Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.514 Beiträge in 12.388 Themen von 6.239 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:22:32

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Samstag, 18 Mai 2024, 18:22:32

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    [Heute um 15:33]

    [Gestern um 16:04]

    von geoli
    [Gestern um 15:43]

    [Gestern um 14:48]

    [Donnerstag, 16 Mai 2024, 11:35:02]

    [Sonntag, 12 Mai 2024, 14:53:18]

    [Samstag, 11 Mai 2024, 20:08:18]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 23:15:04]

    [Freitag, 10 Mai 2024, 17:13:22]

    [Donnerstag, 9 Mai 2024, 15:30:01]

    [Montag, 6 Mai 2024, 01:30:30]

    [Sonntag, 5 Mai 2024, 14:26:40]

    [Freitag, 3 Mai 2024, 20:02:54]

    [Mittwoch, 1 Mai 2024, 09:15:28]

    [Freitag, 26 Apr 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6239
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304514
    Themen insgesamt: 12388
    Heute online: 116
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 0
    Gäste: 16
    Gesamt: 16
    Themavorwähler

    Seiten: [1] 2  Alle     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: calmato spor 40 θέμα με τους τροχους  (Gelesen 3152 mal)
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 141



    « am: Donnerstag, 29 Dez 2011, 23:50:12 »

    καλησπέρα..το calmato στο φτερο εχει δυο τροχους οπου μπαινουν σφηνοτα στις υποδοχες...επισης έχει δυο πλαστικά μικρά για κάθε φτερό ωστε να βιδώσεις και να κρατάει τον τροχό...σε οποιο σημειο και να τα έβαλα μου έκοψε η βίδα μες το φτερο...το αποτέλεσμα είναι οτι έβαλα ενα πλαστικό για κάθε τροχό και με εποξική κόλλα απο πάνω ...λετε να χει θέμα?HuhHuhHuh?
    Gespeichert
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Antwort #1 am: Freitag, 30 Dez 2011, 08:08:15 »

    Βάλε μια άλλη βιδα λιγο πιο δεξιά η αριστερά οπου μπορείς με την κόλλα μπορεί να ξεκολλήσει .
    Gespeichert

    Αμαλιαδα modelshop
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 160


    « Antwort #2 am: Freitag, 30 Dez 2011, 09:23:44 »

    βαλε καινουριες βιδες [οχι του κιτ]
    και πριν βιδωσεις κανε  1.5- 2μμ τρυπα με ενα τρυπανακι
    Gespeichert
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 141



    « Antwort #3 am: Freitag, 30 Dez 2011, 18:44:01 »

    αντι για δυο πλαστικα που κραταν τους τροχους εβαλα ενα ανα τροχο...το καταφερα και βιδωσε...απλα εβαλα και εποξικη....αν δεν βαλω και το δευτερο πλαστικο ανα τροχο δεν νομιζω να χει θεμα...
    Gespeichert
    giles 202
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.200



    « Antwort #4 am: Freitag, 30 Dez 2011, 19:10:05 »

    Μηπως οταν φτιαχνεις αεροπλανα βιαζεσαι?
    Αυτα τα προβληματα που λες τα ακουω πρωτη φορα.
    Δεν εχεις καποιο εμπειρο κοντα σου να σε βοηθαει οπου κολας?
    Δεν γινετε να εχεις μονο ενα πλαστικο στον τροχο.
    Gespeichert
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.623


    game over :|


    « Antwort #5 am: Freitag, 30 Dez 2011, 19:15:31 »

    Στο δικο μου εβαλα κανονικα και τα δυο πλαστικα. Δεν το εχω πεταξει ακομη.
    Βαση λογικης αυτα ειναι μονο για να μην πεσουν οι ροδες στο εδαφος κατα την πτηση. Στην προσγειωση οι δυναμεις που θα τους ασκηθουν ειναι ακριβως αντιθετες, δηλαδη θα πιεστει ολος ο μηχανισμος για να μπει μεσα στο φτερο. Δεν θα τραβηχτουν ποτε προς τα εξω.
    Αρα γιατι να εχει προβλημα και με το ενα μονο;

    Παραλληλα δεν καταλαβαινω γιατι να μην ανοιχτουν παραδιπλα δυο τρυπες και να βιδωθουν εκει αγνοωντας την σπασμενη βιδα.

