Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.541 μηνύματα σε 12.389 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 11:03:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 22 Μάι 2024, 11:03:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 23:58]

    [Χθες στις 22:25]

    [Χθες στις 11:27]

    από ilias
    [Χθες στις 01:39]

    από SV 1 BTA
    [Δευτέρα, 20 Μάι 2024, 15:56:36]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:24:59]

    από CMarkop
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 20:15:51]

    από ptsetsonis
    [Κυριακή, 19 Μάι 2024, 12:41:05]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 18 Μάι 2024, 20:47:48]

    από dominicm
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 16:04:34]

    από geoli
    [Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 15:43:43]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304541
    Σύνολο θεμάτων: 12389
    Online σήμερα: 170
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 91
    Συνολικά: 93
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Βοηθεια για τοποθετηση δεκτη R671FS  (Αναγνώστηκε 1782 φορές)
    wolf32
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 18:58:12 »

    Γεια σας!!

    Θελω να βαλω τον δεκτη R671FS στο κατανα 50 αλλα δεν ξερω πως στην ευχη να βαλω τις κεραιες. Cheesy Cheesy
    οι οδηγιες λενε να ειναι σε γωνια 90 μοιρων σε ευθεια ομως δεν χωρανε.
    Ξερει καποιος να με διαφωτισει?Huh Ντροπή Ντροπή
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 2 Νοέ 2008, 19:41:19 »

      Θα πρόσεξες ότι κάθε κεραία αποτελείται από δύο κομμάτια. Το γκρί, που είναι το ομοαξονικό καλώδιο μεταφοράς σήματος (κάτι σαν το καλώδιο κεραίας της τηλεόρασης) και το διαφανές ,που είναι το στοιχείο της κεραίας.
      Το σημαντικό είναι, να είναι όσο σε παίρνει πιο μακρυά τα δύο στοιχεία των κεραιών το ένα από το άλλο και να σχηματίαουν όσο γίνεται ορθή γωνία. Τα ομοαξονικά καλώδια μεταφοράς (γκρί κομμάτι κάθε κεραίας) δεν είναι απαρραίτητο να είναι ευθύγραμμα. Μπορούν να κανουν και καμπύλες απλά να μην είναι πολύ απότομες. Αυτά, που θα πρέπει να είναι τελείως ευθύγραμμα, είναι τα διαφανή κομμάτια.
      Επίσης, αυτά τα διαφανή κομμάτια (στοιχεία), δεν πρέπει ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ να είναι πάνω σε καλώδια ή οτιδήποτε άλλο αγώγιμο.



    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    wolf32
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #2 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2008, 08:50:18 »

    Ευχαριστω Κωστα!!

    Αν καταλαβα καλα οι ακρες απο τις κεραιες πρεπει να ειναι σε 90 μοιρες μεταξυ τους?Huh
    Πειράζει αν κοντα στον δεκτη περναν καλωδια απο σερβο?Ή και πανω απο τις κεραιες?
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2008, 09:02:23 »

       Για τις κεραίες σωστά κατάλαβες και όσο γίνεται πιο μακρυά η μία με την άλλη. Κοντά στο δέκτη τώρα έτσι κι αλλιώς θα περνάνε καλώδια. Δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτό. Οι άκρες των κεραιών (διάφανα κομμάτια) οι οποίες δέχονται το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο είναι που δεν πρέπει να βρίσκονται κοντά σε καλώδια ή γενικώς αγώγιμα αντικείμενα. Γίνομαι "ψείρας" αλλά υπάρχουν πολλά πράγματα για τα 2.4, που οι περισσότεροι δυστυχώς δεν τα ξέρουν (τα μανιουαλ δεν βοηθούν καθόλου σε αυτό όπως είναι γραμμένα) με αποτέλεσμα να εγκαθιστούν το σύστημα για καλύτερα και τελικά να χάνουν μοντέλα από το τίποτα.

    ΥΓ. Μην ξεχάσεις να κάνεις ένα προσεκτικό έλεγχο εμβέλειας, με τον πομπό σε low power (βλέπε οδηγίες). Επίσης bind του δέκτη κάνεις ΜΟΝΟ μια φορά και όχι στην αρχή κάθε μέρας όπως εσφαλμένα συμβουλεύουν κάποιοι. Και ο μόνος πομπός ,που θα λειτουργεί στην περίπτωση αυτή, είναι ΜΟΝΟ ο δικός σου και κανένας άλλος γιαυτό αυτή τη δουλειά την κάνεις στο σπίτι και όχι στο πεδίο. Τα γράφω αυτά για να προλάβω καταστάσεις ,με αφορμή ένα περιστατικό που έγινε την Κυριακή στα Δερβενοχώρια.


