Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.510 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 21:10:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 17 Μάι 2024, 21:10:07

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από dominicm
    [Σήμερα στις 16:04]

    από geoli
    [Σήμερα στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Σήμερα στις 14:48]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:08]

    από sakis art
    [Χθες στις 11:35]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304510
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 83
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 37
    Συνολικά: 38
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR  (Αναγνώστηκε 49049 φορές)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #240 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 19:15:31 »

    Αγαπητε Θειε
    Δεν συμφωνεις οτι και εδω πρεπει να εφαρμοστει το "one step at a time"?
    Ας λυσουμε με εναν απλο τροπο το υπαρκτο προβλημα των ισοβαθμιων τωρα και βλεπουμε για το μελλον..
    Βασιλης Παπαδοπουλος

    Ναι, αγαπητέ ανηψιέ, "one step at a time".

    Απλά εγώ αναφέρομαι σε όλα τα πιθανά steps, ώστε να υπάρχει σφαιρική εικόνα του μέχρι που μπορούμε να βελτιωθούμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mikrosdedalos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 654


    Η κρίση θέλει καλοπέραση και καλή παρέα !


    WWW
    « Απάντηση #241 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 19:29:41 »

    Καλησπέρα.
    Γιατί φοβόμαστε τις ισοβαθμίες;
    Ισοβάθμιες υπάρχουν σε πολύ μεγάλες Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διοργανώσεις!!!  Ακόμα και στους ολυμπιακούς αγώνες!!!

    Θα ήθελα να ρωτήσω ποιο στόχο εξυπηρετεί όλη αυτή η συζήτηση;
    Τι θα προσφέρει η αλλαγή του κανονισμού στο άθλημα;
    Θα φέρει νέο κόσμο στους αγώνες;
    Θα κάνει τον αγώνα πιο ευχάριστο, φθηνότερο και απλό;
    Θα εκπληρώσει πάγια αιτήματα μεγάλου μέρους των αθλητών, για διόρθωση σφαλμάτων του κανονισμού;
    Και τέλος πάντων θα έχουμε αλλαγές που θα δώσουν νέα πνοή και νέο βήμα στους αγώνες; Ή θα αναλωθούμε στις λεπτομέρειες;
    Συμπαθάτε με, μετά από καιρό και προβλήματα, Μικρός Δαίδαλος.


    Καταγράφηκε

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΛΑΓΙΑ:

    http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=32374.0
    Γαβανάς Χάρης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 214


    « Απάντηση #242 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 19:35:29 »

    Αγαπητέ φίλε Βασίλη

    Οι ισοβαθμίες λύνονται μέσα απο τον κανονικό αγώνα...... Εγώ έκανα μια πρόταση για να μειωθούν οι ισοβαθμίες που προκύπτουν απο τον κανονικό αγώνα και να τελειώνει εκεί χωρίς να χρειάζεται να πετάνε οι αθλητές fly off..... (το fly off γίνεται για να βγαλουμε νικητή μεταξύ ισοβαθμιών απο τα λίγα που ξέρω...)

    Εν τέλει θέλουμε να τελειώσει το θέμα με τις ισοβαθμίες ή απλά σε συζήτηση να βρισκόμαστε?Huh?....

    Eαν θέλουμε πρέπει να δούμε τον αγώνα και όχι τα Fly off.....

    Φιλικά Χάρης
     
    Καταγράφηκε
    GASTON
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.300



    « Απάντηση #243 στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 22:52:24 »

    Αγαπητοί φίλοι
    Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η F5J-GR είναι μια κατηγορία για όλους, έμπειρους και μη και αν θέλουμε να έχουμε τον ίδιο μεγάλο αριθμό συμμετοχών στους αγώνες θα πρέπει να παραμείνει απλός και εύκολος και να δίνει την δυνατότητα σε κάποιον να εξελίσσεται και να έχει πιθανότητα για μια καλή θέση με ένα απλό ανεμόπτερο. Αυτό είναι δύσκολο αν υπάρχει το start height από την αρχή του αγώνα. Βλέπω να έχουμε αποχωρήσεις και κάποιους να θέλουν να κάνουν καινούργιες κατηγορίες τύπου RES η REF η οτιδήποτε άλλο.
     Γιαυτό προτείνω να μπει το start height μόνο για ξεκαθάρισμα λογαριασμών που παρεμπίπτοντος θα προσφέρει και ωραίο θέαμα! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Κώστας Σπυριάδης
    ΕΑΘ Ενωση Αερομοντελιστων Θεσσαλονικης
    alex.cularis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 971


