Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.429 Messages dans 12.383 Fils de discussion par 6.240 Membres / Dernier membre: Νικ.
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 4 Mai 2024, 07:06:42

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
Rechercher:     avancée
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Bienvenue, Invité. Veuillez vous connecter ou vous inscrire.
Avez-vous perdu votre courriel d'activation?
Samedi, 4 Mai 2024, 07:06:42

Connexion avec identifiant, mot de passe et durée de la session
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Membres
    Total des membres: 6240
    Dernier: Νικ.
    Stats
    Total des messages: 304429
    Total des fils de discussion: 12383
    En ligne aujourd'hui: 64
    Jamais en ligne: 959
    (Dimanche, 18 Oct. 2020, 16:30:52)
    Membres en ligne
    Membres: 1
    Invités: 49
    Total: 50
    Choix de thème

    Pages: 1 2 3 [4] 5     Bas de page
    Imprimer
    Auteur Fil de discussion: Setup για great planes Eagle 580  (Lu 13839 fois)
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #45 le: Mardi, 17 Juil. 2012, 20:23:45 »

    Τελικά έβαλες ΗΧΤ5010;
    Journalisée

    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 142


    « Répondre #46 le: Mardi, 17 Juil. 2012, 20:56:38 »

    Ναι εβαλα τα 5010 τελικα! Σαν σερβο καλα ειναι γιατι τα εχω δοκιμασει και σε αλλα μοντελα χωρις καποιο προβλημα! Αυτο ειναι το μονο προβλημα τωρα  και σπαω το κεφαλι μου να δω τι ειναι!

    Το κακο ειναι οτι στο σπιτι ειναι μια χαρα. Εκει που πεταω με το που αναδω το δεκτη χανεται το κεντραρισμα! και οταν λεμε χανετε ενοοω διαφορα 3-4 χιλιοστα
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #47 le: Mardi, 17 Juil. 2012, 22:38:24 »

    Έχεις κάποια σέρβο με Υ;
    Σε τι τάση τα δουλεύεις τελικά;
    Journalisée

    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 142


    « Répondre #48 le: Mardi, 17 Juil. 2012, 22:46:50 »

    Τα δουλευω στα 5 v αλλα μετρημενο με βολτομετρο δειχνει 5,4
    Τα ελερον μονο ειναι με Y. Παιζει μηπως ρολο το Υ
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #49 le: Mardi, 17 Juil. 2012, 23:56:59 »

    Μερικά σέρβο δεν δουλεύουν σωστά με Υ και δεν θυμάμαι αν τα ΗΧΤ5010 δουλεύουν...

    Μήπως δεν κινούνται άνετα οι ντίζες και κάπου βρίσκουν;
    Ή μήπως οι μεντεσέδες ζορίζουν την κίνηση; (από κόλλα ας πούμε)
    Μήπως η πίσω ρόδα εμποδίζει την κίνηση του rudder;

    Τα 3-4 χιλιοστά που λες είναι στο μπράτσο του σέρβο ή στο πηδάλιο;
    Journalisée

    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 142


    « Répondre #50 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 08:45:58 »

    Ολα τα πηδαλια κινουνται ανετα και χωρις να ειναι σκληρα στην κινηση τους! Το προβλημα δεν ειναι το κεντραρισμα κατα την κινηση των στικ! Οταν κουνας το στικ και μετα το αφηνεις στο ουδετερο σημειο επιστρεφει το πηδαλιο στη σωστη θεση! Το προβλημα ειναι οτι οταν το μοντελο βρισκεται στο εδαφος στο ''μοντελοδρομιο' τα ελερον και το rudder χανουν το σημειο που τα ορισα ως κεντρο! Στο σπιτι οταν σεταρα το μοντελο αναψα την Τ/κ ειδα οτι ολα τα trim--subtrim ηταν στο 0 και σε εκεινα το σημειο ρυθμισα τα πηδαλια απο τα clevis της ντιζα και κεντραριστηκαν κανονικα! Απο κει και περα δεν ξερω τι να πω! Θεωρω οτι ειναι πολυ κουφο το προβλημα?

    Μηπως επηρεαζει η ζεστη στον δεκτη τα σερβο η στο bec?
    Journalisée
    Yankos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 3.326


    Χρωστάω, άρα υπάρχω. - Yankos -


    « Répondre #51 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 11:32:05 »

    Ποια τ/κ έχεις;

    Μήπως έχεις servo tester για να τα δοκιμάσεις και εκεί;
    Journalisée

    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 142


    « Répondre #52 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 11:44:25 »

    Τ/κ ειναι spektrum dx8 ! Δεν εχω Servo tester! Μια ασχετη ερωτηση!

