Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:46:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 18:46:53

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 1
    Gäste: 177
    Gesamt: 178
    Themavorwähler

    Seiten: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: Αεροδυναμική των pattern  (Gelesen 37340 mal)
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #90 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:33:11 »

    Απ' ότι βλέπω οι δύο έλικες βλέπουν αντίθετα ή κάνω λάθως;
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #91 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:33:19 »

    Στη φυσικη το θετικο ή αρνητικο ειναι σχετικο αναλογα με το σημειο η επιπεδο αναφορας που λαμβανουμε υποψη. Στην προκειμενη περιπτωση το θετικο η το αρνητικο εκφραζει τη σχετικη γωνια προσβολης του blade της μιας προπελας σε σχεση με την ιδια γωνια του αντιστοιχου blade της αλλης.
    Gespeichert
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 274


    « Antwort #92 am: Mittwoch, 6 Aug 2008, 17:37:34 »

    Στην προκειμενη περιπτωση το θετικο η το αρνητικο εκφραζει τη σχετικη γωνια προσβολης του blade της μιας προπελας σε σχεση με την ιδια γωνια του αντιστοιχου blade της αλλης.

    Δηλαδή; Υπάρχει διαφορά στις γωνίες των blades;
    Gespeichert
    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.387



    « Antwort #93 am: Donnerstag, 7 Aug 2008, 09:50:42 »

    Καλημέρα,

    Για να καταλάβεις καλύτερα, δες τα ελικόπτερα. Υπάρχουν ελικόπτερα που έχουν ένα στροφείο και για αντιστάθμισμα της ροπής που δημιουργείται έχουν και ένα ουραίο στροφείο, υπάρχουν όμως και ελικόπτερα με δύο στροφεία που έχουν ακριβώς τους ίδιους ρότορες που στρέφει όμως το ένα αντίθετα από το άλλο.

    Με αυτή την διάταξη δεν χρειάζεται το ουραίο στροφείο γιατί δεν έχει να αντισταθμίσει κάτι.

    Με την ίδια διάταξη, από μία μηχανή, ο Sebastiano Silvestri, επιτυγχάνει την αφαίρεση του side thrust στην θεωρία.

    Πρακτικά όμως βάζει αρκετούς μπελλάδες παραπάνω στο κεφάλι του, γιατί αν κάτι πάει στραβά είτε στο μηχανικό μέρος αυτής της κατασκευής ή αν βρούν καταλάθος κάπου οι έλικες καταλαβαίνεις ότι θα πρέπεις να αλλάξεις όλο τον μηχανισμό στον χρόνο που προβλέπουν οι κανονισμοί ή στην χειρότερη περίπτωση να αλλάξεις δύο έλικες.

    Πιστεύω όμως ότι έχει και μία πηγή ακόμα θορύβου.

    Θα ήταν καλό ό Ηλίας και ο Νίκος που θα δούν σε λίγες μέρες το μοντέλο αυτό να πετά να μας πουν η διάταξη αυτή με τι στροφές γυρνά και τι θόρυβο κάνει (dbA).

    Ο Sebastiano είχε γυρίσει στα ηλεκτρικά. Εξακολουθεί? ΄Βλέπω αυτοκόλητα της Hacker άρα μάλλον ναί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #94 am: Donnerstag, 7 Aug 2008, 10:45:58 »


    Ο Sebastiano είχε γυρίσει στα ηλεκτρικά. Εξακολουθεί? ΄Βλέπω αυτοκόλητα της Hacker άρα μάλλον ναί.

    Αντώνης Παπαδόπουλος

    Αντωνη καλημερα,

    Ναι εξακολουθει και δεν υπαρχει λογος επιστροφης στα glow νομιζω για καποιον σαν το Seba, μονο καποιο πιθανο θεμα με sponsorship θα τον εκανε να γυρισει στα glow.

    Το ηλεκτρικο pattern ειναι η ιδανικη πτητικη μηχανη για ακροβατικα, με ελαχιστες καταπονησεις τοσο στο airframe οσο και στα ηλεκτρονικα, γραμμικο γκαζι, ελλειψη καπνου, καμια μεταβολη στο thrust του κινητηρα λογω κραδασμου και τελος ειναι καθαρο απο αποψη λαδιων.

    Αν η προμηθεια τοσης μεγαλης χωρητικοτητας LiPo pack καθως και η φορτιση τους δεν ειναι προβλημα για καποιον, δε νομιζω οτι υπαρχει λογος να ασχολειται με θερμικους κινητηρες.

    Χαιρετισμους,
    Νικος

    Gespeichert
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 324



    « Antwort #95 am: Freitag, 8 Aug 2008, 00:27:13 »

    Συμφωνω και επαυξανω !!
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #96 am: Freitag, 19 Jun 2009, 22:12:34 »

    Νεες εξελιξεις  στη σχεδιαση ερχονται, μετα το γνωστο canalizer εχουμε τα fin turbulators τα οποια παρουσιασε προσφατα στο τουρνουα της Ρομιλιας (Romily) o Αυστριακος Gerhard Mayr. O Gerhard κατελαβε την 3η θεση στη συγκεκριμενη διοργανωση αναμεσα σε 51 συμμετοχες μετα απο τους αδερφους Le Roux (CPLR και BPLR) οι οποiοι πεταξαν με το Axiome, εκπληκτικο μοντελο και αυτο με τεραστιο canaliser  - σαν διπλανο.