    « Απάντηση #244 στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2015, 07:39:54 »

    καλημέρα
    Συμφωνω και εγω με  τον   gaston  εχει  δικιο 100% one step at a time ετσι δεν χρειαζεται και επιπλέον κριτες  που είναι πολύ δυσκολο να βρεις
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #245 στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2015, 10:56:20 »

    Σε κάθε αγώνα αναμένεται μία κατάταξη, που θα έχει ένα νικητή και θα ακολουθούν οι άλλοι.

    Αν ψάξουμε λίγο τους διεθνείς αερομοντελιστικούς κανονισμούς, θα βρούμε κατηγορίες που γίνονται προκριματικοί  και μετά τελικοί γύροι. Και οι συμμετέχοντες στους τελικούς δεν είναι επειδή ισοβάθμησαν, αλλά για να συναγωνιστούν οι top ten της προκριματικής κατάταξης (λέω ένα τυχαίο νούμερο) με ίδιες συνθήκες, και ίδιες ευκαιρίες για να ξεχωρίσει καθαρά ο νικητής.

    Αυτή η διάταξη υπάρχει και στον ελληνικό κανονισμό F5-GR-BF1.

    Στον δικό μας αγώνα F5J-GR, το να υπάρξουν ισοβαθμίες στις άλλες θέσεις, εμένα δεν με ενοχλεί, και αν υπάρξει ισοβαθμία μεταξύ δύο πρώτων θα το δεχτώ αναγκαστικά (ως απόρροια των χαλαρών κανονισμών), έστω και αν δεν μου αρέσει. Και αυτό το σενάριο είναι το ηπιότερο.

    Αν οι κανονισμοί δεν αλλάξουν, με τα ανεμόπτερα που έχουμε και την διαρκώς αυξανόμενη χειριστική ικανότητα, συν τις πολλές φορές ιδανικές συνθήκες με πολλά και δυνατά θερμικά, προβλέπω, ότι κάποια μέρα θα έχουμε (λέω ένα τυχαίο νούμερο) δώδεκα να διαγωνίζονται στον τελικό, και να ισοβαθμούν και οι δώδεκα στην πρώτη θέση.

    Αυτό θα προκαλέσει κάποια γέλια και από μέσα και απ’ έξω. Τότε θα είναι που η δημοφιλής αυτή κατηγορία θα χάσει «λίγο» από την αίγλη της.

    Και όπως λένε και οι managers:  «όταν περπατάς επάνω στους αλιγάτορες, είναι αργά να σκεφθείς ότι έπρεπε να έχεις ήδη ξεράνει το έλος.» 

    Αν και υπάρχουν γνώμες ότι ο κανονισμός δεν χρειάζεται αλλαγή, οι περισσότεροι συμφωνούν ότι χρειάζεται.
    Και από  αυτούς οι περισσότεροι προτείνουν την υιοθέτηση του start height μόνο για τις πτήσεις fly-off.

    Λύση «μονόδρομος» (όπως την χαρακτήρισε ο Βασίλης).

    Αλλά ας μη σταματήσουμε την ανταλλαγή απόψεων, ίσως δούμε κάτι πιο καθαρά για τα επόμενα steps.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    vhal
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 432



    « Απάντηση #246 στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2015, 14:46:02 »

    Ας μου επιτραπεί να πω κι εγώ τη γνώμη μου παρά τη μικρή μου εμπειρία στους αγώνες αυτούς.

    Συμφωνώ απολύτως με τον κ. Κωνσταντακάτο με το ότι:
    ...
    Αν οι κανονισμοί δεν αλλάξουν, με τα ανεμόπτερα που έχουμε και την διαρκώς αυξανόμενη χειριστική ικανότητα, συν τις πολλές φορές ιδανικές συνθήκες με πολλά και δυνατά θερμικά, προβλέπω, ότι κάποια μέρα θα έχουμε (λέω ένα τυχαίο νούμερο) δώδεκα να διαγωνίζονται στον τελικό, και να ισοβαθμούν και οι δώδεκα στην πρώτη θέση.
    ...

