Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.419 Posts in 12.383 Topics da 6.241 Utenti / Ultimo Utente: Dudleynes
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Giovedì, 2 Mag 2024, 15:24:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
Ricerca:     Ricerca Avanzata
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Benvenuto, Visitatore. Per favore, effettua il login o registrati.
Hai perso la tua email di attivazione?
Giovedì, 2 Mag 2024, 15:24:12

Login con username, password e lunghezza della sessione
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Utenti
    Utenti Totali: 6241
    Ultimo utente: Dudleynes
    Statistiche
    Posts Totali: 304419
    Topics Totali: 12383
    Online Oggi: 117
    Presenze Massime Online: 959
    (Domenica, 18 Ott 2020, 16:30:52)
    Utenti Online
    Utenti: 1
    Visitatori: 106
    Totale: 107
    Selezione di tema

    Pagine: 1 2 3 4 [5] 6     Vai Giù
    Stampa
    Autore Topic: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho  (Letto 25442 volte)
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 23


    « Risposta #60 il: Martedì, 17 Feb 2009, 20:22:03 »

    Καλοκαίρι και πάμε για μπάνια...

    Ενόψει των διακοπών που ήρθαν επιτέλους, ολοκλήρωσα μια γρήγορη κατασκευή για μια μικρή αεράκατο, για πτήσεις στην παραλία. Εδώ είναι οι πρώτες φωτογραφίες, αν και χωρίς διακόσμηση το λευκό δείχνει αρκετά βαρετό...


    Πρόκειται για ένα μικρό μοντέλο, με άνοιγμα φτερών περίπου 40 cm και βάρος 16,5 γραμμάρια. Όλος ο εξοπλισμός προήλθε από το Cessna της Kyosho. Συγκριτικά με το Cessna, το Micro Drake είναι λίγο ελαφρύτερο ενώ έχει πολύ μεγαλύτερο φτερό, οπότε πετάει πολύ πιο αργά.

    Εδώ σε ενδιάμεσο στάδιο. λίγο πριν την ολοκλήρωση, και σε ένα πάγκο εργασίας που δεν διεκδικεί βραβείο τάξης και καθαριότητας  Ντροπή...



    Οι πρώτες δοκιμές είναι αρκετά ενθαρυντικές. Απομένει να δοκιμαστεί και στη θάλασσα  Cheesy
    Δεν είναι βέβαια για δυνατό αέρα, μάλλον για πρωινή ώρα άπνοιας. Και βέβαια κάνει και για indoor (και για χιόνι το χειμώνα  devil)

    Το υλικό κατασκευής είναι φύλλο durobatics, πολύ λεπτό και ελαφρύ υλικό (μπορεί να έχει σχέση με το depron). Είναι διαθέσιμο σε πάχη 1 και 0,5 χιλιοστών από το www.durobatics.com, αν και αρχικά θα φανεί αρκετά ακριβό σε σχέση με την επιφάνεια του φύλλου. Είναι όμως αδιάβροχο και πολύ ελαφρύ.

    Το σχέδιο είναι διαθέσιμο για όποιον ενδιαφέρεται στο παρακάτω link:
    http://www.flyrc.com/articles/plandownload_micro_drake.shtml

    Επίσης, ένα σύντομο συνοδευτικό άρθρο:
    http://www.gryffinaero.com/models/ffpages/rce/microdrake/index.html

    gkan

    Υ.Γ. τα υπόλοιπα μοντέλα προχωράνε, αργά μεν αλλά σταθερά


    καλησπερα

    το  durobatics ηρθε και ανυπομονω να ξεκινησω, ηθελα να ρωτησω τα moter του Vapor και του Citabria ειναι της ιδιας ισχυος? εχω την εντυπωση πως του Citabria ειναι πιο ισχυρο παρα το μεγεθος του που ειναι πιο μικρο απο του Vapor. τα καλωδια που εχουν τα μοτερ που τα βρισκουμαι ? κανω κατι επισκευες στον Ποντικα και σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ για αυτο ρωτω

    ευχαριστω

    Θαλασσινος
    Loggato
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #61 il: Martedì, 17 Feb 2009, 20:44:21 »

    Καλησπέρα,

    να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν κάποιο από τα δύο μοτέρ είναι πιο ισχυρό. Ίσως του Vapor, αλλά είναι απλά αίσθηση.

    Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι ότι ο μειωτήρας του Vapor έχει πολύ μεγαλύτερο λόγο μείωσης σε σχέση με του Citabria/Cessna.
    Από δοκιμές που έκανα, το σστημα μοτέρ-μειωτήρας-έλικα του Citabria αποδίδει περίπου 11-12 γρ. ώσης, ενώ του Vapor φτάνει και τα 15 (πολύ μεγαλύτερη έλικα και πολύ μεγαλύτερη ροπή λόγω του μειωτήρα).

    Εκτιμώ ότι μόνο με μοτέρ δεν θα δείς αξιοπρόσεκτη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ο δικός μου πετάει με το σετ της Cessna. Όταν πήγα να το δοκιμάσω με έλικα από Citabria ή αργότερα από Vapor, η απόδοση έπεφτε... Η μικρή δούλευε καλύτερα με αυτό τον μειωτήρα...

    Βέβαια, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις μόνος σου.  Wink

    Καλώδια ?
    Δοκίμασε εδώ:
    http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=index&cPath=69_70
    και πιο ειδικά:
    http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=69_70&products_id=197

    Επίσης έχει μπαταρίες και mini connectors για να μπορείς να αλλάζεις εύκολα μοτέρ, χωρίς κολλήσεις...

    3Α αποκλείεται να τραβήξεις ποτέ με αυτά τα συστήματα...

    Καλή επιτυχία με το Micro Drake. Αν ακολουθήσεις σωστά το σχέδιο και το κρατήσεις και ελαφρύ, θα έχεις ένα πολύ ωραίο μικρό μοντέλο...

    gkan
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 23


    « Risposta #62 il: Martedì, 17 Feb 2009, 22:57:21 »

    Καλησπέρα,

    να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν κάποιο από τα δύο μοτέρ είναι πιο ισχυρό. Ίσως του Vapor, αλλά είναι απλά αίσθηση.

    Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι ότι ο μειωτήρας του Vapor έχει πολύ μεγαλύτερο λόγο μείωσης σε σχέση με του Citabria/Cessna.
    Από δοκιμές που έκανα, το σστημα μοτέρ-μειωτήρας-έλικα του Citabria αποδίδει περίπου 11-12 γρ. ώσης, ενώ του Vapor φτάνει και τα 15 (πολύ μεγαλύτερη έλικα και πολύ μεγαλύτερη ροπή λόγω του μειωτήρα).

    Εκτιμώ ότι μόνο με μοτέρ δεν θα δείς αξιοπρόσεκτη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ο δικός μου πετάει με το σετ της Cessna. Όταν πήγα να το δοκιμάσω με έλικα από Citabria ή αργότερα από Vapor, η απόδοση έπεφτε... Η μικρή δούλευε καλύτερα με αυτό τον μειωτήρα...

    Βέβαια, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις μόνος σου.  Wink

    Καλώδια ?
    Δοκίμασε εδώ:
    http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=index&cPath=69_70
    και πιο ειδικά:
    http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=69_70&products_id=197

    Επίσης έχει μπαταρίες και mini connectors για να μπορείς να αλλάζεις εύκολα μοτέρ, χωρίς κολλήσεις...

    3Α αποκλείεται να τραβήξεις ποτέ με αυτά τα συστήματα...

