Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.431 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 15:51:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 4 Μάι 2024, 15:51:06

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:39]

    από Demetre
    [Χθες στις 20:02]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304431
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 74
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 59
    Συνολικά: 60
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 16     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc  (Αναγνώστηκε 64460 φορές)
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #45 στις: Κυριακή, 23 Δεκ 2007, 20:32:06 »

    ...


    * YAK_Ready2_.JPG (67.98 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 1145 φορές.)

    * Nikos_YAK.JPG (43.91 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1153 φορές.)

    * Ektor_Nikos1.JPG (41.4 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1147 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #46 στις: Κυριακή, 23 Δεκ 2007, 20:36:11 »

    Εδω μπορουμε να δουμε βασικες σχεδιαστικες διαφορες αναμεσα στο QQ YAK και το YAK της Extreme Flight του Εκτορα...



    * YAKs1.JPG (49.63 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1133 φορές.)

    * Ektoras.JPG (42.86 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1132 φορές.)
    Καταγράφηκε
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #47 στις: Κυριακή, 23 Δεκ 2007, 21:27:05 »

    χμμμ, καποιος προσπαθει να γλυτωσει βαρος... Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    topg
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 155



    « Απάντηση #48 στις: Κυριακή, 23 Δεκ 2007, 22:04:10 »

      Καλησπερα.!   Eιπα  KRILL   γιατι πριν 2 χρονια περιπου ειχα αποφασισει να παρω ενα  Katana  50cc.   Ανεση    Τελικα μετα απο συζητηση με φιλο μου  αποφασισαμε να παρουμε συνεταιρικα (κατι για το οποιο εχω μετανιωσει   Sad  )   ενα Κατανα 106cc  απο την Aeroworcks USA.  Mας εχει κοστισει γυρω στα 6000 ευρω   αλλα  αξιζει το καθε λεπτο Thumbs up   (μολις μπορεσω θα βαλω foto)



                         Γιωργος Καλαδαμης
    Καταγράφηκε
    3daerobatics
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 40



    « Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 03:51:53 »

    Nικολα μεγια και καλο πεταγω.....
    Παραγκειλα το KRILL KATANA 33%...

    Θεοφιλος
    Καταγράφηκε
    sech770
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 25


    « Απάντηση #50 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 15:15:20 »

    φτου! φτου!! καλες και  πολλες πτησεις..απιθανο μοντελο ........πως το πηγε ο DA??
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #51 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 15:37:27 »

    Καλησπερα σας,

    Πανο ναι λειπουν spinner, wheel pants και πιλοτος. Σε πρωτη φαση θα βαλω μονο τον πιλοτο γιατι δε θελω να βαλω βάρος μπροστα εχω την εντυπωση οτι ειμαι ελαφρως μπροσθοβαρος αν και το κεντρο βαρους μου ειναι πιο πισω απο το προτεινομενο. Το spinner το περιμενω συντομα.

    Θεοφιλε καλες πτησεις με το krill.

    Δημητρη, η DA το παει πολυ καλα και ανεβαζει με σχετικα συντηρητικη ρυθμιση στις υψηλες,  7200-7300 rpm και προπελα 22x8. Λαδι χρησιμοποιησα τελικα ορυκτελαιο της Bel Ray και βενζινη super αμολυβδη. Η αναδος με roll ειναι  απεριοριστη και το αεροπλανο πηγαινει με σταθερη ταχυτητα, απλως δε το αφησα και πολυ ωρα σε ανοδο για να μη ζεσταθει ο κινητηρας.

    Αυτο που μενει τωρα για να καταλαβω πληρως τις δυνατοτητες του μοντελου ειναι να διορθωσω λιγο τα ΚΕ coupling και να σεταρω την καμπυλη γκαζιου. Το καρμπυρατερ της DA (Walbro) δεν εχει αποκριση απο τα 3/4 ανοιγματος της πεταλουδας και ανω. Αρα στα πρωτα 3/4 παιρνεις αποτομα την ισχυ κατι που δεν ειναι επιθυμητο ιδιαιτερα σε μανουβρες που παιζει ρολο η διαχειριση του γκαζιου.

