Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Sport - fun και γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: tanfoglio στις Δευτέρα, 12 Ιούν 2006, 16:02:11



Τίτλος: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: tanfoglio στις Δευτέρα, 12 Ιούν 2006, 16:02:11
Καλό και αυτό! Εχθές κόντεψα να χάσω ένα από τα αεροπλάνα μου.
Πετώντας με το SPAD μου με 4χρονο .52, από υπερβολική ίσως χαλαρότητα άφησα το αεροπλάνο να απομακρυνθεί αρκετά από μένα με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να συνιδητοποιήσω ότι δεν μπορώ να καταλάβω πια προς πια κατεύθυνση στρίβω, αν δουλεύει το μοτέρ κ.λ.π.

Απλά δεν μπορούσα πια να διακρύνω ούτε καν αν ήμουν ανάποδα ή όχι. Αποτέλεσμα δεν μπόρεσα να το ξαναφέρω στην οπτική μου εμβέλεια και το αεροπλάνο έπεσε. Ξέροντας ότι δεν είναι πάντα προφανές που έχει πέσει το αεροπλάνο (το αντίθετο μάλλον), ξεκίνησα για να πάω να το βρω.

Δύσκολα τα πράγματα. Στην πρώτη μου απόπειρα δεν βρήκα τίποτα. Βλέποντας ότι το χωράφι που θεωρούσα ότι είχε πέσει, ήταν γεμάτο με στάχυα ύψους πάνω από 1,0 μέτρο, συνιδητοποίησα ότι ίσως και να μην το βρω...Καταλαβαίνετε ότι με έπιασε κρύος ιδρώτας. Τελικά γύρισα πίσω, μάζεψα όλα τα πράγματα μου, και με το τζιπ μου πια ξαναμπήκα στα χωράφια για να κάνω την δεύτερη προσπάθεια. Τελικά ξεκινώντας εκ νέου το περπάτημα το είδα!!!. Ήταν ακόμα πιο μακρυά από ότι υπολόγιζα...

Ευτυχώς είχε πέσει σε ένα χωράφι με αμπέλια και φαινόταν εύκολα.
Τώρα πια περίμενα να δω τι είχε μείνει από το μοντέλλο γιατί πραγματικά η πτώση ήταν άσχημη. Τελικά εντυπωσιάστηκα για άλλη μια φορά από τα SPAD.
Απώλειες:ένας έλικας, ένα σπασμένο servo arm, ξεκολλημένο ελαφρώς το φτερό από coroplast, στραβωμένες ελαφρώς  οι ακίδες του δέκτη που συνδέονται με τον διακόπτη On-Off.
Χρόνος καθαρισμού, κολλημάτων κ.λ.π. :10 λεπτά!

Είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα δεν θα ήταν καθόλου έτσι αν το μοντέλλο δεν ήταν SPAD, αλλά ήταν κατασκευασμένο παραδοσιακά. Πράγματι εντυπωσιάστηκα. Και για του λόγου το αληθές το αεροπλάνο σώο πια όπως επέστρεψε σπίτι του...

(http://i50.photobucket.com/albums/f306/george6750_0/SUC51033.jpg)

Τέλος καλό, όλα καλά...

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: ilias στις Δευτέρα, 12 Ιούν 2006, 21:30:44
αν εχεις τυχη διαβαινε και ριζικο περπατει 8)smiley 8)smiley 8)smiley


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: Nikolas K στις Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 13:06:51
Φαντάζομαι θα στεναχωριόσουν πιό πολύ για τον κινητήρα και το δέκτη έτσι;  8)smiley


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: tanfoglio στις Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 13:10:46
Σωστό! Κινητήρα, δέκτη και το mini servo γκαζιού της Hitec. To servo στοιχίζει όσο όλο το αεροπλάνο!

Ευτυχώς όλα καλά! :thumbs up:

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 13:47:23
   τυχερουλη,ολα καλα!!!  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: tanfoglio στις Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 15:53:10
Κωστή ευτυχώς η άτρακτος είναι από σωλήνα υδροροής και άντεξε. Επίσης τα φτερά χτυπήσανε γερά και φύγανε και μακριά αλλά το coroplast...κανόνι. Μόνο ξεκόλλησαν σε ένα σημείο αλλά η εποξική να είναι καλά.