    Είναι φανερό λοιπόν ότι προκειμένου να μειωθούν οι ισοβαθμίες πρέπει να γίνουν αυστηρότερα και/ή περισσότερα τα κριτήρια κατάταξης.
    Για διάφορους λόγους η πλειοψηφία απορρίπτει τόσο το (γενικευμένο) start height, όσο και την ακρίβεια προσγείωσης.

    Επίσης η αύξηση του χρόνου πτήσης έχει απορριφθεί και για την κούραση που προκαλεί στους αγωνιζόμενους και για την επιμηκυνση της αγωνιστικής ημέρας που θα προκαλέσει.

    Ετσι μένει μόνο η μείωση του ύψους εκκίνησης σταδιακά - ας πούμε 10μ φέτος, άλλα 10 μ. του χρόνου κ.ο.κ - έτσι ώστε η εξάντληση του δεκάλεπτου να γίνεται όλο και δυσκολότερη. Το κόστος αλλαγής των συσκευών νομίζω πως είναι μηδαμινό συγκρινόμενο με το κόστος αγοράς ανεμόπτερου και γενικότερα το κόστος συμμετοχης σε εναν αγώνα. Ασε που κανονικά το upgrade θα πρέπει να μπορεί να γίνεται μέσω internet στις πιο νέες συσκευές ...

    My 0,02 € που λένε ...
    Καταγράφηκε

    Βαγγέλης Χαλκιαδάκης - Αερολέσχη Φθιώτιδας

    Ζηλεύω του σταυραετού
    απου πετά στα νέφη
    και παίζει με τσι αστραπές
    και με τ' αστροπελέκια.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #247 στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2015, 15:33:22 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Με σταδιακες μειωσεις του υψους της ταξεως των 10 μετρων θα θυμηθουμε υποτιτλους παλαιων τανιων που εγραφαν "..και περιμενοντας περασανε χρονια.." μεχρι να δουμε καποια αποτελεσματα.
    Επισης θα υπαρξει και μειωση των συμμετεχοντων καθως θα απογοητευονται ολοενα και περισσοτεροι (κυριως οι νεοεισερχομενοι) καθως εξ'αρχης δεν θα εχουν καποιο εστω και περιστασιακα καλο αποτελεσμα.
    Κυριως ομως ΔΕΝ υπαρχει καμμια εγγυηση οτι ετσι δεν θα υπαρχουν και παλι ισοβαθμιες για τις πρωτες θεσεις !

    Νομιζω οτι ο "μονοδρομος" του startheight στο flyoff ειναι αυτο που χρειαζεται και παρουσιαζω με λεπτομερειες την τροποποιηση που συζηταμε.
    Εστω οτι υπαρχουν 4 ισοβαθμοι αθλητες για τις 4 πρωτες θεσεις με την ληξη των προγραμματισμενων 
    Αυτοι καλουνται να πεταξουν εναν (ενδεχομενως και δευτερο) flyoff γυρο οπου επιτρεπεται η χρηση εγκεκριμενου FAI αλτιμετρου ετσι ωστε να ειναι δυνατη η καταγραφη του "υψους κοψιματος" δηλαδη του startheight.
    Ειναι δυνατον καποιος ειτε να μην διαθετει ειτε να επιλεξει να  χρησιμοποιησει το απλο  αλτιμετρο των 200μ.Αυτος θα χρεωνεται με ενα στανταρντ startheight (π.χ.  200μ) στην περιπτωση που συμπληρωσει το 15λεπτο ανεξαρτητως του εαν "κοψει" μονος του.Οι υπολοιποι κανουν την δικη τους επιλογη του υψους που θελουν να "κοψουν" το οποιο και καταγραφεται στο αλτιμετρο τους .
    Η διαδικασια βαθμολογησης αυτου του γυρου ειναι η ιδια με την ισχυουσα του κανονισμου με την διαφορα οτι σε περιπτωση ισοβαθμιων  υπεισερχεται πλεον ο διαχωρισμος βασει του  startheight που καταγραφτηκε για τον καθε αθλητη.
    Ας υποθεσουμε λοιπον οτι καποιος κατεβηκε πρωτος πριν το 15λεπτο τοτε  αυτος  θα ειναι ο 4ος στην καταταξη.
    Στους υπολοιπους 3 που συμπληρωσαν το 15 λεπτο μετριουνται τα startheight και αυτοι κατατασσονται αντιστροφως αναλογα απο το "υψος κοψιματος" που κατεγραψαν τα αλτιμετρα τους.
    Οι προηγουμενοι εχουν ηδη καταταχτει πισω τους αναλογως με την σειρα προσγειωσης.
     Στην ΑΠΙΘΑΝΗ περιπτωση που καποιοι συνεχιζουν να ειναι παλι ισοβαθμοι τοτε προχωρουμε και στον δευτερο flyoff γυρο .Εαν και μετα εχουμε παλι ισοβαθμια...ε τοτε....ξεθαβουμε το πριονι .
    Αυτος του οποιου το αλτιμετρο δεν κατεγραψε startheight (π.χ. λογω δυσλειτουργιας) θα "χρεωνεται" με 1 μετρο περισσοτερο απο το μεγαλυτερο καταγεγραμμενο startheight τοποθετοντας τον ετσι στο τελος της καταταξης οσων συμπληρωσαν το 15λεπτο επιτυχως .Αυτο ειναι παρομοια αντιμετωπιση τετοιας περιπτωσης με τον κανονισμο του FAI αγωνα (εκει η πτηση μηδενιζεται).Στο παραδειγμα μας λοιπον αυτος θα ειναι ο τριτος.
    Αρα με αυτον τον τροπο εχουμε ενα πληρες ξεκαθαρισμα των πρωτων θεσεων.
     