    Μεσα στη βδομαδα θα γινουν κι αλλες πτησεις.



    « Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 18:36:37 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Χάρης Κωσταντίνου
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 142


    www.rcteam-cy.com


    « Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 25 Δεκ 2007, 22:27:00 »

    Νικο για χαρα και απο Κυπρο Χαμόγελο. Καλοπαιταχτο το μωρο Thumbs up

    τα λεμε Χαρης
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 25 Δεκ 2007, 23:10:40 »

    Χαρη! Καλως σε δεχθηκανε στην ομορφη Κυπρο! Ευχαριστω, σου ευχομαι καλες πτησεις και προπονησεις! Αν δεν ερθεις Ελλαδα συντομα, μαλλον θα τα πουμε το Μαιο στην Κυπρο.

    Να'σαι καλα! Thumbs up

    Νικος
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #54 στις: Πέμπτη, 27 Δεκ 2007, 14:26:21 »

    Πανο εδω εχουμε  και επιπλεον βαρος... Wink

    PT Prop και spinner εξαιρετικη δουλεια...!! Μπορει καποιος να μου δωσει παρακαλω το βαρος προπελας Μejslik 23x8 για να συγκρινω?

    Ευχαριστω,
    Νικος


    * Extra_Weight1.JPG (43.89 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 941 φορές.)

    * Extra_Weight2.JPG (33.59 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 924 φορές.)
    Καταγράφηκε
    pani
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 479



    « Απάντηση #55 στις: Πέμπτη, 27 Δεκ 2007, 21:03:20 »

    Χμμ αυτος ο πιλοτος πρεπει να ειναι αδερφος του δικου μου. Ειναι Κρητικος και τον λενε Ντιμσοφακη?
    Μηπως ειναι λιγο νωρις για 23χ8?
    Καταγράφηκε

    Ignorance is bliss
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #56 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 00:41:45 »

    Ναι ειναι νωρις για 23x8.

    Tο βαρος της Mejslik 23x8? Υπαρχει καποιος που να το γνωριζει?

    Ευχαριστω,
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 00:55:29 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #57 στις: Παρασκευή, 28 Δεκ 2007, 08:13:22 »

    Νικόλα,

    έχω την 23Χ10 και ζυγίζει 180 γραμμάρια. Λογικά το ίδιο βάρος θα έχει και η 23Χ8.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #58 στις: Σάββατο, 29 Δεκ 2007, 01:16:12 »

    Θ. jkon ευχαριστω! Η προπελα  23x8 του PT Model (Τσεχος επισης) ειναι κατα 40+ γρ πιο ελαφρυα, οχι αμελητεο βαρος αν σκεφτουμε οτι ειναι στη μυτη. Εχω διαβασει αρκετα θετικα αλλα και καποια αρνητικα ειδικα για τις πρωτες που ειχε βγαλει. Ο Μejzlik εχει ακολουθησει την τακτικη της ενισχυσης για να αποφευχθουν συμβαντα πιθανου delamination αλλα αυτο εχει επιπτωση στο βαρος απ'οτι φαινεται.

    Ειμαι στη διαδικασια ευρεσης της ιδανικης προπελας για την DA για Freestyle και 3D. Διαβαζω πολυ καλα λογια για το μεγεθος 22x10. H 22x8 ειναι ιδανικη για 3D αφου το μοτερ μπορει και στροφαρει πιο ακουραστα και εχει καλυτερο transition απο χαμηλα στις μεσαιες. Οι 23αρες προπελες δε δινουν τοσο καλο transition αλλα δινουν αρκετα καλο break στις καθοδους και καλο τραβηγμα σε ανοδους με ταχυτητα, ειναι πιο πολυ για IMAC-pattern πτηση για τη δικη σου περιπτωση δηλαδη. Εχω επισης και μια προπελα του Chip Hyde ξυλινη η οποια σαν σχεδιο blade μοιαζει με την APC 18x10 με το λεπτο φυλλο που ειχε επισης σχεδιασει ο Hyde, πρεπει να ειναι αρκετα καλη σε αποδοση αλλα ειναι 50 γρ πιο βαρυα απο την Μenz... Στριφογύρισμα ματιών

    Τελσοπαντων βλεποντας και κανοντας... Χαμόγελο καληνυχτα.

