Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 19:21:29

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 19:21:29

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 170
    Gesamt: 170
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 6 7 8 [9]     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αεροδυναμική των pattern  (Gelesen 37340 mal)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #120 am: Sonntag, 14 Apr 2013, 23:13:45 »

    Κατι αλλο....τι τιμη πρεπει να εχουν οι γωνια της πτερυγας και της ουρας σε σχεση με το 0 μετρωντας στο χειλος προσβολης ,και επισης η γωνια του κινητηρα σε γενικες γραμμες σαν αρχη .. για να εχουμε οσο γινετε ουδετερο μοντελο .Υποθετουμε οτι το Κ.Β ειναι σωστο.



    Ανδρέα μπορείς να έχεις και φτερό μηδέν και stab σε αρνητική γωνία 1/4 με 1/3 της μοίρας. Στα δικά μου μοντέλα έχω 0.5 μοίρα downthrust σε σχέση με το φτερό και right thrust όσο λέει ο κατασκευαστής δηλαδή αυτό που είναι built in. Ωστόσο πετάω με δεξί trim στο rudder σε όλα μου τα μοντέλα  τόσο σε F3A όσο και Freestyle, γιατί συνήθως το built in right thrust δεν έιναι αρκετό. Στις καθόδους χρησιμοποιώ left rudder to low throttle mix αφού δεν υπάρχει η επίδραση του κινητήρα και το spiral slipstream.

    Θα σου στείλω κάποια notes του Bryan Herbert σύντομα.
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #121 am: Sonntag, 14 Apr 2013, 23:15:31 »

    Επισης το μοντελο σε ρολ στην ανοδο κανει ενα περιεργο πραγμα με την ουρα του ..σαν σπειροειδες ρολλ,ενω στην ευθεια ειναι αξονικοτατο Undecided

    Το ότι έχεις barel roll στην άνοδο σημαίνει πως το μοντέλο τραβάσει είτε στο canopy είτε στην κοιλιά. Σε παρακαλώ πες μου τί κάνει κατά την άνοδο και το ξανασυζητάμε.

    Νίκος
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #122 am: Sonntag, 14 Apr 2013, 23:38:56 »

    Οκ θα ξαναπεταξω μεσα στη βδομαδα και θα δω παλι τι κανει ακριβως.. Χαμόγελο
    Απο παλαιοτερη μετρηση παντος ειδα οτι απο γωνιες ειμαι καπου εκει ...
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #123 am: Dienstag, 16 Apr 2013, 01:07:17 »

    Ανδρεα δες εδω:

    http://www.hebertcompetitiondesigns.com/Trimming.aspx?Type=5&ID=11

    Οταν ο κος Chip Hyde δεχεται ως σωστες τις ανω μεθοδολογιες, δεν εχουμε παρα να τις μελετησουμε και εμεις αν οχι να τις αποδεχθουμε. Χαμόγελο

    Γιατι να προσπαθησεις να βρεις λυση εδω οταν αυτη η πολυτιμη πληροφορια υπαρχει απλοχερα απο τους καλυτερους σε παγκοσμια κλιμακα??? Χαμόγελο

    Ωστοσο η συζητηση και η συνθεση μονο κακο δεν μπορουν να κανουν.

    Καλη συνεχεια,
    Νικος
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #124 am: Dienstag, 16 Apr 2013, 01:23:24 »

    ...και αφου το θεμα σχετιζεται με αεροδυναμικη ας δουμε την τελευταια εκδοση του Fantasista, του μονοπλανου του Akiba, το οποιο εχει ελειπτικο φτερο με φιλοσοφια απο μοντελα F3P (μεγαλυτερη επιφανεια στα μεσο προς το tip απο οτι στο root), ολοκινουμενο stab και πολυ μεγαλα aileron για τα snap roll που εχουν τα F προγραμματα.

    Εκπληκτικο... Στριφογύρισμα ματιών


    * kansei 0111.jpg (60.91 KB, 800x600 - angeschaut 550 Mal.)

