Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 15:02:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 15:02:27

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 14:21]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304513
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 19
    Gesamt: 21
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 16     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: QQ Somenzini YAK 54 50cc  (Gelesen 64541 mal)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #45 am: Sonntag, 23 Dez 2007, 20:32:06 »

    ...


    * YAK_Ready2_.JPG (67.98 KB, 480x640 - angeschaut 1146 Mal.)

    * Nikos_YAK.JPG (43.91 KB, 640x480 - angeschaut 1154 Mal.)

    * Ektor_Nikos1.JPG (41.4 KB, 640x480 - angeschaut 1147 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #46 am: Sonntag, 23 Dez 2007, 20:36:11 »

    Εδω μπορουμε να δουμε βασικες σχεδιαστικες διαφορες αναμεσα στο QQ YAK και το YAK της Extreme Flight του Εκτορα...



    * YAKs1.JPG (49.63 KB, 640x480 - angeschaut 1133 Mal.)

    * Ektoras.JPG (42.86 KB, 640x480 - angeschaut 1132 Mal.)
    Gespeichert
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 479



    « Antwort #47 am: Sonntag, 23 Dez 2007, 21:27:05 »

    χμμμ, καποιος προσπαθει να γλυτωσει βαρος... Thumbs up
    Gespeichert

    Ignorance is bliss
    topg
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 155



    « Antwort #48 am: Sonntag, 23 Dez 2007, 22:04:10 »

      Καλησπερα.!   Eιπα  KRILL   γιατι πριν 2 χρονια περιπου ειχα αποφασισει να παρω ενα  Katana  50cc.   Ανεση    Τελικα μετα απο συζητηση με φιλο μου  αποφασισαμε να παρουμε συνεταιρικα (κατι για το οποιο εχω μετανιωσει   Sad  )   ενα Κατανα 106cc  απο την Aeroworcks USA.  Mας εχει κοστισει γυρω στα 6000 ευρω   αλλα  αξιζει το καθε λεπτο Thumbs up   (μολις μπορεσω θα βαλω foto)



                         Γιωργος Καλαδαμης
    Gespeichert
    3daerobatics
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 40



    « Antwort #49 am: Montag, 24 Dez 2007, 03:51:53 »

    Nικολα μεγια και καλο πεταγω.....
    Παραγκειλα το KRILL KATANA 33%...

    Θεοφιλος
    Gespeichert
    sech770
    Aeromodeller
    *
    Offline Offline

    Beiträge: 25


    « Antwort #50 am: Montag, 24 Dez 2007, 15:15:20 »

    φτου! φτου!! καλες και  πολλες πτησεις..απιθανο μοντελο ........πως το πηγε ο DA??
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #51 am: Montag, 24 Dez 2007, 15:37:27 »

    Καλησπερα σας,

    Πανο ναι λειπουν spinner, wheel pants και πιλοτος. Σε πρωτη φαση θα βαλω μονο τον πιλοτο γιατι δε θελω να βαλω βάρος μπροστα εχω την εντυπωση οτι ειμαι ελαφρως μπροσθοβαρος αν και το κεντρο βαρους μου ειναι πιο πισω απο το προτεινομενο. Το spinner το περιμενω συντομα.

    Θεοφιλε καλες πτησεις με το krill.

    Δημητρη, η DA το παει πολυ καλα και ανεβαζει με σχετικα συντηρητικη ρυθμιση στις υψηλες,  7200-7300 rpm και προπελα 22x8. Λαδι χρησιμοποιησα τελικα ορυκτελαιο της Bel Ray και βενζινη super αμολυβδη. Η αναδος με roll ειναι  απεριοριστη και το αεροπλανο πηγαινει με σταθερη ταχυτητα, απλως δε το αφησα και πολυ ωρα σε ανοδο για να μη ζεσταθει ο κινητηρας.

    Αυτο που μενει τωρα για να καταλαβω πληρως τις δυνατοτητες του μοντελου ειναι να διορθωσω λιγο τα ΚΕ coupling και να σεταρω την καμπυλη γκαζιου. Το καρμπυρατερ της DA (Walbro) δεν εχει αποκριση απο τα 3/4 ανοιγματος της πεταλουδας και ανω. Αρα στα πρωτα 3/4 παιρνεις αποτομα την ισχυ κατι που δεν ειναι επιθυμητο ιδιαιτερα σε μανουβρες που παιζει ρολο η διαχειριση του γκαζιου.

