Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.439 Posts in 12.383 Topics da 6.240 Utenti / Ultimo Utente: Νικ.
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 21:07:58

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Domenica, 5 Mag 2024, 21:07:58

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Soggetti recenti
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6240
    Ultimo utente: Νικ.
    Statistiche
    Posts Totali: 304439
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 208
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 2
    Visitatori: 180
    Totale: 182
    Selezione di tema

    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: Αεροδυναμική των pattern  (Letto 37344 volte)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #75 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 13:55:08 »

    Ξεχασα, κατασκευη OXAI, απο κατασκευαστικης αποψης τα καλυτερα F3A μοντελα στον κοσμο... αλλα ακριβα.



    * Seba3.jpg (44.84 KB, 480x360 - visto 419 volte.)

    * Seba4.JPG (36 KB, 640x480 - visto 419 volte.)
    Loggato
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 496



    « Risposta #76 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 14:00:20 »

    ειδα το σχετικο thread στο rcu

    πολυ ομορφα αλλα και πανακριβα οπως λενε για 3945 € or 6000 $

    Loggato

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #77 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 14:10:52 »

    Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
    2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)
    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #78 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 15:09:16 »

    Τι είναι αυτό ωρέ;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Και τι τιμές είναι αυτές;;;;;;;;;;;;;;; Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη

    Έχω 2 ερωτήσεις:

    1. Γιατί έχει 2 έλικες και όχι μία δίφυλλη ή μία τετράφυλλη;
    2. Γιατί 0' side thrust;;;;;;(φαντάζομαι πως οι έλικες φταιν γι' αυτό αλλά γιατί;)

    Και στα δύο ερωτήματά σου η απάντηση είναι μία:

    Οι δύο έλικες γυρίζουν με αντίθετη περιστροφή η μία από την άλλη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επιρροή πάνω στο μοντέλο από την ροπή προς τα δεξιά ή προς τα αριστερά.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #79 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 15:33:10 »

    Δηλαδή η πρώτη γυρίζει κανονικά και η δεύτερη αντίθετα της πρώτης και έτσι η πρώτη δεν εκτρέπει το αεροπλάνο. Ωραία, αλλά τι ακριβώς κερδίζει με αυτό το κολπάκι; Εγώ δεν το θεωρώ απαραίτητο. Ο μόνος λόγος είναι για το right thrust; Μπορεί να συμβεί κάτι αντίστοιχο για να μηδενιστεί και το down thrust;

    Ευχαριστώ.
    « Ultima modifica: Mercoledì, 6 Ago 2008, 15:48:25 da Nikos-G 1 » Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #80 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 15:44:44 »

    Η ροπή της έλικας σε κάποιο μοντέλο επιρρεάζει διαφορετικά το μοντέλο, ανάλογα με το πόσο γρήγορα γυρνάει, προς τα που και με τι ταχύτητα πηγαίνει το μοντέλο κ.λ.π.  Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν το right thrust είναι μια καλή λύση, αλλά από κει και πέρα δεν δίνει ποτέ το τέλειο αποτέλεσμα όσον αφορά το τριμάρισμα του μοντέλου.

    Με την λύση αυτή έχεις απλά αυτό το τέλειο αποτέλεσμα.  Μπορεί εσύ να μην το θεωρείς απαραίτητο, αλλά εσύ δεν ψάχνεις να κάνεις την τέλεια πτήση.  Γι' αυτούς τους πιλότους που είναι καρυφαίοι και η πρώτη θέση παίζεται στην λεπτομέρεια, το παραμικρό πλεονέκτημα μπορεί να κάνει την διαφορά.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #81 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 15:51:44 »

    Ευχαριστώ για την απάντηση Thumbs up

    Έχω ακόμα μια απορία:
    Οι δύο έλικες μάλλον δε θα γυρίζουν στις ίδιες στροφές, σωστά; Στις πόσες στροφές γυρίζει η πρώτη και στις πόσες η δεύτερη, για να υπάρχει το επιθυμητό αποτέλεσμα; Δε θέλω ακριβείς αριθμούς, στο περίπου. π.χ. η 2η γυρίζει στις 1/2 στροφές από την 1η.

    Ευχαριστώ

    Loggato
    Serafim
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.111



    « Risposta #82 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 16:14:03 »

    Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

    Σεραφείμ
    Loggato

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #83 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 17:11:14 »

    Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.
    Loggato
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #84 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 17:11:57 »

    Citazione
    Αυτό που ρωτάς δεν το ξέρω, αλλά λογικά, για να αντισταθμίζει η μία την ροπή της άλλη, πρέπει να κινούνται ακριβώς με τις ίδιες στροφές.

    Σεραφείμ

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #85 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 17:15:31 »

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος

    Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.
    Loggato
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #86 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 17:19:01 »

    Απο τη στιγμη που τα Blades εχουν το ιδιο μηκος και βημα τοτε πρεπει να γυριζουν στις ιδιες στροφες.

    Έτσι όμως πιστεύω πως το μοντέλο δεν θα κινείται.(Ξαναλέω ότι μπορεί να έχω λάθος). Στις φωτο οι έλικες φαίνονται ίδιες ως προς τι μήκος, δεν ξέρω για το βήμα όμως.
    Loggato
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #87 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 17:23:42 »

    Αν συμβαίνει αυτό τότε μάλλον το μοντέλο δε θα κινείται γιατί ακριβώς η μία θα αντισταθμίζει την ροπή της άλλης. Εκτός αν οι έλικες έχουν διαφορετική διάμετρο ή βήμα ή και τα δύο. Φυσικά μπορεί και να κάνω λάθος και όλα αυτά να μην αληθεύουν.

    Νίκος

    Οχι δε συμβαινει αυτο γιατι η μια εχει αρνητικο βημα και αλλη θετικο πολυ απλα, η οση και των δυο ειναι προς την ιδια διευθυνση...οι δυναμεις δεν ειναι αντιθετες με λιγα λογια.

    Αφού οι δυνάμεις έχουν ίδια διεύθυνση τότε εντάξει, νόμιζα ότι είχαμ αντίθετο.
    Τι εννοείς όταν λες θετικό και αρνητικό βήμα;
    &
    Πως λειτουργούν ακριβώς αυτές οι έλικες και δε χρειαζόμαστε right thrust(ελληνικά);
    Loggato
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 3.192



    « Risposta #88 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 17:24:29 »

    Απαντηση ως προς αυτο δοθηκε....οι ροπες ειναι αντιθετες....οι ελξεις ομως ως δυναμεις εχουν την ιδια διευθυνση και φορα.
    Loggato
    nikos_g1
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Posts: 274


    « Risposta #89 il: Mercoledì, 6 Ago 2008, 17:27:53 »

    Ο.Κ.

    Loggato
    Pagine: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Moderatori: 3DJunk, stavros)  |  Topic: Αεροδυναμική των pattern
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.036 secondi con 29 queries.