Αγαπητέ Demetre αν και καταλαβαίνω την καλή σου πρόθεση να με βοηθήσεις όμως η άποψη μου είναι πως όταν δεν υπάρχει αποτέλεσμα με τις “τυποποιημένες” διαδικασίες τότε πρέπει να ακολουθηθούν άλλοι τρόποι για να επιλυθεί το οποιοδήποτε πρόβλημα που μπορεί να παρουσιαστεί σε οποιονδήποτε τομέα (αναφέρομαι και για εκτός μοντελισμού) αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη και έχω μάθει να λειτουργώ έτσι, πάνω σε αυτό θα ήθελαν την άποψη και των μελλών του forum.
Τώρα θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι οι συμβουλές μου έδωσες είχαν ήδη γίνει πριν να τις αναφέρεις χωρίς αποτέλεσμα.
Τώρα έκανες την μηχανή κομμάτια(μεγάλο λάθος.Μονο για λόγους σοβαρής επισκευής,λύνεται η μηχανή.Όλα τα μέταλλα τρίβονται μεταξύ τους = στωσιμο Μηχανής.Τώρα από την αρχή πάλι.
Το βγάλσιμο του κυλίνδρου είναι κάτι που δεν πρέπει να γίνεται με το παραμικρό αλλά όχι και κάτι που είναι απαγορευτικό για την ζωή ενός κινητήρα. Αν ίσχυε αυτό στις δίχρονες μοτοσικλέτες (και όχι μόνο δεν θα έβγαζαν ποτέ τον κύλινδρο, καπάκι, πιστόνι, μιλάω ως παλιός μοτο κροσερ και εντουράς). Επίσης νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο από την αρχή να στρωθεί ο κινητήρας απλά με σύνεση το γκάζι στο επόμενο 1 με 2 λίτρα.
Από τεκμηριωμένους ελέγχους που έκανα σε ενημερώνω για τα εξής :
3)Αν δεν θέλεις να την βγάλεις από το μοντέλο,θα αναποδογυρίσεις το aeropl. 180 μοίρες,οsτε ο κύλινδρος να βρίσκετε απάνω.
Αν διάβασες παραπάνω έχω ήδη κάνει αυτή την ενέργεια και το αποτέλεσμα ήταν να βγαίνει καύσιμο από το καρμπυρατέρ, ενδεχόμενος λειτουργεί μόνο με τον κύλινδρο προς τα κάτω ο κινητήρας.
Αν σπινθηρίζει,πρέπει να έxη blue χρώμα,ο σπινθήρας.Αν όχι =batteries πρόβλημα.
Την ίδια αντίληψη είχα και εγώ για αυτό το θέμα και ήδη το έχω αναφέρει σε κάποια απάντησή μου, όμως ενώ με το μπουζί του GF26i είχα μπλε σπινθήρα μα το μπουζί του mintor είχα λευκό σπινθήρα (με την ίδια μπαταρία).
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς στην παρακάτω φράση
Tοποτηeτησε την προπέλα περίπου 10-15 μοίρες ΜΕΤΑ το άνω μέρος του πιστονιού.
Μήπως ήθελες να πεις πριν το άνω σημείο του πιστονιού? περιμένω διευκρινήσεις.
Με ότι έχω γράψει δεν έχω σκοπό να μειώσω τις γνώσεις σου αλλά να διευκρινίσω κάποια δεδομένα που δεν ισχύουν τουλάχιστόν στην δικιά μου περίπτωση.
Φιλικά Νίκος