    Μεσα στη βδομαδα θα γινουν κι αλλες πτησεις.



    « Letzte Änderung: Montag, 24 Dez 2007, 18:36:37 von Νικόλας » Gespeichert
    Χάρης Κωσταντίνου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 142


    www.rcteam-cy.com


    « Antwort #52 am: Dienstag, 25 Dez 2007, 22:27:00 »

    Νικο για χαρα και απο Κυπρο Χαμόγελο. Καλοπαιταχτο το μωρο Thumbs up

    τα λεμε Χαρης
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #53 am: Dienstag, 25 Dez 2007, 23:10:40 »

    Χαρη! Καλως σε δεχθηκανε στην ομορφη Κυπρο! Ευχαριστω, σου ευχομαι καλες πτησεις και προπονησεις! Αν δεν ερθεις Ελλαδα συντομα, μαλλον θα τα πουμε το Μαιο στην Κυπρο.

    Να'σαι καλα! Thumbs up

    Νικος
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #54 am: Donnerstag, 27 Dez 2007, 14:26:21 »

    Πανο εδω εχουμε  και επιπλεον βαρος... Wink

    PT Prop και spinner εξαιρετικη δουλεια...!! Μπορει καποιος να μου δωσει παρακαλω το βαρος προπελας Μejslik 23x8 για να συγκρινω?

    Ευχαριστω,
    Νικος


    * Extra_Weight1.JPG (43.89 KB, 640x480 - angeschaut 942 Mal.)

    * Extra_Weight2.JPG (33.59 KB, 640x480 - angeschaut 924 Mal.)
    Gespeichert
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 479



    « Antwort #55 am: Donnerstag, 27 Dez 2007, 21:03:20 »

    Χμμ αυτος ο πιλοτος πρεπει να ειναι αδερφος του δικου μου. Ειναι Κρητικος και τον λενε Ντιμσοφακη?
    Μηπως ειναι λιγο νωρις για 23χ8?
    Gespeichert

    Ignorance is bliss
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #56 am: Freitag, 28 Dez 2007, 00:41:45 »

    Ναι ειναι νωρις για 23x8.

    Tο βαρος της Mejslik 23x8? Υπαρχει καποιος που να το γνωριζει?

    Ευχαριστω,
    « Letzte Änderung: Freitag, 28 Dez 2007, 00:55:29 von Νικόλας » Gespeichert
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Antwort #57 am: Freitag, 28 Dez 2007, 08:13:22 »

    Νικόλα,

    έχω την 23Χ10 και ζυγίζει 180 γραμμάρια. Λογικά το ίδιο βάρος θα έχει και η 23Χ8.
    Gespeichert

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #58 am: Samstag, 29 Dez 2007, 01:16:12 »

    Θ. jkon ευχαριστω! Η προπελα  23x8 του PT Model (Τσεχος επισης) ειναι κατα 40+ γρ πιο ελαφρυα, οχι αμελητεο βαρος αν σκεφτουμε οτι ειναι στη μυτη. Εχω διαβασει αρκετα θετικα αλλα και καποια αρνητικα ειδικα για τις πρωτες που ειχε βγαλει. Ο Μejzlik εχει ακολουθησει την τακτικη της ενισχυσης για να αποφευχθουν συμβαντα πιθανου delamination αλλα αυτο εχει επιπτωση στο βαρος απ'οτι φαινεται.