    ΥΓ Ξαναλεω οτι δεν το εχω πεταξει ακομη, μπορει να ειναι λαθος το παραπανω σκεπτικο.
    Gespeichert

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 141



    « Antwort #6 am: Freitag, 30 Dez 2011, 20:06:38 »

    οι ντιζες του rudder και του elevator ειναι ατσάλινες...το βιβλιο λεει να τις λυγισεις για να μπουν στο κεφαλι του σερβο...στα ailerons τις λυγισα και εσπασαν (  με το εξαρτημα που φτιαχνει Ζ ) .ειχα αλλες ιδιας διαμετρου και τις εβαλα...με τις αλλες δυο (rudder- elevator ) μηπως να βάλω πανω στο κεφαλι του σερβο ενα μεταλικο εξαρτηματακι που βιδωνει με αλενακι για μπουν εκει οι ντιζες?Huh?
    Gespeichert
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 141



    « Antwort #7 am: Freitag, 30 Dez 2011, 20:09:26 »

    στις ντιζες elevator rudder και ailerons λεει το εγχειριδιο να τις λυγισουμε 90 μοιρες για να μπουν στο κεφαλι του σερβο..στα ailerons που το εκανα με το εξαρτημα που φτιαχνει τα Ζ ,εσπασαν οι ντιζες γιατι ειναι ατσαλινες ....εβαλα τελικα εκει αλλες ιδιας διαμετρου που ειχα...στο rudder και elevator για να μην παθω το ιδιο μηπως να βάλω το μεταλικο εξαρτημα που πιανει πανω στο κεφαλι του σερβο και βιδωνει με αλεν και να περασω απο κει μεσα τις ντιζες?Huh
    Gespeichert
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #8 am: Freitag, 30 Dez 2011, 21:42:05 »

    μηπως να βάλω το μεταλικο εξαρτημα που πιανει πανω στο κεφαλι του σερβο και βιδωνει με αλεν και να περασω απο κει μεσα τις ντιζες?Huh

    Eννοείς να βάλεις ΕΖ connector, έτσι το λένε αυτό. Προτίμησε να μη βάλεις. Εκτός του ότι έχει αυξημένους τζόγους εκεί που συνδέεται με την κεφαλή του σέρβο (οπότε είναι επικίνδυνο να ταλαντώνεται το πηδάλιο εν πτήσει και να σπάσει από fluttering), μπορεί να
    α) ξεβιδωθεί το άλεν ύστερα από κάποιο χρόνο και να σε αφήσει χωρίς έλεγχο εν πτήσει.
    β) φύγει η κοπίλια που κρατάει τον κοννέκτορα πάνω στην κεφαλή του σέρβο από τις δυνάμεις που ασκούνται εν πτήσει στα πηδάλια και πάλι να σε αφήσει χωρίς έλεγχο.
    Προτίμησε να λυγίσεις τις ντίζες σε σχήμα Γ και να τις ασφαλίσεις με τα ειδικά πλαστικά που έχει μέσα το κιτ.
    Ειδάλως μπορείς να βάλεις ντίζα με σπείρωμα και clevis πάνω στην κεφαλή του σέρβο, όπως αυτό στην άλλη πλευρά της ντίζας, εκεί που συνδέεται με το horn του πηδαλίου.
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 141



    « Antwort #9 am: Freitag, 30 Dez 2011, 21:52:32 »

    μηπως να βάλω το μεταλικο εξαρτημα που πιανει πανω στο κεφαλι του σερβο και βιδωνει με αλεν και να περασω απο κει μεσα τις ντιζες?Huh

    Eννοείς να βάλεις ΕΖ connector, έτσι το λένε αυτό. Προτίμησε να μη βάλεις. Εκτός του ότι έχει αυξημένους τζόγους εκεί που συνδέεται με την κεφαλή του σέρβο (οπότε είναι επικίνδυνο να ταλαντώνεται το πηδάλιο εν πτήσει και να σπάσει από fluttering), μπορεί να
    α) ξεβιδωθεί το άλεν ύστερα από κάποιο χρόνο και να σε αφήσει χωρίς έλεγχο εν πτήσει.
    β) φύγει η κοπίλια που κρατάει τον κοννέκτορα πάνω στην κεφαλή του σέρβο από τις δυνάμεις που ασκούνται εν πτήσει στα πηδάλια και πάλι να σε αφήσει χωρίς έλεγχο.
    Προτίμησε να λυγίσεις τις ντίζες σε σχήμα Γ και να τις ασφαλίσεις με τα ειδικά πλαστικά που έχει μέσα το κιτ.
    Ειδάλως μπορείς να βάλεις ντίζα με σπείρωμα και clevis πάνω στην κεφαλή του σέρβο, όπως αυτό στην άλλη πλευρά της ντίζας, εκεί που συνδέεται με το horn του πηδαλίου.
    πως λυγιζω ομως τις ντιζες φιλε μου ?? ειναι ατσαλι και θα σπασουν
    Gespeichert
    Nikolas K
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 841



