Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.512 Messages dans 12.388 Fils de discussion par 6.239 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:09:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 18 Mai 2024, 10:09:01

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Matières récentes
    [Aujourd'hui à 02:09]

    [Hier à 16:04]

    par geoli
    [Hier à 15:43]

    [Hier à 14:48]

    [Jeudi, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Dimanche, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samedi, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Vendredi, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Jeudi, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Lundi, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Dimanche, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Vendredi, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mercredi, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Vendredi, 26 Avril 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6239
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304512
    Total des fils de discussion: 12388
    En ligne aujourd'hui: 116
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 0
    Invités: 19
    Total: 19
    Choix de thème

    Pages: [1] 2 3 4 ... 10     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Δεν θέλει να δουλέψει ο κινητήρας.  (Lu 29729 fois)
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « le: Mardi, 25 Mai 2010, 15:32:37 »

    Προχθές που πήγα για πτήση ο κινητήρας δεν ήθελε να ξεκινήσει, μετά από προσπάθειες 30 λεπτών πήρε μπροστά, αλλά ανοίγοντας το γκάζι έκανε διακοπές και μετά έσβησε όταν προσπάθησα να κρατήσω ρελαντί. Το ίδιο παρουσίασε και στην επόμενη προσπάθεια μου όταν ξεκίνησε.
    Ο κινητήρας έχει κάψει σχεδόν 8 με 9 λίτρα και η τελευταία φορά που δούλεψε ήταν πριν από μια εβδομάδα και δεν είχε παρουσιάσει κάποιο πρόβλημα.
    Αρχισα να κάνω τους απαραίτητους ελέγχους, στο σωληνάκι καυσίμου ερχόταν καύσιμο μέχρι το καρμπυρατέρ, στην ηλεκτρονική (είχε σπινθήρα το μπουζί). Στην συνέχεια άλλαξα μπουζί (έβαλα καινούργιο) αλλά πάλι δεν ξεκινούσε ο κινητήρας. Βγάζοντας το μπουζί είδα ότι ήταν σχετικά “στεγνό” έτσι κατέληξα στο συμπέρασμα ότι πρέπει να πήρε κάποιο σκουπίδι το καρμπυρατέρ και επέστρεψα στο εργαστήριο για να το καθαρίσω.
    Αφού το καθάρισα (έβγαλα την μεμβράνη) έγιναν ξανά από την αρχή οι παραπάνω έλεγχοι και αυτή την φορά το μπουζί είχε καύσιμο.
    Προσπάθησα να τον ξεκινήσω αλλά είχε την ίδια συμπεριφορά. Ενω με κλειστό και ανοιχτό τον αέρα κάνει σκάσιμο δεν ξεκινάει.
    Εβγαλα το σωληνάκι της βενζίνας απο το καρμπυρατέρ και όσο είχε καύσιμο (στο καρμπυρατέρ) έκανε σκασίματα. Το μόνο που δεν σκέφτηκα να κάνω ήταν να τον “κεράσω” για να δω πως θα συμπεριφερθεί.
    Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να ελέγξω και τι μπορεί να φταίει .............. κάθε βοήθεια είναι δεκτή μπας και “ξυπνήσει” ο τεμπέλης.
    Journalisée
    Hobbitakos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 810



    « Répondre #1 le: Mardi, 25 Mai 2010, 15:35:40 »

    Τι μηχανη ειναι?
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #2 le: Mardi, 25 Mai 2010, 16:02:05 »

    Τι μηχανη ειναι?
    mintor 37cc
    Journalisée
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Répondre #3 le: Mardi, 25 Mai 2010, 16:11:56 »

    Μηπως την ηλεκτρονικη??!
    Journalisée
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38



    « Répondre #4 le: Mardi, 25 Mai 2010, 21:38:04 »

    πολλες φορες το προβλημα αυτο διμηουργηται απο το μεγαλο διακενο της ακιδας στο μπουζι ,εγω χρησιμοποιω φιλερ 0.40και ειμαι ο.κ (ακομα και στα κενουργια)



    Journalisée

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #5 le: Mardi, 25 Mai 2010, 21:41:01 »

    Μηπως την ηλεκτρονικη??!
    Μπορεί να έχει πρόβλημα η ηλεκτρονική ενώ έχει σπινθήρα το μπουζί ?
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #6 le: Mardi, 25 Mai 2010, 21:42:34 »

    πολλες φορες το προβλημα αυτο διμηουργηται απο το μεγαλο διακενο της ακιδας στο μπουζι ,εγω χρησιμοποιω φιλερ 0.40και ειμαι ο.κ (ακομα και στα κενουργια)

    Εχω δοκιμάσει άλλα δύο μπουζί καινούργια και το πρόβλημα παραμένει.
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #7 le: Mardi, 25 Mai 2010, 21:52:01 »

    Το απόγευμα πήγα σε ένα φίλο μηχανικό για να δει και αυτός τον κινητήρα.
    Ενώ όλα φαίνονται να είναι εντάξει (έρχεται καύσιμο στο μπουζί, το μπουζί έχει σπινθήρα και η συμπίεση του κινητήρα είναι καλή) το πρόβλημα παραμένει.
    Εκείνος πιστεύει ότι το πρόβλημα οφείλεται στην ηλεκτρονική, μου είπε ότι μάλλον δεν είναι αρκετά “δυνατό” το ρεύμα που παράγει η ηλεκτρονική.
    Δεν έχω ξανά ακούσει τέτοιο είδους πρόβλημα.
    Εσείς τι γνώμη έχετε σχετικά με αυτή την άποψη?, έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο? 
    Journalisée
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38



