Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.513 μηνύματα σε 12.388 θέματα από 6.239 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 14:24:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 18 Μάι 2024, 14:24:00

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:21]

    από dominicm
    [Χθες στις 16:04]

    από geoli
    [Χθες στις 15:43]

    από SV 1 BTA
    [Χθες στις 14:48]

    από sakis art
    [Πέμπτη, 16 Μάι 2024, 11:35:02]

    από dominicm
    [Κυριακή, 12 Μάι 2024, 14:53:18]

    από Aris M.
    [Σάββατο, 11 Μάι 2024, 20:08:18]

    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 23:15:04]

    από SV 1 BTA
    [Παρασκευή, 10 Μάι 2024, 17:13:22]

    από dominicm
    [Πέμπτη, 9 Μάι 2024, 15:30:01]

    από dominicm
    [Δευτέρα, 6 Μάι 2024, 01:30:30]

    από Markhelis
    [Κυριακή, 5 Μάι 2024, 14:26:40]

    από Demetre
    [Παρασκευή, 3 Μάι 2024, 20:02:54]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 1 Μάι 2024, 09:15:28]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6239
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304513
    Σύνολο θεμάτων: 12388
    Online σήμερα: 116
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 30
    Συνολικά: 32
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Ενδιαφερεται κανεις για Indoor Pattern?  (Αναγνώστηκε 3755 φορές)
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « στις: Πέμπτη, 16 Φεβ 2006, 23:16:06 »

    Γεια σας,

    Τωρα τελευταια εχω αρχισει και ψαχνω το θεμα indoor pattern F3P-A, καθως και ηλεκτρικα depron μοντελα που μετεχουν σε τετοιου ειδους αγωνες. Ειναι αρκετα ενδιαφερον αρκει να εχει καποιος ενα ελαφρυ, καλα στημενο μοντελο και αρκετα αργο. Προσωπικα θα αρχισω να το κοιταζω σε εξωτερικο χωρο με συνθηκες απνυας πρωτα και μετα σε εσωτερικο αφου σπανια δινεται η ευκαιρια να κλεισουμε ενα κλειστο γυμναστητιο κτλ.

    Μερικες βασικες πληροφοριες για τους ενδιαφερομενους:

    Definition of a R/C Indoor Aerobatic Power Model Aircraft

    Model Aircraft, but not a helicopter, which flies indoors (usually a hall) and is aerodynamically manoeuvred by control surface(s) in attitude, direction, and altitude by a pilot on the ground using radio control.

     
    General Characteristics of R/C Indoor Aerobatic Power Model Aircraft

    Maximum total weight.......................................500g (Αυτο ειναι το μεγιστο βαρος που δινει η FAI, και ειναι θεωρητικα αρκετα μεγαλο, αφου σε αγωνες που γινονται στο εξωτερικο το βαρος των μοντελων δεν υπερβαινει τα 160γρ. Αυτο βεβαια ειναι αυστηρα για indoor. Σε εξωτερικο χωρο βοηθαει να εχει καποιος πιο βαρυ μοντελο. Το δικο μου για παραδειγμα ειναι 220γρ και αυτο που προκειταi να ετοιμασω ευελπιστω να βγει περιπου στα 270 αλλα θα εχει σχεδον διπλασια πτερυγικη επιφανεια απο το πρωτο.

    External parts that protrude which could be considered dangerous, (i.e. landing gear struts, shaft tips etc.) must be covered in order to avoid injuries.
    Power source limitations: Any suitable power source may be utilised except those generating any kind of exhaust emission. Electric powered model aircraft are limited to a maximum of 42 Volts for the propulsion circuit.

    Κανω attach και το προγραμμα, οσοι ενδιαφερομενοι απο περιοχη Αθηνας μπορειτε να μου στειλετε ειτε e-mal ειτε προσωπικο μυνημα για να βρεθουμε σε καποιο γηπεδακι η παρκακι πχ Υδραυλιδα. Αν υπαρξει ενδιαφερον μπορω να στειλω και την περιγραφη του προγραμματος η το .pdf που υπαρχει στο site της FAI.

