Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.516 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:05:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Dimanche, 19 Mai 2024, 00:05:06

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304516
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 40
    Total: 41
    Choix de thème

    Pages: 1 [2] 3 4  Toutes     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Yak-54 50cc by PeakModel  (Lu 11858 fois)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #15 le: Jeudi, 21 Aoϋt 2008, 12:42:59 »

    Λοιπόοοον...

    Το άνοιξα, είναι όλα καλά απ' ότι φαίνεται, καλή συσκευασία και πολύ γερό κουτί.  Το hardware φαίνεται καλό και πλήρες, γενικά η ποιότητα φαίνεται να είναι καλή.

    Γιώργο μηχανή θα μπεί DA-50R την οποία έχω ήδη από προηγούμενο μοντέλο, όπως και τα Hitec σέρβο.

    Έχω βάλει το καινούριο μου τρικάναλο ελικοπτεράκι πάνω για να υπάρχει μια σύγκριση μεγέθους.


    * yak563.JPG (109 Ko, 1024x768 - vu 838 fois.)

    * yak570.JPG (52.34 Ko, 1024x768 - vu 807 fois.)
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #16 le: Jeudi, 21 Aoϋt 2008, 12:43:49 »

    Τα σκέλη είναι μεταλλικά βαμμένα μαύρα, τα tubes carbon.


    * yak573.JPG (86.16 Ko, 1024x768 - vu 835 fois.)

    * yak579.JPG (68.09 Ko, 576x768 - vu 808 fois.)
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #17 le: Jeudi, 21 Aoϋt 2008, 12:46:34 »

    Και δύο τελευταίες, το hardware και μία με τα κομμάτια τοποθετημένα πρόχειρα πάνω


    * yak581.JPG (92.37 Ko, 1024x768 - vu 831 fois.)

    * yak590.JPG (87.81 Ko, 1024x768 - vu 818 fois.)
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    fly rabbit
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 108


    http://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM&fe


    « Répondre #18 le: Jeudi, 21 Aoϋt 2008, 13:02:29 »

    Λοιπόοοον...

    Το άνοιξα, είναι όλα καλά απ' ότι φαίνεται, καλή συσκευασία και πολύ γερό κουτί.  Το hardware φαίνεται καλό και πλήρες, γενικά η ποιότητα φαίνεται να είναι καλή.

    Γιώργο μηχανή θα μπεί DA-50R την οποία έχω ήδη από προηγούμενο μοντέλο, όπως και τα Hitec σέρβο.

    Έχω βάλει το καινούριο μου τρικάναλο ελικοπτεράκι πάνω για να υπάρχει μια σύγκριση μεγέθους.

    Από σύμπτωση έχω και εγώ το ίδιο εληκοπτεράκι, και όταν  μάλιστα  ψάχνω  να το βρω παίρνω τον μεγεθυντικό φακό. devil  devil  devil
    Επειδή σκέπτομε σοβαρά να το παραγγέλλω, για την πτητική του ικανότητα γνωρίζεις κάπια στοιχεία.  Χαμόγελο   
    Journalisée

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 479



    « Répondre #19 le: Jeudi, 21 Aoϋt 2008, 14:03:24 »

    Ωραια, ωραια!!!

    Πολυ καλη κατασκευη φαινεται Σεραφειμ. Ελαφρωματα παντου, πουθενα foam, χωροδικτυωματα κτλ. Τελεια. Επισης η επικαλυψη φαινεται σε καλη κατασταση, καλα σιδερωμενη.
    Η DA με standard muffler η θα βαλεις σιλανσιε (Silencer ελληνιστη)?
    Μια παρακληση. Επιφανειες ειναι καλες και ευθειες, γιατι δεν φαινονται προφιλ στις φωτο.

    Δεν βλεπω εργαλεια και κολλες κοντα.
    Τι περιμενεις και δεν εχεις αρχισει??? Θυμός

    Θελουμε build thread angel Thumbs up
    Journalisée

    Ignorance is bliss
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #20 le: Jeudi, 21 Aoϋt 2008, 14:48:00 »

    Θοδωρή δεν μπορώ να πω ότι έχω ψάξει ιδιαίτερα το πως πετάει το μοντέλο.  Άλλωστε και οι ικανότητές μου δεν είναι τέτοιες που να έχω πολλές απαιτήσεις.  Θα διαβάσω κάποια στιγμή να δω τι γίνεται.

    Pani είναι καλή κατασκευή και όλα φαίνονται να είναι ίσια κι όπως πρέπει.  Η εξάτμιση που θα βάλω (κι αυτή την έχω) είναι είναι η pitts style της Slimline με υποδοχή για smoke (αργότερα αυτό).

