Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 16:28:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 5 Μάι 2024, 16:28:34

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:26]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304438
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 206
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 208
    Συνολικά: 209
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Yak-54 50cc by PeakModel  (Αναγνώστηκε 11848 φορές)
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2008, 12:42:59 »

    Λοιπόοοον...

    Το άνοιξα, είναι όλα καλά απ' ότι φαίνεται, καλή συσκευασία και πολύ γερό κουτί.  Το hardware φαίνεται καλό και πλήρες, γενικά η ποιότητα φαίνεται να είναι καλή.

    Γιώργο μηχανή θα μπεί DA-50R την οποία έχω ήδη από προηγούμενο μοντέλο, όπως και τα Hitec σέρβο.

    Έχω βάλει το καινούριο μου τρικάναλο ελικοπτεράκι πάνω για να υπάρχει μια σύγκριση μεγέθους.


    * yak563.JPG (109 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 838 φορές.)

    * yak570.JPG (52.34 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 807 φορές.)
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2008, 12:43:49 »

    Τα σκέλη είναι μεταλλικά βαμμένα μαύρα, τα tubes carbon.


    * yak573.JPG (86.16 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 835 φορές.)

    * yak579.JPG (68.09 KB, 576x768 - εμφανίστηκε 808 φορές.)
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2008, 12:46:34 »

    Και δύο τελευταίες, το hardware και μία με τα κομμάτια τοποθετημένα πρόχειρα πάνω


    * yak581.JPG (92.37 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 831 φορές.)

    * yak590.JPG (87.81 KB, 1024x768 - εμφανίστηκε 817 φορές.)
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    fly rabbit
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 108


    http://www.youtube.com/watch?v=3G1PFLuTrgM&fe


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2008, 13:02:29 »

    Λοιπόοοον...

    Το άνοιξα, είναι όλα καλά απ' ότι φαίνεται, καλή συσκευασία και πολύ γερό κουτί.  Το hardware φαίνεται καλό και πλήρες, γενικά η ποιότητα φαίνεται να είναι καλή.

    Γιώργο μηχανή θα μπεί DA-50R την οποία έχω ήδη από προηγούμενο μοντέλο, όπως και τα Hitec σέρβο.

    Έχω βάλει το καινούριο μου τρικάναλο ελικοπτεράκι πάνω για να υπάρχει μια σύγκριση μεγέθους.

    Από σύμπτωση έχω και εγώ το ίδιο εληκοπτεράκι, και όταν  μάλιστα  ψάχνω  να το βρω παίρνω τον μεγεθυντικό φακό. devil  devil  devil
    Επειδή σκέπτομε σοβαρά να το παραγγέλλω, για την πτητική του ικανότητα γνωρίζεις κάπια στοιχεία.  Χαμόγελο   
    Καταγράφηκε

    ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2008, 14:03:24 »

    Ωραια, ωραια!!!

    Πολυ καλη κατασκευη φαινεται Σεραφειμ. Ελαφρωματα παντου, πουθενα foam, χωροδικτυωματα κτλ. Τελεια. Επισης η επικαλυψη φαινεται σε καλη κατασταση, καλα σιδερωμενη.
    Η DA με standard muffler η θα βαλεις σιλανσιε (Silencer ελληνιστη)?
    Μια παρακληση. Επιφανειες ειναι καλες και ευθειες, γιατι δεν φαινονται προφιλ στις φωτο.

    Δεν βλεπω εργαλεια και κολλες κοντα.
    Τι περιμενεις και δεν εχεις αρχισει??? Θυμός

    Θελουμε build thread angel Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #20 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2008, 14:48:00 »

    Θοδωρή δεν μπορώ να πω ότι έχω ψάξει ιδιαίτερα το πως πετάει το μοντέλο.  Άλλωστε και οι ικανότητές μου δεν είναι τέτοιες που να έχω πολλές απαιτήσεις.  Θα διαβάσω κάποια στιγμή να δω τι γίνεται.

    Pani είναι καλή κατασκευή και όλα φαίνονται να είναι ίσια κι όπως πρέπει.  Η εξάτμιση που θα βάλω (κι αυτή την έχω) είναι είναι η pitts style της Slimline με υποδοχή για smoke (αργότερα αυτό).