    Φιλικα,

    Νικος

    SCHEDULE F3P-A   
                                                                                                         K-Factor
    A1. Take-off Sequence.......................................................................... 2
    A2. Reverse Cuban Eight ...................................................................... 4
    A3.1/4 Roll, Half Circle, 1/4 Roll .............................................................  3
    A4. Looping with 1/2 Roll....................................................................... 4
    A5. Turn with horizontal 1/2 Roll ............................................................ 3
    A6. Triangle Loop with 1/2 Roll .............................................................. 5
    A7. Half Circle inverted..........................................................................  2
    A8. Rolling Circle with 1/1 integrated Roll ...............................................   5
    A9. Top Hat with two 1/4 Rolls ...............................................................4
    A10. 2/4 Points Roll .............................................................................. 3
    A11. Push-Push-Pull Humpty-Bump.......................................................     3
    A12. Torque-Roll .................................................................................. 6
    A13. Landing Sequence ........................................................................ 2
                                                                                                              46


    * Indoor.JPG (31.71 KB, 640x741 - εμφανίστηκε 380 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 16 Φεβ 2006, 23:44:09 από Nikolas » Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2006, 08:53:38 »

    Καλή δουλειά Nikolas.

    Αν είχα την ηλικία σου θα το ξεκίναγα εγώ. Το indoor pattern είναι για τους νέους.

    Εύχομαι να απαντήσουν, και να προσέλθουν όλοι εκείνοι που πετάνε άσκοπα και που έχουν να κερδίσουν πάρα πολά αλλάζοντας τον τρόπο πτήσης τους από show aerobatics σε precision aerobatics.

    jkon
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2006, 15:16:04 »

    Γεια σας και ευχαριστω για την παροτρυνση. Χαμόγελο Γιατι ειναι μονο για τους νεους? Νομιζω οτι εχετε την εμπειρια, τις γνωσεις αλλα και τα χερια για κατι τετοιο. Μακαρι να ασχολειθειτε ξανα οχι μονο με indoor αλλα και outdoor.

    Σχετικα με τα show aerobatics, αν το καλσκεφτουμε τα ακροβατικα τοσο full scale oσο και RC ειναι show, οπως show ειναι μια ακροβατικη παρασταση τσιρκου η ακομα το καλλιτεχνικο πατινας. Το θεμα ειναι απο ποια σκοπια βλεπει κανεις το show αυτο, η αξιολογηση του ποσο εντυπωσιακο ειναι δηλαδη εξαρταται απο τον θεατη. Ειναι αληθεια κι αυτο δε συμβανει μονο στην Ελλαδα αλλα και στο εξωτερικο, οτι δηλαδη η μεγαλη πλειοψηφια θεατων εντυπωσιαζεται απο μανουβρες που γινονται χαμηλα εστω κι αν ειναι αρκετα ευκολο να γινουν σε συγκριση με καποιες που γινονται ψηλοτερα. Αυτο πολυ απλα γιατι  κατι που γινεται χαμηλα εχει μεγαλυτερο risk factor για τον απλο θεατη.

    Ενας που δεν εχει ιδεα με το αντικειμενο θα εντυπωσιαστει πιο πολυ απο ενα hover η torque roll χαμηλα παρα απο ενα horizontal rolling figure eight με εναλλαγες στη φορα του roll που γινεται ψηλοτερα. Αυτος που γνωριζει τη δυσκολια που εχει το δευτερο για να γινει θα εντυπωσιαστει απο το δευτερο. Ο καλος χειριστης κι αυτος που εχει πραγματικα χερι, οπως εχει γραφτει χαρακηριστικα απο εσας Κυριε Γιαννη, πρεπει να μπορει να ενυπωσιασει κυριως τη δευτερη κατηγορια θεατων κατα τη γνωμη μου, κι αυτο περιγραφεται στο θεμα Ορισμος:"Awesome Pilot".

    Τωρα σχετικα με τα precision aerobatics, εγω προσωπικα βρισκομαι στο αρχικο σταδιο της εκμαθησης, εχω ομως καταληξει στο οτι ολα ξεκινανε και τελειωνουν εκει.

    Φιλικα,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    Κώστας Κωστόπουλος
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.864


    AKA "agridoc"


    WWW
    « Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2006, 15:40:47 »

    Νίκο ο jkon σου δείχνει τον δρόμο. Ο Αντώνης Παπαδόπουλος παλιότερα έχει γράψει ότι πάει καλά και έχουμε ανάπτυξη όταν μερικά άτομα με ικανότητες και μεράκι δείξουν στους άλλους τι πρέπει να γίνει. Παλιότερα έχω γράψει μέσα στους στόχους του Aeromodelling GR την μετάφραση όλων των κανονισμών της F.A.I (αλλά ενδεχόμενα και άλλων) στα ελληνικά.

