Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.241 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Dudleynes
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 15:14:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 15:14:59

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:11]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 13:05]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6241
    Τελευταίο: Dudleynes
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304419
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 117
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 114
    Συνολικά: 117
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18 ... 21     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: ALL about T-REX  (Αναγνώστηκε 66739 φορές)
    fanis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 249



    « Απάντηση #210 στις: Πέμπτη, 6 Δεκ 2007, 21:46:05 »

    κοιτα να δεις και μονο η μεταλικη κεφαλη του v2 λεει πολλα το περνεις ετοιμο και αυτο ειναι καλη βαση ....
    παντος  και τα δυο ειναι πολυ καλα  οπως ειπες και εσυ με λιγοτερα λεφτα και με το minititan κανεις το κεφι σου αρκει για 3d πτησεις να βαλεις αυτο που ειπα 14αρι γραναζι ειναι κατι που δεν το ξερουν πολλοι το μτ σε σχεση με το v2 εχουν 200 στροφες διαφορα σε ολα και στο απλο hover και στην 3d πτηση(hover 2400 kai 3d 3000 to mt και 2200 ,2800 το v2 )
    το μτ εχει πολυ καλη ουρα παντος 13 ρουλεμαν που την κανουν να ειναι και πολυ αργη αλλα και παρα πολυ αποτομη αν χρειαστει.
    βλεπεις και το ενα και το αλλο εχουν τα υπερ τους  Χαμόγελο Χαμόγελο
    το θεμα ειναι ποσα θα διαθεσεις και τι θες να κανεις .
    προβληματα πλεον δεν εχει κανενα απο τα δυο .
    Καταγράφηκε
    Αντώνης Σπύρου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 204



    « Απάντηση #211 στις: Παρασκευή, 7 Δεκ 2007, 10:08:22 »

    Καλημερα,
    Μιλάτε για δύο ανόμοια πράγματα..

    Πόσο θα κόστιζε το ΜΤ άν ηταν όλο μεταλικό και carbon???
    Το trex v2  έχει βγεί με την προοπτική του extreme 3d γι' αυτό και όλα μεταλικά και carbon...


    Αντώνης
    Καταγράφηκε
    Eraser
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 103



    « Απάντηση #212 στις: Παρασκευή, 7 Δεκ 2007, 18:36:56 »

    swstos o antonis
    Καταγράφηκε
    Sotos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 116


    3D only..


    WWW
    « Απάντηση #213 στις: Δευτέρα, 10 Δεκ 2007, 09:31:46 »

    Εγω με το V2 πεταω με 13 γραναζι και +-13 μοιρες βημα.Οσο και αν το εχω ζορισει δεν μου εχει αναψει τιποτα ιδιως το ESC το οποιο το θεωρω απλα ντουβαρι.Απο στροφες δεν ξερω να πω ποσες παιρνει αυτο που σιγουρα ξερω ομως ειναι οτι κανει απλα τρελλα πργματα και αν εχεις μια καλη τηλεκ. κανεις παπαδες.Εγω με τη dx7 το κανω απο τερμα αρχαριο μεχρι τσιτα επαγγελματια.Το δευτερο δεν φτανουν τα χερια μου να το κανω βεβαια αλλα οι δυνατοτητες υπαρχουν και ισως ο λογος του radio ειναι αυτος που αλλαζει τις γνωμες μιας και το μτ δεν το οδηγησα με τηλεκ. της προκοπης...
    Ενα μειον που βρισκω αλλα ειναι θεμα πτησης,μοιρων,ταχητυτας στροφειου κλπ ειναι η ωρα πτησης που βρισκεται με αυτες τις ρυθμισεις και λιγακι agressive πτηση στα 4 λεπτα.
    Ενα στοκ t-rex στε χερια εμπειρου για να δειτε δυνατοτητες στο παρακατω βιντεο

    http://www.youtube.com/watch?v=np5XSTwv4vA
    βεβαια και πατινι να του δωσεις θα το πεταξει αυτος αλλα τουλαχιστον φαινονται οι δυνατοτητες