    Σίγουρα όταν θα το ξεκινήσω θα δείξω την διαδικασία.  Μην περιμένετε όμως τίποτα τρελούς ρυθμούς, γιατί την κατασκευή-συναρμολόγηση την βαριέμαι  Crazy2.  Θέλω να πιστεύω πάντως ότι μέχρι τα μέσα Σεπτέμβρη θα πετάξει (ίσως και νωρίτερα αλλά έχω πει και στο παρελθόν μεγάλες κουβέντες και τελικά...).

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.283



    « Απάντηση #21 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2008, 17:55:30 »

    Να τα μας ....ολο και κατι θα δω και θα αρχισω να τσουρουφλιζομαι σαν τιγανητο καλαμαρακι και ειναι και καλη η τιμη του το "ατιμο" Θυμός αχ και ολο λεω που νατο βαλεις ρε(εγω) το 2μετρο Yak και ολο κατι τετοια βλεπω και φτιαχνομαι.....
    αντε καλη κατασκευη .... Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Fly hard ...land soft!
    Paulos
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 496



    « Απάντηση #22 στις: Πέμπτη, 21 Αύγ 2008, 18:06:38 »

    Αντρεα προχωρα στην αγορα ειναι απιστευτα τα μοντελα  Wink
    Καταγράφηκε

    If RC flying were drugs, it would be class A +
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #23 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 12:21:23 »

    Καλημέρα σε όλους

    Εδώ και μερικές μέρες έχω αρχίσει με αργούς ρυθμούς την κατασκευή.  Η πρώτη παρατήρηση είναι ότι θα χρειαστεί αρκετό σιδέρωμα το μοντέλο γιατί έχει χαλαρώσει σε πολλά σημεία η επικάλυψη.  Αυτό όμως θα γίνει στο τέλος.  Παρακάτω θα περιγράψω τα βήματα για την ολοκλήρωση της κατασκευής.

    Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να κατέβει το manual από το site γιατί μέσα στην συσκευασία δεν υπάρχει.  Αυτό δεν έγινε τυχαία στο δικό μου, απ' ότι κατάλαβα δεν βάζουν manual, αλλά τα έχουν όλα στο site τους για κατέβασμα.  Το συγκεκριμένο είναι αρκετά καλό για no name μοντέλο, το μόνο πρόβλημα που ίσως συναντήσει κανείς είναι ότι επειδή το manual αφορά διάφορα μοντέλα αυτού του μεγέθους κάποιες από τις φωτογραφίες δεν δείχνουν το Yak, με αποτέλεσμα να πρέπει να καταλάβεις κάποια πράγματα χωρίς να τα δεις.  Αν θέλει κάποιος να το κατεβάσει υπάρχει στο http://www.peakmodel.com/yak54-50cc.pdf




    Η πρώτη δουλειά που περιγράφεται είναι η τοποθέτηση των μεντεσέδων (ένα από τα χειρότερά μου).  Οι μεντεσέδες που έχει μέσα το μοντέλο είναι 'καρφιά' και οι τρύπες είναι αρκετά καλά ανοιγμένες, πέρα από μερικές που χρειάζονται λίγο άνοιγμα για να τοποθετηθεί κανονικά το κέντρο του μεντεσέ.  Δεν θα κολλήσω τώρα τους μεντεσέδες κι από τις δύο πλευρές γιατί όταν ανοίγω τις τρύπες για τα horns θέλω να το κάνω στο επιτραπέζιο τρυπάνι γιατί αλλιώς δεν μπορώ να τις κάνω κάθετες.  Προς το παρόν θα προετοιμαστούν οι μεντεσέδες και θα κολληθούν μόνο από την μία πλευρά.  Λίγη προσοχή χρειάζεται στο που θα μπουν οι 4 μεντεσέδες που (όπως βλέπετε στην φώτο) είναι πιο κοντοί από την μία πλευρά.  Αυτοί μπαίνουν με την κοντή πλευρά στις μέσα τρύπες του stab, έτσι ώστε να μην βρίσκει ο σωλήνας που περνάει ακριβώς από πίσω τους και κρατάει το stab στην θέση του.