    Μια μετάφραση στα Ελληνικά του κανονισμού της F.A.I., θέματα όπως αυτό, ένα άρθρο ή περισσότερα στο κεντρικό site θα δημιουργήσουν πόλο έλξης και ενημέρωσης και τόπο συνάντησης και επικοινωνίας.

    Είναι σίγουρο ότι και οι πιο παλιοί θα είναι δίπλα να προσφέρουν σε ότι μπορούν. Είναι μεγάλη ικανοποίηση να βλέπουμε νέους ανθρώπους με ταλέντο ν' ανεβαίνουν και να προσφέρουν και στους άλλους.

    Το Aeromodelling GR δεν είναι κατάστημα που θέλει ν' αυξήσει τον τζίρο του, έχει όμως στο πλευρό του και τους περισσότερους επαγγελματίες που κατανοούν την σημασία της ύπαρξης ενός ανεξάρτητου χώρου όπου μπορούμε όλοι οι αερομοντελλιστές να συγκεντρωνόμαστε και να προσφέρουμε στην ουσία αυτού, που όλοι αγαπάμε με τον τρόπο μας.

    Πιστεύω ότι και οι σύλλογοι με επικεφαλής την ΕΛ.Α.Ο. και οι επαγγελματίες θα στηρίξουν τέτοιες προσπάθειες, όταν έρθει η κατάλληλη ώρα.
    Καταγράφηκε

    Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
    Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #4 στις: Πέμπτη, 23 Φεβ 2006, 12:53:34 »

    Γεια σας και παλι,

    Δεν ειδα και πολυ ενδιαφερον για το θεμα, θα προσπαθησω να δοκιμασω μονος και θα σας πω..Επειδη ορισμενα πραγματα δεν ειναι καλο να τα κραταμε για τον εαυτο μας, ειναι καλο να τα μοιραζομαστε δηλαδη, δειτε αυτο το video μιας αψογης εκτελεσης κατα τη γνωμη μου του προγραμματος F3P. Θα εκπλαγειτε απο τον τυπο του μοντελου... Cheesy

    http://www.rcmania.cz/video/MM_f3ai.avi

    Το πεταει ο Μartin Mueller, πρωταθλητης indoor Γερμανιας και "εφευρετης" των depron αεροπλανων τυπου "Shock Flyer" που ειναι ευρεως διαδεδομενα στις μερες μας. Ολα τα μοντελα της Ikarus τα εχει σχεδιασει αυτος.

    Χαιρετισμους,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    Serafim
    Administrator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.111



    « Απάντηση #5 στις: Πέμπτη, 23 Φεβ 2006, 13:29:22 »

    Πολύ καλός ο τύπος.

    Άντε και στα δικά σου  Thumbs up

    Σεραφείμ
    Καταγράφηκε

    There is no greater force in the world than wrong rudder
    Κώστας Ζαπαντιώτης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 618



    « Απάντηση #6 στις: Πέμπτη, 23 Φεβ 2006, 14:22:44 »

    Indoor Pattern είναι μια καλή ιδέα!
    Indoor Pattern που όμως?Δύσκολο να βρείς τέτοιο χώρο στην Ελλάδα...
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #7 στις: Πέμπτη, 23 Φεβ 2006, 15:20:26 »

    Ειπαμε σε πρωτη φαση σε εξωτερικο χωρο με απνυα και μετα σε εσωτερικο οποτε δωθει η ευκαιρια, θα μου πεις τι indoor ειναι αυτο? Ειναι απο την αποψη του χωρου που χρησιμοποιεις για να κανεις τις μανουβρες. Επειδη το μοντελο ειναι αρκετα μικρο δεν χρειαζεαι μεγαλο χωρο ενα παρκακι η μικρο γηπεδο ποδοσφαιρου ειναι αρκετο. Υπαρχουν πολλοι που εχουν τετοιου ειδους μοντελα, που προοριζονται για indoor και τα πετανε σε εξωτερικο χωρο. Επισις θα ειναι αρκετα δυσκολο για καποιον να εκτελεσει αυτο το προγραμμα σε εσωτερικο χωρο για πρωτη φορα αν δεν το εχει βγαλει πρωτα σε εξωτερικο κατα τη γνωμη μου.