    Θα υπαρξουν καποιοι που θα πουν "γιατι να χρεωνεται μονον 200μ.αυτος με το παλαιο αλτιμετρο και οχι κατι περισσοτερο αφου με την ορμη (σε καποιες περιπτωσεις δυνατων setup) αυτα μπορει να ξεπεραστουν ? ".
    Ο λογος ειναι διοτι αυτος με το παλαιο αλτιμετρο (μη εχοντας την δυνατοτητα καταγραφης)κατα καποιον τροπο ξεκιναει με ενα μειονεκτημα το οποιο θα προσπαθησει να αντισταθμισει με το μεγαλο υψος εκκινησης .Ειναι ακομη στο παιχνιδι αλλα ας μην επιβαρυνθει περισσοτερο απο τα ονομαστικα 200μ.
    Πιστευω ομως οτι η πιθανοτητα να υπαρξει αθλητης με παλαιου τυπου αλτιμετρο ειναι παρα πολυ μικρη και ετσι δεν πρεπει να μας απασχολησει περισσοτερο.

    Ο χρονος των 15 λεπτων για το flyoff προτεινω να μην αλλαξει περισσοτερο για λογους συμβατοτητας με τον FAI αγωνα καθως επισης και για να "προβληματισει" οσους στοχευσουν σε σχετικα χαμηλα υψη κοψιματος.
    Σιγουρα το flyoff θα ειναι εξαιρετικα ενδιαφερον και επιτελους και αμεσα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ! 

    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος




    * STARTHEIGHT.jpg (2.3 KB, 113x86 - εμφανίστηκε 355 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Γιάννης Κουρμπάνης
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 137



    « Απάντηση #248 στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2015, 16:27:46 »