    Η διαδικασία που ακολουθώ είναι η εξής:  Λιώνουμε την βαζελίνη μέσα σε ένα μεταλλικό δοχείο με την βοήθεια κεριού και όταν γίνει τελείως διάφανη και ρευστή την βγάζουμε από την φωτιά και παίρνουμε με τον μεντεσέ, τον 'σπάμε' τελείως από την μία πλευρά και βουτάμε το κέντρο του στην βαζελίνη.  Αμέσως μετά τον 'σπάμε' από την άλλη και τον ξαναβουτάμε.  Μετά τον αφήνουμε σε ένα χαρτί και συνεχίζουμε με τους υπόλοιπους.  Αυτή η διαδικασία γίνεται γιατί η εποξική δεν κολλάει όπου υπάρχει βαζελίνη, οπότε και να πάει εποξική στο κέντρο του μεντεσέ (θα πάει...) δεν θα κολλήσει, οπότε δεν θα έχουμε δύσκαμπτες επιφάνειες.  Η ίδια διαδικασία γίνεται και με λάδι, αλλά προτιμώ την λιωμένη βαζελίνη γιατί περνάει μέσα στον πύρο του μεντεσέ και αμέσως μετά κρυώνει, οπότε δεν τρέχει.  Προσοχή σε όλη αυτή την διαδικασία θέλει να μην ακουμπάμε καθόλου τα σημεία που έχουν βαζελίνη, γιατί μετά πιάνουμε τους υπόλοιπους μεντεσέδες και μπορεί να μην κολλήσουν καλά.  Η βαζελίνη μπορεί να χρειαστεί ξανά ζέσταμα στην διάρκεια της διαδικασίας.




    Και μια φώτο από όλους τους μεντεσέδες έτοιμους για τοποθέτηση.  Αν κάπου υπάρχει παραπάνω βαζελίνη την σκουπίζουμε προσεκτικά για να μην πάει στα άκρα.
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #24 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 13:08:48 »

    Συνεχίζουμε με τα σκέλη, των οποίων η συναρμολόγηση είναι μια πολύ εύκολη διαδικασία.  Όλα τα σχετικά εξαρτήματα είναι σε δικό τους σακουλάκι.  Εντύπωση μου έκαναν τα παπουτσάκια που είχαν δύο τρύπες για να πιάσουν στα σκέλη με προεγκατεστημένα blind nuts, κάνοντας την τοποθέτηση πολύ εύκολη και ασφαλή.  Locktite σε όλες τις βίδες (εκτός από τα παξιμάδια ασφαλείας που απ' ότι ξέρω δεν πρέπει να βάζουμε) και σε λίγα λεπτά είναι έτοιμα.

    Πριν την συναρμολόγηση:




    Και μετά:




    Η τοποθέτηση των σκελών στην άτρακτο δεν ήταν και πολύ απλή υπόθεση.  Κάθε σκέλος πιάνει με 4 βίδες.  Οι δύο είναι κλασικά με προεγκατεστημένα blind nuts στην άτρακτο.  Οι άλλες δύο όμως πιάνουν σε μια μεταλλική γωνία που υπάρχει στο εσωτερικό μέρος και που μεταφέρει κάποιο από το φορτίο των σκελών στα κάθετα ξύλα που υπάρχουν στο σημείο, με αποτέλεσμα να πιάνουν με παξιμάδια ασφαλείας.  Επειδή ο χώρος είναι περιορισμένος αυτά με παιδέψανε, αλλά τελικά τα κατάφερα  Thumbs up.  Φαίνονται τουλάχιστον να είναι καλή και γερή κατασκευή.




    Τέλος μπήκε και το σύστημα του πίσω τροχού, το οποίο κι αυτό φαίνεται καλής ποιότητας και λειτουργίας.  Το πλήρες σύστημα και το πως πιάνει στο rudder θα το δείτε όταν κολλήσω το rudder.  Επίσης κολλήθηκαν και όλοι οι μεντεσέδες του μοντέλο από την μία πλευρά.

    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #25 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 13:28:53 »

    Τοποθετήθηκε το σέρβο του rudder με το servo arm που ήδη είχα στο προηγούμενο μοντέλο (κόκκινο).  Το Yak δίνει μέσα μεταλλικά arms για τα σέρβο (μπλε), τα οποία μάλιστα είναι και αρκετά μεγαλύτερα από αυτά που έχω εγώ.  Δεν θα τα χρησιμοποιήσω όμως γιατί προτιμώ το δικό μου μεταλλικό παρά να βιδώσω κάποιο από αυτά που δίνει πάνω σε πλαστικό arm.  Πιστεύω ότι και με τα δικά μου θα έχω την κίνηση που χρειάζεται.  Το σέρβο του rudder είναι Hitec 5955TG.  Για όλα τα σέρβο φυσικά ακολουθείται η κλασική διαδικασία:

    α. Άνοιγμα τρυπών με λεπτό τρυπάνι
    β. Βίδωμα όλων των βιδών μέχρι μέσα
    γ. Ξεβίδωμα όλων των βιδών και στάξιμο λεπτής CA στις τρύπες για να σκληρύνει το ξύλο
    δ. Αφού στεγνώσει καλά η CA βίδωμα του σέρβο στην θέση του




    Αντίστοιχα βιδώθηκαν στην θέση τους και τα σέρβο του elevator.  Είναι Hitec 5945MG.