    Καλή επιτυχία με το Micro Drake. Αν ακολουθήσεις σωστά το σχέδιο και το κρατήσεις και ελαφρύ, θα έχεις ένα πολύ ωραίο μικρό μοντέλο...

    gkan

    Ευχαριστω πολυ

    για την βοηθεια

    καληνυχτα

    Θαλασσινος
    Loggato
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 23


    « Risposta #63 il: Domenica, 8 Mar 2009, 23:26:12 »

    Καλησπέρα,

    να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν κάποιο από τα δύο μοτέρ είναι πιο ισχυρό. Ίσως του Vapor, αλλά είναι απλά αίσθηση.

    Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι ότι ο μειωτήρας του Vapor έχει πολύ μεγαλύτερο λόγο μείωσης σε σχέση με του Citabria/Cessna.
    Από δοκιμές που έκανα, το σστημα μοτέρ-μειωτήρας-έλικα του Citabria αποδίδει περίπου 11-12 γρ. ώσης, ενώ του Vapor φτάνει και τα 15 (πολύ μεγαλύτερη έλικα και πολύ μεγαλύτερη ροπή λόγω του μειωτήρα).

    Εκτιμώ ότι μόνο με μοτέρ δεν θα δείς αξιοπρόσεκτη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ο δικός μου πετάει με το σετ της Cessna. Όταν πήγα να το δοκιμάσω με έλικα από Citabria ή αργότερα από Vapor, η απόδοση έπεφτε... Η μικρή δούλευε καλύτερα με αυτό τον μειωτήρα...

    Βέβαια, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις μόνος σου.  Wink

    Καλώδια ?
    Δοκίμασε εδώ:
    http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=index&cPath=69_70
    και πιο ειδικά:
    http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=69_70&products_id=197

    Επίσης έχει μπαταρίες και mini connectors για να μπορείς να αλλάζεις εύκολα μοτέρ, χωρίς κολλήσεις...

    3Α αποκλείεται να τραβήξεις ποτέ με αυτά τα συστήματα...

    Καλή επιτυχία με το Micro Drake. Αν ακολουθήσεις σωστά το σχέδιο και το κρατήσεις και ελαφρύ, θα έχεις ένα πολύ ωραίο μικρό μοντέλο...

    gkan
    Loggato
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 23


    « Risposta #64 il: Domenica, 8 Mar 2009, 23:33:02 »

    Καλησπέρα,

    να σου πω την αλήθεια, δεν γνωρίζω αν κάποιο από τα δύο μοτέρ είναι πιο ισχυρό. Ίσως του Vapor, αλλά είναι απλά αίσθηση.

    Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι ότι ο μειωτήρας του Vapor έχει πολύ μεγαλύτερο λόγο μείωσης σε σχέση με του Citabria/Cessna.
    Από δοκιμές που έκανα, το σστημα μοτέρ-μειωτήρας-έλικα του Citabria αποδίδει περίπου 11-12 γρ. ώσης, ενώ του Vapor φτάνει και τα 15 (πολύ μεγαλύτερη έλικα και πολύ μεγαλύτερη ροπή λόγω του μειωτήρα).

    Εκτιμώ ότι μόνο με μοτέρ δεν θα δείς αξιοπρόσεκτη διαφορά. Παρεπιπτόντως, ο δικός μου πετάει με το σετ της Cessna. Όταν πήγα να το δοκιμάσω με έλικα από Citabria ή αργότερα από Vapor, η απόδοση έπεφτε... Η μικρή δούλευε καλύτερα με αυτό τον μειωτήρα...

    Βέβαια, το καλύτερο που έχεις να κάνεις, είναι να πειραματιστείς και να δοκιμάσεις μόνος σου.  Wink

    Καλώδια ?
    Δοκίμασε εδώ:
    http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=index&cPath=69_70
    και πιο ειδικά:
    http://www.atomicworkshop.co.uk/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=69_70&products_id=197

    Επίσης έχει μπαταρίες και mini connectors για να μπορείς να αλλάζεις εύκολα μοτέρ, χωρίς κολλήσεις...

    3Α αποκλείεται να τραβήξεις ποτέ με αυτά τα συστήματα...