    Νικος



    * PT_Weight.JPG (36.96 KB, 609x349 - εμφανίστηκε 862 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #59 στις: Τρίτη, 15 Ιαν 2008, 12:54:38 »

    Γεια σας,

    Θα ηθελα να συμβουλεψω τους κατοχους κινητηρων DA-50 να μη ρισκαρουν να δοκιμασουν μανουβρες με αρνητικα G πριν ο κινητηρας στρωσει και ρυθμιστει σωστα με το συνθετικο λαδι οπως προτεινει ο κατασκευαστης - υπαρχει αρκετα μεγαλη πιθανοτητα σβησιματος. Επισης αναλογα με το πως εχετε τοποθετησει τον κινητηρα ο αισθητηρας ατμοσφαιρικης πιεσης υπαρχει περιπτωση να διαβασει λαθος πιεση σε καποιες συγκεκριμενες θεσεις του μοντελου, οπως αναποδα ή σε knife edge λογω των μεταβολων πιεσης που υπαρχουν μεσα στο cowl με αποτελεσματα να σας κανει πλουσιο η φτωχο το μειγμα στις χαμημες στροφες (κατω απο μισο γκαζι).

    Ειχα μια ασχημη εμπειρια σε inverted harrier σχετικα χαμηλα κατα το στρωσιμο, ειχα καψει 7 τεποζιτα περιπου. Με τη βοηθεια του θ.jkon τον οποιο ευχαριστω και παλι, και αφου παραγγειλα νεο cowl, landing gear και εξατμιση το αεροπλανο ειναι πλεον σαν καινουργιο και ισως καλυτερο απο πριν.  Καλο θα ηταν να αποφυγετε κατι τετοιο, γι'αυτο γραφω και το συγκεκριμενο post.

    Επισης για να αποφευχθει το φαινομενο αναγνωσης εσφαλμενης ατμοσφαιρικης πιεσης τοποθετηθηκε ενα carbon plate το οποιο στην ουσια διατηρει σταθερη την πιεση στην περιοχη του αισθητηρα.

    Ελπιζω να δουλεψει αλλα οπως και να'χει θα πεταμε συντηρητικα μεχρι να ρυθμιστει η μηχανη σωστα με συνθετικο λαδι.

    Τον τελευταιο καιρο διαβαζω συνεχως για τοn συγκεκριμενο κινητηρα και μπορω να πω οτι δεν εχω διαβασει και τις καλυτερς κριτικες. Αυτο ακριβως που επαθα εγω το εχoυν παθει αρκετοι μοντελιστες ακριβως στην ιδια θεση γκαζιου και αεροπλανου. Δε θα ηθελα να ανησυχησω τους κατοχους, αλλα προφανως ο κινητηρας για να αποδωσει και να ειναι αξιοπιστος πρεπει να δουλεψει αρκετα...στον αερα φυσικα και οχι στο εδαφος...μην κανετε αυτο το λαθος απο την αρχη και τον ζεστανετε χωρις λογο.

    Λοιπον αυτα προς το παρον, θα γραψω τις ενυπωσεις μου συντομα για τη συμπεριφορα του κινητηρα με το Carbon Plate.

    Nikos


    * Ge95042.jpg (38.63 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 763 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 15 Ιαν 2008, 16:11:11 από Νικόλας » Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 16     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Συντονιστής: ArgyrisGiannetakis)  |  Θέμα: QQ Somenzini YAK 54 50cc
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.032 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.