    Πρετοιμάστηκαν τα συρματόσκοινα του pull pull από την άκρη που θα βιδωθεί στο σέρβο.  Δεν χρησιμοποιήθηκαν τα ball links που δίνει μαζί το μοντέλο αλλά heavy duty 4-40 τηε Dubro, κι αυτό γιατί τα servo arms έχουν ανοιγμένες βόλτες για βίδες 4-40.  Τα ball links αυτά πάντως βιδώνουν κανονικά πάνω στα ακτόντιζα και στις ντίζες που δίνει το μοντέλο και είναι διαμέτρου Μ3.


    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #26 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 13:43:55 »

    Τοποθετήθηκε το rudder προσωρινά πάνω στην άτρακτο και περάστηκαν τα συρματόσχοινα μέσα από την άτρακτο.  Σημειώθηκε που πρέπει να γίνει η τρύπα για την βίδα (M4) που περνάει μέσα από το rudder και θα κρατάει τα δύο αρκόντιζα του pull pull και η τρύπα ανοίχτηκε με το επιτραπέζιο τρυπάνι.  Να συμπληρώσω εδώ κάτι που ξέχασα προηγουμένως, όλα τα κοψίματα της επικάλυψης για τα ανοίγματα των σέρβο ή τις εξόδους των καλωδίων του pull pull δεν έγιναν με κοπίδι αλλά με κολλητήρι.  Αυτός ο τρόπος εκτός από το ότι είναι πιο εύκολος στο να πετύχεις ακριβώς το περίγραμμα της τρύπας εξασφαλίζει και μια σταθερότητα στις άκρες της τρύπας μιας και το λιωμένο υλικό κολλάει στο ξύλο από την θερμότητα.




    Τέλος περάστηκε η βίδα από την τρύπα και κολλήθηκε στην θέση της με εποξική, και στις δύο πλευρές μπήκε από ένα παξιμάδι όπως φαίνεται στην φώτο.  Το άνοιγμα της τρύπας, παρόλο την χρήση του επιτραπέζιου τρυπανιού δεν έγινε τέλειο (δεν έλαβα υπόψιν μου ότι το rudder στενεύει προς τα πάνω για το πως θα το κρατάω όταν τρυπάω) αλλά παρόλα αυτά είναι σχεδόν τέλεια και δεν θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα στην γεωμετρία που να μην λύνεται.




    To be continued...
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Dell Gatto Grande
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 656


    when you see a bird walking, don't fly.


    « Απάντηση #27 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 14:42:57 »

    to thelo voltaaa smitten
    Καταγράφηκε

    Γιώργος Παπαγιάννης
    www.rcjet.gr 
    Proud Official Pilot of www.powerbox-systems.com
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #28 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 16:37:17 »

    να κατσεις στα αβγα σου παλιογατα Θυμός

    Σεραφειμ,
    ειχα την εντυπωση βλεποντας το εγχειριδιο, πως τα σερβο των πηδαλιων υψους ηταν φυτευτα μεσα στο οριζοντιο σταθερο...
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #29 στις: Πέμπτη, 18 Σεπ 2008, 16:51:25 »

    ειχα την εντυπωση βλεποντας το εγχειριδιο, πως τα σερβο των πηδαλιων υψους ηταν φυτευτα μεσα στο οριζοντιο σταθερο...

    Όχι, είναι αυτό που είπα και παραπάνω, το manual είναι για διάφορα μοντέλα και οι φωτογραφίες αρκετές φορές δείχνουν διαφορετικά πράγματα.  Θα βόλευε να ήταν μέσα στα stab αλλά δυστυχώς...

    Γάτε μην τον ακούς όταν ετοιμαστεί έλα Ντούνη και κάτι θα κάνουμε  Χαμόγελο

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: Yak-54 50cc by PeakModel
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.