Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.438 Beiträge in 12.383 Themen von 6.240 Mitglieder / Neuestes Mitglied: Νικ.
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 17:34:28

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
Suche:     Erweiterte Suche
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Willkommen Gast. Bitte einloggen oder registrieren.
Haben Sie Ihre Aktivierungs E-Mail übersehen?
Sonntag, 5 Mai 2024, 17:34:28

Einloggen mit Benutzername, Passwort und Sitzungslänge
    Neue Themen
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Mitglieder
    Mitglieder insgesamt: 6240
    Neuester: Νικ.
    Statistiken
    Beiträge insgesamt: 304438
    Themen insgesamt: 12383
    Heute online: 208
    Maximal online: 959
    (Sonntag, 18 Okt 2020, 16:30:52)
    Benutzer Online
    Benutzer: 2
    Gäste: 175
    Gesamt: 177
    Themavorwähler

    Seiten: 1 2 [3] 4     Nach unten
    Drucken
    Autor Thema: EG Aircraft Yak SP55m 100cc ARF  (Gelesen 18847 mal)
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #30 am: Samstag, 8 Mδr 2014, 01:08:23 »

    To JR ειναι φωτια!  Ποοολύ άνεση
    Gespeichert
    ChrisCalmato 40 Trainer
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 1.046



    « Antwort #31 am: Samstag, 8 Mδr 2014, 09:33:48 »

    Μονο φωτια? Φωτια κ λαυρα Μπραβο παλικαρια!!!!
    Gespeichert

    50 cc Petrol POWER/Acro F3D 50''/Piper Pawnee 40 Hangar 9/TT Piper J3 Cub/Sebart Sukhoi 29s 30E/ScratchBuild 3DPMini/Bixler EPO 1400mm/Kyosho Calmato 40 Trainer/BMI Extra 330EP/<<JR XG8>>/Spectrum DX7se!!!

    ΕΝΩΣΗ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΩΝ ΡΟΔΟΥ!!!!!!
    www.emr.gr
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    « Antwort #32 am: Donnerstag, 13 Mδr 2014, 22:49:48 »

    Ετοιμα και τα elevators..............


    * CameraZOOM-20140312211224451_converted.jpg (46.11 KB, 580x380 - angeschaut 753 Mal.)
    Gespeichert
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    « Antwort #33 am: Donnerstag, 13 Mδr 2014, 22:51:29 »

    Και κοντινα...πλανα.


    * CameraZOOM-20140312210331320_converted.jpg (53.21 KB, 580x380 - angeschaut 742 Mal.)

    * CameraZOOM-20140312210248017_converted.jpg (53.48 KB, 580x380 - angeschaut 732 Mal.)
    Gespeichert
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    « Antwort #34 am: Mittwoch, 19 Mδr 2014, 10:24:10 »

    Η μηχανη που τελικα επιλεχθηκε............DA 120cc


    * images (1).jpeg (7.13 KB, 259x194 - angeschaut 647 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #35 am: Mittwoch, 19 Mδr 2014, 11:28:34 »

    DA?? Παλι κινεζιες θα βαλετε? Δάκρυ
    Gespeichert
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    « Antwort #36 am: Donnerstag, 20 Mδr 2014, 00:42:06 »

    ................................


    * images (2).jpeg (11.55 KB, 310x163 - angeschaut 589 Mal.)
    Gespeichert
    3DJunk
    Board moderator
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 3.192



    « Antwort #37 am: Donnerstag, 20 Mδr 2014, 01:08:57 »

    Gespeichert
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    « Antwort #38 am: Montag, 28 Apr 2014, 07:29:29 »

      Μετα απο απουσια πολλων ημερων.....αφου δωσαμε προτεραιοτητα στο Extra του Νικου......πιασαμε και παλι δουλεια!!!
    Και ιδου το αποτελεσμα....DA 120 απο τον πολυ καλο φιλο και επαγγελματια NEM HOBBY....


    * CameraZOOM-20140426220559280_converted.jpg (46 KB, 580x380 - angeschaut 470 Mal.)

    * CameraZOOM-20140426220711011_converted.jpg (44.67 KB, 580x380 - angeschaut 469 Mal.)
    « Letzte Änderung: Samstag, 3 Mai 2014, 00:03:12 von dionpapa » Gespeichert
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    « Antwort #39 am: Montag, 12 Mai 2014, 00:04:47 »

    Εγιναν και τα πρωτα 2 λιτρα στην βαση.
      2300-2700 στροφες και η θερμοκρασια περιπου 85-95κελσιου.
    θα ακολουθησει και βιντεο...... Χαμόγελο


    * o_708e99aafd46d82a-650.jpg (59.36 KB, 580x380 - angeschaut 395 Mal.)
    Gespeichert
    ichiban
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Offline Offline

    Beiträge: 86



    « Antwort #40 am: Montag, 12 Mai 2014, 21:16:59 »

    Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
    Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
    Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!
    Gespeichert
    dionpapa
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Offline Offline

    Beiträge: 192


    « Antwort #41 am: Dienstag, 13 Mai 2014, 16:31:25 »

    Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
    Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
    Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!