    « Antwort #10 am: Samstag, 31 Dez 2011, 01:49:54 »

    μηπως να βάλω το μεταλικο εξαρτημα που πιανει πανω στο κεφαλι του σερβο και βιδωνει με αλεν και να περασω απο κει μεσα τις ντιζες?Huh

    Eννοείς να βάλεις ΕΖ connector, έτσι το λένε αυτό. Προτίμησε να μη βάλεις. Εκτός του ότι έχει αυξημένους τζόγους εκεί που συνδέεται με την κεφαλή του σέρβο (οπότε είναι επικίνδυνο να ταλαντώνεται το πηδάλιο εν πτήσει και να σπάσει από fluttering), μπορεί να
    α) ξεβιδωθεί το άλεν ύστερα από κάποιο χρόνο και να σε αφήσει χωρίς έλεγχο εν πτήσει.
    β) φύγει η κοπίλια που κρατάει τον κοννέκτορα πάνω στην κεφαλή του σέρβο από τις δυνάμεις που ασκούνται εν πτήσει στα πηδάλια και πάλι να σε αφήσει χωρίς έλεγχο.
    Προτίμησε να λυγίσεις τις ντίζες σε σχήμα Γ και να τις ασφαλίσεις με τα ειδικά πλαστικά που έχει μέσα το κιτ.
    Ειδάλως μπορείς να βάλεις ντίζα με σπείρωμα και clevis πάνω στην κεφαλή του σέρβο, όπως αυτό στην άλλη πλευρά της ντίζας, εκεί που συνδέεται με το horn του πηδαλίου.
    πως λυγιζω ομως τις ντιζες φιλε μου ?? ειναι ατσαλι και θα σπασουν

    Λύγισέ τις σιγά σιγά με ένα μυτοτσίμπιδο! Φυσικά δε θα λυγίζεις από την πλευρά με το σπείρωμα!Ας μην κάνει και πολύ κλειστή καμπύλη, δεν είναι αναγκαίο.
    Gespeichert

    Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

    Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 141



    « Antwort #11 am: Samstag, 31 Dez 2011, 03:08:36 »

    με μια πενσα τις λυγισα σιγα σιγα , αφου τις συμαδεψα εκει που ηθελα και τις εβγαλα απτο μοντελο..
    Gespeichert
    stamatis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 742



    « Antwort #12 am: Samstag, 31 Dez 2011, 07:53:10 »

    σχετικα με τους τροχους.
    αν εχεις βαλει μονο το ενα πλαστικο και εχουν καποιο τζογο,αν κανεις καποια βαρια προσγειωση ειναι πολυ πιθανο να τα σπασεις ολα.

    σχετικα με τις ντιζες.
    μου κανει εντυπωση που καταφερες και τις εσπασες.
    χτες τοποθετησα τις δικες μου και δεν ειχα κανενα προβλημα.εκτος βεβαια αν την λυγισες,μετα την ισιωσες και μετα την ξαναλυγισες.
    το βαρελακι με το αλεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις,αλλα οπως ειπε ενας φιλος παραπανω,εχεις πιθανοτητα να φυγει και να μην εχεις ελεγχο του αεροπλανου.
    βεβαια σε αλλο αεροπλανο που πεταω,εχω τετοιο συστημα σε ολες τις ντιζες και δεν ειχα ποτε προβλημα.ειναι να μη σου τυχει Wink
    Gespeichert

    <<Οποιος νομιζει οτι κρεμομαστε απο τα αρ**δια του, ας τα κοψει για να πεσουμε!!!>>
    Χρηστος Βαγενας (vchris)
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.333