    και ενα απλης πτησης

    http://www.youtube.com/watch?v=CPlZGbwxa00

    και ενα ''φτιαγμενο'' minititan με 4s li-po

    http://www.youtube.com/watch?v=ePmrU-m8_iI

    απο οτι ακουγεται το esc ειναι της align
    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 10 Δεκ 2007, 09:46:02 από Sotos » Καταγράφηκε

    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #214 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 17:52:56 »

    Πηρα για το τιρεχ μου ενα servo futaba s9257 για την ουρα [ταχυτητα 0,8 στα 4.8 volt
    GYRO εχω το 401
    αυτο το servo ειναι μονο για 4.8 volt[ το ειδα αφου το ειχα παραγγηλει] idiot2

    Μετρησα την ταση που βγαζει το speed control [align 35αρι]μετα το 401 προς το  servo  τις ουρας
    ηταν 5.9 volt
     
    Θελω να ρωτησω αν υπαρχει κατι για να βαλω και να μου φερνει 4.8 στην ουρα.
     και αν ναι που μπορω να το βρω???
    Ευχαρηστω.
    Καταγράφηκε

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #215 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 18:43:34 »

    Φίλε koseliok δέν έχεις κανένα πρόβλημα μέ τό σέρβο.
    Αν τό γυροσκόπιο λειτουργούσε κανονικά με το προηγούμενο σέρβο είσαι εντάξει.
    Αλλωστε τό 401 λειτουργεί στά 4.8, οπότε και τό σέρβο θά λειτουργήσει εκεί. Οσο γιά τά 5.9 v πού αναφέρεις πιστέυω ότι είναι πλασματικό τό νούμερο.
    Θεωρητικά στήν κατανάλωση θά σού βγάλει πιό λίγο. 5.3 - 5.4 v.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #216 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 20:08:03 »

    Ευχαρηστω φιλε  vtr..   Το τιρεχ ειναι το 450 ηλεκτρικο.

    Εχω ενα ερωτημα??

    Το 401 δουλευει μονο στα 4.8 volt

    Η δουλευει και στα 6 volt Huh?

    Καταγράφηκε

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #217 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 20:26:34 »

    Το 401 δουλεύει στά 4.8 έως περίπου 5.4 τό πολύ πολύ 5.5 πού είναι τά volt μιάς καλοφορτισμένης μπαταρίας.
    Βέβαια αυτά τά volt δέν είναι συχεχόμενα. Μια μικρή πτώση θά έχεις μόλις οπλίσεις τό speedcontrol.
    Τώρα από εκεί καί πέρα μήν πειραματιστής μέ τό gyro, σέ περισότερα volt.
    Γιά 6 volt ούτε συζήτηση.
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    levao
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 71



    « Απάντηση #218 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 21:47:55 »

    Πηρα για το τιρεχ μου ενα servo futaba s9257 για την ουρα [ταχυτητα 0,8 στα 4.8 volt
    GYRO εχω το 401
    αυτο το servo ειναι μονο για 4.8 volt[ το ειδα αφου το ειχα παραγγηλει] idiot2

    Μετρησα την ταση που βγαζει το speed control [align 35αρι]μετα το 401 προς το  servo  τις ουρας
    ηταν 5.9 volt
     
    Θελω να ρωτησω αν υπαρχει κατι για να βαλω και να μου φερνει 4.8 στην ουρα.
     και αν ναι που μπορω να το βρω???
    Ευχαρηστω.


    Υπαρχει της align κατι που λεγεται step-dawn κατεβαζει την ταση στα 4.8v ειναι σαν μικρη
    μπαλαντεζα για sevo ολοι οι εμποροι νομιζω θα το ξερουν     φιλικα Νικος
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #219 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 22:00:10 »

    επι της ευκαιριας υπαρχει καπου θεμα που να λεει τις διαφορες των διαφορων εκδοσεων του TREX 450 και αν αξιζουν οι διαφορες??

