Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 17:06:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 17:06:36

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 208
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 194
    Συνολικά: 194
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Yak-54 50cc by PeakModel  (Αναγνώστηκε 11848 φορές)
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #30 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 17:41:35 »

    kala pite mou oti afta pou fenonte ine magnites pou kratane to canopy? i kano lathos ?!!!!

    pani vres magnites prepi na to dokimasoume!
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    v_tolias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.358



    « Απάντηση #31 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 20:48:11 »

    kala pite mou oti afta pou fenonte ine magnites pou kratane to canopy? i kano lathos ?!!!!

    pani vres magnites prepi na to dokimasoume!
    Γατουλη..Εχω μαγνητες απο το Extra!!Ειναι δικοι σου...Και ειναι και πολυ βολικοι!!!
    Καταγράφηκε

    Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 10:47:30 »

    Καλημέρα σε όλους

    Το canopy έχει όντως μαγνήτες στο σημείο που φαίνονται, αλλά και βίδες φυσικά στο πίσω μέρος.

    Η κατασκευή συνεχίστηκε με τις υπόλοιπες επιφάνειες ελέγχου, σέρβο, μεντεσέδες, ντίζες και pull pull.  Παρακάτω βλέπετε την ουρά ολοκληρωμένη, φαίνεται και το σύστημα που έχει για την πίσω ρόδα.




    Και μια φωτογραφία από το σέρβο του aileron:




    To pull-pull από την πλευρά του σέρβο του rudder:




    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #33 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 10:50:38 »

    Παρακάτω θα δείτε δύο από τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν στο μοντέλο.  Το πρώτο είναι το Equalizer II της Smart-fly.  Αυτό συνδέεται στο κανάλι του elevator και πάνω του μπαίνουν τα δύο σέρβο.  Ο λόγος που το πήρα ήταν για να ελευθερώσω ένα κανάλι στην 7κάναλι τ/κ που θα χρησιμοποιήσω (σε δεύτερη φάση, στην αρχή θα το πετάξω με την 9C) έτσι ώστε να το έχω διαθέσιμο για το σύστημα καπνού.  Είναι πολύ καλό με πολλές ρυθμίσεις και μπορείς να φέρεις τα δύο μισά του elevator να κινούνται απόλυτα συγχρονισμένα, πράγμα που είναι πολύ σημαντικό όταν έχεις να κάνεις με τόσο μεγάλες επιφάνειες και μεγάλες κινήσεις.




    Και η πλευρά με τα ρυθμιστικά:




    Και περνάμε στην τροφοδοσία του δέκτη.  Στο προηγούμενο μοντέλο μου αντίστοιχου μεγέθους είχα μια μπαταρία Li-Ion με regulator στον δέκτη.  Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αυτές τις μπαταρίες, αλλά πάντα είχα το άγχος για το τι θα γίνει αν συμβεί κανένα απρόοπτο.  Έτσι αποφάσισα στο συγκεκριμένο μοντέλο να βάλω τον Smart-Fly SuperReg (σκέφτηκα και για Powerbox αλλά τελικά πήγα σε κάτι πιο απλό και οικονομικό).  Αυτός είναι ένας διπλός regulator, παίρνει επάνω δύο μπαταρίες Li-Po ή Li-Ion και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να συνεχίζει να δίνει κανονικά ρεύμα ακόμα και αν η μία μπαταρία αδειάσει ή χαλάσει.  Έχει δύο εξόδους οι οποίες μπαίνουν και οι δύο στον δέκτη για να μπορέσουν τα λεπτά καλώδια και τα βύσματα του δέκτη να τραβήξουν διπλάσιο ρεύμα από αυτό που μπορούν με το κλασικό ένα βυσματάκι.  Τέλος ο διακόπτης (αυτός με το σημαιάκι) είναι με 'περόνη' που την βγάζεις για να πετάξεις και την ξαναβάζεις για να κλείσεις το ρεύμα, και είναι 'failsafe', που σημαίνει ότι αν φύγει ή κοπεί κάποιο καλώδιό του μένει σε κατάσταση ON.  Αυτό το συστηματάκι εμένα τουλάχιστον μου δίνει μεγάλη αίσθηση ασφάλειας.