    « Antwort #13 am: Samstag, 31 Dez 2011, 10:12:25 »

    καλημερα και Χρονια πολλα
     μερικες φορες τα εξαρτηματα που βαζει μεσα η καθε εταιρια στα μοντελα ειναι ελλατωματικα
    η δε κανουν για ολες τις περιπτωσεις
     τα πλαστικα που σου δινουν για την ασφαλεια των τροχων πχ καλο ειναι να τα αντικαταστισεις με
    δικα σου μεταλικα γιατι με το καιρο θα ξεραθουν λογο οτι εκει επανω θα πανε καυσιμα και νιτρο
     οταν ανοιγεις τρυπες για να τα βιδωσεις καλο ειναι να βαζεις τις βιδες μετα να τις βγαζεις παλι
    να ριχνεις μεσα λιγο κολα ca για να ενυσχισεις το πασο και το ξυλο
     οταν φτιαχνεις τις ντιζες καλο ειναι να τις κανεις με πενσα και μυτοτσιμπιδο παρα με το <<ειδικο>> εργαλειο
    και ποτε μη κανεις το Γ με ορθη γωνια αλλα με καμπυλη και μαλιστα στην αρχη με αντιθετη γωνια
    ωστε η ασφαλεια να ερθει σε ευθεια
     για καθε καινουργια ντιζα που παιρνεις στα χερια σου δοκιμασε πρωτα τις αντοχες της σε ενα κοματι που δε το θες
    να μαθεις πως συμπεριφερετε και μετα κοψε στο μηκος που θες
     αν πχ η ντιζα ειναι 30 ποντους και εσυ θες 15 για να συνδεσεις το σερβο στο elevator δοκιμασε πρωτα στους 25 πως λυγιζει
    τι αντοχες εχει και μετα το γυρνας εκει που θες
     οσο πιο σκληρη ειναι η ντιζα τοσο πιο ευκολα σπαει οταν κανεις Γ
     αν κανεις λαθος στο λυγισμα καλυτερα να τη κοψεις ποιο κοντα και να κολησεις κοματι αλλο για να κανεις επεκταση
    παρα να το ισιωσεις και να το ξανακανεις Γ (οσο <<μαλακο>> μεταλο και αν ειναι και δε θα διξει ραγισμα κατα βαθος εχει πληγωθει)
     αν θες παρε και απο εδω μια ιδεα https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=22437.0

    καλη χρονια και καλες πτησεις  Thumbs up
    « Letzte Änderung: Samstag, 31 Dez 2011, 10:22:33 von vchris » Gespeichert
    adam_raps
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 141



    « Antwort #14 am: Samstag, 31 Dez 2011, 11:38:36 »

    σχετικα με τους τροχους.
    αν εχεις βαλει μονο το ενα πλαστικο και εχουν καποιο τζογο,αν κανεις καποια βαρια προσγειωση ειναι πολυ πιθανο να τα σπασεις ολα.

    σχετικα με τις ντιζες.
    μου κανει εντυπωση που καταφερες και τις εσπασες.
    χτες τοποθετησα τις δικες μου και δεν ειχα κανενα προβλημα.εκτος βεβαια αν την λυγισες,μετα την ισιωσες και μετα την ξαναλυγισες.
    το βαρελακι με το αλεν μπορεις να το χρησιμοποιησεις,αλλα οπως ειπε ενας φιλος παραπανω,εχεις πιθανοτητα να φυγει και να μην εχεις ελεγχο του αεροπλανου.
    βεβαια σε αλλο αεροπλανο που πεταω,εχω τετοιο συστημα σε ολες τις ντιζες και δεν ειχα ποτε προβλημα.ειναι να μη σου τυχει Wink
    τις εσπασα γιατι προσπαθησα να τις λυγισω με το Ζ εργλαλειο..και μετα να εκοβα οτι περισευε..ετσι μου ειπαν απτο model shop ...μετα τις λυγισα με πενσα και λυγισαν οκ...απλα στα aileron εβαλα ιδιου μικους -παχους δικες μου που ειχα και οχι ατσαλινες ( ειναι μικρη αποσταση και δεν θα εχω προβλημα ..ετσι λεω )
    Gespeichert
    Seiten: [1] 2  Alle     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Thema: calmato spor 40 θέμα με τους τροχους
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.025 Sekunden mit 25 Zugriffen.