    « Répondre #8 le: Mardi, 25 Mai 2010, 22:16:15 »

    η ηλεκτρονικη ειναι ενας ανορθωτης προσοχη κατα την εκφορτηση αν σπινθηριζει μαλον εισαι οκ δυστηχος δεν υπερχει τροπος ευκολος να την ελενξεις.δεν πιστευω να μην εχει αρκετο  ρευμα η μπαταρια της ηλεκτρονικης ?                 
    Journalisée

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 4.283



    « Répondre #9 le: Mardi, 25 Mai 2010, 22:24:30 »

    Το απόγευμα πήγα σε ένα φίλο μηχανικό για να δει και αυτός τον κινητήρα.
    Ενώ όλα φαίνονται να είναι εντάξει (έρχεται καύσιμο στο μπουζί, το μπουζί έχει σπινθήρα και η συμπίεση του κινητήρα είναι καλή) το πρόβλημα παραμένει.
    Εκείνος πιστεύει ότι το πρόβλημα οφείλεται στην ηλεκτρονική, μου είπε ότι μάλλον δεν είναι αρκετά “δυνατό” το ρεύμα που παράγει η ηλεκτρονική.
    Δεν έχω ξανά ακούσει τέτοιο είδους πρόβλημα.
    Εσείς τι γνώμη έχετε σχετικά με αυτή την άποψη?, έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο? 
    Γιατι δεν επικοινωνεις κατευθειαν με το service της Μιντορ??
    δεν ξερω τι καρμπυρατερ εχει η μιντορ αλλα εγω εκει θα το εψαχνα ...η ηλεκτρονικη συνηθως χαλαει εντελως ...
    Journalisée

    Fly hard ...land soft!
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #10 le: Mardi, 25 Mai 2010, 22:31:45 »

    η ηλεκτρονικη ειναι ενας ανορθωτης προσοχη κατα την εκφορτηση αν σπινθηριζει μαλον εισαι οκ δυστηχος δεν υπερχει τροπος ευκολος να την ελενξεις.δεν πιστευω να μην εχει αρκετο  ρευμα η μπαταρια της ηλεκτρονικης ?                 

    Η μπαταρία της ηλεκτρονικής είναι πλήρος φορτισμένη, έχω χρησιμοποιήσει τρεις διαφορετικέ μπαταρίες για την ηλεκτρονική.
    Journalisée
    nikpapvolcan
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 468



    « Répondre #11 le: Mardi, 25 Mai 2010, 22:37:53 »

    Το απόγευμα πήγα σε ένα φίλο μηχανικό για να δει και αυτός τον κινητήρα.
    Ενώ όλα φαίνονται να είναι εντάξει (έρχεται καύσιμο στο μπουζί, το μπουζί έχει σπινθήρα και η συμπίεση του κινητήρα είναι καλή) το πρόβλημα παραμένει.
    Εκείνος πιστεύει ότι το πρόβλημα οφείλεται στην ηλεκτρονική, μου είπε ότι μάλλον δεν είναι αρκετά “δυνατό” το ρεύμα που παράγει η ηλεκτρονική.
    Δεν έχω ξανά ακούσει τέτοιο είδους πρόβλημα.
    Εσείς τι γνώμη έχετε σχετικά με αυτή την άποψη?, έχετε ακούσει κάτι παρόμοιο? 
    Γιατι δεν επικοινωνεις κατευθειαν με το service της Μιντορ??
    δεν ξερω τι καρμπυρατερ εχει η μιντορ αλλα εγω εκει θα το εψαχνα ...η ηλεκτρονικη συνηθως χαλαει εντελως ...

    To καρμπυρατέρ έχει λυθεί και έχει καθαριστεί, δεν πιστεύω ότι έχει πρόβλημα διότι έρχεται βενζίνη στο μπουζί,
    με την mintor είναι δύσκολη η επικοινωνία διότι δεν μιλάνε αγγλικά!! και δυστυχώς εγώ δεν ξέρω ιταλικά. 
    Journalisée
    ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 38



    « Répondre #12 le: Mardi, 25 Mai 2010, 22:51:02 »

    η ενταση του σπινθηρα εχει σχεση με το διακενο μεγαλη αποσταση χαλαρη αναφλεξη μικρη αποσταση ισχυρη αναφλεξη στι μια λιγη στην αλλη πολυ βρεσ την ιδανικη σε συνδιασμο με την ρυθμιση του καρπυρατερ .αν δεν δουλευει θα συμφωνιησω με το φιλο αντρεα
    Journalisée

    ΠΑΣΤΡΑΦΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    Γιωργος80
    Aeromodeller
    *
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 8



    « Répondre #13 le: Mardi, 25 Mai 2010, 23:34:00 »

    καλησπερα η μεμβρανη του καρμπιρατερ μηπως ειναι χαλαρη και δεν του φτανει το καυσιμο για να παρει και χρειαζεται αλαγη η μεμβρανη!
    Journalisée
    qw
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 243


    « Répondre #14 le: Mardi, 25 Mai 2010, 23:44:59 »

    δες μήπως ο αισθητήρας έχει φύγει από τη θέσει του και έxη αλλαγή ο χρόνος
    Journalisée
    Pages: [1] 2 3 4 ... 10     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Modérateur: ArgyrisGiannetakis)  |  Fil de discussion: Δεν θέλει να δουλέψει ο κινητήρας.
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.028 secondes avec 24 requêtes.