    Πως βλεπεις εαν το μοντελο θελει down thrust! Ειναι ζυγισμενο αλλα μου τραβαει πανω ! Τι να κανω ? Να βαλω 2 ροδελες μεταξυ βασης και firewall! Η μηπως ειναι πολυ να βαλωμονο μια?
    Journalisée
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.046



    « Répondre #53 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 14:00:12 »

    Κωστα Καλημερα!Για τα σερβο που τα χω δουλεψει κ γω δεν μου τα χουν κανει ποτε αυτα!!
    Για το down thrust θα ξεκινησεις με μια ροδελα ειναι αρκετη θα φανει και στο ματι η κλιση που θα παρει αλλα θα την τοποθετησεις στην βαση του μοτερ οχι στο Firewall! Ο κινητηρας πως ειναι τοποθετημενος???
    Journalisée

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 142


    « Répondre #54 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 17:50:23 »

    Κωστα Καλημερα!Για τα σερβο που τα χω δουλεψει κ γω δεν μου τα χουν κανει ποτε αυτα!!
    Για το down thrust θα ξεκινησεις με μια ροδελα ειναι αρκετη θα φανει και στο ματι η κλιση που θα παρει αλλα θα την τοποθετησεις στην βαση του μοτερ οχι στο Firewall! Ο κινητηρας πως ειναι τοποθετημενος???

    Χρηστο η μηχανη καθεται στα πλαγια και εχω την εντυπωση οτι το up / down δεν μπορεις να το ρυθμισεις απο εκει εκτος απο το firewall! Αν δεν ισχυει αυτο που λεω πες μου τι μπορω να κανω
    Journalisée
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Répondre #55 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 18:49:29 »

    Γεια σου φιλε Κωστη .... Λοιπον.... Ας  δωσω κι εγω τις γνωμες μου κλπ .... Να σε βοηθησω οσο μπορω... Αρχικα καλοριζικο και καλοπεταχτο.. Πολυ ομορφο μοντελακι .... Αρχικα δες αν το μοντελο σου ειναι τελεια ζυγισμενο....
    1. Κανεις καθοδο (ισια)  περιπου 45 μοιρες(Ρελαντι ,Κοντρα αερα ) ... Πρεπει το μοντελο σου να κατεβαινει καρφι... Ολοισια... Αν σου κανει επανω ισως εχεις λιγο trim up αλλιως εισαι πισωβαρος... Αν σου κανει κατω ισως εχεις λιγο trim down αλλιως εισαι μπροστοβαρος ... Αφου κανεις αυτο...
    2. Κανεις ανοδο 45 μοιρες αναποδα (3/4 γκαζιου, κοντρα αερα ).... Πρεπει παλι το μοντελο να πηγαινει ισια ή να μην εχει τρομερη αλλαγη .... Πχ και στην αποσταση που θα κανει αν σιγα σιγα γερνει προς τα κατω δεν υπαρχει προβλημα, βεβαια στο ζυγισμα ειναι και τα γουστα ....Λοιπον αν το μοντελο βουταει μουρη προς τα κατω εισαι ισως εχεις λιγο trim up αλλιως εισαι μπροστοβαρος... Αν το μοντελο εχει την ταση να πηγαινει επανω ή εχεις λιγο trim down αλλιως εισαι πισοβαρος ...
    Και στις 2 πανω περιπτωσεις για να το τσεκαρεις εννοειται οτι το αφηνεις το μοντελο μονο του .. Μην ακουμπας stick !!
    3.Αφου κανεις και αυτο το test και το φτιαξεις κομπλε το μοντελο σου.... Πας να ελεγξεις το down thrust ... Ερχεσαι knife... Αν το μοντελο σου τραβαει μεσα εχεις αρκετο down thrust οποτε σιγα σιγα μειωνεις... Aν το μοντελο τραβαει εξω εχει πολυ up thrust ..Οποτε δινεις down ... Μεχρι να το πετυχεις ακριβως .. Θελει υπομονη και αρκετο ψαξιμο... Σιγουρα ομως αξιζει αφου θα δεις τρομερη αλλαγη στο μοντελο σου.. Το ζυγισμα ειναι οτι πιο σημαντικο !!! 
    Και χιλια ευχαριστω στο φιλαρακι μου οπου μου το εμαθε αυτο , μιας κι εγω στο setup και ζυγισμα μοντελου δεν εδεινα πολυ σημασια.. Αλλα τελικα ειναι τα σημαντικοτερα !!!
    Eλπιζω να σε βοηθησουν τα παραπανω ....  Οτι εχεις απορια , εδω ειμαστε ... Ελπιζω να μην μπερδεψα κατι...  laugh Ειναι και πολλα τα ατιμα !!!
    Χρηστος!!  Χαμόγελο
    Journalisée