    αν δεν υπαρχει θεμα να το ανοιξουμε??
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    koseliok
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 248



    « Απάντηση #220 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 22:28:10 »

    Το 401 δουλεύει στά 4.8 έως περίπου 5.4 τό πολύ πολύ 5.5 πού είναι τά volt μιάς καλοφορτισμένης μπαταρίας.
    Βέβαια αυτά τά volt δέν είναι συχεχόμενα. Μια μικρή πτώση θά έχεις μόλις οπλίσεις τό speedcontrol.
    Τώρα από εκεί καί πέρα μήν πειραματιστής μέ τό gyro, σέ περισότερα volt.
    Γιά 6 volt ούτε συζήτηση.



    Συμφωνω ,αλλα το τιρεχ 450 ειναι ηλεκτρικο
    η μπαταρια του ειναι 11.1 βολτ
    και το speed control  ποσα volt  βγαζει στην ουρα ??
    Εγω μετρησα 5.9 volt

    Οποτε θα χρειαστει  ενα step-dawn ..
    Αν το βαλω σκετο μαλλον θα το καψει.

    Εχει βαλει κανενας το futaba s9257 να να διαφωτισει??
    Καταγράφηκε

    GOBLIN 500---trex 450 pro.... trex 450sport fl ----Trex 700 nitro  ..........
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #221 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 22:58:09 »

    Βάλε το step-down που σου λέει ο Νίκος (levao). Σου "κατεβάζει" την τάση κατά 0,7 V. Για ονομαστική τάση 5,3V και για πραγματική (της μέτρησής σου) 5,2V και είσαι ok.
    Τα σέρβο ουράς της Futaba 9254 κλπ δεν είναι για 6.0 V.
    Καταγράφηκε
    levao
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 71



    « Απάντηση #222 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 23:02:21 »

    Το step-dawn το βαζεις στο φισακι του gyro και ΟΧΙ-ΟΧΙ στo  servo της ουρας δηλαδη
    αν το gyro εχει 4.8v τοτε αυτοματα και το servo εχει 4,8v αν δεν το καταλαβες παρε τηλ
    τωρα στην Κερκυρα HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #223 στις: Παρασκευή, 22 Φεβ 2008, 23:26:36 »

    Το step-dawn το βαζεις στο φισακι του gyro και ΟΧΙ-ΟΧΙ στo  servo της ουρας δηλαδη
    αν το gyro εχει 4.8v τοτε αυτοματα και το servo εχει 4,8v αν δεν το καταλαβες παρε τηλ
    τωρα στην Κερκυρα HuhHuhHuhHuhHuhHuhHuh?

    Update : 'Εχεις δίκιο Νικ !!! Τοποθέτηση του step-down μετά από το δέκτη και πριν του gyro και σέρβο ουράς. Οπότε και τα δύο τους (gyro - servo) λειτουργούν με μείον 0.7V από το (ρεγουλαρισμένο από τα 11.1V) σύστημα των 6V.
    Οπότε με το παραπάνω λειτουργούν όλα τα σέρβος με τάση 6V και το σύστημα gyro-servo ουράς με 5.3V.

    Σημείωση : Υπάρχει πάντα η περίπτωση να μη κατάλαβα ή να κάνω λάθος. Παρακαλώ διορθώστε με και πάλι.
    Καταγράφηκε
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #224 στις: Σάββατο, 23 Φεβ 2008, 00:10:59 »

    Το 401 δουλευει στα 6ν. http://manuals.hobbico.com/fut/futm0807-manual.pdf
    Το 9257 οχι.
    Το 35Χ speed control της Align βγαζει ταση 5.9ν για το δεκτη. Το 35G βγαζει 5ν. Προφανως εχεις το πρωτο.
    Το step down θα το βαλεις μεταξυ γυροσκοπιου και σερβο ουρας. Το δικο μου ετσι δουλευει εδω και 3 μηνες.
    DS στο ON και delay 0.
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Σελίδες: 1 ... 12 13 14 [15] 16 17 18 ... 21     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα ηλεκτρικά (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: ALL about T-REX
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.