Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.477 μηνύματα σε 12.386 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 11 Μάι 2024, 19:15:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 11 Μάι 2024, 19:15:45

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 15:25]

    [Χθες στις 23:15]

    από snoopy
    [Χθες στις 21:53]

    [Χθες στις 19:37]

    από snoopy
    [Χθες στις 10:31]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304477
    Σύνολο θεμάτων: 12386
    Online σήμερα: 50
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 45
    Συνολικά: 47
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?  (Αναγνώστηκε 103086 φορές)
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.770



    WWW
    « Απάντηση #420 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2020, 16:51:05 »

    Γεια σου φίλε Σωκρατη!!!!


    Αρα συμπεραίνουμε οτι βενζίνη και μεθανόλη ειναι δυο καυσιμα με χημικό αβανς ''οκτάνια'' το καθε ένα που επιτρεπει να λειτουργεί σε κινητηρες σντιστοιχης συμπίεσης.Σωστα?
    Το ενα εχει κλίμακα μεχρι 1-100 κα το άλλο 1- 129
    Πιο απο τα δυο ειναι ισχυρότερο? σαν υγρό καυσιμο?
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 24 Μάρ 2020, 17:35:25 από ArgyrisGiannetakis » Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    socratesb
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 130


    « Απάντηση #421 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2020, 18:55:52 »

    Για την οικονομία των γραφομένων επιτρέψτε μου το παρακάτω link

    https://www.fuelfreedom.org/hot-rod-explains-race-car-drivers-love-methanol/

    Δηλαδή η θερμογόνος δύναμη ανά λίτρο της βενζίνης είναι διπλάσια σε σχέση με την μεθανόλη άρα μας συμφέρει από οικονομικής απόψης η χρήση της.

    Στο παράδειγμα όμως της δημοσίευσης γίνεται ο υπολογισμός ότι ο ένας αγωνιστικός κινητήρας θα είναι 60% αποδοτικότερος σε ισχύ εάν χρησιμοποιεί μεθανόλη σε σχέση με την βενζίνη.

    Για να επανέλθουμε στα μοντελιστικά, ένας δίχρονος κινητήρας βενζίνης αποδίδει λιγότερο από τον αντίστοιχο glow - αλλά είναι τόσο πιο οικονομικό το καύσιμο που επιλέγουμε τους βενζινοκινητήρες.
    Καταγράφηκε
    Pantelis Papageorgiou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 390


    « Απάντηση #422 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2020, 20:12:46 »

    Πολύ σωστά όσα έγραψε ο Σωκράτης.

    Κλείνοντας, θα συνοψίσω το θέμα ως εξής:

    -Δεν υπάρχει καύσιμο που θα απογειώσει τον κινητήρα μας, είτε αυτό έχει 60 είτε 160 οκτάνια, αν ο κινητήρας δεν έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για χρήση με το συγκεκριμένο καύσιμο. Ο κατασκευαστής πάντα σου λέει τι καύσιμο πρέπει να χρησιμοποιήσεις.

    -Στους normal κινητήρες βενζίνης, κατασκευασμένοι όλοι για 90-95 οκτανίων βενζίνη, αν βάλουμε 100 οκτανίων το μόνο που θα πετύχουμε είναι να ξοδέψουμε περισσότερα χρήματα για το καύσιμο (και σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις βλάβη στον κινητήρα).

    -Οξειδωτικά πρόσθετα στο καύσιμο δεν χρησιμοποιούμε αν ο κατασκευαστής δεν έχει πρόβλεψη για κάτι τέτοιο και ακολουθούμε με ευλάβεια τις προδιαγραφές του. Αν πχ ο κατασκευαστής δίνει χρήση νιτρομεθανίου από 5-15% ΔΕΝ βάζουμε 25%.

    -Άλλο πράγμα η θερμογόνος δύναμη (ενεργειακή πυκνότητα) ενός καυσίμου και άλλο ο οκτανικός αριθμός. Το πρώτο αντιπροσωπεύει την ποσότητα θερμότητας που παράγει με την καύση του ανά μονάδα μάζας ή όγκου και το δεύτερο την ικανότητα του καυσίμου να συμπιέζεται χωρίς να αυτοαναφλέγεται.

    -Κάθε κινητήρας, ανάλογα με την δουλειά για την οποία σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε, θα αποδώσει αντίστοιχα.

