To governor ακούγεται άχρηστο στην αρχή.....αλλά αν αρχίσεις να πετάς πιο άγρια θα καταλάβεις ότι το ελικόπτερο ΠΡΕΠΕΙ όχι απλά να έχει σταθερές (ή στο περίπου) στροφές αλλά να έιναι σταθερή η λειτουργία του.
Παράδειγμα: Έχεις ένα καλορυθμισμένο ελικόπτερο με πολύ καλά ρυθμισμένες καμπύλες γκαζιού και pitch και το ελικόπτερο έχει μία σταθερή λειτουργία σε όλη την διάρκεια μιας κανονικής -αεροπλανικής- πτήσης, πορείες, στροφούλες κλπ....
Σε κάποια φάση που είσαι σε idle-up (έχεις γκάζι δηλαδή και σε αρνητικές μοίρες) παίρνεις ύψος και επιχειρείς μία γρήγορη κάθοδο.Τα blades του ε/π λόγω της καθόδου θα αρχίσουν να περιστρέφονται πιο γρήγορα, έχοντας κι το γκάζι λόγω της καμπύλης σου το ε/π μπορεί να υπερστροφάρει επικίνδυνα.Στην προκειμένη περίπτωση επεμβαίνει το governor και σου κατεβάζει το γκάζι τόσο ώστε να κρατήσει τις στροφές στα όρια.
Επίσης το governor θα σε καλύψει σε γκάζι σε περίπτωση που δεν έχεις κάνει καλή ρύθμιση στις καμπύλες σου.
Πριν βάλω governor εγώ αμφισβητούσα την χρησιμότητα του.
Έχω καταλήξει όμως μετά την απόκτηση του στο συμπέρασμα ότι το governor για πτήση που περιέχει τουλάχιστον ακόμα και ένα loop είναι απαραίτητο.
Και κυρίως λόγω του ότι σε προστατεύει όπως είπα και πριν από την υπερστροφεία....άρα σε βοηθάει να κρατήσεις περίσσότερο τον κινητήρα σου ''στην ζωή'' καθώς και γενικά στην ελαχιστοποίηση της γενικής καταπονήσεως του ε/π.
Γνώμη μου : οπωσδήποτε governor ακόμα και το Align.Aστο OFF για τις πρώτες πτήσεις,και όταν έρθει η στιγμή που θα το χρειαστείς ασχολήσου και με αυτό.
Το πιθανότερο είναι να το χρειαστείς από πολύ νωρίς.