    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #34 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 10:52:28 »

    Η μηχανή (DA-50R) βγήκε από το προηγούμενο μοντέλο και μπήκε όπως ήταν σ' αυτό.  Στην συσκευασία το μοντέλο δίνει ένα ξύλο με σημειωμένες τις τρύπες που πρέπει να ανοίξεις για την συγκεκριμένη μηχανή, οπότε η τοποθέτηση ήταν πολύ εύκολη.  Η εξάτμιση είναι της Slimline και στο δεξί μέρος όπως βλέπουμε την φωτογραφία, στο στρογγυλό τμήμα της, έχει έτοιμη υποδοχή για καπνό.  Αυτό βέβαια θα γίνει σε δεύτερη φάση.




    Συνεχίζεται...
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    tanfoglio
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 431



    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 11:05:44 »

    Σεραφείμ πολύ καλή η παρουσίαση! Καλορίζικο!!! Thumbs up

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    peris2312
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 37


    « Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 11:12:54 »

    καλημερα σε ολους,
    serafim,οσο παει και μεγαλωνει μου φενεται! Cheesyολοκληρο θυριο Thumbs up
    αν θελετε πολυ ισχυρους μαγνητες και εχετε κανεναν παλιο σκληρο δισκο χαλασμενο βγαλτε τους μαγνητες του.ειναι οι πιο δυνατοι μαγνητες που εχω δει. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Geοrge
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.042



    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 12:32:42 »

    καλημερα σε ολους,
    serafim,οσο παει και μεγαλωνει μου φενεται! Cheesyολοκληρο θυριο Thumbs up
    αν θελετε πολυ ισχυρους μαγνητες και εχετε κανεναν παλιο σκληρο δισκο χαλασμενο βγαλτε τους μαγνητες του.ειναι οι πιο δυνατοι μαγνητες που εχω δει. Thumbs up

     Να κάτι μάθαμε και σήμερα έχω καμμιά 20 αρια "πτώματα"

    Καλοπέταχτο Serafim,  βάρος  έχεις υπολογίσει πόσο θα σου έρθει ;
     maiden στου Ντούνη ?

    Καλές προσγειώσεις.

    Γιώργος
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 12:39:34 »

    Γιώργο (tan) ευχαριστώ  Χαμόγελο

    Peris ναι, είναι μεγάλο το άτιμο  Cheesy

    Γιώργο (rc) δεν έχω υπολογίσει βάρος, θα το ζυγίσω κάποια στιγμή όταν τελειώσει.  Στου Ντούνη θα πετάξει όταν έρθει η ώρα  Thumbs up

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 14:56:36 »

    Τι μπαταριες ειναι αυτες LiPo ? Rhino?  Φροντισε να τις μονωσεις απο πιθανους κραδασμους με μονωτικο υλικο, της Hobbico η της Dubro το λευκο ειναι μια χαρα.

    Επισης τα καλωδια που πανε στο δεκτη ειναι λεπτα, θα εβαζα κατι πιο χοντρο και στην ακρη θα κολουσα τα JR/Futaba connectors. Αυτο το ματσουκι remove before flight δε χρειαζεται ο συγκεκριμενος regulator παιρνει διακοπτη δυο θεσεων και δουλευει σε Fail Safe mode.

    Επισης εχω την εντυπωση πως το horn του aileron ειναι αρκετα βιδωμενο, ετσι δε θα εχεις mechanical advantage και η κινηση σου θα ειναι τεραστια, με αποτελεσμα να χρειαστει να ελλατωσεις το travel adjustment=> χαμηλο resolution στα aileron. Δε νομιζω πως θα χρειαστεις πανω απο 35' με 40' κινηση στα aileron σε αυτο το μοντελο στο 3D mode.  Στις 35' εχω καταληξει πως εχεις αρκετο throw για 3D και ταυτοχρονα καλο resolution για precision, μη ξεχναμε πως εισαι pattern πιλοτος πρωτιστως.  Grin

    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #40 στις: Τετάρτη, 24 Σεπ 2008, 15:30:26 »

    Οι μπαταρίες θα μπουν όπως πρέπει, τα καλώδια είναι τα πιο χοντρά που βρήκα έτοιμα, λογικά δεν έχουν πρόβλημα, καλύτερα αυτά παρά να τα φτιάξω μόνος μου, δεν ξέρω κι αν χωράνε πιο χοντρά μέσα στα βύσματα.