    Τα παραπάνω δεν αποτελούν απλώς την άποψή μου. Είναι απολύτως τεκμηριωμένα από την επιστήμη και την τεχνολογία και νομίζω ότι ανέπτυξα την οικεία τεκμηρίωση επαρκώς σε προηγούμενα posts. Εγώ απλά  μετέφερα την ως άνω τεκμηρίωση γραπτώς στο forum. Όποιος θέλει μπορεί να με ελέγξει για την ακρίβεια των γραφομένων μου με αναφορές στην παγκόσμια βιβλιογραφία.
    Καταγράφηκε
    Chris71
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 286



    « Απάντηση #423 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2020, 20:56:35 »

    Κύριοι το εμπεδώσαμε πλήρως το θέμα. Στο τέστ της Πέμπτης θα αριστεύσουμε άπαντες. Ανεση
    Καταγράφηκε

    Always look on the bright side of life!
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.770



    WWW
    « Απάντηση #424 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2020, 20:58:51 »

    Αν μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος
    Η διάφορες στο νιτρο 5,10,15,20 έχουν να κάνουν με τον κινητήρα στον οποίο θα μπει ή με τις  επιδώσεις που θέλουμε να έχει ο κινητήρας

    Ναι Ηλία μου η περιεκτικότητα σε Νιτρο αυξάνει την αναφλεκτικότητα του μείγματος! Ειναι σαν να προσθέτεις περισότερη αναλογία μπαρούτι σε ενα φυσίγιο.Ισχυρότερη ποσότητα  καυσης σε καθε πιστονιά! Ολοι οι μοντελιστικόι κινητηρες ειναι κινητηρες υψηλής συμπίεσης με πιστόνια οι διχρονοι ABC , μεταλλα εκπληκτικά που αντέχουν σε ισχυρές καταπονήσεις.
     Φαντάσου η βενζίνη απο μόνη της ειναι 93 με 100 οκτάνια και η μεθανόλη απο μόνη της ειναι σαν να ειχαμε μια βενζίνη στο αυτοκίνητο μας 150 οκτάνια!Για την ακρίβεια εχει 129 η αιθανόλη!Φαντάσου λοιπον με την πρόσθεση του νιτρου προσθέτουμε καλύτερο οξειδωτικό αντί τον κοινό ατμοσφαιρικό αέρα.
    Βεβαια ειναι περιττό να τσιτωνεις σε νιτρα γιατι ζορίζονται.Μια καλή αναλογία ειναι μεχρι 10 για τους αεροπορικούς της απλής σειράς κινητηρες.Τωρα αμα ειναι τίποτε αυτοκινητάκια με πολύ υψυλές συμπιέσης και διαδρομές και θυριδώματα...κλπ βάζουμε μεχρι και 30% χαχαχαχ νιτρα!

    Οπότε να κλέισω το μηνυμα μου Ηλία για αυτό που σου έγραψα αρχικά!!!

    Με τα οκτάνια 93 εως 100 βελτιώνεται η συσταση της βενζίνης στο βέλτιστο δυνατό ,ετσι ωστε  άμα έχεις κινητήρα που ειναι κατσκευασμένος στην σωστή συμπίεση,τοτε να αποδωσει το μεγιστο αυτής της συμπίεσης.100 το μεγιστο.100 ο κινητηρας.
    Παραπανω δεν μπορεί να παει.
    Οπότε Ηλία μου αν όπως σου λέω στο αρχικό μου μηνυμα είχες μία βενζίνη με 130 οκτανια υποθετικά....που δεν υπάρχει!αυτό ειναι δεδομένο επιστημονικά.
    Υποθετικά εννοω οτι θα μπορούσε να συμπιεστει.
    Υποθετικά λοιπόν θα μπορούσε να εχει επιδόσεις που τις πετυχαίνεις με μεθανόλη ρεαλιστική η οποία ειναι 114  στην δική της κλίμακα! και στον κατάλληλο κινητήρα.

    Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    kolotoympas
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.353



    WWW
    « Απάντηση #425 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2020, 22:09:20 »

    Ευχαριστούμε!
    Να κλείσει το θέμα!  Grin έχουμε και δουλειές
    Τώρα κάνω συντήρηση στα ντεπόζιτα!
     Grin


    * judge-make-verdict-clipart-vector_csp22691258.jpg (35.24 KB, 450x462 - εμφανίστηκε 396 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Ή Αστοχία Υλικού Ή Μ…κια Τεχνικού!
    kolotoympas Youtube
    kolotoympas Vimeo
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.770



    WWW
    « Απάντηση #426 στις: Τρίτη, 24 Μάρ 2020, 22:21:19 »

    Προσεχε γιατί οι βενζίνες εχουν  πεντάνιο εξάνιο  επτάνιο   οκτάνιο και  δεκάνιο .Φτού ξελεφτερία .....θα σου χαλασει η συμπίεση του ρεζερβουαρ !!χαχαχαχαχαχαχα
    Μην φοβασαι έχεις πολύ χρόνο να τα φτίαξεις.
    Εχει πεσει πανεργαστηριομανία! μόνιμη!
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #427 στις: Τετάρτη, 1 Ιούλ 2020, 16:06:03 »

    Παιδιά σε δίχρονο glow βάζω καυσιμο που έχει 18% λάδι.Αν βάλω το optifuel που είναι για τετράχρονα μοτέρ με 20% λάδι θα το μπουκωνει λέτε στις χαμηλές rpm ή στο ρελαντί;
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #428 στις: Τετάρτη, 1 Ιούλ 2020, 17:11:21 »

    Παιδιά σε δίχρονο glow βάζω καυσιμο που έχει 18% λάδι.Αν βάλω το optifuel που είναι για τετράχρονα μοτέρ με 20% λάδι θα το μπουκωνει λέτε στις χαμηλές rpm ή στο ρελαντί;


    Το ελάχιστα αυξημένο ποσοστό λιπαντικού στο καύσιμο δεν είναι το πρόβλημα.
    Αλλά για να προορίζεται το καύσιμο για τετράχρονο εξέτασε μήπως έχει κάποιο συστατικό που δεν ταιριάζει στον δίχρονο. Αλλιώς γιατί να το λένε το ένα για δίχρονο και το άλλο για τετράχρονο

    Βέβαια δεν μας είπες ποιός δίχρονος είναι, αν είναι ABC ή αν έχει ελατήριο.

    Θα επαναλάβω την δική μου πρόταση: προσθέστε στο καύσιμο που εχει συνθετικό λιπαντικό, καστορέλαιο έως να φθάσει το σύνολο στο 22, 5 % τουλάχιστον (ακόμα και παραπάνω ανάλογα με τα μέταλλα του κινητήρα).
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.770



    WWW
    « Απάντηση #429 στις: Τετάρτη, 1 Ιούλ 2020, 22:19:27 »

    Ναι συμφωνώ με τον Κυριο Γιαννη.Δεν θα σου κανει κατι προς το κακό....αλλα ναι λίγο ισως.....να σου αλλαξει αρνητικά το ρελαντί.Ειδικά αν ειναι αναποδα ο κινητήρας και δεν εχει glow driver. Παντως η συσταση των καυσίμων εκτός τα νίτρα μεταξυ διχρονων και τετράχρονων ειναι η ποσότητα του λαδιού.Συνθετικού η και καστορέλαιου, η συνδιασμού.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #430 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 12:14:23 »

    ΑΒC είναι όλοι της OS σειρά LA & FX .
    Εχω και έναν παλιό που πηρα τελευταία OS sf ABN   που λέγονταν παλιότερα λίγο που έψαξα στο διαδίκτυο.Ο τελευταίος δε έχει δουλέψει ποτέ.
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #431 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 13:53:53 »

    ...αλλα ναι λίγο ισως.....να σου αλλαξει αρνητικά το ρελαντί.Ειδικά αν ειναι αναποδα ο κινητήρας και δεν εχει glow driver.

    Πράγματι ένας ανάποδα στερεωμένος κινητήρας, μπορεί να εμφανίσει πρόβλημα στο ρελαντί. Αλλά όλα λειτουργουν σωστά αν ξέρεις να βάλεις το κατάλληλο ποσοστό νιτρομεθάνιου, το κατάλληλο μπουζί, και να ρυθμίσεις σωστά το μίγμα του ρελαντί.  Το λιπαντικό από 18 σε 22 δεν θα είναι βασικό εμπόδιο.

    Και φυσικά όλα εξαρτώνται από το πόσες στροφές ρελαντί θέλει ο καθένας. Μία θέση είναι το ρελαντί να είναι αρκετά ψηλό αρκεί να μην προχωράει το μοντέλο στο διάδρομο.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #432 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 14:03:16 »

    ...αλλα ναι λίγο ισως.....να σου αλλαξει αρνητικά το ρελαντί.Ειδικά αν ειναι αναποδα ο κινητήρας και δεν εχει glow driver.

