόρφωση και των διαφόρων οπών


    * DSC06905.JPG (79.92 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 629 φορές.)

    * DSC06906.JPG (77.78 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 590 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #32 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:36:45 »

    το μοντέλο (έστω μόνο η άτρακτος) στα πόδια του...


    * DSC06907.JPG (83.19 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 598 φορές.)

    * DSC06908.JPG (77.31 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 564 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #33 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:38:19 »

    και με τα φτερά


    * DSC06916.JPG (106.04 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 588 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #34 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:38:40 »

    ...


    * DSC06914.JPG (120.34 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 584 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #35 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:39:22 »

    τα πηδάλια της ουράς


    * DSC06968.JPG (63.25 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 585 φορές.)

    * DSC06967.JPG (71.25 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 591 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #36 στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 23:40:00 »

    και η τρέχουσα (σταματημένη) κατάσταση...

    gkan


    * DSC06962.JPG (93.84 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 604 φορές.)
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 9 Ιαν 2013, 14:26:25 »

    Φοβερή δουλεία Γιώργο .
    (όπως πάντα δηλ)
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    mikmerll
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 94


    « Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 9 Ιαν 2013, 22:19:46 »

    Καταπληκτική κατασκευή   Thumbs up

    mike
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Πέμπτη, 10 Ιαν 2013, 08:39:18 »

    Ευτυχώς που υπάρχουν ακόμα αερομοντελιστές που μπορούν να εκτιμήσουν την καλή δουλειά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    nickhawk
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 392



    « Απάντηση #40 στις: Πέμπτη, 10 Ιαν 2013, 15:21:25 »

    Εγώ έχω δύο ερωτήσεις για τον Γιώργο.Γιατι οι αεροτομές είναι μαυρισμένες εσωτερικά και γιατί εθεάθει να κυκλοφορεί με λιλιπούτειο κινέζο γεμάτο μπαλσόσκονη.....
    Μπράβο Γιώργο....
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 10 Ιαν 2013, 17:01:38 από nickhawk » Καταγράφηκε

    Νίκος Γραμματικάκης Ε.Α.Θ
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.248



    « Απάντηση #41 στις: Πέμπτη, 10 Ιαν 2013, 23:11:19 »

    ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια...

    το μοντέλο είναι μια προσπάθεια όσο γίνεται πιστής αντιγραφής του πραγματικού, στα πλαίσια βέβαια που επιτρέπει η κλίμακα... Αρκετά απαιτητικό σε χρόνο, κυρίως μελέτης και σχεδιασμού, καθώς είναι ιδιοκατασκευή. Και προβλέπω να ολοκληρωθεί μετά από αρκετό καιρό (έτη) καθώς στ ενδιάμεσο ασχολούμαι και με άλλα μοντέλα. Είναι πολύ δύσκολο να αφοσιωθώ σε ένα  Cheesy. Το τελευταίο που έκανα σε αυτό το επίπεδο ξεκίνησε το 1999 και ολοκληρώθηκε το 2010  Ντροπή. Ελπίζω να τα πάω καλύτερα με αυτό...

    Στις ερωτήσεις του προέδρου τώρα, τη δεύτερη την καταλαβαίνω, απλά έπρεπε κάποια στιγμή να τον βγάλω τον καημένο έξω να πάρει λίγο αέρα. Όλη την ώρα να τρίβε-τρίβε...

    Όσο για την πρώτη, τον έβαλα να τις σκουρήνει για να φαίνεται ότι κόπηκαν με laser  Grin. Το εξωτερικό τους μέρος ήταν και αυτό βαμμένο, απλά με το τρίψιμο του τελειωμένου φτερού φάνηκε το γυμνό ξύλο  Cheesy

    gkan
    Καταγράφηκε

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Ελληνικο SPAD XIII σε 1/20 κλίμακα
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.