    Καλο μεσημερι σε ολους..
    Σκεφτομαι πως δεν ειναι δυνατον να ξεχασουμε κι αυτα τα βασικα που ξερουμε Εκπληξη..
    Δεν ειναι δυνατον αλλα να ζητωνται στους μεν γυρους κι αλλα στους δε!!!Οσον αφορα αλλες κατηγοριες ανεμπορικες και μη τα τασκ παρα τις διαφορες που αναφερθηκαν εχουν μια βασικη ομοιογενεια!!!
    Προσωπικα μεσω των οσων εχω γνωρισει και μαθει εως τωρα εντος κι εκτος συνορων,θα ηθελα να πω τα εξης απλα..Δεν μπορεις να ενταξεις starheight βαθμολογηση μοναχα σε fly off..αλλα ας υποθεσουμε οτι το καναμε..οταν σου ζητηται να καλυψεις δεκα λεπτα,ομως ουτε ενα λιγοτερο δευτερολεπτο απο ψηλα δουλευεις γι αυτο..
    ομως οταν σου ζητηται να πεταξεις απο χαμηλα τα πραγματα ειναι διαφορετικα σε ολα τα επιπεδα και σε καθε τομεα!αλλο το ενα αλλο το αλλο!!!δεν μπορουμε να το κανουμε χωρις ξεχωριστη χρονομετρηση διοτι δεν στεκει καποιος ο οποιος πεταξε 14 και 30 απο τα 70 μετρα να χασει απο καποιον που εκοψε 200 και εκανε 15 ακριβως,απλα τουλαχιστον για το δικο μου μυαλο με τα οσα εχω δει,δεν στεκει!!!Αρα τι σημαινει αυτο...οτι ο διαγωνισμος αυτος αποκτα κατι θα ελεγα αρκετα ψυχαναγκαστικο και ο καθενας ειναι σαν να γυρναει μια ρουλετα..τα εχω ξαναπει,δε λεω κατι καινουργιο,αυτη αλλωστε ειναι η αποψη μου εδω και αρκετους μηνες..
    Ομως οι ανεμοπορικοι αγωνες δεν ειναι ετσι,πιστεψτε με,αν φυσικα ενδιαφερει κανενα η γνωμη μου..οι αγωνες ανεμοπτερων ανα τον κοσμο αποτελουν ενα πλαισιο συνομιλιας μεταξυ των αεραθλητων μεσω των αγωνιστικων πτησεων ωστε ο ενας να βελτιωνεται απ τον αλλο,ωστε ο ενας να επιζητα να γινει ο αλλος καλυτερος ωστε να εξελιχθει κι ο ιδιος..εκει ολοι χειροκροτουν ολους,παλιους και καινουργιους χωρις να επιζητουν κυπελα..περιμενουν πως και πως να δουν να συμβαινει το απιστευτο σηκωμα απ τα δυο μετρα χωρις να φωναζουν ακυρο μα περιμενοντας να συγχαρουν στο τελος της πτησης τον πιλοτο..
    Και κλεινοντας θα πω και κατι ακομη..οτι κι γινει με τον κανονισμο μετα απο λιγο δε θα οδηγησει παρα σε γκρινιες..η μονη σιγουρη λυση ειναι οσοι προχωρουν και εξελισονται να πετουν σε αλλο επιπεδο αγωνιστηκα(FAI) και οι αμεσως επομενοι να διεκδικουν την πρωτια και με τη σειρα τους να προχωρησουν κι αυτοι και να ερθουν κι οι επομενοι..ανθρωποι που πετουν χρονια f5j gr στη λαρισα μου ειχαν πει εχεις απολυτο δικιο..αυτο που λες ισχυει Αλλα τωρα τι και πως..προσωπικα σας ζητω να αποτιναξετε τα τι και πως και να προχωρησουμε ολοι μαζι!!!και μην τα ξαναλεμε..και διοργανωση γινεται και χωραφια αφθονα υπαρχουν παντου..
    Προσωπικα προτεινω..την κατηγορια f5j gr αφηστε την ως εχει για να περνουν ολοι καλα και να ναι χαρουμενοι και να το ευχαριστιωνται..για να πηγαινουμε ολοι και να περνουμε καλα..
    Φιλικα προς ολους..καλο μεσημερι και καλες πτησεις!
    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 14 Οκτ 2015, 16:39:34 από Γιάννης Κουρμπάνης » Καταγράφηκε

    If flying were the language of man, then soaring would be it's poetry!
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #249 στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2015, 20:56:14 »

    Αγαπητέ ανηψιέ Γιάννη,

    πάτα και ένα space ανάμεσα στις προτάσεις να μπορώ να τις διαβάζω σαν καλός θείος.

    Πρέπει όλοι να εννοήσουν ποιός είναι ο στόχος του αγώνα μας, και να μην τον μπερδεύουν με άλλον.

    Στην F5J (FAI) έχεις στόχο να πετύχεις όσο περισσότερο χρόνο μπορείς από το χαμηλότερο ύψος που θα επιλέξεις εσύ, ώστε να ξεκινήσεις με μικρότερη ποινολόγηση του πραγματικού χρόνου που θα πετύχεις. Και μπορεί να έχεις τους περισσότερους καθ’ υπολογισμό βαθμούς πτήσης στο γκρουπ, χωρίς να πιάσεις όλο τον ρεαλιστικό χρόνο, ή και με μικρότερο χρόνο παραμονής στον αέρα από άλλους.