    Καλή επιτυχία με το Micro Drake. Αν ακολουθήσεις σωστά το σχέδιο και το κρατήσεις και ελαφρύ, θα έχεις ένα πολύ ωραίο μικρό μοντέλο...

    gkan

    καλησπερα Γιωργο

    το drake προχωρα ατρακτος με δεκτη μοτερ ελικα βαση μοτερ και μπαταρια 14 γρ ειναι καλα ? η βαρυ/ δεν εχω φτιαξει φτερο και πυλωνα .τον πυλωνα λεω νατον κανω απο μπαλσα 3 μμ
     θα σ στειλω φωτος

    Θαλασσινος
    Loggato
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 23


    « Risposta #65 il: Martedì, 10 Mar 2009, 22:17:06 »

    Καλοκαίρι και πάμε για μπάνια...

    Ενόψει των διακοπών που ήρθαν επιτέλους, ολοκλήρωσα μια γρήγορη κατασκευή για μια μικρή αεράκατο, για πτήσεις στην παραλία. Εδώ είναι οι πρώτες φωτογραφίες, αν και χωρίς διακόσμηση το λευκό δείχνει αρκετά βαρετό...


    Πρόκειται για ένα μικρό μοντέλο, με άνοιγμα φτερών περίπου 40 cm και βάρος 16,5 γραμμάρια. Όλος ο εξοπλισμός προήλθε από το Cessna της Kyosho. Συγκριτικά με το Cessna, το Micro Drake είναι λίγο ελαφρύτερο ενώ έχει πολύ μεγαλύτερο φτερό, οπότε πετάει πολύ πιο αργά.

    Εδώ σε ενδιάμεσο στάδιο. λίγο πριν την ολοκλήρωση, και σε ένα πάγκο εργασίας που δεν διεκδικεί βραβείο τάξης και καθαριότητας  Ντροπή...



    Οι πρώτες δοκιμές είναι αρκετά ενθαρυντικές. Απομένει να δοκιμαστεί και στη θάλασσα  Cheesy
    Δεν είναι βέβαια για δυνατό αέρα, μάλλον για πρωινή ώρα άπνοιας. Και βέβαια κάνει και για indoor (και για χιόνι το χειμώνα  devil)

    Το υλικό κατασκευής είναι φύλλο durobatics, πολύ λεπτό και ελαφρύ υλικό (μπορεί να έχει σχέση με το depron). Είναι διαθέσιμο σε πάχη 1 και 0,5 χιλιοστών από το www.durobatics.com, αν και αρχικά θα φανεί αρκετά ακριβό σε σχέση με την επιφάνεια του φύλλου. Είναι όμως αδιάβροχο και πολύ ελαφρύ.

    Το σχέδιο είναι διαθέσιμο για όποιον ενδιαφέρεται στο παρακάτω link:
    http://www.flyrc.com/articles/plandownload_micro_drake.shtml

    Επίσης, ένα σύντομο συνοδευτικό άρθρο:
    http://www.gryffinaero.com/models/ffpages/rce/microdrake/index.html

    gkan

    Υ.Γ. τα υπόλοιπα μοντέλα προχωράνε, αργά μεν αλλά σταθερά


    καλησπερα

    το  durobatics ηρθε και ανυπομονω να ξεκινησω, ηθελα να ρωτησω τα moter του Vapor και του Citabria ειναι της ιδιας ισχυος? εχω την εντυπωση πως του Citabria ειναι πιο ισχυρο παρα το μεγεθος του που ειναι πιο μικρο απο του Vapor. τα καλωδια που εχουν τα μοτερ που τα βρισκουμαι ? κανω κατι επισκευες στον Ποντικα και σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ για αυτο ρωτω

    ευχαριστω

    Θαλασσινος

    καλησπερα Γιωργο

    προχωρω αργα και σταθερα με το drake.ηθελα να ρωτησω την διεδρο στο micro drake πως την υπολογιζουμε?