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 142


    « Répondre #56 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 19:23:08 »

    Λοιπον Χρηστο ευχαριστω παρα πολυ !Πιο κατατοπιστικος δεν γινεται αλλα εξακολουθω να εχω μερικες αποριες!
    Ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη!

    Το μοντελο ειναι ζυγισμενο βαση του manual και ισοροπει στην ευθεια του(χωρις καυσιμο)
    Οταν το απογειωσα χρειατηκε 5-6 κλικ down για να πεταξει ισια! Στην αναποδη ευθεια πτηση ομως χρειαστηκε λιγο down για να μπορεσει να κρατηθει σε ευθεια!

    Αυτο τωρα τι μπορει να σημαινει?

    1) Το elevator δεν το κεντραρισα σωστο κατα το σεταρισμα?
    2) Υπαρχει το ενδεχομενο αν και δυο φορες ζυγισμενο να υπαρχει λαθος π.χ( λαθος κατασκευαστικο λαθος και αντι στα 95mm που λεει το manual να ειναι καποιο αλλο?
    Journalisée
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 6.244


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Répondre #57 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 19:59:52 »

    Ολα τα πηδαλια κινουνται ανετα και χωρις να ειναι σκληρα στην κινηση τους! Το προβλημα δεν ειναι το κεντραρισμα κατα την κινηση των στικ! Οταν κουνας το στικ και μετα το αφηνεις στο ουδετερο σημειο επιστρεφει το πηδαλιο στη σωστη θεση! Το προβλημα ειναι οτι οταν το μοντελο βρισκεται στο εδαφος στο ''μοντελοδρομιο' τα ελερον και το rudder χανουν το σημειο που τα ορισα ως κεντρο! Στο σπιτι οταν σεταρα το μοντελο αναψα την Τ/κ ειδα οτι ολα τα trim--subtrim ηταν στο 0 και σε εκεινα το σημειο ρυθμισα τα πηδαλια απο τα clevis της ντιζα και κεντραριστηκαν κανονικα! Απο κει και περα δεν ξερω τι να πω! Θεωρω οτι ειναι πολυ κουφο το προβλημα?

    Μήπως έχεις κάνει κάποια μείξη aileron με rudder και κάτι το χαλάει??  idiot2
    Journalisée
    kostasch
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 142


    « Répondre #58 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 20:03:51 »

    Οχι δεν ισχυει κατι τετοιο! Εχω σπασει το κεφαλι μου απο χτες το μεσημερι και ιδικοτερα μολις επεστρεψα απο την πτηση βλεποντας να αποκτουν αλλο σημειο κατα την εκκινηση των σερβο στο σπιτι και αλλη στο σημειο που πεταω
    Journalisée
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Hors ligne Hors ligne

    Messages: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Répondre #59 le: Mercredi, 18 Juil. 2012, 20:25:49 »

    Το σημειο ζυγισματος που δινουν οι εταιρειες ειναι το απλο ζυγισμα ωστε να πεταξει το μοντελο.. Ας το πως ετσι... Αλλιως ισως το scale ζυγισμα ... Αυτο που φταιει ετσι ωστε στν αναποδη πτηση σου βουταει κατω ειναι καθαρα προβλημα οτι εισαι μπροστοβαρος....  Σε αυτο το μοντελο θα σου προτεινα να το ζυγισεις περιπου τωρα με καυσιμο να ειναι στην ευθεια.. Και οχι χωρις καυσιμο.... Περιπου βεβαια στο λεω κι εγω τωρα ετσι .... Το σωστο ζυγισμα ειναι με τον τροπο που σου ειπα !!  Wink

    Χρηστος!
    Journalisée

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Pages: 1 2 3 [4] 5     Haut de page
    Imprimer
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Modérateur: Serafim)  |  Fil de discussion: Setup για great planes Eagle 580
    Aller à:  

    Propulsé par MySQL Propulsé par PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    XHTML 1.0 Transitionnel valide ! CSS valide !
    Page générée en 0.034 secondes avec 27 requêtes.