    Το horn του aileron είναι όντως χαμηλά, αλλά όχι όσο φαίνεται στην φώτο, η βίδα είναι πολύ μακρυά και κάτω από το πλαστικό υπάρχει περίπου το μισό μήκος βίδας από αυτό που φαίνεται από πάνω.  Αυτή την στιγμή έχει 40% κίνηση, όσο λέει το manual δηλαδή.  Θα το ανεβάσω λίγο να πάω στο 35% και βλέπουμε.

    Τον διακόπτη είχα επιλογή να τον παραγγείλω κλασικό ή με το pin και ήθελα αυτό.  Γούστα είναι αυτά Ποοολύ άνεση

    Όσο για το τι πιλότος είμαι, έχω μια αμφιβολία αν αυτό το μοντέλο θα πετάει έστω και στοιχειωδώς pattern αλλά αυτά θα τα δούμε στην πράξη.

    Φυσικά για να δούμε αν φταίει το μοντέλο ή ο πιλότος θα το δώσω σε σένα Thumbs up

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #41 στις: Παρασκευή, 26 Σεπ 2008, 11:25:23 »

    OK Καλες πτησεις.  Thumbs upΜπορεις να δεις τι καλωδιο εννοω.

    Οταν λες 35,40% εννοεις μοιρες ή ποσοστο?

    Το αν μπορει να πεταξει pattern το μοντελο αυτο ή οχι, δεν εξαρταται μονο απο τον πιλοτο αλλα και απο το setup κατα τη γνωμη μου.

    Τα λεμε,
    Νικος


    * Cable_.JPG (27.69 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 783 φορές.)
    Καταγράφηκε
    jim vs mike
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #42 στις: Τρίτη, 9 Δεκ 2008, 17:22:44 »

    Σεραφείμ καλορίζικο και καλοπεταχτο !! φαίνετε πολύ καλό για τα λεφτά του.
    Τώρα θέλω να μου πεις από ποιο τελωνείο πέρασε το κιβώτιο? Θεσσαλονίκης η Αθηνών?
    Γιατί τα δικά μας για να έρθουν στο βόλο περνανε από Θεσσαλονίκη και συνήθως μας κοπανανε στο κεφάλι για πολύ μικρότερα κιβώτια από το δικό σου!!!


    Ευχαριστώ , Μιχάλης.
    Καταγράφηκε

    Αυτοί που κάνουν πως ξέρουν τα πάντα εκνευρίζουν εμάς που τα ξέρουμε!
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #43 στις: Τρίτη, 9 Δεκ 2008, 20:42:15 »

    Καλησπέρα Μιχάλη και ευχαριστώ  Χαμόγελο

    Αθήνα μένω οπότε λογικά το μοντέλο πέρασε από το τελωνείο Αθηνών.  Πάντως κι εγώ στο παρελθόν έχω πληρώσει τελωνείο για πολύ μικρότερο μοντέλο.  Είναι απρόβλεπτα τα πράγματα, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος για τίποτα.

    Μια και το θέμα επανήλθε να πω ότι λίγο η μέρα που μίκρυνε, λίγο ο καιρός, λίγο η δουλειά και αρκετά το pattern έχουν κάνει το Yak να είναι σχεδόν έτοιμο αλλά ακόμα στον πάγκο.  Κάποια στιγμή θα σας ενημερώσω και για την πτήση του.

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Hristos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 540



    « Απάντηση #44 στις: Τετάρτη, 31 Μάρ 2010, 12:07:39 »

    Με το συγκεκριμενο καταστημα  τι γινεται,πληρωνεται  τελικα τελωνειο σε μοντελα οπως το Yak 50cc ή περνανε ευκολα?Πως εχουν τα πραγματα μεχρι σημερα?
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 [3] 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Yak-54 50cc by PeakModel
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.