    * kansei 0081.jpg (22.78 KB, 480x360 - angeschaut 553 Mal.)
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #125 am: Mittwoch, 17 Apr 2013, 20:45:28 »

    Μολις ειδα το ποστ Νικο ..ευχαριστω θα το μελετησω  Thumbs up
    Παρολα αυτα εκανα καποιες αλλαγες στο μοντελο και πεταξα λιγο χθες το απογευμα.
    Βασικα διαπιστωσα αργα οτι στην μνημη του μοντελου που το πετουσα με αλλα σερβο ειχα μιξη thro-elev αλλα με τα καινουρια σερβο η μιξη ηταν αναποδη Θυμός
    Βλακεια.....
    Πριν διαπιστωσω το προβλημα ξηλωσα την ουρα και εκανα παλι ρυθμιση μοιρων πτερυγας - ουρας -κινητηρα.
    Ετσι παρα την απροσεξια πεταξα αρχικα με 0 πτερυγα -0,5 με 1 ουρα και ισως 0 κινητηρα μια που ειναι δυσκολο να μετρησω εκει
    επισης εκανα τσεκ τις κινησεις και ειδα οτι τα aileron ηταν πολυ "αλλου" ετσι ξανα μετρησα χιλ κινησης και εδωσα λιγο λιγοτερο στην κινηση κατω ..
    Πετωντας ανακαλυψα οτι με γκαζι ανεβαινα σαν αν ειχα trainer laugh ekei διαπιστωσα την αναποδη μιξη γκαζι με υp elevator και την ανεστρεψα
    οπως επισης εδωσα λιγο down thrust sto μοτερ
    Ακομη πεταξα ολα τα βαρυδια που ειχα στην ουρα
    Τελικα μετα απο 2 πτησεις τριμαρισματων εφερα σχετικα το μοντελο σε κατασταση να αρχιζει να μενει στις γραμμες του
    Τα ρολλ στην ανοδο ειναι σξονικα
    η ανοδος ειναι σχετικα σωστη .εχω λιγο τραβηγμα προς καλυπτρα
    η καθοδος σχεδον τελεια
    Κnife δεν προλαβα 2 πακ εχω για το συγκεκριμενο μοντελο
    Οπωτε πεταμε και βλεπουμε ...
    Παντος ειμαι αρκετα καλυτερα απο πριν
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #126 am: Samstag, 3 Aug 2013, 11:41:46 »

    Αυτο θα πει καινοτομια, πρωτοπορια και innovation...το πρώτο 3πλανο F3A θα πετάξει φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα F3A στη Νότια Αφρική.

    Bravo στον Gerhard Mayr ο οποίος είμαι σίγουρος πως θα πάει εξαιρετικά, ανυπομονώ να δω το σχετικό video.

    Συνολικό βάρος με μπαταρία 4.650γρ.



    * GM_1.jpg (81.22 KB, 461x615 - angeschaut 412 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #127 am: Samstag, 3 Aug 2013, 11:42:13 »

    ...


    * GM_2.jpg (108.56 KB, 657x493 - angeschaut 397 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #128 am: Samstag, 10 Aug 2013, 14:46:49 »

    Εξακολουθω να πιστευω ομως στα μονοπλανα...ειδικα σε αυτα του CPLR τα οποία είναι ημι-μονοπλάνα πλέον με τα μεγάλα T-canaliser. Εχοντας διαβασει σχολια των top πιλοτων στον κοσμο που εχουν πεταξει το Axiome+, καταλήγουν απο οτι λενε ειναι ότι καλύτερο έχουν πετάξει με διαφορά.

    Εδώ βλέπουμε τον διάδοχο του Axiome+, το Galactik.



    * 815165P1060133800x600.jpg (87.15 KB, 640x480 - angeschaut 297 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #129 am: Samstag, 10 Aug 2013, 14:48:10 »

    ...


    * P1100336.JPG (50.51 KB, 602x452 - angeschaut 291 Mal.)

    * P1100338.JPG (67.75 KB, 602x452 - angeschaut 307 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #130 am: Samstag, 10 Aug 2013, 14:50:08 »

    Axiome+ vs Galactik


    * 979337GALACTIK20130728115557.jpg (95.05 KB, 640x425 - angeschaut 284 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 6 7 8 [9]     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatoren: 3DJunk, stavros)  |  Thema: Αεροδυναμική των pattern
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.034 Sekunden mit 29 Zugriffen.