    Όταν πράγματι υπεισέρχεται το start height υπάρχει ένα ρίσκο στο ποιο ύψος θα κόψεις.

    Θα προτείνουμε τα εξής: (αν και τα έχουμε πει, τα ξαναλέμε).

    Στην F5J-GR στόχος στο fly-off είναι να πετύχεις οπωσδήποτε το μέγιστο χρόνο 15 λεπτών από το χαμηλότερο ύψος, που θα επιλέξεις εσύ, ως προς τους άλλους.

    Εφ’ όσον πιάσεις μαζί με άλλους τον στόχο, (άρα θα έχετε όλοι 0 β. ποινής), ο διαχωρισμός θα γίνει ανάλογα με το ύψος που θα έχει κόψει ο καθένας.

    Οι υπόλοιποι, θα ποινολογούνται με τη σειρά προσγείωσης, όπως σήμερα.

    Θα υπάρχουν και άλλοι υπολογισμοί για ποινολόγηση της υπέρβασης των 200 μέτρων, που αφορά και αυτούς που πέτυχαν τον στόχο και αυτούς που προσγειώθηκαν πιο πριν, αλλά δεν ενδιαφέρει εδώ.

    Αυτά βέβαια αποτελούν την προς έγκριση πρόταση.                        

    Τα χρονικά στοιχεία που παραθέτεις στο παράδειγμά σου, ενώ αρχικά φαίνονται να υποστηρίζουν άδικο αποτέλεσμα, σύμφωνα με τον κανονισμό FAI, ή με ελεύθερη κρίση, στην ουσία, σύμφωνα με τον υπό έγκριση κανονισμό μας –GR είναι ξεκάθαρο ποιος πρέπει να είναι από επάνω και ποιος από κάτω.

    Ενα είναι σίγουρο και αυτό αφορά πολλούς από τους φίλους που έχουν διαφορετική γνώμη. Ο σημερινός κανονισμός F5J-GR θέλει τροποποίηση για να μην έχουμε ισοβαθμίες.
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 15 Οκτ 2015, 09:23:34 από Γιάννης Κωνσταντακάτος » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #250 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 09:44:29 »

    Αγαπητοι φιλοι
    Ακομη ενα "κερασακι" μπηκε στην "τουρτα" των ισοβαθμιων με τα αποτελεσματα στα Μουδανια!!
    Οπως βλεπετε υπαρχουν 6 πρωτοι νικητες εκ των οποιων οι 4 εχουν 7 (10λεπτες)+2 (15λεπττες) αψογες πτησεις.
    Μεχρι στιγμης η προταση του Startheight στα flyoff ειναι η μικροτερη και εφικτη διαφοροποιηση που μπορει να γινει και να εξαφανιστει αυτο το θεμα.
    Φιλικα
    Βασιλης Παπαδοπουλος


    * MOUDANIA 25 10 2015.jpg (111 KB, 700x400 - εμφανίστηκε 257 φορές.)
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #251 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 09:58:25 »

    Βασίλη

    Το στοιχείο του λάθος του αισθητήρα θα προσμετράται στον διαχωρισμό του 1ου η του 2ου ;

    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #252 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 10:14:00 »

    Αγαπητε Τασο
    Γινε πιο σαφης για το τι εννοεις οταν λες λαθος αισθητηρα.
    Βασιλης
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    _ΤΑΣΟΣ_
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.960


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #253 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 11:22:56 »

    Εξάδελφε την απόκλιση του αισθητήρα, ±πόσα μέτρα από το πραγματικό !
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    GRELE
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 896



    « Απάντηση #254 στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 11:36:40 »

    Αγαπητε Τασο
    Αυτο το θεμα δεν ενδιαφερει την FAI αρα ουτε και εμας.
    Σημειωτεον οτι οι παραδεκτες ανοχες ειναι +/- 1,25 μ.
    Βασιλης
    Καταγράφηκε

    ......electrics are here to stay......
    Σελίδες: 1 ... 14 15 16 [17]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ανεμόπτερα R/C  |  Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.