    Πράγματι ένας ανάποδα στερεωμένος κινητήρας, μπορεί να εμφανίσει πρόβλημα στο ρελαντί. Αλλά όλα λειτουργουν σωστά αν ξέρεις να βάλεις το κατάλληλο ποσοστό νιτρομεθάνιου, το κατάλληλο μπουζί, και να ρυθμίσεις σωστά το μίγμα του ρελαντί.  Το λιπαντικό από 18 σε 22 δεν θα είναι βασικό εμπόδιο.

    Και φυσικά όλα εξαρτώνται από το πόσες στροφές ρελαντί θέλει ο καθένας. Μία θέση είναι το ρελαντί να είναι αρκετά ψηλό αρκεί να μην προχωράει το μοντέλο στο διάδρομο.
    κ.Γιαννη το ερώτημα μου ήταν παρόμοιο για το λάδι. Θέλω να πω ότι το καύσιμο στους τετράχρονους είναι το λιγότερο 20% ενώ στα δίχρονα 18%. Τωρα αν για τους τετράχρονους έχει και κάτι άλλο μέσα δε το γνωρίζω.
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #433 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 14:06:38 »

    Ναι συμφωνώ με τον Κυριο Γιαννη.Δεν θα σου κανει κατι προς το κακό....αλλα ναι λίγο ισως.....να σου αλλαξει αρνητικά το ρελαντί.Ειδικά αν ειναι αναποδα ο κινητήρας και δεν εχει glow driver. Παντως η συσταση των καυσίμων εκτός τα νίτρα μεταξυ διχρονων και τετράχρονων ειναι η ποσότητα του λαδιού.Συνθετικού η και καστορέλαιου, η συνδιασμού.
    Αργύρη μονο σε ενα μοντέλο είναι ανάποδα που ακόμη δε το έχω δουλέψει. Απλώς μς το 18% που βάζω δεν είχα θέμα ποτέ σε διχρονα OS. Επειδή είχα αγοράσει για τετράχρονο με 20% έλεγα αν θα μπορούσε να δουλέψει και με αυτό σωστά κυρίως σε ρελαντί και στα χαμηλά ο διχρονος.
    Πχ η optifuel γράφει καύσιμο για τετράχρονο και όποιο δε γράφει προφανώς εννοεί για δίχρονο αφού έχει 18αρι λάδι. Δεν έχω καταλάβει αν σε ενα καύσιμο πχ με 18% αν προσθέσω λάδι καστορελαιο που λέει ο κ.Γιαννης αν γίνεται μετά ίδιο με των τετράχρονων ή εκεί έχει και κάτι άλλο μέσα.
    Καταγράφηκε
    ArgyrisGiannetakis
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 10.770



    WWW
    « Απάντηση #434 στις: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2020, 15:14:04 »

    Nαι δεν θα εχει κανενα προβλημα και ο διχρονος για λίγο παραπανω λάδι!
    Ναι αν προσθεσεις στο 18 αρι για διχρονο  λιγο καστορέλαιο γινεται ιδανικό για τερταχρονο.Η διαφορά ειναι μόνο η ποσότητα λαδιού. Δεν υπαρχει καποιο αλλο πρόσθετο στα καυσιμα.Η optifuel δινει εξάλου μπουκάλι λάδι ξεχωριστά το οποίο ειναι για να προσθέτεις .Ειναι ιδανικό βεβαια και για βενζίνες γιατί εναι συνθετικό  καστορέλαιο το οποίο αναμιγνύεται κατευθείαν, χωρίς αναγκη διαδικασίας αναμυξης με υπερηχους που θελουν τα αλλα συνθετικά λάδια για να ομογενοποιηθούν με το καυσιμο.Δεν ειναι τυχαίο που οι περισσότερες εταιρίες καυσιμων το χρησιμοποιούν.Το καστορέλειο  δημιουργεί μοναδική ποιότητα λυπανσης σε σχεση με αλλα λάδια.
    Καταγράφηκε

    Η ομορφιά είναι στα μάτια αυτού που τη βλέπει.

    http://www.youtube.com/user/ARGYPILATUS?feature=guide
    http://www.flickr.com/photos/argyris_giannetakis/
    Σελίδες: 1 ... 26 27 28 [29] 30 31     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μηχανές - καύσιμα - έλικες (Συντονιστής: andreas)  |  Θέμα: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.059 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.