    Θαλασσινος
    Loggato
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #66 il: Martedì, 10 Mar 2009, 22:56:19 »

    Θαλασσινέ καλησπέρα,

    στη δεύτερη σελίδα του σχεδίου, που έχει το φτερό, αναφέρει 1 ίντσα δίεδρο σε κάθε άκρο...

    Όσο για το βάρος που ρώτησες νωρίτερα, ναι, είναι πολύ καλά, αν λείπει μόνο φτερό και πυλώνας. Λογικά δεν θα ξεπεράσεις τα 16-17 γραμμάρια, ολικό βάρος...

    Καλή συνέχεια,

    Γιώργος
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    thalassinos
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Posts: 23


    « Risposta #67 il: Martedì, 10 Mar 2009, 23:30:50 »

    Θαλασσινέ καλησπέρα,

    στη δεύτερη σελίδα του σχεδίου, που έχει το φτερό, αναφέρει 1 ίντσα δίεδρο σε κάθε άκρο...

    Όσο για το βάρος που ρώτησες νωρίτερα, ναι, είναι πολύ καλά, αν λείπει μόνο φτερό και πυλώνας. Λογικά δεν θα ξεπεράσεις τα 16-17 γραμμάρια, ολικό βάρος...

    Καλή συνέχεια,

    Γιώργος

    σε ευχαριστω Γιωργο
    Loggato
    Pilot Haris
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 854

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5


    « Risposta #68 il: Venerdì, 26 Giu 2009, 11:01:55 »

    Ξεκίνησα κι εγώ να φτιάξω το Micro Drake. στην αρχή το έκανα στην κανονική κλίμακα αλλα βγήκε πολλή μικρό. Γίαυτό πήγα και έκανα το σχέδιο διπλάσιο. Θα του βάλω τριφασικό μοτέρ κανονικά servo κλπ. σύντομα θα βάλω και φωτό.!!!
    « Ultima modifica: Venerdì, 26 Giu 2009, 16:24:36 da evan » Loggato

    http://www.facebook.com/pilot.haris.5

    Aurora-
    Raptor X50-
    Gemini Multiplex-
    Fun Jet Multiplex-
    Twin Jet Multiplxex-
    Minimoa ArtTech-
    Yak 54 Thunder Tiger-
    DogFighter Multiplex-
    Tucan  Multiplex-
    EasyStar II  Multiplex-
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #69 il: Lunedì, 19 Ott 2009, 22:41:33 »

    Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε τον Peter Rake. Είναι Άγγλος και αρκετά σχέδιά του έχουν εμφανιστεί σε περιοδικά όπως Flying Scale Models, Aviation Modeller International.

    Πολύ πρόσφατα του ήρθε να ετοιμάσει μερικά σχέδια του σε μικρότερο μέγεθος, κατάλληλα να χρησιμοποιηθούν με τα ηλεκτρονικά της Kyosho. Έτσι τρέχει ένα σχετικό θέμα στο RCGroups, όπου έχει διαθέσιμα για download τα σχέδια που ολοκληρώνει. Για την ώρα έχει 3 έτοιμα, θα ακολουθήσουν σίγουρα και άλλα.

    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1125091

    Επειδή μετά από τόσο καιρό, όλο και κάποιο διαλυμένο Cessna ή Citabria θα υπάρχει κάπου που δεν μπορεί να πετάξει πλέον, τι καλύτερο από την "ανακύκλωση" του εξοπλισμού σε ένα νέο μοντέλο και μάλιστα χειροποίητο...