    Σίγουρα όταν θα το ξεκινήσω θα δείξω την διαδικασία.  Μην περιμένετε όμως τίποτα τρελούς ρυθμούς, γιατί την κατασκευή-συναρμολόγηση την βαριέμαι  Crazy2.  Θέλω να πιστεύω πάντως ότι μέχρι τα μέσα Σεπτέμβρη θα πετάξει (ίσως και νωρίτερα αλλά έχω πει και στο παρελθόν μεγάλες κουβέντες και τελικά...).

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #21 le: Jeudi, 21 Aoϋt 2008, 17:55:30 »

    Να τα μας ....ολο και κατι θα δω και θα αρχισω να τσουρουφλιζομαι σαν τιγανητο καλαμαρακι και ειναι και καλη η τιμη του το "ατιμο" Θυμός αχ και ολο λεω που νατο βαλεις ρε(εγω) το 2μετρο Yak και ολο κατι τετοια βλεπω και φτιαχνομαι.....
    αντε καλη κατασκευη .... Ποοολύ άνεση
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 496



    « Répondre #22 le: Jeudi, 21 Aoϋt 2008, 18:06:38 »

    Αντρεα προχωρα στην αγορα ειναι απιστευτα τα μοντελα  Wink
    Journalisée

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #23 le: Jeudi, 18 Sept. 2008, 12:21:23 »

    Καλημέρα σε όλους

    Εδώ και μερικές μέρες έχω αρχίσει με αργούς ρυθμούς την κατασκευή.  Η πρώτη παρατήρηση είναι ότι θα χρειαστεί αρκετό σιδέρωμα το μοντέλο γιατί έχει χαλαρώσει σε πολλά σημεία η επικάλυψη.  Αυτό όμως θα γίνει στο τέλος.  Παρακάτω θα περιγράψω τα βήματα για την ολοκλήρωση της κατασκευής.

    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να κατέβει το manual από το site γιατί μέσα στην συσκευασία δεν υπάρχει.  Αυτό δεν έγινε τυχαία στο δικό μου, απ' ότι κατάλαβα δεν βάζουν manual, αλλά τα έχουν όλα στο site τους για κατέβασμα.  Το συγκεκριμένο είναι αρκετά καλό για no name μοντέλο, το μόνο πρόβλημα που ίσως συναντήσει κανείς είναι ότι επειδή το manual αφορά διάφορα μοντέλα αυτού του μεγέθους κάποιες από τις φωτογραφίες δεν δείχνουν το Yak, με αποτέλεσμα να πρέπει να καταλάβεις κάποια πράγματα χωρίς να τα δεις.  Αν θέλει κάποιος να το κατεβάσει υπάρχει στο http://www.peakmodel.com/yak54-50cc.pdf




    Η πρώτη δουλειά που περιγράφεται είναι η τοποθέτηση των μεντεσέδων (ένα από τα χειρότερά μου).  Οι μεντεσέδες που έχει μέσα το μοντέλο είναι 'καρφιά' και οι τρύπες είναι αρκετά καλά ανοιγμένες, πέρα από μερικές που χρειάζονται λίγο άνοιγμα για να τοποθετηθεί κανονικά το κέντρο του μεντεσέ.  Δεν θα κολλήσω τώρα τους μεντεσέδες κι από τις δύο πλευρές γιατί όταν ανοίγω τις τρύπες για τα horns θέλω να το κάνω στο επιτραπέζιο τρυπάνι γιατί αλλιώς δεν μπορώ να τις κάνω κάθετες.  Προς το παρόν θα προετοιμαστούν οι μεντεσέδες και θα κολληθούν μόνο από την μία πλευρά.  Λίγη προσοχή χρειάζεται στο που θα μπουν οι 4 μεντεσέδες που (όπως βλέπετε στην φώτο) είναι πιο κοντοί από την μία πλευρά.  Αυτοί μπαίνουν με την κοντή πλευρά στις μέσα τρύπες του stab, έτσι ώστε να μην βρίσκει ο σωλήνας που περνάει ακριβώς από πίσω τους και κρατάει το stab στην θέση του.