             
                 Χωρις φτερα?Huh Μαλλον θα πεταγες στο τζακι το α/π.
    Gespeichert
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #42 am: Dienstag, 13 Mai 2014, 18:02:43 »

    Kάποτε ήταν ένα περήφανο τραπεζάκι σαλονιού, τώρα κατάντησε βάση στρωσίματος DA 120!
    Αν βάζατε το μοτέρ επάνω στο αεροπλάνο για στρώσιμο, πιστεύω ότι θα ήταν καλύτερα.
    Χωρίς φτερά δοκιμάζεις και τις αντοχές των κολλήσεων της ατράκτου!!

             
                 Χωρις φτερα?Huh Μαλλον θα πεταγες στο τζακι το α/π.

    +1. Σαφως και προκειται για μεγαλη ''δοκιμασία''! Grin Grin Grin
    Gespeichert
    andreas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Offline Offline

    Beiträge: 4.283



    « Antwort #43 am: Dienstag, 13 Mai 2014, 18:39:27 »

    Πραγματι αυτή η "αγγαρεια" είναι προτιμοτερο να γινει σε βαση καθως η επαφη με τον κινητηρα είναι ποιο αμεση.Φυσικα μπορει και το μοντελο να δεθει κανονικα με όλα και να γινει το πρωτο στρώσιμο στο εδαφος .Αντίθετα με τα glow μοντελα και όπως αναφερθικε παραπανω δεν προτείνετε στρωσημο με σκετη ατρακτο γιατι οι βενζινοκινητήρες εχουν πολλους κραδασμούς και το μοντελο καταπονειτε χωρης λογο.
    Επισης αν καποιος εχει υπομονη μπορει να στρωσει τον κινητηρα και πετωντας .
    Gespeichert

    Fly hard ...land soft!
    GeorgeC
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Offline Offline

    Beiträge: 280



    « Antwort #44 am: Dienstag, 13 Mai 2014, 19:20:59 »

    Πραγματι αυτή η "αγγαρεια" είναι προτιμοτερο να γινει σε βαση καθως η επαφη με τον κινητηρα είναι ποιο αμεση.Φυσικα μπορει και το μοντελο να δεθει κανονικα με όλα και να γινει το πρωτο στρώσιμο στο εδαφος .Αντίθετα με τα glow μοντελα και όπως αναφερθικε παραπανω δεν προτείνετε στρωσημο με σκετη ατρακτο γιατι οι βενζινοκινητήρες εχουν πολλους κραδασμούς και το μοντελο καταπονειτε χωρης λογο.
    Επισης αν καποιος εχει υπομονη μπορει να στρωσει τον κινητηρα και πετωντας .

    Προσθετω, συφωνωντας πληρως με τα παραπανω, οτι η εν λόγω βαση στηριζει το ''firewall'' σε αντικραδασμικα silent blocks ωστε να καταπονειται κατα το ελαχιστο το σωμα της μηχανης.
     Οντας στη βαση ειναι πολυ πιο ευκολο να παρακολουθει κανεις στροφες και ιδιως θερμοκρασιες προτου αυτες εκτροχιαστουν - πραγμα ευκολο στην αρχη- και ακρως καταστροφικο.
    Ασε δε που η καμμενη λαδίλα που βγαζουν κατα το πρωτο στρωσιμο ειναι χειροτερη και απο αυτη των glow. Αυτη η ''πισσα'' που βγαζουν στην αρχη  μονο με βενζινη καθαριζει. Δεν τη θες στην καινουρια σου ατρακτο.

    Η διαδικασια στρωσιματος ειναι μακρα και θα ολοκληρωθει σε πραγματικες συνθηκες.
    Οσοι κατεχουν απο κινεζους ξερουν καλα τι εννοω...αλλα και οι "αμερικανοι" δεν πανε πισω. Οσο να΄ναι το θελουν και αυτοι το στρωσιματακι τους.
    Gespeichert
    Seiten: 1 2 [3] 4     Nach oben
    Drucken
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη (Moderator: ArgyrisGiannetakis)  |  Thema: EG Aircraft Yak SP55m 100cc ARF
    Gehe zu:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Prüfe XHTML 1.0 Prüfe CSS
    Seite erstellt in 0.037 Sekunden mit 28 Zugriffen.