    Εάν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να δοκιμάσει. Για κάθε πρόσθετη βοήθεια ή και απορίες, εδώ είμαστε...

    gkan
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #70 il: Lunedì, 19 Ott 2009, 23:56:35 »

    Ιδιοκατασκευή βασισμένη στα ηλεκτρικά ενός παλιού LAMA V3 είναι εφικτή;Θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθουν στην κατασκευή ενός 3κάναλου ή 4κάναλου αεροπλάνου με εκτέπασμα 30'' ;Συγκεκριμένα το PFALZ E1 IPS ένα μονοπλάνο του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου από σχέδιο που βρήκα στο περιοδικό MODEL WORLD!!
    Loggato

    Πετάμε ?
    Γιώργος Κανδυλάκης
    Administrator
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.248



    « Risposta #71 il: Martedì, 20 Ott 2009, 00:23:38 »

    Δημήτρη, δεν γνωρίζω καθόλου από LAMA και ελικόπτερα γενικότερα. Ούτε πως δουλεύουν τα servo, ούτε τι γίνεται με τις μίξεις. Θεωρητικά χρειάζονται τα εξής αποτελέσματα:

    δίνω γκάζι => ανεβάζει στροφές κάποιος κινητήρας
    δεξί στικ δεξιά-αριστερά => γυρνάει το 1 servo
    δεξί στικ πάνω-κάτω => γυρνάει το άλλο servo

    Αν πετύχεις αυτά, τότε ναι...

    Μάλλον θα πρέπει να το ψάξεις στο RCgroups, αν παίζει κάτι τέτοιο, δηλώνω αναρμόδιος...

    gkan
    Loggato

    όσο ελαφρύτερα είναι, τόσο ψηλότερα πάνε

    μέτρα με μικρόμετρο, σημάδεψε με κιμωλία, κόψε με τσεκούρι...
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Risposta #72 il: Martedì, 20 Ott 2009, 10:17:31 »

    Καλημέρα σε Ολους  Thumbs up

    Λογικά κατω απο τις μπαταριες της τ/κ του λαμα, θα βρεις καποιο dip switch μικροδιακοπτη για να γυρισει απο heli σε aero.

    μετα ολα ειναι απλα παιρνεις για μοτερ απο την μια εξοδο του 4σε1, το elevator κανονικά, και αιλερον για rudder.

    παντως τωρα που το σκεφτομαι ισως και οπως ειναι να μην εχεις προβλημα χμ...  για τσέκαρε!!!!!!!
    Loggato
    Δημήτρης Άρτα
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 2.268



    « Risposta #73 il: Martedì, 20 Ott 2009, 11:56:22 »

    Απο θέμα καναλιών το ξέρω,είμαι καλυμένος με το 4σε1!Απο θέμα βάρους μπαταρίας και δέκτη δεν ξέρω, όπως και αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ίδια τα μοτέρ του ελικοπτέρου με κάποια πατέντα!Να μην πάει κάτι χαμένο!
    Loggato

    Πετάμε ?
    Stargazer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Posts: 1.234


    Obi-Wan Has Taught Me Well !!!


    « Risposta #74 il: Martedì, 20 Ott 2009, 13:49:22 »

    Απο θέμα καναλιών το ξέρω,είμαι καλυμένος με το 4σε1!Απο θέμα βάρους μπαταρίας και δέκτη δεν ξέρω, όπως και αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τα ίδια τα μοτέρ του ελικοπτέρου με κάποια πατέντα!Να μην πάει κάτι χαμένο!

    για μονοκινητίριο δύσκολα φίλε μου αλλά μπορείς να κάνεις ένα 2κινητίριο και όταν πειράζεις το rudder θα γυρνάει ο ένας κινιτήρας ποιο γρήγορα απο τον άλλον όταν κινείς το aileron δίνεις εντολή στο servo του aileron k αντίστιχα στο elevator δεν ειπάρχει καμιά απολήτος μίξη άσε που επιδή έχει gyro θα είναι κ ποιό σταθερό!
    Loggato

    Live To Fly, Fly To Live

    You know you've landed with the wheels up when it takes full power to taxi to the ramp.
    Pagine: 1 2 3 4 [5] 6     Vai Su
    Stampa
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Moderatore: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Topic: ιδιοκατασκευές βασισμένες στο Minium της Kyosho
    Salta a:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    Traduzione Italiana a cura di SMItalia

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Valido! CSS Valido!
    Pagina creata in 0.038 secondi con 26 queries.