    Η διαδικασία που ακολουθώ είναι η εξής:  Λιώνουμε την βαζελίνη μέσα σε ένα μεταλλικό δοχείο με την βοήθεια κεριού και όταν γίνει τελείως διάφανη και ρευστή την βγάζουμε από την φωτιά και παίρνουμε με τον μεντεσέ, τον 'σπάμε' τελείως από την μία πλευρά και βουτάμε το κέντρο του στην βαζελίνη.  Αμέσως μετά τον 'σπάμε' από την άλλη και τον ξαναβουτάμε.  Μετά τον αφήνουμε σε ένα χαρτί και συνεχίζουμε με τους υπόλοιπους.  Αυτή η διαδικασία γίνεται γιατί η εποξική δεν κολλάει όπου υπάρχει βαζελίνη, οπότε και να πάει εποξική στο κέντρο του μεντεσέ (θα πάει...) δεν θα κολλήσει, οπότε δεν θα έχουμε δύσκαμπτες επιφάνειες.  Η ίδια διαδικασία γίνεται και με λάδι, αλλά προτιμώ την λιωμένη βαζελίνη γιατί περνάει μέσα στον πύρο του μεντεσέ και αμέσως μετά κρυώνει, οπότε δεν τρέχει.  Προσοχή σε όλη αυτή την διαδικασία θέλει να μην ακουμπάμε καθόλου τα σημεία που έχουν βαζελίνη, γιατί μετά πιάνουμε τους υπόλοιπους μεντεσέδες και μπορεί να μην κολλήσουν καλά.  Η βαζελίνη μπορεί να χρειαστεί ξανά ζέσταμα στην διάρκεια της διαδικασίας.




    Και μια φώτο από όλους τους μεντεσέδες έτοιμους για τοποθέτηση.  Αν κάπου υπάρχει παραπάνω βαζελίνη την σκουπίζουμε προσεκτικά για να μην πάει στα άκρα.
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #24 le: Jeudi, 18 Sept. 2008, 13:08:48 »

    Συνεχίζουμε με τα σκέλη, των οποίων η συναρμολόγηση είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία.  Όλα τα σχετικά εξαρτήματα είναι σε δικό τους σακουλάκι.  Εντύπωση μου έκαναν τα παπουτσάκια που είχαν δύο τρύπες για να πιάσουν στα σκέλη με προεγκατεστημένα blind nuts, κάνοντας την τοποθέτηση πολύ εύκολη και ασφαλή.  Locktite σε όλες τις βίδες (εκτός από τα παξιμάδια ασφαλείας που απ' ότι ξέρω δεν πρέπει να βάζουμε) και σε λίγα λεπτά είναι έτοιμα.

    Πριν την συναρμολόγηση:




    Και μετά:




    Η τοποθέτηση των σκελών στην άτρακτο δεν ήταν και πολύ απλή υπόθεση.  Κάθε σκέλος πιάνει με 4 βίδες.  Οι δύο είναι κλασικά με προεγκατεστημένα blind nuts στην άτρακτο.  Οι άλλες δύο όμως πιάνουν σε μια μεταλλική γωνία που υπάρχει στο εσωτερικό μέρος και που μεταφέρει κάποιο από το φορτίο των σκελών στα κάθετα ξύλα που υπάρχουν στο σημείο, με αποτέλεσμα να πιάνουν με παξιμάδια ασφαλείας.  Επειδή ο χώρος είναι περιορισμένος αυτά με παιδέψανε, αλλά τελικά τα κατάφερα  Thumbs up.  Φαίνονται τουλάχιστον να είναι καλή και γερή κατασκευή.




    Τέλος μπήκε και το σύστημα του πίσω τροχού, το οποίο κι αυτό φαίνεται καλής ποιότητας και λειτουργίας.  Το πλήρες σύστημα και το πως πιάνει στο rudder θα το δείτε όταν κολλήσω το rudder.  Επίσης κολλήθηκαν και όλοι οι μεντεσέδες του μοντέλο από την μία πλευρά.

    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #25 le: Jeudi, 18 Sept. 2008, 13:28:53 »

    Τοποθετήθηκε το σέρβο του rudder με το servo arm που ήδη είχα στο προηγούμενο μοντέλο (κόκκινο).  Το Yak δίνει μέσα μεταλλικά arms για τα σέρβο (μπλε), τα οποία μάλιστα είναι και αρκετά μεγαλύτερα από αυτά που έχω εγώ.  Δεν θα τα χρησιμοποιήσω όμως γιατί προτιμώ το δικό μου μεταλλικό παρά να βιδώσω κάποιο από αυτά που δίνει πάνω σε πλαστικό arm.  Πιστεύω ότι και με τα δικά μου θα έχω την κίνηση που χρειάζεται.  Το σέρβο του rudder είναι Hitec 5955TG.  Για όλα τα σέρβο φυσικά ακολουθείται η κλασική διαδικασία:

    α. Άνοιγμα τρυπών με λεπτό τρυπάνι
    β. Βίδωμα όλων των βιδών μέχρι μέσα
    γ. Ξεβίδωμα όλων των βιδών και στάξιμο λεπτής CA στις τρύπες για να σκληρύνει το ξύλο
    δ. Αφού στεγνώσει καλά η CA βίδωμα του σέρβο στην θέση του




    Αντίστοιχα βιδώθηκαν στην θέση τους και τα σέρβο του elevator.  Είναι Hitec 5945MG.