Ακόμα χώματα να φανταστείς πέφτανε από τα φτερά το βράδυ στο σπίτι. Τελικά τέτοια υλικά είναι ότι πρέπει για αρχάριο. Βέβαια το συγκεκριμένο setup είναι γρήγορο και ικανό για πολλά ακροβατικά, και τουλάχιστον προσγείωση με dead sticks δεν είναι και ότι πιο εύκολο, αφού πρέπει να έχει κάποια ταχύτητα για να μην "πέσει".

Αλλά κατά τα άλλα τα μοντέλλα από SPAD μπορεί να μην πέρνουν βραβείο εμφάνισης, σίγουρα όμως πέρνουν βραβείο πρακτικότητας και αντοχής!

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: Nikolas K στις Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 17:47:16


Αλλά κατά τα άλλα τα μοντέλλα από SPAD μπορεί να μην πέρνουν βραβείο εμφάνισης, σίγουρα όμως πέρνουν βραβείο πρακτικότητας και αντοχής!

Γιώργος

Αλλά δεν είναι και πολύ άσχημο κατά πως το βλέπω...ένα πρακτικό αεροπλάνο, με όλη τη σημασία της λέξης. Ένα αεροπλάνο είναι όμορφο όταν πετάει.


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: tanfoglio στις Τρίτη, 13 Ιούν 2006, 21:14:56
Νικόλα συμφωνώ απόλυτα. Το ίδιο αεροπλάνο με ένα λίγο διαφορετικό φτερό (με λίγο παραπάνω μήκος για μικρότερη φόρτιση, και ίσως και μια μικρή δίεδρη) και ένα μικρότερο κινητήρα, πιστεύω ότι είναι το ιδανικό μοντέλλο για να μάθει κάποιος να πετάει και να το ευχαριστηθεί.

Σίγουρα δεν είναι αυτό που λέμε δείγμα "παραδοσιακού" αερομοντελλισμού, αλλά νομίζω μπροστά στην χρηστικότητα του ΄μικρή σημασία έχει αυτό. Άλωστε οί ώρες πτήσης ενδιαφέρουν αρχικά. Μετά αφού είμαστε σίγουροι για τον ευατό μας, έρχονται και άλλα μοντέλλα πιο καλαίσθητα, πιο τεχνικά κ.λ.π. 

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: DeltaMan στις Τετάρτη, 14 Ιούν 2006, 10:40:04
Έτσι , έτσι ...
Θέλει καμιά φορά και απλά πράγματα η Ζωή μας για να χαμογελάει και λίγο το χειλάκι μας ...  ;)

Γιώργο , το δοκάρι του φτερού Μπάλσα είναι με τα νερά κατά μήκος του ? 


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: tanfoglio στις Τετάρτη, 14 Ιούν 2006, 15:56:58
 ;D ;D ;D
Απόστολε τα χαρακάκια τα ξύλινα που είχαμε μικροί τα θυμάσαι???

Γιώργος


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: gregman στις Πέμπτη, 15 Ιούν 2006, 12:39:13
Αποστολε παλι εγραψες,  δοκαρι φτερου μονο με οριζοντια νερα γινεται


Τίτλος: Απ: Ευτυχώς το SPAD άντεξε
Αποστολή από: gliderguider στις Πέμπτη, 15 Ιούν 2006, 13:17:51
Eτσι όπως είναι πρέπει τα νερά να είναι παράλληλα στη μεγάλη διάσταση. Αν το κάνει κανείς σε σχήμα "Ι" (απείρως πιο ανθεκτικό), τότε στο κεντρικό κομμάτι τα νερά πρέπει να είναι κάθετα (διάτμηση) και στα δύο δοκαράκια πάνω και κάτω παράλληλα στη μεγάλη διάσταση (εφελκυσμός - συμπίεση).