    Προσωπικα πιστευω πως τα FT λειτουργουν αναλογα με το canaliser χωρις να αυξανουν την πλευρικη επιφανεια του μοντελου. Τετοια βοηθηματα στην ουσια δημιουργουν τυρβωδη ροη στο rudder και αυξανουν την αποτελεσματικοτητα του, με αποτελεσμα το μοντελο να κρατιεται στο ΚΕ με μικροτερη κινηση του. Απ'οτι λενε τα roll που εκανε ο Mayr ηταν πραγματικα σε slow motion και γενικα η πτηση του παρα πολυ αργη, σημειωση το μοντελο του ειναι ηλεκτρικο.

    Δυο φωτογραφιες του Osiris - Gerhard Mayr και μια του CPLR με τα δυο Axiome.


    * Gerhard1.JPG (45.82 KB, 479x640 - angeschaut 554 Mal.)

    * Gerhard2.JPG (65.1 KB, 640x479 - angeschaut 553 Mal.)

    * CPLR_Axiome.JPG (55.77 KB, 479x640 - angeschaut 550 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #97 am: Freitag, 19 Jun 2009, 22:26:58 »

    Επισης ο 20χρονος Ρωσσος και κορυφαιος πιλοτος Sergey Butuzov (19ος στην συνολικη καταταξη) παρουσιασε στο Europa του το split rudder, κατι που για πρωτη φορα ειδα στο Passport του Chip Hyde. Στην ουσια το spilt rudder φρεναρει το μοντελο στις καθοδους.

    Εκτος αυτου ομως ο Chip Hyde χρησιμοποιηει και μια μιξη στα knife edge στην οποια εκτρεπεται μονο ενα εκ των δυο rudder (με ενα servo σε καθε rudder). O Butuzov απ'οτι πληροφορηθηκα δεν χρησιμοποιηει τετοια μιξη.


    * Butuzov.JPG (71.55 KB, 640x479 - angeschaut 558 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #98 am: Freitag, 19 Jun 2009, 22:38:05 »

    Τελος για οσους θελουν κατι απλο και scale χωρις να παιδευονται ιδιαιτερα με θεματα αεροδυναμικης υπαρχει και αυτο το semi scale YAK 55 που πεταξε ο Gernot Bruckmann στη Ρομιλια και κατελαβε την 8η θεση (απο 51 συμμετοχες)... Grin. Μιλαμε ομως για πολυ ειδικη περιπτωση και δεν χρειαζονται συστασεις νομιζω. Χαμόγελο



    * GMAN.JPG (60.31 KB, 640x479 - angeschaut 537 Mal.)
    Gespeichert
    iosif
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 148



    « Antwort #99 am: Samstag, 20 Jun 2009, 13:19:07 »

    Νικόλα, αυτό το rudder που ανοίγει στα δυο και χρησιμοποιείται σαν αερόφρενο, είναι χρηστικό και κάπου αλλού?
     
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #100 am: Sonntag, 21 Jun 2009, 22:44:48 »

    Νικόλα, αυτό το rudder που ανοίγει στα δυο και χρησιμοποιείται σαν αερόφρενο, είναι χρηστικό και κάπου αλλού?
     

    Φιλε Ιωσηφ,

    Φαντασου ενα βιβλιο δεμενο που το ριχνεις απο ψηλα σαν τουβλο και ενα βιβλιο χωρις δεσιμο που του επιτρεπεται να ανοιξουν τα φυλλα του. Ποιο αληθεια θα πεσει πιο γρηγορα αν κανει ελευθερη πτωση απ το ιδιο υψος; Μαλλον το πρωτο. Καπως ετσι λειτουργει και το split rudder.

    Εκτος αυτου βοηθαει απ'οτι λεει ο Hyde στα knife edge ο οποιος χρησιμοποιηει μια μιξη ως εξης:

    - Αριστερο ΚΕ - Εκτροπη σε αριστερο rudder και δεξιο ουδετερο
    - Δεξιο ΚΕ - Εκτροπη σε δεξιο rudder και αριστερο ουδετερο

    Χρησιμοποιηει ενα servo σε καθε rudder για να το πετυχει αυτο.

    Νικος
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #101 am: Samstag, 2 Jan 2010, 23:40:26 »

    Νεο μοντελο απο τον guru του pattern Chip Hyde με νεες καινοτομιες στο σχεδιασμο της ατρακτου. Το μοντελο VISA το οποιο δοκιμαστηκε ολο το Δεκεμβρη στην Αργεντινη με παρα πολυ καλα αποτελεσματα απ'οτι λεει και ο Hyde.



    * Visa1.jpg (58.05 KB, 711x392 - angeschaut 349 Mal.)

    * VISA2.jpg (57.7 KB, 1024x683 - angeschaut 351 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #102 am: Samstag, 2 Jan 2010, 23:41:53 »

    ...


    * VISA3.jpg (86.41 KB, 768x1152 - angeschaut 352 Mal.)

    * VISA4.jpg (70.14 KB, 1024x683 - angeschaut 349 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #103 am: Samstag, 2 Jan 2010, 23:43:18 »

    ...


    * VISA5.jpg (75.17 KB, 922x615 - angeschaut 366 Mal.)

    * VISA6.jpg (65.21 KB, 830x554 - angeschaut 343 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #104 am: Samstag, 2 Jan 2010, 23:46:35 »

    Chip Hyde με τη VISA της επιτυχιας... Grin


    * VISA7.jpg (72.52 KB, 922x615 - angeschaut 333 Mal.)

    * VISA8.jpg (25.23 KB, 320x240 - angeschaut 332 Mal.)

    * VISA9.jpg (34.98 KB, 320x240 - angeschaut 332 Mal.)
    Gespeichert
    Seiten: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatoren: 3DJunk, stavros)  |  Thema: Αεροδυναμική των pattern
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.033 Sekunden mit 28 Zugriffen.