    Ειμαι στη διαδικασια ευρεσης της ιδανικης προπελας για την DA για Freestyle και 3D. Διαβαζω πολυ καλα λογια για το μεγεθος 22x10. H 22x8 ειναι ιδανικη για 3D αφου το μοτερ μπορει και στροφαρει πιο ακουραστα και εχει καλυτερο transition απο χαμηλα στις μεσαιες. Οι 23αρες προπελες δε δινουν τοσο καλο transition αλλα δινουν αρκετα καλο break στις καθοδους και καλο τραβηγμα σε ανοδους με ταχυτητα, ειναι πιο πολυ για IMAC-pattern πτηση για τη δικη σου περιπτωση δηλαδη. Εχω επισης και μια προπελα του Chip Hyde ξυλινη η οποια σαν σχεδιο blade μοιαζει με την APC 18x10 με το λεπτο φυλλο που ειχε επισης σχεδιασει ο Hyde, πρεπει να ειναι αρκετα καλη σε αποδοση αλλα ειναι 50 γρ πιο βαρυα απο την Μenz... Στριφογύρισμα ματιών

    Τελσοπαντων βλεποντας και κανοντας... Χαμόγελο καληνυχτα.

    Νικος



    * PT_Weight.JPG (36.96 KB, 609x349 - angeschaut 862 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #59 am: Dienstag, 15 Jan 2008, 12:54:38 »

    Γεια σας,

    Θα ηθελα να συμβουλεψω τους κατοχους κινητηρων DA-50 να μη ρισκαρουν να δοκιμασουν μανουβρες με αρνητικα G πριν ο κινητηρας στρωσει και ρυθμιστει σωστα με το συνθετικο λαδι οπως προτεινει ο κατασκευαστης - υπαρχει αρκετα μεγαλη πιθανοτητα σβησιματος. Επισης αναλογα με το πως εχετε τοποθετησει τον κινητηρα ο αισθητηρας ατμοσφαιρικης πιεσης υπαρχει περιπτωση να διαβασει λαθος πιεση σε καποιες συγκεκριμενες θεσεις του μοντελου, οπως αναποδα ή σε knife edge λογω των μεταβολων πιεσης που υπαρχουν μεσα στο cowl με αποτελεσματα να σας κανει πλουσιο η φτωχο το μειγμα στις χαμημες στροφες (κατω απο μισο γκαζι).

    Ειχα μια ασχημη εμπειρια σε inverted harrier σχετικα χαμηλα κατα το στρωσιμο, ειχα καψει 7 τεποζιτα περιπου. Με τη βοηθεια του θ.jkon τον οποιο ευχαριστω και παλι, και αφου παραγγειλα νεο cowl, landing gear και εξατμιση το αεροπλανο ειναι πλεον σαν καινουργιο και ισως καλυτερο απο πριν.  Καλο θα ηταν να αποφυγετε κατι τετοιο, γι'αυτο γραφω και το συγκεκριμενο post.

    Επισης για να αποφευχθει το φαινομενο αναγνωσης εσφαλμενης ατμοσφαιρικης πιεσης τοποθετηθηκε ενα carbon plate το οποιο στην ουσια διατηρει σταθερη την πιεση στην περιοχη του αισθητηρα.

    Ελπιζω να δουλεψει αλλα οπως και να'χει θα πεταμε συντηρητικα μεχρι να ρυθμιστει η μηχανη σωστα με συνθετικο λαδι.

    Τον τελευταιο καιρο διαβαζω συνεχως για τοn συγκεκριμενο κινητηρα και μπορω να πω οτι δεν εχω διαβασει και τις καλυτερς κριτικες. Αυτο ακριβως που επαθα εγω το εχoυν παθει αρκετοι μοντελιστες ακριβως στην ιδια θεση γκαζιου και αεροπλανου. Δε θα ηθελα να ανησυχησω τους κατοχους, αλλα προφανως ο κινητηρας για να αποδωσει και να ειναι αξιοπιστος πρεπει να δουλεψει αρκετα...στον αερα φυσικα και οχι στο εδαφος...μην κανετε αυτο το λαθος απο την αρχη και τον ζεστανετε χωρις λογο.

    Λοιπον αυτα προς το παρον, θα γραψω τις ενυπωσεις μου συντομα για τη συμπεριφορα του κινητηρα με το Carbon Plate.

    Nikos


    * Ge95042.jpg (38.63 KB, 640x480 - angeschaut 764 Mal.)
    « Letzte Änderung: Dienstag, 15 Jan 2008, 16:11:11 von Νικόλας » Gespeichert
    Seiten: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 16     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: QQ Somenzini YAK 54 50cc
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.022 Sekunden mit 25 Zugriffen.