    Φιλικά Κώστας.



    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2008, 11:38:47 »

       .............Τα γράφω αυτά για να προλάβω καταστάσεις ,με αφορμή ένα περιστατικό που έγινε την Κυριακή στα Δερβενοχώρια.


    Φιλικά Κώστας.
    Για πες για να μαθαίνουμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2008, 12:11:22 »

       Πολύ απλά έγινε bind σε δέκτες futaba ,τη στιγμή που λειτουργούσαν δυο τρεις τέτοιες τηλεκατευθύνσεις ,με αποτέλεσμα δύο αεροπλάνα να μισοακούνε δύο διαφορετικές τηλεκατευθύνσεις. Φυσικά οταν ξαναέγινε σωστό bind ,το πράγμα έστρωσε αλλά στο μεταξύ η ζημιά στο μπηβεράκι έγινε.
       Πρέπει να σημειωθεί, ότι ο δέκτης που δουλεύει σωστά ΔΕΝ χρειάζεται άλλο bind, πλήν της πρώτης φοράς. Αν διαπιστωθεί ότι, ο δέκτης δεν ακούει πια και χρειαστεί bind για να ξαναακούσει, τότε κάτι πάει λάθος είτε με το δέκτη είτε με τον πομπό. Αν οι άλλοι δέκτες που έχουμε ήδη "παντρέψει" με τον ίδιο πομπό ακούνε κανονικά, τότε είναι πιθανό λόγω κάποιου πολύ απότομου τραντάγματος (πτώση) να ενεργοποιήθηκε στιγμιαία το διακοπτάκι του δέκτη για το bind ,με αποτέλεσμα ο συγκεκριμένος δέκτης να έκανε bind κουκουρούκου. Προσέχουμε επίσης αν το φωτάκι του δέκτη ανάβει πράσινο. Αν αναβοσβήνει πράσινο κόκκινο κάτι στο bind δεν έχει γίνει σωστά ,άσχετα αν ο δέκτης φαίνεται να ακούει.
       Μία άλλη περίπτωση είναι, να έχει μηδενιστεί ο αριθμός δικτύου του πομπού μας (guid). Αν όλοι οι δέκτες, που έχουμε "παντρέψει" με τον πομπό αυτό, ξαφνικά δεν ακούνε, το πρόβλημα δεν είναι στους δέκτες, που και καλά χρειάζονται rebind, αλλά στον πομπό. Βέβαια αν κάνουμε rebind οι δέκτες θα ξαναακούσουν αλλά ο πομπός μας έχει πλέον το μηδενικό κωδικό, που σημαίνει ότι αν βρεθούμε στον ίδιο χώρο με έναν άλλο συμοντελιστή, ο οποίος έχει κάνει το ίδιο "γιατροσόφι", θα ελέγχει ο ένας το μοντέλο του άλλου.
       Πως μπορεί όμως να μηδενιστεί αυτός ο κωδικός? Πολύ απλά αν ανοιγοκλείνουμε το διακόπτη πολύ γρήγορα ,πριν προλάβει η τηλεκατεύθυνση να μπουτάρει. Δεν συμβαίνει πάντα άλλα έχει συμβεί. Επίσης κάτι τέτοιο μπορεί να συμβεί αν αφήνουμε την μπαταρία να αδειάσει τελείως μέχρι που η τηλεκατεύθυνση να σβήσει μόνη της.
       Με το ίδιο τρόπο, που αν αρχίσουμε τα κράπα κράπα με το διακόπτη μιας τηλεόρασης σύντομα θα την πάρουμε στο χέρι.




    Φιλικά Κώστας.
    Καταγράφηκε
    wolf32
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 42


    « Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 4 Νοέ 2008, 14:48:29 »

    thanks Kωστα ήσουν κατατοπιστικός!!!!!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ (Συντονιστές: DEPRON MANIAC, kolotoympas)  |  Θέμα: Βοηθεια για τοποθετηση δεκτη R671FS
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.