    Πρετοιμάστηκαν τα συρματόσκοινα του pull pull από την άκρη που θα βιδωθεί στο σέρβο.  Δεν χρησιμοποιήθηκαν τα ball links που δίνει μαζί το μοντέλο αλλά heavy duty 4-40 τηε Dubro, κι αυτό γιατί τα servo arms έχουν ανοιγμένες βόλτες για βίδες 4-40.  Τα ball links αυτά πάντως βιδώνουν κανονικά πάνω στα ακτόντιζα και στις ντίζες που δίνει το μοντέλο και είναι διαμέτρου Μ3.


    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #26 le: Jeudi, 18 Sept. 2008, 13:43:55 »

    Τοποθετήθηκε το rudder προσωρινά πάνω στην άτρακτο και περάστηκαν τα συρματόσχοινα μέσα από την άτρακτο.  Σημειώθηκε που πρέπει να γίνει η τρύπα για την βίδα (M4) που περνάει μέσα από το rudder και θα κρατάει τα δύο αρκόντιζα του pull pull και η τρύπα ανοίχτηκε με το επιτραπέζιο τρυπάνι.  Να συμπληρώσω εδώ κάτι που ξέχασα προηγουμένως, όλα τα κοψίματα της επικάλυψης για τα ανοίγματα των σέρβο ή τις εξόδους των καλωδίων του pull pull δεν έγιναν με κοπίδι αλλά με κολλητήρι.  Αυτός ο τρόπος εκτός από το ότι είναι πιο εύκολος στο να πετύχεις ακριβώς το περίγραμμα της τρύπας εξασφαλίζει και μια σταθερότητα στις άκρες της τρύπας μιας και το λιωμένο υλικό κολλάει στο ξύλο από την θερμότητα.




    Τέλος περάστηκε η βίδα από την τρύπα και κολλήθηκε στην θέση της με εποξική, και στις δύο πλευρές μπήκε από ένα παξιμάδι όπως φαίνεται στην φώτο.  Το άνοιγμα της τρύπας, παρόλο την χρήση του επιτραπέζιου τρυπανιού δεν έγινε τέλειο (δεν έλαβα υπόψιν μου ότι το rudder στενεύει προς τα πάνω για το πως θα το κρατάω όταν τρυπάω) αλλά παρόλα αυτά είναι σχεδόν τέλεια και δεν θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στην γεωμετρία που να μην λύνεται.




    To be continued...
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 657


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Répondre #27 le: Jeudi, 18 Sept. 2008, 14:42:57 »

    to thelo voltaaa smitten
    Journalisée

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 479



    « Répondre #28 le: Jeudi, 18 Sept. 2008, 16:37:17 »

    να κατσεις στα αβγα σου παλιογατα Θυμός

    Σεραφειμ,
    ειχα την εντυπωση βλεποντας το εγχειριδιο, πως τα σερβο των πηδαλιων υψους ηταν φυτευτα μεσα στο οριζοντιο σταθερο...
    Journalisée

    Ignorance is bliss
    Serafim
    Administrator
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.111



    « Répondre #29 le: Jeudi, 18 Sept. 2008, 16:51:25 »

    ειχα την εντυπωση βλεποντας το εγχειριδιο, πως τα σερβο των πηδαλιων υψους ηταν φυτευτα μεσα στο οριζοντιο σταθερο...

    Όχι, είναι αυτό που είπα και παραπάνω, το manual είναι για διάφορα μοντέλα και οι φωτογραφίες αρκετές φορές δείχνουν διαφορετικά πράγματα.  Θα βόλευε να ήταν μέσα στα stab αλλά δυστυχώς...

    Γάτε μην τον ακούς όταν ετοιμαστεί έλα Ντούνη και κάτι θα κάνουμε  Χαμόγελο

    Σεραφείμ
    Journalisée

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Pages: 1 [2] 3 4  Toutes     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Yak-54 50cc by PeakModel
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.023 secondes avec 25 requêtes.