    Καλο θα ηταν οι κατοχοι τετοιων μοντελων να αρχισουν, συμπεριλαμβανομενου κι εμενα  Χαμόγελο, να πετανε καποιες μανουβρες διαδοχικα και σε περιορισμενο χωρο αυτο θα τους βοηθησει να αποκτησουν πτητικη "αντιληψη" και πειθαρχεια  κατα τη γνωμη μου. Η αναρχη πτηση τα βουμ βουμ χαμηλα, οι τρυπες στον αερα και τα παλαμακια απο ανιδεους "παλαμακιστες" δεν οδηγουν πουθενα κατα τη γνωμη μου... Ανεση

    Φιλικα,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    DeltaMan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.410


    Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


    « Απάντηση #8 στις: Πέμπτη, 23 Φεβ 2006, 21:24:02 »

    Καλησπέρα Νίκο .
    Έκανες Πολύ Καλή δουλειά με το πρόγραμμα και τα λοιπά ... 
    Μπορείς να στείλεις τη Φωτό στο Άλμπουμ με Μεγαλύτερη Ανάλυση για να φαίνεται καλύτερα , να την εκτυπώσουμε και να την έχουμε ?
    Και βέβαια υπολόγισέ με μέσα .
    Πρέπει να βρεθούμε για να μας δείξεις απο κοντά τις μανούβρες όλες με τη σειρά ... Κάτι σαν Σεμινάριο ...
    Στις 10 Μάρτη μάλλον θα είμαι Αθήνα ...  Ποοολύ άνεση
    Θα βρεθούμε να πετάξουμε ??   Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές. Βοήθα τους Έλληνες επαγγελματίες.
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.192



    « Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 24 Φεβ 2006, 12:23:51 »

    Σεραφειμ και Αποστολη,

    Ευχαριστω για τα καλα σας λογια, δεν εκανα τιποτα. Πιστευω οτι απο τα post που εχω στειλει κατα καιρους, να εχει γινει αντιληπτο οτι προσπαθω να δειξω σε καποιους, που μπορει να εχουν ζηλο γι'αυτο τον τυπο αεροπλανων, μια διαφορετικη πλευρα των πραγματων καθως και να κεντρισω το ενδιαφερον τους. Δυστυχως σαν Ελληνες που ειμαστε ενθουσιαζομαστε πολυ ευκολα και αρκουμαστε σε καποιες φιλοφρονησεις και κολακευτικα σχολια καποιων (τι περισσοτερες φορες μη καταρτισμενων) με αποτελεσμα να παραβλεπουμε τι συμβαινει μερικες εκατονταδες χιλιιομετρα παραπερα, στο εξωτερικο δηλαδη. Αποτελεσμα? Η στασιμοτητα φυσικα... Στην Αθηνα τουλαχιστον αυτο που περιγραφω ειναι μια πραγματικοτητα δυστυχως, υπαρχουν βεβαια καποιες εξαιρεσεις αλλα το ποσοστο ειναι πολυ μικρο συγκριτικα με το μεγαλυτερο μερος.

    Απο τη στιγμη που αρχισα να βλεπω και να μελετω το τι συμβαινει στο εξωτερικο αρχισα να συνειδητοποιω οτι ειμαι αρκετα αρχαριος σε πολλα πραγματα... Χαμόγελο

    Επιστρεφω στο θεμα μας, φυσικα και δεν εχουμε χωρους για indoor pattern αλλα καλο ειναι να ξερουμε οτι υπαρχει κι αυτο και να προσπαθησουμε σιγα σιγα να το κανουμε κι εμεις εστω και σε εξωτερικο χωρο για αρχη. Αυτο ειναι το νοημα του post...η αλλων παρομοιου υφους που εχω στειλει κατα καιρους.

    Αποστολε, ευχαριστως να πεταξουμε και μακαρι να εχω μαθει να βγαζω το προγραμμα μεχρι τοτε. Προς το παρον παρακολουθω με ευλαβεια video οπως το παραπανω για  χωνεψω το προγραμμα οπτικα τουλαχιστον Χαμόγελο.

    Φιλικα,

    Νικος
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 24 Φεβ 2006, 12:47:50 από Nikolas » Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: Ενδιαφερεται κανεις για Indoor Pattern?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.02 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.